Forum >> Szerelőműhely

Poló29-05-2007 21:01:34 // 15736
Szóval én azt hittem, hogy az ott egy szelep, ami kinyit, ha túl nagy lenne a nyomás.
ronin29-05-2007 21:00:43 // 15735
az actuator valtoztatja a geometriat a terhelestol fuggoen
ronin29-05-2007 20:58:08 // 15734
azt osszekevered a valtoztathato turbogeometriaval. szerintem
ALFI15629-05-2007 20:41:32 // 15733
Poló29-05-2007 20:36:43 // 15732
Én úgy tudom, hogy a turbókon van egy szelep, ha túlságosan nagy a nyomás, akkor az a szelep kinyit és nem megy át a turbón a kipufogógáz, hanem kikeüli azt és úgy kerül a kipuff rendszerbe.
ronin29-05-2007 20:25:09 // 15731
...vagy lehet hogy ugy szabalyozza a turbonyomast, hogy ha megno, visszaveszi a befecskendezett uzemanyagot, es ezaltal csokken a nyomas?
ronin29-05-2007 20:18:26 // 15730
hat de, pont ez aggaszt! de mindenki igy csinalja az egr ledugozast.
Poló29-05-2007 20:16:31 // 15729
Ha nem engedi el a plusz nyomást, akkor nem fog kifeküdni a motor rövid időn belül?
ronin29-05-2007 20:14:30 // 15728
most lehet hogy hulyenek neztek, de kimentem megneztem a kocsimat, de nem talaltam olyan helyet ahol el tudna engedni a nyomast. az idegesit hogy ledugoztam az egrt a kipufogonal, meg kozvetlenul a szivotoroknal is ugyhogy teljesen ki van iktatva, de szerintem ott engedte le a plussz nyomast. mas lehetoseg nincsen, mert mas cso nincsen
ALFI15629-05-2007 19:57:09 // 15727
Nincsmit.Ott találsz majd sokfélét.Tartót is.Bár nekem az A-oszlopon tetszik a legjobban.
ronin29-05-2007 19:53:49 // 15726
aham, koszi, ez tenyleg jo aron van: http://www.homasita.hu/wswebshop32.cgi?&L=309&O=22&M=42110010&X=HU&WSID=1072115016&A=HU&AA=1&AC=-1&AK=rdjá#011000,1
ALFI15629-05-2007 19:47:35 // 15725
Igen.Mindenhol kapni,csak én itt láttam a legolcsobban.
ALFI15629-05-2007 19:46:36 // 15724
Én a homasitába vettem.Az órát is meg az A-oszlopra szerelhető tartót is.Az órával adják a gumicsövet meg a csatlakozókat is.Én Pirivel köttetem be.Kb.1/2 órás művelet.Ne vegyél sötét elejüt.Igaz mikor éjjel mész és van világitásod látod,de nappal nem sokat látsz belőle.
bőregér29-05-2007 19:45:15 // 15723
D.K. tuning,vagy más tuning üzlet.
dfg (Tanárúr)29-05-2007 19:45:13 // 15722
Pirivel ki fogom olvastatni, ha egyszer odaérek, csak szerettem vna tájékozódni. köszönöm a segítséget.
ronin29-05-2007 19:42:43 // 15721
az jo, de hol lehet kapni, es hova dugod? melyik csore?
bőregér29-05-2007 19:42:31 // 15720
ha a szilenek lógnak és mozognak,akkor a gömbfej is szétment,ajánlott a csere, de húzós az áruk
ALFI15629-05-2007 19:37:20 // 15719
Hogy ne lenne!Amit Lausz mondott én is csak azt tudom mondani "nézd meg az enyémet" Az előző 156-ot.
Poló29-05-2007 19:35:26 // 15718
Kérdezd meg Zepi156-ot, ő biztos tudja.
ronin29-05-2007 19:34:23 // 15717
nem tudja senki sem hogy hol van a jtd turbo "lefujoja" ??
lausz29-05-2007 17:29:49 // 15716
nézd meg az enyémet
csocsi29-05-2007 17:27:54 // 15715
Inkább zsírozzák, azzal lehet odázni a dolgot, de visszajön. Már nekem is csinálta a szerelő.
Poseidon29-05-2007 16:28:08 // 15714
Hol érdemes és mibe kerül beolajoztatni a szilentjeimet? 1998-as 156-oson. Alázóan nyikorog az egész jobb első futóművem mint nagymama rattanhintaszéke :((
Ha ez jellemző dolog (sokan írnak ilyet) mik a jellemzően cserélendőek?
Köszi.
ronin29-05-2007 16:10:40 // 15713
pl, hol engedi ki a levegot, ha elerte a maximalis nyomast?
ronin29-05-2007 16:00:36 // 15712
...valaki elarulna azt is hogy a turbonyomast hogyan szabalyozza maganak az autom??
ronin29-05-2007 15:53:53 // 15711
hi, valaki tudna adni valami tanacsot hogy hogyan merjek turbonyomast a gepemen? nincs valami olyan meroora amit racsatlakoztatok a nyomasmerore a szivosornal es meri nekem az utasterben a nyomast? elore is koszi!
Ferkó29-05-2007 01:50:39 // 15710
Fiat Tipo 2,0 16V-hez 836 A 3000 motorkódhoz E L A D Ó egy frissen köszörült főtengely 2db hajtókarral.Ez a moci van a Lancia Deltában is meg a Dedrákban is.

Az ára 50'000 Ft

Ezen hívjatok: 20-480-4198
[k i z z o]28-05-2007 22:41:11 // 15709
Olvastak belőle? Jó lenne tudni, ki gyújtotta ki a lámpát. És csak garantált diagnosztikai eredményt fogadj el - legjobb ha te is látod mit ad vissza rá a diag. nehogy eladják neked valami dumával, már fenn nem álló hiba stb.
[k i z z o]28-05-2007 22:38:36 // 15708
Való igaz. A V6 TB nem a marketingesek álma. Inkább a JTS stb. fejlesztése kecsegtetett.

Pedig igen jó kis motor. Az igaz, hogy egy ujabb motort könnyebb volt fejleszteni mint egy meglévőn orvosolni. Egy ujonan kifejlesztett motorban több a tartalék. Több helyen lehet vele sikereket elérni, sokat ki lehet belöle árulni.
Don Gombóc28-05-2007 17:17:41 // 15707
Persze Euro 2-es, arra is hivatkoztak ennek a motornak a leállításakor hogy nem tudták az eu 3-as emissziós értéket teljesíteni, pedig inkább nem akarták.
[k i z z o]28-05-2007 17:08:52 // 15706
Hi,

lehet, hogy emisszióban teljesiti az EURO 3 elöirásokat, de EURO2 -es.

Csak az tud jelezni, amimér is:) ha a kat után nincs lambdaszonda, akkor akár ott le is flexelheted a kipufogot:) Nem veszi észre.

kizzo
dfg (Tanárúr)28-05-2007 16:14:13 // 15705
Sziasztok. amit kinéztem magamnak Q4-et, folyamatosan világít az injektorvisszajelző. Ez miért lehet? Az eladó szerint mióta ő megvette ezt csinálja.
Roli28-05-2007 12:07:38 // 15704
Lehet lecserélem a fékfolyadékot azzal kezdem meg körebelégtelenitem a féket.
Mint már irtam jó 1 éve nem lett hozzányulva a fékhez akkor teljesen fel lett javitva.
Az az érdekes hogy fogyni nem fogy az olaj de szépen elvész a fékhatás ha folyamatosan nyomom a pedált, szép lassan megy befele. Olyan mint ha a föfékmunkahenger eleresztene.
Roli28-05-2007 12:03:58 // 15703
A vákumcsövet nem olyan régen cseréltem ki, jó erős bilincsel rögzitettem. Szoval fals levegőt ott nem tud szivni, de szerintem nem is a rásegítővel van baj. Elmegy a fékerő, de a rásegitő rásegit. A fék kb jó 1 éve lett megcsinálva műszakira akkor lett betét cserélve légtelenitve. Azóta nem lett vele semmi csinálva most 1-2 hónapja van ez a gond és egyre rosszabb let. Folyadék nem folyott el, szoval nem tudom mi lehet.
A kocsi nem ABS-es, az ABS hibálya igy kizárva.
Poseidon28-05-2007 12:00:35 // 15702
Hát ez az, de hogy találsz meg egy ilyet?! :( A gyanúm az, hogy valami az ablakemelő motorral lehet, mert mindig lehúzáskor dobja el. Vagy már el sem kezdi lehúzni, vagy mint a minap, 2 cm után dobja el.
Tudja valaki mekkora biztosítéknak kellene lennie a hátsó ablakokhoz?
Az elsőkhöz 30A-est ír és az is van benne. A hátsó ablakokat nem találtam még meg.
Tom1228-05-2007 11:18:21 // 15701
Valami zárlat lehet... Nekem télen a kulcsszekrény volt zárlatos - a kormány alatt - ablakok, ablaktörlő, fűtés nem működött, más igen.
Don Gombóc28-05-2007 11:01:26 // 15700
Érdekes nállam jelezte. A csere utáni napon jól kiégettem pályán és betértem a cimborámhoz egy kontrollra és én nem tudom mi mennyi volt de azt mondta az eu 3-at is teljesíti. Néztem mint a vett malac. Bár ebben két kat van egy a túró után a közös leömlőben meg egy nagy hátul. A szonda meg az első kicsi elejébe van tekerve.
[k i z z o]28-05-2007 10:55:19 // 15699
Hi,

EURO2 1 lambda szonda ODB1 nem jelez hibakódot, csak zöldkártyánál lehet szarabb.
EURO3 diagnosztizálja a kat. hiányát.

Kat. nélkül biztos jobban megy. Ez igaz.

kizzo
[k i z z o]28-05-2007 10:52:42 // 15698
Hi,

hibakódot kell olvastatni. Ha EURO3 -as akkor 2 lambdaszondás. Azaz a katalizátor hatékonyságát lehet mérni. 1 lambda a kat elött 1 utána. A lambda különbségi jelekből tudja, hogy a katalizátor mennyire dolgozik.

Fater dobloján az egyik trafó szarakodott a 4-ből, ami azt okozta, hogy a kat. kiégett, pedig kb. 10 km -t ment csak - jött vele haza - ugy, hogy a 3-aas hengeren néha nem volt szikra.

Én is bontottat szereztem, egy 40e km Stilo -ét. Szépen dolgozik. Azért mondtam neked, valami oka van ha a kat. tönkremegy. Azt is meg kell találni, különben mégegyet kiherél.

A doblo is ugynugy ment mint korábban. Semmit nem lehetett észrevenni, egyedül a check engine lámpa + emissziós adatok siralmasak.

Ha van kat. hibakódod, akkor üttesd ki, méress egy emissziót. Ha tényleg rossz a kat. akkor kis idön belül - egy komolyabb meleg motoros túra után - ujra gyujtja a lámpát.
De a CO -nak meg N2O nak is magasnak kelle lennie.

kizzo
Wickey28-05-2007 09:44:56 // 15697
Főfékmunkahenger. Mindenesetre ha piszkálva volt a fékfolyadék és környéke nemrégiben (tehát: kevés volt utánatöltöttél, lecseréltétek, fékbetétet cseréltetek, akármi, ami a fékhidraulikával kapcsolatos) akkor viszont egy alapos légtelenítéssel kellene kezdeni az olcsóbb mint a főfékmunkahenger.
Don Gombóc28-05-2007 06:38:13 // 15696
Azért azt a vákumcsövet meg kellene nézni hogy hibátlan-e, és egy aprólékos légtelenítés sem árt. Pláne ha volt légtelenítve illetve teljesen lecserélve a fékolaj akkor ha nem eléggé lett légtelenítve az ABS elosztóban maradhatott levegő. Már ha blokkolás gátlós a kocsid.
Roli27-05-2007 20:46:40 // 15695
Sziasztok

Lenne egy kérédsem, a fékemmel van probléma. Mondjuk megálok a pirosnál nyomom a féket és szépen elmegy a fékhatás meggurul az auto pedált beljebb nyomva ujra fog a fék. Aztán újra elmegy a fékhatás ás újra beljebb tudom nyomni a pedált, de ilyenkor már padlon van szinte.
Mi lehet a rossz? Főfékmunkahenger? Olaj az sehol nem folyik, nem fogy a tartályból.
Meg olyan gond is van vele hogy hirtelen fékezek egy nagyobbat, a pedál az kemény mint állat de a fékerő az nem valami sok. Lehet hogy a két kőt valahogy rádolgoz egymásra ? Szerintem a rásegitő az jó lehet mert ha beindítom az autót akkor megszivja és rendesen rásegit.
Ha valakinek van ötlete kérem irja meg, vagy ha valakinek már volt ilyen jellegű problémája és tudja a megoldást segítsen.

Köszönöm! Roland
Poseidon27-05-2007 19:53:25 // 15694
Hja, a baj csak az, hogy most megint kivágta... szerencsére mindkettő fel van húzva, de valami akkor sem normális, csak tudnám merre kutassak :(( Zárlatos lenne az egyik emelőmotor vagy ilyenkor mit kell megnézni szerintetek?
Magoo27-05-2007 19:00:31 // 15693
Tegnap én is kivettem a Kat-ot a dudubol majd meglátjuk miben lesz más mint
eddig volt ....
Tom1227-05-2007 18:53:39 // 15692
Nekem is egy ilyen szaki mutatta meg, milyen helyeken vannak "elrejtve" a biztosítékok..-)
ALFI15627-05-2007 16:55:50 // 15691
Kat.nélkül inkább még jobbnak kéne lenni nem?Az csak folyt szerintem?Én is és még sokan kivették(tük) és nem jelzett ki semmit.Sőt!
Kau27-05-2007 16:48:40 // 15690
Én két évig jártam katalizátor nélkül. Semmi baja nem volt a gépnek. Nem volt hangosabb, csak miután a középdobot is kivettük. Viszont előfordulhat, hogy rezonancia lesz vmelyik fordulat tartományban. Az tényleg nem szép hang. (Ladás).
Tommaso 15927-05-2007 16:13:09 // 15689
És még1szer:

az autó menetteljesítményén,fogyasztásán semmit nem vettem észre,csak a kontrolllámpából következtetek a hibára!
Tommaso 15927-05-2007 16:12:04 // 15688
Szia!

104.000 km van benne!
Főleg mikor télen,hidegben indítottam,akkor elég irritáló,szúrós szagú gáz jött ki a kipuffból!
[k i z z o]27-05-2007 16:03:25 // 15687
Hi,

gondolom EURO3 2 lambda szondás. Csak az tudja a katalizatort diagnosztizalni.

Mindenhogyan kell kat. különben örökké hibakódos lesz.

Biztos hogy katalizator? Mennyi a km. ? Valaminek tönkre kellett tennie a katalzátort:) ha az a baja.

Amugy jó a bontott is, ha fizikailag meg tudod vizsgalni a katalizatort. nem zörög, nincs kiégve, nencsenek benne olyan nyomok mintha lánggal valaki belefújt volna.

kizzo
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.