Forum >> Szerelőműhely

Ferke14-03-2010 15:32:38 // 29136
Túl sok szerszám nem kell hozzá:)))))
Kareszka198414-03-2010 10:54:10 // 29135
Sziasztok!

2001-es 147-esem van. Kérdezném, hogy mi baja lehet a tolatólámpámnak? Átnéztem, az izzó okés, nincs kiégve, a biztosíték detto ép...Mondták, hogy nézzem meg a váltón akapcsolót...namost épp az aknábol jövök, készítettem pár fotót. Ez lehet a kapcsoló? Nagy cucc ezt házi körülmények között kicserélni?
ervin14-03-2010 10:28:21 // 29134
Sziasztok!

Tudna valaki tanácsot adni, hogy a 145-ös motorháztetejét hogy lehet kinyitni, ha a bowden elszakadt?

Köszi, Ervin
Phon12-03-2010 17:18:12 // 29133
156-hoz keresek kapcsolási rajzot! valaki esetleg valamit tudna? 2004es Mjet 1.9 de ha már valamilyen lenne is jó lenne!
Cro16610-03-2010 14:10:35 // 29132
Segített. Csak a csatlakozót nem tudtam szétszedni, az megszívatott,pedig már kivettem a jeladót:(Kénytelen voltam visszadugni a régit, és szervizbe vinni( +4e :)) )
RooDee10-03-2010 13:48:00 // 29131
kösz az infót! nálad ezekszerint segitett a csere:D azt hiszem még időben vagyok a beszerzéshez...irány ismerős és már mehet is bakra a kicsike...:)
Cro16610-03-2010 13:10:50 // 29130
Tuti, hogy a főtengely jeladó szórakozik. Nekem is ezt csinálta..hol indult, hol nem.
tíz pénz kb az ára. hátul az önindító alatt van. Egy csatlakozó+ egy csavar kiteker, és már ki is lehet húzni. alulról.
RooDee10-03-2010 12:49:39 // 29129
Hali mindenki...következő a helyzet... "hosszú" ut után (20-40-100km) változoan persze néha nem startol a verda...rátettem gépre, és ezt irta ki:

P0404=Kipufogógáz-visszavezetés „kell"értéktartományon kívüli érték
P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség
P0335=Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség
P0191=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték

törlés, gép le, rástart, leállit, gép vissza, ujbol diag....

és utána már nem irt vissza semmit..mindha minden oké lenne... erre ma.. 4km mentem kocsmáig:) megittam agy alkoholmentest:) és csak másodikra tudtam beinditani a verdát:( 2,4jtd 156osrol van szó.. 3 izzitot cseréltem mert azok nagyon halottak voltak:S:D 2ovel simán bestartolt, probáltuk:D és az a ketto szopás helyen van, szoval mondom egyenlore maradnak a régik:) bár nem ajánlották, de majd jovo honapban azokat is cserélem... most a P0335 miatt nem indit néha a verda? hol és mennyi az? és hol van a köcsiban? szulinapom van, kérlek segitsetek, mert már nem birom vele..egész jan-febr, március igy jártam vele, h néha gondolt egyet nem inditott...1 ora után simán poccre...de már az ideg szétvág...nem jo ez igy sehogyse...

és még annyi,h a tobbi hibakod mit jelent? komolyak? Bármiféle segitséget elore is köszönöm!!!
Dzsozy10-03-2010 12:33:46 // 29128
Letöltöttem a VIVID Workshop progit. Egész jó,igaz töbrre számítottam. Viszont van bent motor diag rész. Használta már valaki a progi ezen részét? Gondoltam befektetek egy "kábelba", hátha lehet használni, de még mielőtt utalnám a lét, maga a progi a diag résznél EOBD kódot kér. Na az mi a rák?
Youri10-03-2010 12:29:46 // 29127
alvázon a jobb hátsó kerék előtt

Az újabbakon,sajna már nincs külön......
Dzsozy10-03-2010 12:17:06 // 29126
Nem tudom, de álltalábam szíjcserekor görgőt sem árt cserélni, hiszen nagyobb erőhatásnak van kitéve ugyanaz a görgő,mivel a szíj nincs annyira kinyúlva.
Volt egy ismerősöm, igaz off japcsi autója volt, szíjakat cserélt, de nem bírta hallgatni a sííííírást, és addíg ZSÍROZTA a szíjakat, mig egy Pesti útról hazafelé úgy összekuszálta a vezérlést,hogy szinte beállt a moci, mert meg-meg csúsztak a szíjakon a tárcsák, a zsírtól. Csak óvatosan a WD40-el!!!!
Dzsozy10-03-2010 12:11:17 // 29125
Én továbbra is az LMM-re gyanakodnék! Ha a fogyasztás jó,azért nem fél óra míg 100-ra érsz, 5-ben is húz, akkor a lambdaszonda jó, az szokott még esetleg rángatni. Szerintem méresd ki egy autó vill. szerelővel, mielőtt neki állsz féktisztítóval megpucolni a LMM-t, bár egyébként meg ártani nem árt. Baoolongnál meg lehet venni légtömegmérő pucerájozó sprét!
szasza(SW)09-03-2010 21:42:18 // 29124
A 146 2,0 Ts-be gyárilag van az alvázon a jobb hátsó kerék előtt.Ott más volt a rendszer mert volt visszafolyó cső az injektortól.Az utólagos beépítésről azt hallottam gyorsabban kivégzi a benzinpumpát ,mert nehezebben tudja átnyomni a benzint.Ezeknél a pumpa is más már.Próba szerencse:))
GTVili09-03-2010 21:20:08 // 29123
Én is oda raktam.....;-D

roberto3309-03-2010 21:07:26 // 29122
Sziasztok,

E85 használattal összefüggésben kérdezném, hogy van-e cserélhető benzinszűrő a 2.0 TS ben /'98 156 /.

Ha nincs, hová érdemes tenni?

Szívem szerint az injekcor elé tenném a motortérbe.

Üdv.Roberto33
Nasty09-03-2010 21:02:00 // 29121
Sziasztok! Help pls!
Hosszbordásszíj csere történt 156-on (Dayco), görgő nem lett cserélve, nyiszogó szíjhang, úgy veszem észre hidegebben, reggelente hangosabb, pici wd40 a szíjra és pár percig elmúlik, a görgők jónak tünnek(csapágy szépen fut), pici vállasodás a műanyag görgő felületén két oldalt. Szíjjat cseréljek vagy görgőt? A szíj felíratos részét picit lekoptatva sem változott semmi, erősebb feszítésnél hangosabb.
???
FRC09-03-2010 19:19:47 // 29120
Ki tudja a megoldást?

Menet közben egyszer csak megszakadt az elektromosság az autóban: műszeregység megállt (km óra és társai) ablak emelők, tükrök, világítás, rádió azaz minden. Motor nem állt le és indítható is. Alfa 145 1.4TS (2000) nincs széthajtva vagy hasonló...
uaz146ti (kispali kisebbik fia)09-03-2010 18:05:26 // 29119
inkább úgy mondanám h 2000 ig rángat :) lájtosan de azért észrevenni
Krisz15609-03-2010 16:50:19 // 29118
kösszi
Johnnyblo09-03-2010 16:39:03 // 29117
Szia, nekem jelenleg tisztán E85-ös az üzemanyagom és még átalakítom sincs, ha hideg a motor, akkor negyedikre indul csak, amint üzemi hőfokon van nagyon szépen csendesen jár, viszont a fogyasztás 10-20% meg nőhet.
Krisz15609-03-2010 16:26:30 // 29116
oké kösz a segitséget
Selmak09-03-2010 16:18:15 // 29115
Általában kell hozzá egy "tuningbox", egy elektronika ami többlet üzemanyagot juttat a benzines üzemhez képest, mert TS motorok eléggé pengeélre vannak állítva üzemanyag adagolás szempontból és nem nagyon tudják már a felesbe tankolt E85-t se kompenzálni.
Krisz15609-03-2010 16:10:02 // 29114
Sziasztok! Ki mit tud a biobenziről (Bioetanolról) érdemes nem érdemes átalakitani, lehet e felesbben tankolni rongálja az autót vagy nem tapasztalatok aki már probálta?
Dzsozy09-03-2010 13:24:29 // 29111
Amennyiben kb 2000 fordulatnál rángat a gép, úgy valszeg LMM elkoszolódott.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)09-03-2010 11:06:34 // 29110
Üdv mindenkinek!
Mostanában kicsit mintha rángatna alacsony fordulaton a vas. Ez mi lehet? Szívótorok, pillangószelep tisztítás segíthet? Ha igen, akkor a szereléssel van szopás? gondolom csinálták már páran. Előre is kösz az infot.
Surda08-03-2010 18:53:00 // 29109
Köszi :-)
Buksi08-03-2010 18:49:40 // 29108
Hali!

Én nem hiszem, hogy ezzel lenne összefüggésben! Sztem valamiféle gyújtás gondod lehet! De tedd fel a kérdésed a 155 topicban is, hátha tud valaki valami értemeset mondani rá! :-))
Surda08-03-2010 18:42:27 // 29107
Sziasztok!Új vagyok az oldalon,de máris pofátlan módon egy kérdéssel kezdenék :-)Hátha tud valaki segíteni....Nem rég vettem egy 155-ös 1.8 TS-t,aminek a vezérműlánca már akkor zörgött egy kicsit.Elvittem sufniműhelybe megcsináltatni.Végülis csak alátétet raktak a feszítő alá,a zaj meg is szűnt,de azóta kihagyogat a motorom.Lehet véletlen egybeesés,de pont azóta csinálja.Van olyan hogy 20 km-en keresztül semmi gond,de olyan is hogy 2 km alatt 2-3 szor megcsinálja.Ránt egyet,vagy kettőt,mikor hogy.Újraindítani nem kell,megy tovább az autó.Létezhet ilyen jellegű hiba a vezérlésnél,hogy ott rontottak el valamit?
☻SKULL☻07-03-2010 21:15:34 // 29106
pl. itt :

http://rapidshare.com/files/194509200/VIVID.part01.rar
http://rapidshare.com/files/194523614/VIVID.part02.rar
http://rapidshare.com/files/194537574/VIVID.part03.rar
http://rapidshare.com/files/194550562/VIVID.part04.rar
http://rapidshare.com/files/194563670/VIVID.part05.rar
http://rapidshare.com/files/194578705/VIVID.part06.rar
http://rapidshare.com/files/194595081/VIVID.part07.rar
http://rapidshare.com/files/194609923/VIVID.part08.rar
http://rapidshare.com/files/194625867/VIVID.part09.rar
http://rapidshare.com/files/194643306/VIVID.part10.rar
http://rapidshare.com/files/194661020/VIVID.part11.rar
http://rapidshare.com/files/194681238/VIVID.part12.rar
http://rapidshare.com/files/194701958/VIVID.part13.rar
http://rapidshare.com/files/194722731/VIVID.part14.rar
http://rapidshare.com/files/195646862/VIVID.part15.rar
http://rapidshare.com/files/195666333/VIVID.part16.rar
http://rapidshare.com/files/195686421/VIVID.part17.rar
http://rapidshare.com/files/195705178/VIVID.part18.rar
http://rapidshare.com/files/195725334/VIVID.part19.rar
http://rapidshare.com/files/195736469/VIVID.part20.rar

pass: bondo

a telepítés után álitzsd visza a gépeden a dátumot 2 évvel és gond nélkül működik, és ha nemhasználod akkor mehet a dátum visza
Csifi07-03-2010 18:14:42 // 29105
Köszi.....
GTVili07-03-2010 18:08:19 // 29104
Beszélj Kau-val....;-D
Csifi07-03-2010 18:06:18 // 29103
Szevasztok!!!

Valaki segíthetne olyan ügyből kifolyólag hogy állítólag az 1.6 ts be belelehet rakni másik veztengelyt amitől a teljesítmény nő!!!!!!
Piritu - 1.000.00007-03-2010 14:57:21 // 29101
úgy tűnik, majd ha felszárad a trutyi megyek vele egy kört és akkor lehet végleges a kijelentés :-)
KGBMAN07-03-2010 09:43:12 // 29100
Akkor egy problemmel kevesebb? :)
Piritu - 1.000.00007-03-2010 09:31:23 // 29099
Probléma megoldva, a manualban "vészesetre" leírt módszerrel légtelenítve rendbe jött minden. A jobb hátsó keréknél jött ki sok levegő.
Csöri07-03-2010 07:53:08 // 29098
Nem nagy ügy a csere, a vákumdob marad.
De mivel fék cucc és az új főfékhenger légtelenítésénél vigyázni kell én azt javaslom inkább szakemberre bízd a dolgot.
Piritu - 1.000.00007-03-2010 07:47:35 // 29097
mennyire macerás a csere? Ki kell szedni a vákumdobot is, vagy lejön róla simán? Ha jólláttam két cső megy a tartálytól és kettő fém megy az ABS egység felé + két csavar tartja a vákumdobon. Ennyi?
Wickey06-03-2010 22:25:59 // 29096
namost én lesétáltam a garázsba, kivettem a másik gtv-ből a főfékhengert és betettem azt.
Persze biztos meg lehet karmantyúzni ha nem TÚL szar, de egyrészt nincs vészes ára, másrészt fő a biztonság. Meg az egészség. És a térerő.
András bácsi06-03-2010 19:51:09 // 29095
Az a gond, hogy sok esetben már annyira kopott ilyenkor a belseje, hogy ez csak ideiglenes megoldás lehet.
Piritu - 1.000.00006-03-2010 19:49:27 // 29094
elvileg lehet kapni tömítésgarnitúrát,nem elég csak azt kicserélni? Kár hogy a manual csak azt írja le hogy hogyan kell kiszedni :-(
csinált már valaki ilyesmit?
KGBMAN06-03-2010 14:42:54 // 29093
A szerelőm az egyik hivatalos beépítője. Reggel úgyis megyek hozzá, majd megkérdezem tőle.
Wickey06-03-2010 14:38:52 // 29092
nehogy úgy járj, mint én a 2/A-n, gtv6nak mintegy 150nél beesett a fékpedál, mert elszállt az első fékkör. Gondoltam jó, akkor mégse kanyarodok le Dunakeszinél. :-) Este meg főfékmunkahenger csere. :-)
Jeges06-03-2010 13:14:27 // 29091
Vivid workshop. Fizetős sajnos. Torrentbe le lehet tölteni.
KG145QV06-03-2010 13:07:56 // 29090
hello mindenki.
145qv futóműállításhoz vagy csak a futóműállításhoz ért valaki segithetne.145 nem qv nek és egy 145 qv nek a beállitásai azonosak? mert anliába vagyok és itt elvben beállioták de ugy mint egy 145 1,4 1,6 1,7 esé....mert valami táblázatot nézett az ipse de nem találta a qvt.
valami -1 re és +4.5 re állitotta az első kereeket, merthogy a lap neki +3,5 öt mutatott.ha valaki tudja mi ez vagy érti irja már le.köszi
Kareszka198406-03-2010 13:00:35 // 29089
Ez mien programbol lett kicsípve? Hol lehet ezt beszerezni?
Jeges06-03-2010 12:54:23 // 29088
A jobb oldali hasonlít. Külsőleg nem látok semmit. Melyik a biztosítéka?
Jeges06-03-2010 12:24:20 // 29087
Köszi szépen. Mindjárt megnézem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.