Egy "laikus" nekem olyant mondott, ami nekem picit hihetetlen. Az én 147-esemben manuális klima van és azt mondta ez a valaki, hogy ha kicserélem a panelt egy olyanra, ami a digitális kétzónás klimát vezérli, akkor lesz digitális kétzónás klimám...Csatolok egy képet, hogy mire is gondolok, ime:

Lehetséges ez, hogy csak benyomok egy ilyen panelt a mostani helyére és egyből digitális kétzónás klimát kapok? Ez nekem picit hülyén hangzik... :D
Soti05-03-2010 09:56:57 //
29071
A leírtak alapján én azt mondanám, hogy elszállt a fékrásegítőd. Kiszakadhatott a membránja. De ha így van, akkor a légmennyiségmérőt valószinüleg hibásnak jelzi.
Bandee04-03-2010 18:06:22 //
29070
Sziasztok!Megint akadt egy kis gondom és újra a segítségetek és a szaktudásotok kéne!A probléma ma reggel kezdődött minden előjel nélkül.Reggel elindítottam az autómat és kb 2 percig járt alapjáraton aztán egyik pillanatról a másikra felugrott az alapjáratom 1500-ra és folyamatosan így pörög!Érdekes módon ha nyomom a féket folyamatosan akkor szépen lassan visszaáll normális alapra de amint lelépek a fékről azonnal elkezd felpörögni eléri az 1500 at és ott megáll!Megpróbáltam vele menni egy kört de nem is megy úgy mint ahogy elvárható tőle!Remélem újra tudtok segíteni pár jó tanáccsal!Előre is köszi és üdv mindenkinek! :)
Kau04-03-2010 16:53:39 //
29069
Nekem már többször is volt takarítva. Amire vigyázni kell, hogy ne a forró LMM-et takarítsd a hideg féktisztító sprayvel, mert a hirtelen lehűlés odaver annak az apró elektronikának.
KG145QV04-03-2010 16:21:19 //
29068
hello mindenki.
145qv futóműállításhoz vagy csk a futóműállításhoz ért valaki segithetne.145 és 1 qv nek a beállitásai azonosak? mert anliába vagyok és itt elvben beállioták de ugymint egy 145 1,4 1,6 1,7 esé....mer valami táblázatot nézett az ipse de nem találta a qvt.
valami -1 re és +4.5 re állitotta az első kereeket, merthogy a lap neki +3,5 öt mutatott.ha valaki tudja mi ez vagy érti irja már le.köszi
Szia a kereszt tartó lengőkar belsőszillent tartó csavarnak az alátéte excenteres,felkel lazítani és a csavarfejet forgatva állítható(nem az anyát tekergetni) :D ha ezt nem szúrta ki a szaki akkor menyen és a trabikon szerénykedjen :D
Szia én nem tanácsolnám a féktisztítóval való takarítást mert sajna nekem kinyírta a LMM-et,megoldja a szilikon gumi tömítést ami van benne és vége!
ez benzinesbe való box a Tiedbe nem jó :-)
GTPeti01-03-2010 20:24:28 //
29063
Jé ez aztán a vaskos tuningbox!!!
Mennyit dob ez a lóerőkön? Egy három-négyszáz lóerőt tuti. A mérete alapján ítélve. :)
a 64,2.0 ts komplett motorcsere.
Megoldva. :)))
A cartársakért mindent. :)))))
Dzsozy01-03-2010 19:45:08 //
29060
Na,már indulok is! Vastag bőr van a pofámon.................. is .:))) Na melyik ótó rakoncátlankodik?
Gyere el hozzám váltócserére,bőröd sem marad:-))
Dzsozy01-03-2010 19:38:02 //
29058
Csuklott is a verda reggel! Azért a miatyánk felét elmondtam, mielőtt elfordítottam a kulcsot! Azért a 90ah röhögve tette a dolgát! Nem tudom, hogy a pihentekhez, vagy ide tegyem be a képet a kézfejemről, önindító szerelés címszóval, le van nyúzva pár helyen. Ezek a digók...... :)
Lennél szíves az enyémre is? :-)))

pgege01-03-2010 18:19:45 //
29056
Üdv. S.O.S. Valaki nemtud 145-ös Alfához 1.6 T.S. főtengelyt!!! Nagyon fontos lenne!! Ha valaki tud az hívjon vagy irjon! Tel.: 36307490842 e-mail: pgege@citromail.hu Bármikor hívhatok.
Wickey28-02-2010 22:25:42 //
29055
yepp. Üresen ilyen 13V körül kell tudnia. Az én két, autóból már leselejtezett akksim, amik a 2kVA-s szünetmentesre vannak kötve hogy legyezzék az elektromos garázskaput áramszünet esetén, na azok adnak le ketten együtt 24.9V-ot (12.8 és 12.1 körül).
Buksi28-02-2010 20:17:52 //
29054
Tudom, hogy rendes vagy! :-DDD
Nekem nem kell ürügy. :)))
Csak a jó szándék szólt belőlem. :)))
Buksi28-02-2010 20:13:51 //
29052
Ez csak ürügy, hogy ihass! :-DDDDD
Iszom is egyet rá., hogy ez az akksid is hosszú életű legyen. :))))))))
Buksi28-02-2010 19:35:34 //
29050
Örülök, hogy megoldódott a probléma! :-))
Meg legalább van most egy kitisztított önindítód is! :-D
Dzsozy28-02-2010 19:27:16 //
29049
Na "cartársak", már írtam de, hogy mindenki megnyugodjon és tudjatok aludni, tényleg az akksi adta meg magát. Ki a rák hitte volna. Este beállok a garázsba reggel meg kattog csak mint állat. Ki hitte volna, hogy csak annyi szufla van,volt benne, hogy csak a reléket kapcsolgatta. (ezt nem tudtam) Erre lekaptam az önindítót, összeb@sztam a kezem, kitakarítottam az önindítót,hát persze az jó, csak teszem hozzá, hogy alfa betegség, hogy az önindítóba megáll a ferrodol por és szorulhat tőle, jártam már így, igaz akkor a műveletet autóvill.végezte el. (na ez már a múlté). Egész este töltöttem az akksit, reggel is csak kattog, és mivel többen tanácsoltátok, hát vettem egyet. MŰKSZIK!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Motorkontroll is csak az alacson feszültség miatt világított. Köszöntem mkinek!! :)
Szerintem is egy cella eltávozott az örök vadászmezőkre, mintha 2 Volt hiányozna :-((
élt 8 évet...
Lali7528-02-2010 18:59:00 //
29047
Úgy tudom indítózás közben sem eshet 10v-ig...
Lali7528-02-2010 18:57:16 //
29046
Szerintem kuka.Enyémben állásában merült le ennyire.meg se nyekkent...
20 rugó volt egy 64Ah-s....
:-(
a vége 9,6 Volt lett kb 8 óra izzóégetés után
Nem vagyok ampervadász,de szerintem nem.
Akut mára feltöltöttem, ahogy kell 10 órán át, 14,3V-nál le is szabályozott a töltőm. Majd az akkura egy 21Wattos égőt téve a feszültség rögtön 10,5 körülre esett le

majd ott is maradt több órán keresztül.
Jól gondolom, hogy kukás az akku?
Keresd Marklárt ő biztos tud!!
vivalfa28-02-2010 14:22:07 //
29041
Hello.
Tárcsaátmérő 257mm, ha erre gondolsz.
Buksi28-02-2010 14:12:29 //
29040
Azt nem tudom, hogy a 166-ban hol vannak! :-(
De sztem tuti az akksid a kaka! :-/
Otto28-02-2010 14:06:16 //
29039
Mekkora a fék? QV/Ti fék hasonlít, az ilyen rugós.:)
vivalfa28-02-2010 14:02:29 //
29038
Sziasztok!
Az a helyzet, hogy a Dedram-hoz nem találok féknyerget, ebből a verzióból nem sok van a bontókban (1.8 VVT). Az ePer szerint nem jó más konszernen belüli fék, de én felteszem a képet, hátha vki ráismer, hogy vmelyik AR fékje kompatibilis. Remélem a lényeg látszik.
Előre is köszi!


Soti28-02-2010 12:29:44 //
29037
Én csak azt nem értem, hogy mer nekilátni 1 olyan autó futóművének, amit köztudottan hajkurásznak!! :)))) Nem azért. mintha én tudnám, de ha levenném a kereket tuti, hogy pár pillanat alatt megtalálnám! :P Szerintem is vidd máshoz!
GabCsi28-02-2010 11:47:46 //
29036
Csoda egy szaki, szerintem keress masikat.
Ilyen hozzáértéssel az is lehetne... Azt mondta nekem, hogy kell tenni a kerékagyhoz két alátétet, s akkor jó lesz :P
GabCsi28-02-2010 11:28:47 //
29034
Ha nem tudja hol álljon neki akkor mi a foglalkozása, pék ?
Nemértem az ilyeneket...
Közben megtudtam, hogy lehet... Mostmár az érdekelne, hogy honnan, mert mind mondhatom a "szakinak", hogy de, lehet állítani, ha fogalma sincs hol lásson neki :)
Meg tudja-e mondani nekem valaki, hogy hátsó kerék dőlésszögét lehet-e állítani? Mert ma elvittem futószöget állítani, mivel a bal hátsó kerék kifele dől. A pali azt mondta, hogy nem lehet állítani, de gondolom nem így van. Mégis neki lenne igaza? 156-osról van szó :D
Bilux28-02-2010 11:13:58 //
29031
Hát ha dzsuvát nem akarod beleküldeni a szívósorba majd a hengerbe akkor vedd le...
Tyler28-02-2010 11:11:44 //
29030
üdv!már olvastam több helyen is h az LMM-t féktisztítóval külditek meg:...ennek mi a módja, lehet hogy hülye kérdés,de inkább kérdezek:) szoval le kell szerelni mindent vagy csak a csőbe? aki csinált már ilyet leirhatná! köszi
Hát ezt most eljátszotta az akksid.
Dzsozy27-02-2010 21:00:23 //
29028
Gondoltam rá én is,csak az a fura, hogy tegnap még semmi, indul, teker mind állat, ma meg semmi?
Mondjuk meghalni is egy pillanat műve! :(
LeZo27-02-2010 20:52:09 //
29027
6 éves az aksid, az lehet hogy már réges-rég kukás! Én ezzel kezdeném....
Dzsozy27-02-2010 20:21:41 //
29026
Ja meg a motor kontroll is világít!
Dzsozy27-02-2010 20:20:54 //
29025
Hol vannak ezek a relék? A pollenszűrő felett? Egyórás töltés után pöc-röf beindult, majd egy kb 1.5 órás állás után megint csak kattogott mint állat. De írtó gyorsan:taktaktaktaktak... Most valami leszopja az aksit, vagy megadta magát és nem veszi fel már a töltést 12V100ah 2004-es Banner.
(töltöm egész este oszt majd meglátom,csak hát a multiméterem is behalt, ki sem tudom mérni, hogy mekkore nafta van benne,mekkora töltés,indítási energia) Nem olcsó egy akksi, és ha valahol zárlat van? :(
Jak27-02-2010 17:50:34 //
29024
Hali!Nem tudom mennyire szoktad taposni,de mivel Alfárol van szó gondolom!:)33-nál az olajjárat furatai közzül az eggyik kissebb a többinél és ha nagyon megküldik a vasat ez a csapágy a keves kenés miatt megsül!Nem tudom 145-nél így van-e,de én rákacsintanék!Ha így van,akkor fel kell furni u.a.-ra mint a többi(forgácsot jól kitakarítani)és lehet csapatni!
Buksi27-02-2010 17:11:27 //
29023
Nekem is ez jutott eszembe! Nálam is ugyan ez volt, mikor lemerült az akksim! De ilyenkor nem az önindító kattog, hanem a relék! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.