Forum >> Szerelőműhely

GTPeti06-03-2010 12:22:29 // 29086
A jobboldalit taposd, ne a középsőt! ;)
☻SKULL☻06-03-2010 10:51:20 // 29085
van belle két változat :
Jeges06-03-2010 09:48:36 // 29084
Sziasztok. Nem tudjátok véletlen vagy direkt, hogy az ablaktörlő relé milyen számmal van ellátva a biztosíték táblán? A hibajelenség: Nem töröl! De csak az állítható fokozaton, gyorstörlésen meg a másikon mikor fölfele húzom a kapcsolót akkor töről. ???
Piritu - 1.000.00006-03-2010 09:40:21 // 29083
A Pók főfékhengere felől elég érdekes hangokat hallok és szerintem a pedál jobban benyomható mint kéne. Tudna nekem valaki segíteni hogy ez normális-e vagy meghalltak benne a tömítések?
Videót az ftp Piritu könyvtárába tettem fel, ott meg lehet hallgatni.
Előre is kösz a segítséget.
Zsoltyr05-03-2010 18:18:07 // 29082
Kellene egy kis segítség. Lehet, hogy hülyének fogok tűnni miatta, de már baromira nem emlékszem, hogy hogyan, milyen "értékekre" kell beállítani a fényszórókat. Értem ezalatt, hogy milyen messze álljak a faltól, milyen magasan kell lennie a fénynyaláb aljának, stb.
utolsotroger05-03-2010 16:08:06 // 29081
nézegettem ezt a weboldalt (http://www.e85tuning.hu/) és megtetszett az ötlet, de gondoltam előbb megkérdezem, hogy bio-ethanol-al jár valaki? megéri a beszerelést? nem teszi tönkre a kocsit? tapasztalatok érdekelnek elsősorban.
köszi
Soti05-03-2010 11:02:24 // 29080
Kíváncsian várom az eredményt! D
Föckös05-03-2010 10:42:21 // 29079
az is :-)

nekem klímás a 145ös, nem volt az.
tudtam, h nem csak a panelt kell cserélni hozzá.
:-)))
Soti05-03-2010 10:35:43 // 29078
145/146-ról van rajzom de a tiedről semmim nincs. :((( Pedig akkor meg tudnám nézni!
Bandee05-03-2010 10:30:05 // 29077
Minden segítséget megköszönök és minden tippet le ellenőrzök mert igazából itt nem nagyon szeretném szervízbe vinni!
Soti05-03-2010 10:18:34 // 29076
Én nem tudom, de a két zónás klímához kétzónás gátrendszer kell a fűtésrendszerben......szerintem!
Soti05-03-2010 10:16:35 // 29075
Azért nézd meg hogy miről működik a rásegítő! Ha véletlenül a szívótorokra van rákötve, akkor húzd le a csövet és fogd be a végét. Ha beáll a fordulatszám akkor tuti, hogy ott a hiba! De ez csak 1 tipp, mert nem tudom, hogy milyen a felépítése!
Bandee05-03-2010 10:11:13 // 29074
Igen ezt mondták a diesel topicban is de ott is írták hogy mivel nem benzines nem valószínü!A legnagyobb gond hogy angliában vagyok és sajna nincs akkora terem javítás szempontjából mint otthon. :(
Soti05-03-2010 10:01:58 // 29073
Hoppá! Bocs de még csak most néztem, hogy neked dieseled van! Arra szerintem ez nem érvényes, amit az előbb írtam!
Kareszka198405-03-2010 10:00:05 // 29072
Egy "laikus" nekem olyant mondott, ami nekem picit hihetetlen. Az én 147-esemben manuális klima van és azt mondta ez a valaki, hogy ha kicserélem a panelt egy olyanra, ami a digitális kétzónás klimát vezérli, akkor lesz digitális kétzónás klimám...Csatolok egy képet, hogy mire is gondolok, ime:

Lehetséges ez, hogy csak benyomok egy ilyen panelt a mostani helyére és egyből digitális kétzónás klimát kapok? Ez nekem picit hülyén hangzik... :D
Soti05-03-2010 09:56:57 // 29071
A leírtak alapján én azt mondanám, hogy elszállt a fékrásegítőd. Kiszakadhatott a membránja. De ha így van, akkor a légmennyiségmérőt valószinüleg hibásnak jelzi.
Bandee04-03-2010 18:06:22 // 29070
Sziasztok!Megint akadt egy kis gondom és újra a segítségetek és a szaktudásotok kéne!A probléma ma reggel kezdődött minden előjel nélkül.Reggel elindítottam az autómat és kb 2 percig járt alapjáraton aztán egyik pillanatról a másikra felugrott az alapjáratom 1500-ra és folyamatosan így pörög!Érdekes módon ha nyomom a féket folyamatosan akkor szépen lassan visszaáll normális alapra de amint lelépek a fékről azonnal elkezd felpörögni eléri az 1500 at és ott megáll!Megpróbáltam vele menni egy kört de nem is megy úgy mint ahogy elvárható tőle!Remélem újra tudtok segíteni pár jó tanáccsal!Előre is köszi és üdv mindenkinek! :)
Kau04-03-2010 16:53:39 // 29069
Nekem már többször is volt takarítva. Amire vigyázni kell, hogy ne a forró LMM-et takarítsd a hideg féktisztító sprayvel, mert a hirtelen lehűlés odaver annak az apró elektronikának.
KG145QV04-03-2010 16:21:19 // 29068
hello mindenki.
145qv futóműállításhoz vagy csk a futóműállításhoz ért valaki segithetne.145 és 1 qv nek a beállitásai azonosak? mert anliába vagyok és itt elvben beállioták de ugymint egy 145 1,4 1,6 1,7 esé....mer valami táblázatot nézett az ipse de nem találta a qvt.
valami -1 re és +4.5 re állitotta az első kereeket, merthogy a lap neki +3,5 öt mutatott.ha valaki tudja mi ez vagy érti irja már le.köszi
"Száguldosrác"04-03-2010 08:48:45 // 29067
Szia a kereszt tartó lengőkar belsőszillent tartó csavarnak az alátéte excenteres,felkel lazítani és a csavarfejet forgatva állítható(nem az anyát tekergetni) :D ha ezt nem szúrta ki a szaki akkor menyen és a trabikon szerénykedjen :D
"Száguldosrác"04-03-2010 08:43:24 // 29066
Szia én nem tanácsolnám a féktisztítóval való takarítást mert sajna nekem kinyírta a LMM-et,megoldja a szilikon gumi tömítést ami van benne és vége!
Piritu - 1.000.00001-03-2010 20:33:49 // 29065
ez benzinesbe való box a Tiedbe nem jó :-)
GTPeti01-03-2010 20:24:28 // 29063
Jé ez aztán a vaskos tuningbox!!!

Mennyit dob ez a lóerőkön? Egy három-négyszáz lóerőt tuti. A mérete alapján ítélve. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-03-2010 20:22:08 // 29062
a 64,2.0 ts komplett motorcsere.
Whiteskull01-03-2010 19:46:09 // 29061
Megoldva. :)))

A cartársakért mindent. :)))))
Dzsozy01-03-2010 19:45:08 // 29060
Na,már indulok is! Vastag bőr van a pofámon.................. is .:))) Na melyik ótó rakoncátlankodik?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-03-2010 19:40:17 // 29059
Gyere el hozzám váltócserére,bőröd sem marad:-))
Dzsozy01-03-2010 19:38:02 // 29058
Csuklott is a verda reggel! Azért a miatyánk felét elmondtam, mielőtt elfordítottam a kulcsot! Azért a 90ah röhögve tette a dolgát! Nem tudom, hogy a pihentekhez, vagy ide tegyem be a képet a kézfejemről, önindító szerelés címszóval, le van nyúzva pár helyen. Ezek a digók...... :)
Piritu - 1.000.00001-03-2010 18:40:08 // 29057
Lennél szíves az enyémre is? :-)))
pgege01-03-2010 18:19:45 // 29056
Üdv. S.O.S. Valaki nemtud 145-ös Alfához 1.6 T.S. főtengelyt!!! Nagyon fontos lenne!! Ha valaki tud az hívjon vagy irjon! Tel.: 36307490842 e-mail: pgege@citromail.hu Bármikor hívhatok.
Wickey28-02-2010 22:25:42 // 29055
yepp. Üresen ilyen 13V körül kell tudnia. Az én két, autóból már leselejtezett akksim, amik a 2kVA-s szünetmentesre vannak kötve hogy legyezzék az elektromos garázskaput áramszünet esetén, na azok adnak le ketten együtt 24.9V-ot (12.8 és 12.1 körül).
Buksi28-02-2010 20:17:52 // 29054
Tudom, hogy rendes vagy! :-DDD
Whiteskull28-02-2010 20:15:23 // 29053
Nekem nem kell ürügy. :)))

Csak a jó szándék szólt belőlem. :)))
Buksi28-02-2010 20:13:51 // 29052
Ez csak ürügy, hogy ihass! :-DDDDD
Whiteskull28-02-2010 20:11:00 // 29051
Iszom is egyet rá., hogy ez az akksid is hosszú életű legyen. :))))))))
Buksi28-02-2010 19:35:34 // 29050
Örülök, hogy megoldódott a probléma! :-))
Meg legalább van most egy kitisztított önindítód is! :-D
Dzsozy28-02-2010 19:27:16 // 29049
Na "cartársak", már írtam de, hogy mindenki megnyugodjon és tudjatok aludni, tényleg az akksi adta meg magát. Ki a rák hitte volna. Este beállok a garázsba reggel meg kattog csak mint állat. Ki hitte volna, hogy csak annyi szufla van,volt benne, hogy csak a reléket kapcsolgatta. (ezt nem tudtam) Erre lekaptam az önindítót, összeb@sztam a kezem, kitakarítottam az önindítót,hát persze az jó, csak teszem hozzá, hogy alfa betegség, hogy az önindítóba megáll a ferrodol por és szorulhat tőle, jártam már így, igaz akkor a műveletet autóvill.végezte el. (na ez már a múlté). Egész este töltöttem az akksit, reggel is csak kattog, és mivel többen tanácsoltátok, hát vettem egyet. MŰKSZIK!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Motorkontroll is csak az alacson feszültség miatt világított. Köszöntem mkinek!! :)
Piritu - 1.000.00028-02-2010 19:08:32 // 29048
Szerintem is egy cella eltávozott az örök vadászmezőkre, mintha 2 Volt hiányozna :-((
élt 8 évet...
Lali7528-02-2010 18:59:00 // 29047
Úgy tudom indítózás közben sem eshet 10v-ig...
Lali7528-02-2010 18:57:16 // 29046
Szerintem kuka.Enyémben állásában merült le ennyire.meg se nyekkent...
20 rugó volt egy 64Ah-s....
:-(
Piritu - 1.000.00028-02-2010 18:55:28 // 29045
a vége 9,6 Volt lett kb 8 óra izzóégetés után
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-02-2010 18:42:23 // 29044
Nem vagyok ampervadász,de szerintem nem.
Piritu - 1.000.00028-02-2010 18:35:34 // 29043
Akut mára feltöltöttem, ahogy kell 10 órán át, 14,3V-nál le is szabályozott a töltőm. Majd az akkura egy 21Wattos égőt téve a feszültség rögtön 10,5 körülre esett le

majd ott is maradt több órán keresztül.
Jól gondolom, hogy kukás az akku?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-02-2010 15:07:15 // 29042
Keresd Marklárt ő biztos tud!!
vivalfa28-02-2010 14:22:07 // 29041
Hello.

Tárcsaátmérő 257mm, ha erre gondolsz.
Buksi28-02-2010 14:12:29 // 29040
Azt nem tudom, hogy a 166-ban hol vannak! :-(
De sztem tuti az akksid a kaka! :-/
Otto28-02-2010 14:06:16 // 29039
Mekkora a fék? QV/Ti fék hasonlít, az ilyen rugós.:)
vivalfa28-02-2010 14:02:29 // 29038
Sziasztok!

Az a helyzet, hogy a Dedram-hoz nem találok féknyerget, ebből a verzióból nem sok van a bontókban (1.8 VVT). Az ePer szerint nem jó más konszernen belüli fék, de én felteszem a képet, hátha vki ráismer, hogy vmelyik AR fékje kompatibilis. Remélem a lényeg látszik.
Előre is köszi!
Soti28-02-2010 12:29:44 // 29037
Én csak azt nem értem, hogy mer nekilátni 1 olyan autó futóművének, amit köztudottan hajkurásznak!! :)))) Nem azért. mintha én tudnám, de ha levenném a kereket tuti, hogy pár pillanat alatt megtalálnám! :P Szerintem is vidd máshoz!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.