Forum >> Szerelőműhely

pb_03-02-2010 15:30:22 // 28722
Ez 1.7nek a rajza. Az ML4.1en 2soros a csati, és csak 35 láb van.
pb_03-02-2010 14:59:08 // 28720
Jöhet a kép.
Longman03-02-2010 14:52:50 // 28719
Kapcsolási rajzon a manualban úgy van ahogy leírtam.. felrakjam képben? :)

Láttam már én is hogy a legtöbb helyen ML_1.7-et írnak a 24V-hez, de sztem ezen is variálgattak a digók, mert ebben ML4.1 van. Amúgy nem tudom mi lehet a különbség a 2 közt a 6hengereseknél mert a 155 2.5 V6 12V-ben is ML1.7 van, de a 164 kábelkorbácsa egyben rámegy (és fordítva is) és a lábkiosztások de még a kábelek/csatlakozók kiosztása is szinte teljesen azonos.. De most nem ez a lényeg.
pb_03-02-2010 14:45:04 // 28718
Hogyne történne, 1 mechanikus kapcsoló, amit a gázpedállal kapcsolgatsz.
pb_03-02-2010 14:44:11 // 28717
Pontosan.
pb_03-02-2010 14:37:35 // 28716
3.0 V6 24veket.
pb_03-02-2010 14:36:24 // 28715
Nálam simán belemegy a kapcsoló 2 kábele az ECUba, a 3., + a test. Teljesen 1xűen mérhető az ECU csatlakozójánál. Amúgy biztos, hogy ML4.1ről van szó? Mert a 64 3.0 V6okat M1.7el szerelték.
Longman03-02-2010 14:34:07 // 28714
OK, csak abban a hitben voltam hogy lehúzott ECU csatlakozónál semmi nem fog működni, nem hogy még mérni lehessen..
Tocsa03-02-2010 14:30:25 // 28713
Bocs a gépelési hibákért! :)
Tocsa03-02-2010 14:27:38 // 28712
Hi!

Azért mondja hogy ott mérj mert úgy a kábelt és a csatlakozásokat is kiméred egyben!
Így fényedül néhání kontakthibára is ! :)
kristof03-02-2010 14:03:24 // 28711
Tudom miről van szó, csak én is így szoktam emlegetni, hogy felső munkahenger:) De azért köszi, hogy figyelmeztettél:)
Longman03-02-2010 12:43:39 // 28710
Nade:
úgy is mérhető, hogy arról a jeladóról nekem csak 1 kábel megy közvetlenül az ECU-ra?, a másik 2 szál már egy-egy másik egységen keresztül, egész pontosan az 1ik a motorhőmérséklet jeladó és az egyik kopogásérzékelő szálán keresztül az ECU-ra, a másik szál pedig a LMM-re, és onnan az ECU-ra.
Tutira mondod?? :)
pb_03-02-2010 11:29:33 // 28709
Jól.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-02-2010 11:01:29 // 28708
Ja,nem baj,reméljük tudja.
Cro16603-02-2010 10:50:23 // 28707
Mindenhol kuplung főhenger, és kuplung munkahenger van(elvileg).
A szerelők, meg az ügyfelek használják általában a "felső munkahenger" megnevezést, de megértik a boltosok is nincs vele gond.Tényleg csak az ára miatt jegyeztem meg, nehogy meglepődjön a cartárs:))
Longman03-02-2010 10:41:08 // 28706
Jól értem, magáról az ECU-ról szedjem le a nagy csatlakozót és ott mérjem? :O
pb_03-02-2010 10:13:41 // 28705
Az enyém is.))
Húzd le a csatit a Motronicról, és ott mérd ki, úgyhogy közben a gázpedált moszgatod.
Longman03-02-2010 09:54:39 // 28704
Mit? Nekem bowdenes a gázpedál..
Vagy hogy érted?
Én csak magát a jeladót mértem ki lehúzott csatlakozóval, zárt és nyitott állás közt, a manual szerint..
pb_03-02-2010 09:39:27 // 28703
Gázpedálos, kábelcsorbácsos mérést is +ejtettél?
Longman03-02-2010 09:37:22 // 28702
Az már megtörtént és mérés szerint jó..
pb_03-02-2010 09:18:31 // 28701
A fojtószelep kapcsolót nem ártana kimérni.
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 09:06:59 // 28700
60,de Te nem tolod ki a lelkét:-)ezért 80.
Longman03-02-2010 08:48:25 // 28699
Pontosan ilyen a jelenség..!
Na de akkor mi ez, látom te már tudod! Barkobázzunk? :)
Öööl, főtengely jeladó, vagy annak kábelezése, csatlakozói? Kopogásérzékelő?

Pedig ezt hittem már egy jó kis akksi saru levevős ECU "resettel" megoldható.. :DD
Stee14603-02-2010 07:44:22 // 28698
Sziasztok!

XI. kerben tud valaki kipufogóst?
Sufni műhely is megfelel. (de nem kókány bajnok) :)
Elég rendesen lyukas a rendszer, de én nem látom, hogy pontosan hol. Ki kéne deríteni, megvenném hozzá a cumót, aztán fel kellene szerelni.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-02-2010 07:37:38 // 28697
Igazad van,akkor viszont elég faszok,mert ugye ott felső henger van irva,ha jól emlékszem.
Cro16602-02-2010 23:56:05 // 28696
Bocs, hogy beleszólok, de neki "felső munkahenger" kell, aminek a becsületes neve: kuplung főhenger. De a lényeg ez esetben inkább az ára: 15e helyett 29e ft a Sachs.
[k i z z o]02-02-2010 22:35:12 // 28695
Gyújtással viszi fel a fordulatot, mert nem érzi a tolóüzemet.

Nem benzin, nem lambda, nem AFM és nem kell az akkusarut sem levenned :)
Vikking 31102-02-2010 19:20:53 // 28694
Nem mondtam, hogy nem túlzás... :) De a gyár helyében lehet hogy nem az :)
csocsi02-02-2010 19:18:51 // 28693
Igen, a fém jobban bírja a műamyagnál.
Nekem is most azok lettek felrakva.
Surcy02-02-2010 19:14:52 // 28692
Ja a Honda civicet ki is hagytam:-}Szóval neki mindegy milyen tipus vagy márka:-}
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:14:18 // 28691
hát igen, vannak vezetési stílusok, amit nem díjaznak a technikák :-)
Vili02-02-2010 19:12:52 // 28690
50 ezret mentem elrakott ballansz tengellyel állítólag.3klíma csövem törött el+a leömlő kat.széthullott +állandóan eltört a kipuff csonk felfogatása.A vezérlést nem dobta le hál istennek.
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:12:33 // 28689
azért nehéz összehasonlítani az igénybevételt. Személy szerint komolyan veszem amit a gyár mond, valószínűleg több tapasztalataik vannak. Kérd ki esetleg Csöri Cartárs véleményét az oldalán.
Surcy02-02-2010 19:10:36 // 28688
Azért tapasztalataim szerint a szily szakadáshoz az ügyes soförök is hozzá tudnak járúlni:-{Pl sogoromnak még nem találtakki olyan kocsit amin ne kellet vólna szíjat cserélni szakadás miatt +amelyiken kellett hengerfejet javítanom:-{(zasztava,puntó,cordoba,és tavaj az Ódi A6:-{
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:10:13 // 28687
Ahogy hallottam inkább a feszítők gázosak nem is a szíj. Tudomások szerint a fém tovább bírja mint a műanyag, de tuti lesz aki megcáfol. Nekem ezt az infót sikerült anno és azóta kiszednek a szakszervizesekből. Nekem is műanyag volt :-(
Surcy02-02-2010 19:04:43 // 28686
Az a 40 kicsit túlzás azért nem:-}Mi ez valami gagyi autó!Volt egy 99 es xarám 120 volt a periódus mind minden Franciára és én nem is cseréltem elöbb pont 120 nál és mikor le szedtem még nem is szóltak a feszítök és a szíly is jó álapotban vólt csak minimális hajszál repedések voltak!
Surcy02-02-2010 18:59:27 // 28685
Végül is akkor abbol nem lehet gond ha 80-90 ig húzom?Mert most tartok 60 nál:-{És még legalább nyárig ki akarom húzni!Nem használom a vasat rend szeresen csak általában hv.!
Vikking 31102-02-2010 18:55:50 // 28684
Az "végülis" korrekt...
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:55:25 // 28683
pardon 127-et akartam írni...
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:54:58 // 28682
nem, de a 460.000-es számlából csak 200-at kellett fizetnem.
Vikking 31102-02-2010 18:53:18 // 28681
És még volt rá gari?
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:52:40 // 28680
u.i
nekem is 117-e nél állt be a feszítőgörgő a 147-ben
Vikking 31102-02-2010 18:51:49 // 28679
Inkább a kurvasok vezérműszíjszakadt 16V TS miatt :)))

Aki elmegy amúgy 120 ezret egy vezérműszíjjal, az legalábbis bátor :)) PErsze nem lehetetlen, de azért biztosabb ami fix.

Németországról hallottam olyat is, hogy a 147-eseknél egészen 40 ezerig (!!!) levitték a csereperiódust, mert annyi volt a garis motor amit kellett javítaniuk szíjszakadással... De ez lehet hogy nem igaz :)))
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:51:21 // 28678
így előzi meg a gyár a sok reklamációt és garanciális pénzkiadást, mivel 100-110e körül sok szíj szakadt a TS motoroknál. Ezzel az ajánlással meg elháríthatja a garanciális javítást mondván hogy ő szólt :-(
Surcy02-02-2010 18:49:18 // 28677
Vajon miért? Csak nem a lóvé miatt?
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:41:16 // 28676
Az eredeti ajánlás 120e, de a hivatalos márkaszervíz átállt a TS motoroknál 60-ra. A gyár hoivatalos ajánlása változott.
Vili02-02-2010 18:33:00 // 28675
Múlt hónapban befutottam Veronában egy alfa szervizbe vez.módosítóért,és kíváncsiságból rákérdeztem,hát ott még 100000km-nél tartanak.
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:16:02 // 28674
A gyári ajánlás 60.000 km
Lali7502-02-2010 17:22:27 // 28673
Üdv!
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.