Forum >> Szerelőműhely
GTVili23-05-2007 21:34:21 // 15587
	Visszatérve a régi témára....az összes hidrotőkés motor zörög pár másodpercig indítás után,amíg fel nem épül az olajnyomás.....akkor van gáz amikor el sem hallgat....
	
Don Vittorio23-05-2007 21:33:53 // 15586
	Nem csak a hosszbordásszíj csúszik? Annak is visító hanja van ha laza.
	
Don Vittorio23-05-2007 21:31:36 // 15585
	Csáo!
Köszi jól vagyunk! Kopogjam le, semmi baja a Gépnek. Milyen az új szerzemény?
	
Köszi jól vagyunk! Kopogjam le, semmi baja a Gépnek. Milyen az új szerzemény?
bőregér23-05-2007 21:30:21 // 15584
	szia don!
a klímakompresszor is felvisít,és amint kikapcsolom a klímát már nem csinálja.
	
a klímakompresszor is felvisít,és amint kikapcsolom a klímát már nem csinálja.
Kau23-05-2007 21:29:24 // 15583
	Köszi a választ!
	
ALFI15623-05-2007 21:27:47 // 15582
	Szeva mester.Mi van veled?Gép szakít rendessen?
	
Don Vittorio23-05-2007 21:25:11 // 15581
	Helló!
Lehet, hogy tönkre ment a ventilátor kapcsoló. Próbáld meg lehúzni a csokit a gombáról. Ha utána is csinálja, akkor lehet, hogy a klíma hülyéskedik.
	
Lehet, hogy tönkre ment a ventilátor kapcsoló. Próbáld meg lehúzni a csokit a gombáról. Ha utána is csinálja, akkor lehet, hogy a klíma hülyéskedik.
bőregér23-05-2007 21:19:36 // 15580
	csövi mindenkinek!
tud valaki segíteni?
a probléma a következő: menet közben egy idő utániszonyatosan el kezd pörögni a ventillátor..
szíj nem laza és nem is szoros.
mi lehet a baj?
	
tud valaki segíteni?
a probléma a következő: menet közben egy idő utániszonyatosan el kezd pörögni a ventillátor..
szíj nem laza és nem is szoros.
mi lehet a baj?
Don Vittorio23-05-2007 21:18:22 // 15579
	Szia! Lehet a vízpuppának kopogó hangja, ha a vezérlés felöl hallod. A feszítőnek vagy a vezetőgörgőnek inkább olyan süvítő csapágyhangja van. Minnél hamarabb nézesd meg, mert elég komoly kárt tud tenni, ha összetörik benne a csapágy. Ha annyira kopog, akkor azt már kézzel mozgatva is észre lehet venni, attol még nem biztos, hogy folyik is.
	
Kau23-05-2007 20:53:08 // 15578
	Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a vízpumpának van-e valami előjele, ha kezdi megadni magát? Utóbbi időben folyamatosan hallok olyan kis kerregést a vezérlés oldaláról. Nem szűnik meg, mint a vezérlésmódosítós esetnél. Kicsit aggaszt. Vagy mi kerreghet még? Ütemesen.
	
Érdeklődnék, hogy a vízpumpának van-e valami előjele, ha kezdi megadni magát? Utóbbi időben folyamatosan hallok olyan kis kerregést a vezérlés oldaláról. Nem szűnik meg, mint a vezérlésmódosítós esetnél. Kicsit aggaszt. Vagy mi kerreghet még? Ütemesen.
Dzsozy23-05-2007 19:26:42 // 15577
	Szép estét Mkinek! Látom támadnak szilentek meg a lengőkarok! :)  
166-hoz: Hegyalja: 40.958,- Bárdi: 42.995,-től az egekig Unix:49.128,-tól Start autó: 49.128,- alsók. Felsők: Bárdi: 23.577,-től Unix:18.118,-tól Start autó: 18.117,- féktárcsáknál is van rendesen külömbség, még ugyanazon márkáknál is. Meg az egyéb források, ha a jó Isten is úgy akarja. Hogy miért kellet azt a fránya gömbcsapot, vagy csuklót, kinek mi, egyberakni a lengőkarral. Visszasírom a jó öreg S100 tunying Skodámat (Frsz: IO 47-60)
	
166-hoz: Hegyalja: 40.958,- Bárdi: 42.995,-től az egekig Unix:49.128,-tól Start autó: 49.128,- alsók. Felsők: Bárdi: 23.577,-től Unix:18.118,-tól Start autó: 18.117,- féktárcsáknál is van rendesen külömbség, még ugyanazon márkáknál is. Meg az egyéb források, ha a jó Isten is úgy akarja. Hogy miért kellet azt a fránya gömbcsapot, vagy csuklót, kinek mi, egyberakni a lengőkarral. Visszasírom a jó öreg S100 tunying Skodámat (Frsz: IO 47-60)
Ferke23-05-2007 17:48:36 // 15576
	Én is ezt csinálnám a helyedben, nekem szívás van, mert a gömbfejek is kukásak. :(
	
ronin23-05-2007 17:45:23 // 15575
	jaja, csak nekem a gombfejek apszolut nem lognak meg a szilentek kozul is csak azzal az egyel, ugyhogy inkabb nyomatok bele szilentet 5 ezerert, meg akkor mar a masik oldalra is azt kesz.
	
Gery8323-05-2007 17:44:59 // 15574
	Miért ne lenne? Ugyanúgy megy a rendszer, független attól, hogy mozog-e a kocsi.  :)
	
Gery8323-05-2007 17:44:04 // 15573
	Sajan nem problémamentes... :/
	
Ferke23-05-2007 17:43:28 // 15572
	Bakker, bocs, hogy nem olvasok figyelmesen, végig 56-osra gondoltam. Így szeintem Erhard ára elég jó, már csak azért is, mert az 56-osra mondott ára is nagyon jó!:)
	
MikeTheDevil23-05-2007 17:41:24 // 15571
	Szevasztok!
A 95ös kiadásu 145 1.4 Boxernek milyen a szelepvezérlése:-lamellás vagy hidraulikus?Álitólag nekem azért durrog mert nem dogozik normálisan az egyik szivoszelepem.Lehet be van égve nem tom.Anyagilag mennyire készüljek fel szerintetek?
Üdv Mike!
	
A 95ös kiadásu 145 1.4 Boxernek milyen a szelepvezérlése:-lamellás vagy hidraulikus?Álitólag nekem azért durrog mert nem dogozik normálisan az egyik szivoszelepem.Lehet be van égve nem tom.Anyagilag mennyire készüljek fel szerintetek?
Üdv Mike!
ronin23-05-2007 17:34:14 // 15570
	jajj! ugyertettem hogy ha uresben porgeted, akkor nem lesz nyomas szerintem :))
	
ronin23-05-2007 17:26:46 // 15569
	ha alapjaraton porgeted a motort szerintem nem lesz turbonyomasod. mast en sem tudok hozzaszolni sorry...
	
ronin23-05-2007 17:25:16 // 15568
	most kerdeztem meg erhard ot, o 38 er tud ha nem kell szamla. felhivtam meteort, ott 47 brutto. meg haveromat megkerdezem o holnapra mond arat, de nincs olcsobb az tuti.felhivtam az elaforgot is az elobb, ott van raktaron is 66 ezer! ugyhogy azthiszem csak a szilenteket cserelem ki, az megvan olcsobban, meg ugyis csinalnak ilyen gumiszilent preselest itt a kornyekunkon. amugy azt tudod hogy 166 os hoz kell nem 156 oshoz? :)
	
Ferke23-05-2007 17:12:53 // 15567
	Az nem lehet. Monnyuk én 24-25-ről tudtam, de simán lehet, hogy van 21ért. 66-ba még akkor se kerülhet, ha Milano-ig mész érte!:)))))
	
Ferke23-05-2007 17:11:28 // 15566
	Óvazz, asszittem gond nélküli lesz az install!:((
Nekem nincs tippem, de lehet, hogy jó ötlet lenne Zolit felhívnod!
	
Nekem nincs tippem, de lehet, hogy jó ötlet lenne Zolit felhívnod!
Gery8323-05-2007 17:08:09 // 15565
	Sziasztok!
Lenne egy "kis" problémám, és a segítségeteket szeretném kérni.
Már feltettem a DCS topicba is, de lehet van aki csak itt olvassa.
Egy Q4-ről lenne szó. Gyári állapot.
A probléma az, hogy nincs turbónyomás.
A Bypass-valve nem ereszt át, az intercooler most lett megjavítva, nem fúj ki.
A turbó le volt szedve, megnéztük. Nem szorul, nem kotyog.
A csövezés nem sérült.
Turbó nyomás semmi, mindezekezek ellenére.
Ha üveghangig húzom a motort, akkor sem éri el a 0bar-os szintet a műszeren.
Ha lehúzom az intercooler kijövő csövét és úgy vizsgálom, akkor fúj valamennyi levegőt, de ha befogom a csövet nem épül fel nyomás.
Van valami ötletetek mit nézzek meg még?
Lassan kifogyok a tippekből, és itt áll darabokban a kocsi.
A kipuff nem fojthatja le? Ezt hogy ellenőrizzem?
Köszi előre is!
	
Lenne egy "kis" problémám, és a segítségeteket szeretném kérni.
Már feltettem a DCS topicba is, de lehet van aki csak itt olvassa.
Egy Q4-ről lenne szó. Gyári állapot.
A probléma az, hogy nincs turbónyomás.
A Bypass-valve nem ereszt át, az intercooler most lett megjavítva, nem fúj ki.
A turbó le volt szedve, megnéztük. Nem szorul, nem kotyog.
A csövezés nem sérült.
Turbó nyomás semmi, mindezekezek ellenére.
Ha üveghangig húzom a motort, akkor sem éri el a 0bar-os szintet a műszeren.
Ha lehúzom az intercooler kijövő csövét és úgy vizsgálom, akkor fúj valamennyi levegőt, de ha befogom a csövet nem épül fel nyomás.
Van valami ötletetek mit nézzek meg még?
Lassan kifogyok a tippekből, és itt áll darabokban a kocsi.
A kipuff nem fojthatja le? Ezt hogy ellenőrizzem?
Köszi előre is!
Üvegtigris23-05-2007 16:37:13 // 15564
	
	
ronin23-05-2007 16:12:05 // 15563
	megkerdeztem az elaforg nal 66 ezer ropi a lengokar
	
ronin23-05-2007 15:56:07 // 15562
	szerintem kompletten cserelek, ha ilyen "olcso". de neked hogyan lett 197 lovas a jtd?? mit csinaltal vele?
	
ronin23-05-2007 15:51:00 // 15561
	koszi az infokat emberek de valami cimet irjatok le legyszi.
	
ronin23-05-2007 15:47:05 // 15560
	hi, mi az az elaforg ? ha 21 er van komplett also elso lengokar akkor nem jatszok a gumiszilent szerelgetessel hanem cserelem az egeszet. egy cimet tudnal dobni? szamlas a cucc?
	
Tommaso 15923-05-2007 12:22:54 // 15559
	Elaforgban talán 21.000 ft!!!!!!!
És ez a gyári!!!!
	
És ez a gyári!!!!
Ferke23-05-2007 12:19:57 // 15558
	Ha a 90 és a köv. csík közé megy, de nem tovább, az szerintem ilyen állati melegben még talán normális, de azért nézesd át, az a tuti!
	
matesz2123-05-2007 10:57:55 // 15557
	Sziasztok, ma autópályán idegbajt kaptam...Természetes 1.9 jtd nél hogy 140-150 es tempónál klímával felmegy a vízhőfok a 90 és a következő csík közé???És addig nem hűlt vissza míg lámpánál meg nem álltam. Akkor beállt 90 re. A ventillátornak mikor kéne kapcsolnia? Az enyém csak akkor megy mikor megy a klíma is.(akkor mindkét venti megy) köszi a válaszokat előre is
	
AlfaPilgrim23-05-2007 10:40:29 // 15556
	Gábor, te hol vetted a vezérlésmódosítót?
	
Ferke23-05-2007 07:44:16 // 15555
	12k körül újítják fel
	
Ferke23-05-2007 07:43:18 // 15554
	A két szilent külön cserélhető, nem kell az egész  lengőkart cserélni ezért. A hátsó része 4-5k, az első 3 körül van.
	
Ferke23-05-2007 07:40:45 // 15553
	40?????? Tejóóóég, nemár, Erhard cartárs a gyárit hozza 25ért. Ne vásároljatok ész nélkül, srácok!!!:))))
	
bőregér22-05-2007 21:45:53 // 15552
	első alsó lengőkar múlt héten a bárdinál 40, akkor cseréltem
	
bőregér22-05-2007 21:43:29 // 15551
	a bárdinál nézd meg a szilenteket,ott van ! a csere nagyon harcos lesssssssssz, nembiztos,h le fogod tudni húzni a szilenteket.
( ha nem megy tudok egy jó szerelőt,nem húz le {bp. 17.} )
	
( ha nem megy tudok egy jó szerelőt,nem húz le {bp. 17.} )
Dzsozy22-05-2007 21:28:56 // 15550
	Előre is köszi! Jó éjt mkinek, fekszek, meló, asszony kórházba, irány látogatni. Puszi- pacsi!
	
Csöri22-05-2007 21:25:14 // 15549
	Ha a gömfej lóg a lengőkar végén azt szerintem nem ujjitatod fel egyszerűen.
Megnézem neked a lengőkar árát holnap.
	
Megnézem neked a lengőkar árát holnap.
Dzsozy22-05-2007 21:22:33 // 15548
	Bocs, bár a szervizek általába kapnak kedvezményt %-ban. :)
	
Dzsozy22-05-2007 21:21:31 // 15547
	Ha esetleg emlékszel, hogy hol, vagy kinél vetted, és még ide is firkálnád, azt megköszönném!  Igaz állítólag a kisipari sufni gyártók, akik felújjítják a régieket, azok nem olyan megbízhatóak. Mármint a szilentek , gömbcsapok anyagai,minősége miatt. Nem akarom, hogy 1 év múlva "papucsokat", meg lengőkart cseréljek, mert nem erre van belőve a fizum. :)
	
Csöri22-05-2007 21:15:15 // 15546
	Van nála olcsóbb is. Én a múltkor 30 körül vettem a komplett alsót
	
ronin22-05-2007 21:13:09 // 15545
	49 e az also lengokar?? a franc nekem csak a gumiszilent ment ki. ez eleg nagy szivas... :(
	
Csöri22-05-2007 21:03:49 // 15544
	A felső lengőkar alumínium, az alsó öntött vas. A felső méretileg fele az alsónak.
	
Dzsozy22-05-2007 20:33:22 // 15543
	Van abban valami, amit mondasz, csak igaz ami igaz, azé hallom, hogy kopog az eleje, és futómű beállításnál is mondták, hogy "hallgatnak" befele a kerekek, és nem tudják már állítani, kopik a méregdrága gumi. Azé a rázopad nem hazudik. :)  Garázs, akna, szerszám dögivel, akaratról és elszántságról nem beszélve, vagyis házilag lengőkar csere?  Tanácsokat várok, vagy bízzam profira?! de úgy szertném... :)
	
bőregér22-05-2007 20:12:48 // 15542
	kűdd el a vizsgáztatót a mamájába,és keress egy olan helyet, ahol áttolják! a kézibovden minden alfán lóg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a felsőt tudod simán cserélni,az alsót csak kompletten.
	
Dzsozy22-05-2007 19:49:10 // 15541
	Asszem az egyik kérdésem megválaszolom. Az árakbó ítélve az alu. lengőkar vagy csak felső lehet, vagy csak hátsó. Heuréka! :))
	
ronin22-05-2007 19:43:50 // 15540
	hi, nem tudja valaki hogy 166 alfanal lehet kulon gumiszilentet cserelni az also lengokarnal, ahol racsatlakozik a lengescsillapito villajara? vagy az egeszet cserelni kell talpassal mindennel?
	
Dzsozy22-05-2007 19:09:10 // 15539
	Szép estét mkinek! Vizsga előtti rendberakás előtt állok, és a rázopadon derült ki,hogy gömbcsuklókat kell cserélnem. Kérdéseim lennének  : )  Hibalistán alsó-felső gömbcsuklókat írtak fel. Na most az alsó valszeg komplett lengőkar csere, a felső..? Gondolom az is mivel, felül is az van. Osztán ócsó bótót keresek mivel elég vegyesek az árak, féktárcsa, betét, lengőkarok, kézifék bowden ügyben. Lehetőség szerint interneten rendelhetőt, mivel vegyes nagyon a dolog. Alsó lengőkar Hegyalja Kft, fékbetét Lángautó, többi Bárdi ,de mindegyiknél  a száll. kölség Hm....Uccsó:Start autó oldalán acél lengőkar 49.000,- alumínium 18.000,-  nekem ez fura. Mi a kettő közt a különbség az anyagán kívül? Nem írják, hogy felső lenne az alu.
	
boyci22-05-2007 16:52:03 // 15538
	én is írtam az oldaladra!!!
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?