Van valakinek Bosch katalogusa?
Van egy ablaktörlő motorom.
Nem a 155 és testvéreié.
Inkább 164, ilyesmi.
Fater szétszedte, h megnézze a belét.
Zsír patika...
Ez a száma:
058 858
0 390 378 331 CEP 120
Igaz nehezen olvasható már...


 
	
 
	Tyler18-02-2010 20:29:42 // 
28936 
	ezeket hol találom?
	
 
	
	Emberek! Ha valakinek van bontott ablaktörlőmotorja 156-ba, akkor ne tartsa magában! :)
	
 
	KGBMAN18-02-2010 13:40:18 // 
28934 
	Nézem.. Nem rossz.. De a 305-ös tárcsa az GTV, gyári megoldás. tehát ott nem kell barkács. Max tényleg csonkállvány csere, de lehet még az sem. Na majd kiderül...
Az előfordulhat, hogy ha csonkállványt is cserélnem kell akkor a jelenlegi gátló nem passzol vele?
	
 
	RoliQ418-02-2010 13:17:24 // 
28933 
	Ronniecsinált ilyet asszem itt láthatod is!!!!
 
	
 
	Ferke18-02-2010 13:11:33 // 
28932 
	Szerintem más nagyon nem. De arra tééleg figyelni kell, hogy mekkora felni fér el utána.
	
 
	KGBMAN18-02-2010 13:10:20 // 
28931 
	A kerék lényegtelen, mert 16-os felni alatt bőven elfér, amúgy is 18-ast akarok.
96-98 között szerelték 285-el, utána 305-el adták a V6-ot.
Átépíthető, mondták már csak azt nem mi is kell hozzá pontosan. Mert gyakorlatban akarom végrehajtani, nem elméletben. :)
	
 
	Ferke18-02-2010 13:09:19 // 
28930 
	Csonkállvány, kerékagy, szerintem mindegy, hogy hívjuk.
	
 
	RoliQ418-02-2010 13:07:09 // 
28929 
	az a csonkálvány! és annak nem stimmel a furata egy távtartó megoldással menni fog a dolog! még azt kell megnézni milyen kerék fér majd el!!!
	
 
	KGBMAN18-02-2010 13:07:04 // 
28928 
	Tehát akkor mi is kell nekem? :)
	
 
	Ferke18-02-2010 12:42:51 // 
28927 
	Nem a gólyalábra ven szerelve, gólyalábnak a lengéscsillapítót+rugóstagot csúfolják együtt. A kerékagyon van a féknyereg. Ha nem stimmel a furat, konzolt szoktak gyártani hozzá.
	
 
	KGBMAN18-02-2010 12:40:09 // 
28926 
	Ide is beteszem:
Tudja valaki, hogy ha a 285-ös első fékeket a 305-ös, 98 utánira le akarom cserélni, akkor pontosan mi is kell?
Féktárcsa, fékbetét, féknyereg + ennek az a mittomén milye (távtartó? ez lenne az ún gólyaláb?) amivel a kocsira van szerelve, de ezeken felül mi kell még?
	
 
	
	De mielött elcibálod,nézz körül a vákumcsöveknél.
	
 
	bilon17-02-2010 22:16:04 // 
28923 
	thx :)
	
 
	bilon17-02-2010 21:57:11 // 
28921 
	1,2 8V fiat punto
inditás után öblös brummogás, majd lefulladás. gázpedált hiába nyomjuk, mindig ez van.
ötlet?
ill. Budapesten hova húzzam, ahol értenek hozzá?
	
 
	Buksi17-02-2010 19:04:25 // 
28920 
	Na azt még én sem! Eddig nem volt vele gondom! :-)
	
 
	
	Nem hiszem én sem,az 55-ben is lehet külön cserélni,de ezt még nem kaptam szét.
	
 
	Buksi17-02-2010 18:57:32 // 
28918 
	Nem lehet olyan nagy "vasziszdasz"! :-)
	
 
	
	Gond nincs,ezt tudttam,csak ki akarom cserélni,mindene müködik kivéva a sebességmutató.
	
 
	Buksi17-02-2010 18:53:47 // 
28916 
	Már gond van a verdával? :-(
	
 
	
	Üdv,ha a müszerfalon csak a kilométer óra nem megy ,azt tudom külön cserélni??
164-es.
	
 
	Tyler17-02-2010 18:37:21 // 
28914 
	hát pedig eddig szinte biztos voltam benne hogy a lambda miatt van..az rossz is volt írta is kiolvasás...de a tünetek majdnem ugyanazok..ingadozo alapjárat meg amiket írtam...még a légtömegmérőre gondoltam de azt nem jelezte hibásnak:S ezekről megkérdezem a szerelőt hátha kisüti mi a hiba ..köszi aztán ha van még vmi ötletetek ne tartsátok magatokban:)
	
 
	Dzsozy17-02-2010 18:20:33 // 
28913 
	Hasonló problémával küzdöttem a 155-el, mígnem hatalmas puffanások kíséretében pont az autó vill.szerelőnél adta be a kulcsot. Két cigisdoboz nagyságú (jóval vékonyabb) gyújtótrafóból az egyik mondta be a kulcsot.
	
 
	Buksi17-02-2010 16:43:08 // 
28912 
	Én igazából nem értek hozzá, de sztem gyújtásproblémád van! Ha pukkan, akkor meg pláne! Nézz át minden gyújtókábelt (mérd ki őket multiméterrel), gyertyákat, jeladókat!
	
 
	Tyler17-02-2010 15:10:08 // 
28911 
	Sziasztok!megint irok mert kicseréltettük a lambdát de továbbra is erőtlen,rángat néha még mintha a kipufogot is hallanám pukkani..mi lehet ez?
	
 
	Tyler17-02-2010 15:08:43 // 
28910 
	megköszönném mennyibe fájna?:)
	
 
	
	sztem tegnap jutottam hozzá 2höz..
holnap tesztelem, ha kell egyet elpostázok.
	
 
	
	senki sem ...szfváron a Mártírok útján ha jársz napiasan 1 hónapig garantáltan csörögni fog valami a futóműdben ....
	
 
	
	Szerintem ez akkora időtartam, hogy nem lenne senki, aki garanciát vállalna rá. Sokszor akkora gödrökbe megy bele az ember, hogy szinte belül érezni a csattanást.
	
 
	Cgo16-02-2010 16:35:17 // 
28906 
	en is ezt irtam a 156 topicban. 
de komolyan erdekelne, van-e szerviz, aki meg merne lepni ezt a palyazatos dolgot ;)
	
 
	
	15-ös kerék és autópálya mellett megy a dolog. ;)
	
 
	Ferke16-02-2010 09:23:34 // 
28904 
	Nem kell pályázat, már van, aki megfejtette ezt:))
	
 
	Tyler16-02-2010 09:17:33 // 
28903 
	köszi:D most már csak azt nem tudom hol tudok ilyet venni...mert téll elolvadt:S
	
 
	Cgo16-02-2010 09:07:00 // 
28902 
	azon torom a fejem, hogy kiirok egy palyazatot a 156 elso futomujere. Aki megnyeri, az osszerakhatja az autom es nem a penz fog donteni, hanem az, hogy mennyit bir ki. Elso korben kiegyeznek 50000 km-el. Aki megcsinalja ugy, hogy nem fog nyekeregni 50000 km-en keresztul, kerhet annyi penzt, amennyit akar :) persze nem kerhet annyit, hogy 5x cserel majd alkatreszt 10e km-kent ;)
velemenyek?
(az elso stabrud peldaul 20ezret se birt ki (8 honap), csuszkal keresztben, pedig gyari alkatresz es a Szamosi rakta be, ami a joskonyvek szerint idealis kombinacio kellene, hogy legyen)
	
 
	Azzurro15-02-2010 21:47:03 // 
28901 
	Kedves Cartársak!
Egy jó működő LMM- nek milyen értéket kell mutatni a computeren mérve?Pontos adatokra lenne szükségem.
	
 
	
	Köszi,megtaláltam a baj forrását,hátul az akksi melett va negy 30-as bizti az elszállt,akksi lemerült,most töltöm.
	
 
	Wickey15-02-2010 16:28:53 // 
28899 
	ha elég nagy az indítóárama akkor egy 20Ah-s is elég a 164be
	
 
	
	a 3asra....nekem a relé érintkezője adta meg magát
relécsere.
kattogott nekem is.
	
 
	Tyler15-02-2010 12:41:21 // 
28897 
	Sziasztok!lenne pár kérdésem hátha tudtok segíteni..
1;lambdaszondánál hogy vannak ezek 18w/4ohm vagy 12w/6ohm ??melyiket érdemes berakni?vagy számít egyáltalán?
2;146 gyári riasztórol tudtok vmit?a távirányíto elvileg jo....a motortérben a kulcsot forgattam mind2 irányba de semmi...vmit mintha láttam volna h a csomagtartoba kell állítani de nem tudom...
3;hátsóablakfűtésemnél a biztosíték jo a relé is kattan mégsem fűt vmi tippetek?
köszi szépen
	
 
	
	Hello! Épített-e már át valaki facelift előtti 156-os középkonzolt faceliftesre? Egyáltalán lehetséges? A fedélzeti számítógép része nem annyira, inkább a klíma érdekelne.
	
 
	
	Üdv,lehetséges,hogy az 55-ös akksi megnyekken a 64-ben,ugye annak 75-ös akksi kell,vagy elmegy az 55-ösel is?
	
 
	
	Kérdés:164 2.0 ts, elképzelhető  ,hogy a rotoron a kalapácsoknak ugyan ugy kell állniuk mindkét oldalon?
Számit ha megcserélem?PL:Az egyik lefelé áll a másik felfelé.
Okozhat ez olyan problémát hogy nem indul?
	
 
	Azzurro14-02-2010 19:54:03 // 
28893 
	Én is szeretném megköszöni a hozzászólásokat az LMM ügyében.:-)))
	
 
	Lacci14-02-2010 17:49:20 // 
28892 
	Hát igen, az lesz amint lesz időm elmenni, vagyis ahogy kapok időpontot :D
Köszi mindenkinek a fáradozást és a sok ötletet!
	
 
	Dzsozy14-02-2010 17:08:47 // 
28891 
	Lehet, hogy máshol van a hiba?!  DE én mint egy laikus gondolom, (aki csak szeret minden szarnak utána nézni és olvasni) de 2000ft megérne egy comp kiolvasás és motordiagnosztika! :)
	
 
	Dzsozy14-02-2010 17:03:27 // 
28890 
	Működési leírás:
A légtömegmérő érzékeli a beszívott légtömeget.
Ezenkívül a légtömegmérő érzékeli az áramlás irányát és a visszaáramlást erősen lüktető légáramesetén.
A mérőcsatornán átáramló levegő lehűt egy felfűtött membránt.
A hőmérséklet állandó értéken tartásához, előzetesen meghatározott áramerősségnek kell a membránon átfolynia.
A feszültség arányos az átáramló légtömeggel.A motor vezérlőegységben tárolt érzékelő-jelleggörbe segítségével a
készülék a mért feszültséghez hozzárendel egy kg/h légtömeg értéket.
A membrán előtt és után egy-egy hőmérsékletfüggő ellenállás van elhelyezve.
Légáram nélkül a hőmérséklet azonos a kétoldalon. Attól függően, hogy a levegő melyik irányba áramlik, a megfelelő ellenállás
nagyobb mértékben hűl. A légtömegmérő részegység jelét a következő részegységek illetve rendszerek használják:
 - Üzemanyag mennyiség szabályozás
 - Kipufogógáz visszavezetés
	
 
	Lacci14-02-2010 15:42:16 // 
28889 
	Lementem, kipróbáltam, alapjáraton LMM csati lehúz, simán járt tovább.
Kis gázt adtam, köhögött és leállt. újraindít, csati rádug, gázfröccs, simán felpörög...
Akkor most mi okozhatja azt a problémát, hogy amikor beindítom az autót, (legyen hideg vagy meleg kint) járatni kell 4-5 percet, különben lefullad ha gázt adok :S
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.