Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00024-05-2007 20:43:13 // 15636
Az eddigi TS Alfáimnem ezt bizonyítoták...
Üvegtigris24-05-2007 20:34:38 // 15635
"latni hogy a vekony resz ami a villahoz csatlakozik fuggoleges iranyban meg van kopva"
Ez alatt mit értesz pontosan?
Fényképet tudnál felrakni?
Ez alatt mit értesz pontosan?
Fényképet tudnál felrakni?
Üvegtigris24-05-2007 20:30:43 // 15634
Hát azért ez nem teljesen így van... sőt, ez szerintem egyáltalán nem így van.
ronin24-05-2007 19:14:54 // 15633
... meg van meg egy olyan gondom hogy nagyon kattog a jobb elso lengescsillapitom. ha felemelem a kocsit es kicsit szetcsuszik lehet latni hogy a vekony resz ami a villahoz csatlakozik fuggoleges iranyban meg van kopva. ha visszaengedem, utana egy darabig nem nyikorog. de nem ment el belolle az olaj mert jol mukodik, csillapit rendesen. szoval t*kom ki van mar... :(
ronin24-05-2007 18:22:33 // 15632
mert visszaforgatja a kipufgazt a szivotorokba, es tiszta trutyi lesz
Cgo24-05-2007 17:43:30 // 15631
miert jo azt leszedni?
ronin24-05-2007 17:42:42 // 15630
ja! az egrt nem szedtem ki csak raktam ala egy lapkat, hogy ne omoljon be a kipufgaz
ronin24-05-2007 17:41:20 // 15629
a csoveknel tuti nem ereszt mert mindent kicsereltem. de az egr el tudja ereszteni a nyomast ha a kipufnal ledugoztam akkor is? nem lessz baj ha a szivosornal is ledugozom? nem lesz tul nagy a turbonyomas?
Ferke24-05-2007 16:59:26 // 15628
A felső, intercooler csövet is megnézted/cseélted? Az szokott először meghalni.
Gery8324-05-2007 16:56:31 // 15627
Ha leszeded az EGR-t, mindkét helyet le kell dugózin, ahová csatlakozott.
A szívósoron is, és a kipuffleömlőn is.
A szívósoron is, és a kipuffleömlőn is.
ronin24-05-2007 16:13:40 // 15626
az egr nel van valami kis nyoma mintha ott engedett volna el levegot. az egrt amugy a szivosornal kell ledugozni? mert en kozvetlenul a kipufofonal dugoztam le
ronin24-05-2007 16:10:21 // 15625
lenne egy furcsa kerdesem: a jtd nel mi szabajozza a turbonyomast? ugyertem hol engedi el a felesleges levegot? mert olyan furcsa hangja van a kocsinak mintha kifujna, meg fustol is pedig jol huz, a nyomo csoveket meg most csereltem le
ath24-05-2007 15:54:35 // 15624
annyira, hogy a lapát gumiját külön cserélni nem lehet, csak a fejjel együtt. ehhez csak a motortéren keresztül lehet hozzáférni, mégpedig úgy, hogy le kell csavarozni az egész kart. az utángyártott lapátra nem megy rá az eredeti szélterelő, az csak a gyárihoz való (sok tízezerért lehet megrendelni) és az utángyártotthoz nem csatlakoztatható a vízspricni csöve sem, így azt is külön kell felhajtani utángyártottban.
mondtam már, hogy kezdem meggérteni a modern autóktól fanyalgókat? elszakad egy 1.5 forintos ablaktörlő gumi? sebaj, cseréld le az egész ablaktörlőt 65ezer+áfáért......
mondtam már, hogy kezdem meggérteni a modern autóktól fanyalgókat? elszakad egy 1.5 forintos ablaktörlő gumi? sebaj, cseréld le az egész ablaktörlőt 65ezer+áfáért......
ath24-05-2007 14:18:49 // 15623
az mennyi is? nincs időm a behozatallal bajlódni. ha lenne, már rég vettem volna egyet németországban.
Cgo24-05-2007 14:13:53 // 15622
tavaly lattam egyet 800000 cseh koronaert tip top allapotban, teljesen restauralva.
ath24-05-2007 14:10:43 // 15621
ne is mond.....tudsz eladót? olyat amit nem kell szerelni, nem esik szét?
Cgo24-05-2007 14:07:11 // 15620
hmmm. ezert kell duettot venni. ott kezi minden :)
ath24-05-2007 13:37:14 // 15618
rá van aplikálva egy szélterelő és bele van vezetve az ablakmosó spricni.
olyan ez mint a motoros tető. pénteken beszart, valami apró baja volt, de kézzel lehetetlen volt becsukni, mert természetesen a kézikönyvben teljesen rosszul van leírva, hogy mit kell csinálni ha nem záródik.
elvittem az emberhez, kettő perc alatt megcsinálta (amerikai a tető, ezért romlik el). kb 80 kiló csak maga a szerkezet....alig bírtam megemelni kézzel, nem csoda, hogy bedöglik a motor is.
mennyivel egyszerűbb volna ezt kézzel csukni-nyiltni. és ráadásul megspórolnánk min 50kilót. na ez a szemfényvesztés.
olyan ez mint a motoros tető. pénteken beszart, valami apró baja volt, de kézzel lehetetlen volt becsukni, mert természetesen a kézikönyvben teljesen rosszul van leírva, hogy mit kell csinálni ha nem záródik.
elvittem az emberhez, kettő perc alatt megcsinálta (amerikai a tető, ezért romlik el). kb 80 kiló csak maga a szerkezet....alig bírtam megemelni kézzel, nem csoda, hogy bedöglik a motor is.
mennyivel egyszerűbb volna ezt kézzel csukni-nyiltni. és ráadásul megspórolnánk min 50kilót. na ez a szemfényvesztés.
Marty24-05-2007 13:36:18 // 15617
Ennyire bonyolult lenne???:DDD
Cgo24-05-2007 13:32:38 // 15616
ez foleg akkor jo, ha valaki le akarja lopni aztan ugy felcseszi az agyat, hogy feltekeri a szelvedore, ha nem lehet az ove, ne legyen a tied se...
nekem gyorben tortent 99ben, termszetesen hazafele hatalmas hoeses, imadtam az utat hazaig....
nekem gyorben tortent 99ben, termszetesen hazafele hatalmas hoeses, imadtam az utat hazaig....
ath24-05-2007 12:59:53 // 15615
3kor megcsinálja egy szerelő. imádom, hogy a legegyszerübb kütyükhöz is célszerszám és mérnöki ismeret kell.....
Cgo24-05-2007 12:09:19 // 15614
Szamosi nem tud telefonon navigalni ill. nem jarsz arra?
ath24-05-2007 11:30:02 // 15613
elég nagy szarban vagyok. vettem ablaktörlőt, de 3-an a szakikkal sem tudtuk felimádkozni a régi helyére, így most éppen semm nincsen az autón, du esni fog, céges autóm máshol, a közelben székelő szerelőm pedig nem veszi fel a telefont......
nincs vki dél budán, aki ért a spider ablaktörlőjéhez és segít nekem felszerelni?
nincs vki dél budán, aki ért a spider ablaktörlőjéhez és segít nekem felszerelni?
Don Vittorio24-05-2007 11:19:32 // 15612
Akkor szerintem ki lehet menni a világból vele. Mennyi kilóméterrel vetted?
ALFI15623-05-2007 22:22:47 // 15610
Meddig 03.30-ig?
bőregér23-05-2007 22:21:03 // 15609
álmatlanságban is.ill elaludni nem tudok,de ha egyszer sikerül akkor már sinen vagyok
bőregér23-05-2007 22:19:28 // 15608
meló.ma kiújszállás,holnap pozsony
ALFI15623-05-2007 22:16:12 // 15607
Jól nyomod.Melózni mész már olyan korán vagy egyszerüen csak álmatlanságba szenvedsz?
bőregér23-05-2007 22:14:10 // 15606
aha,ráadásul egész nap vezetek, utánna átmegyek a mamáért budára ,és még neki állok f1-ezni is.éjfél körül alszok el,ha sikerül.
bőregér23-05-2007 22:06:40 // 15604
jó éjt neked is! én fél 4-kor szoktam kelni!HAJRÁ MILAN!!!!!!!!!!!
ALFI15623-05-2007 22:02:59 // 15603
Én csak mol tempodiesel.Az olajcserék meg mindig betartva.Előzőbe is selenia 5W40 ment amit 8-10ezrenként cserélek.Majd meglátjuk.Remélem nem lessz ezzel se semmi gond.
Don Vittorio23-05-2007 22:02:20 // 15602
Igazából én nem tudok másra gondolni csa a szíjra.
Na jóccakát mindenkinek, reggel négykor kelnem kell.
Na jóccakát mindenkinek, reggel négykor kelnem kell.
bőregér23-05-2007 21:58:47 // 15601
a kompi ékszíjtárcsáját cseréltük és látszott,h a mágnes nem teljesen fekszik föl.
minenestre holnap megnézem azt a szíjat
minenestre holnap megnézem azt a szíjat
Don Vittorio23-05-2007 21:58:10 // 15600
Egy kicsit komolyabb mint a JTD, de szerintem nem kell félni tőle. Ha az olajcserére odafigyelsz, meg nem tankolsz bele szutykot, akkor nem lehet vele baj. Ha meg merik csinálni 1,3-as ban is akor lem lehet rossz.
Don Vittorio23-05-2007 21:55:24 // 15599
Akkor így látatlanba nem tudom. Bár én akkor is a szíjra tippelek, mert a klíma sokkal nagyobbat terhel mint a szervó és akkor megcsúszhat. Igazából nem tudom, hogy a kompresszorban mi tudna visítani. De ez csak tipp
ALFI15623-05-2007 21:55:17 // 15598
És szerelőszemmel nézve milyen,mennyire kiforrott.Szerinted menyire szervízigényes?
bőregér23-05-2007 21:53:18 // 15597
most nyomtuk meg gázzal is(múlt héten)
Don Vittorio23-05-2007 21:52:20 // 15596
Elég sok jót olvastam arról a motorról. Elég komoly kis cucc szerelőszemmel nézve!
bőregér23-05-2007 21:49:08 // 15595
ha alá van szedve,akkor nem.
ALFI15623-05-2007 21:47:56 // 15594
Igen ez már 2.4jtd M-JET 20V.Gondoltam,hogy nem igazán fog jobban menni mert Ákossal Kaposon mikor gyorsultam kb.fél autónyit adtam neki.Ezt a sulykülönbségnek tudtam be.Ahoz viszonyitottam,hogy ez is valahol ott lehet mint az m-jet.Csak azért azt megkell vallani,hogy a m-jet alapba ennyi.
Don Vittorio23-05-2007 21:46:58 // 15593
Ha bekapcsolod a klímát, akkor ebben a melegben egyből indulnak a ventilátorok is. De a visítás szerintem tutira a hosszbordásszíj lesz. A klíma elég rendesen le tudja terhelni, és ha nem feszes a szíj, akkor a kompresszor tárcsáján csúszik. Ha teljesen alászeded a kormányt, nem hallod a visítást?
bőregér23-05-2007 21:45:39 // 15592
hűteni,hűt rendesn (bár nem 155, az jobb volt)
bőregér23-05-2007 21:42:40 // 15591
holnap megnézem!
de ezt csak időnként csinálj és ha kikapcsolom akkor elhalgat,utánna visszakapcsolom a klímát és megint egy idő után visít a klímakompi meg a két ventillátor. ez szerited tutira ettől lehet?
de ezt csak időnként csinálj és ha kikapcsolom akkor elhalgat,utánna visszakapcsolom a klímát és megint egy idő után visít a klímakompi meg a két ventillátor. ez szerited tutira ettől lehet?
Don Vittorio23-05-2007 21:39:35 // 15590
Ebben MJET szív dobog?!
Don Vittorio23-05-2007 21:37:42 // 15589
Bocsi, nem olvastam, hogy a szíj feszes. Akkor viszont biztos, hogy a klímával van valami. Van benne gáz, hűt rendesen? Lehet, le kellene szedni a gázt, és újra feltölteni plusz új olajat is a gázhoz.
ALFI15623-05-2007 21:35:07 // 15588
Jó.Kezdem egyre jobban megkedvelni.Bár megmondom őszintén 175ló ide oda nem igazán megy jobban az előzőnél.Mármint az előzőbe noviteckel.Talán egy hajszálnyi lehet a kettő között,de inkább semmi.
GTVili23-05-2007 21:34:21 // 15587
Visszatérve a régi témára....az összes hidrotőkés motor zörög pár másodpercig indítás után,amíg fel nem épül az olajnyomás.....akkor van gáz amikor el sem hallgat....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?