Forum >> Szerelőműhely

pb_11-05-2007 15:45:51 // 15436
+ kell flexelni 1 kicsit az ülést.)))
pb_11-05-2007 15:45:06 // 15435
Váltórudazat + szilentek, + elképzelhető, hogy maga a váltó is gatya.
Gróf11-05-2007 14:59:29 // 15434
Nem hiszem, hogy az ülés a bajos. Belekezdtem én is hogy megcsinálom. A multkori műtétnél a rudazat és a váltóval való csatlakozásnál találtam egy kopott gumiszilentet, amit viszont nem lehet kapni, se az unix ba sem máshol... Vettem egy donorautót a blokk végett, de ez a szilent ugyanolyan rossz állapotban van abban is... Sajna ha nem tudok ilyen alkatrészeket beszerezni, akkor max esztergáltatni tudok oda valamit, mert igy nem lesz hosszu életű a kupplung..
Ferke11-05-2007 14:41:17 // 15433
Nem kicsit lóghat a váltókarod!:))) Azt eleve fel kéne újítani, lehet, hogy ha nincs az ülés, akkor nincs is gond a váltóval???:))))
Gróf11-05-2007 14:37:58 // 15432
A karral nehéz eltalálni, pl a 2-es fokozat beleér az ülésbe ugy ki kell húzni a kart balra. Amugy beveszi ha eltalálom, csak az 1 és 2 nehéz, 3 és 4 bemegy könnyen, 5 a másik ülés néha...
boyci11-05-2007 14:21:24 // 15431
ciao Ferke! 1enlőre igen! remélem ezzel nem fürdünk be, mert az gáz lenne....naggggyon!
Ferke11-05-2007 13:57:14 // 15430
Akkor most minden happy?!:))
Ferke11-05-2007 13:56:48 // 15429
Azt a váltót lehet, hogy szét kell szedni, hogy kiderüljön. Általánosan nem veszi a seb-eket? Olaj??
Gróf11-05-2007 08:40:54 // 15428
Ciao!!! Segítségre lenne szükségem!!! Az MkIII 33-as kocsimban alig lehet megtalálni a sebességeket. 1-2 Napon belül cserélem a blokkot, szóval szertném ezt is kijavítani, de már nem tudom h hol lehet a baj. Remélem tud valaki segíteni!!! Előre is köszi!!!!
GTVili10-05-2007 21:56:35 // 15427
Sziasztok!Az én vasamban már-még (csak ) 123000km van...de még semmi bajom nem volt a vezmóddal.120 körül kicserélték a szíjat és a görgőket.Nem nagyon kattog...1-2 másodperc és elhallgat.Bár azt nem tudom hogy az előző tulaj cserélte-e...
boyci10-05-2007 19:40:17 // 15426
szasztok MINDENKI! holnap cserélik a motort a vasamban! (és a lábamról is leveszik a kötést!!!) :) ...és a pasimnak is szülinapja lesz!
TIbor10-05-2007 18:14:20 // 15425
Üzemanyagszivattyú, vagy befecskendezőfúvóka! Szerintemv!!!!
Wickey10-05-2007 12:41:38 // 15424
Hehehe. Korrekt :D
FRC09-05-2007 10:42:41 // 15423
Valószínű........ hogy nem az a gond :-(
Poló09-05-2007 10:06:46 // 15422
Lehet, hogy rossz benzint tankoltál.
FRC09-05-2007 10:02:22 // 15421
mi lehet a gond? Benzin üzemmódban- Hideg indításnál lefullad a motor 2-3x, menet közben meg 1800-2500 fordulatig szaggat a motor, mintha kihagyna valamelyik henger. LPG vel tökéletessen működik minden.
mesa09-05-2007 09:50:12 // 15420
Sziasztok! Elfelejtettem modnani, hogy a kattogásos probléma elhárult. méghozzá elég vicces apróság miatt :)) Épp az egyik kolléga mesélte, hogy jártak pár nappal azelőtt feleség Punto II-jével, ami hasonló kattogó hangot produkált. Szétbontották féltengelyeket mindent, de nem jöttek rá, mi okozza. Aztán elkezdték átnézni a kerékcsavarokat, és az egyik le volt ütve, megkopva. Beleért időnként az agyba. Hazaérve kitekergettem a kerékcsavarjaimat és az egyik úgy ahogy mesélték, meg volt kopva. Most vagy a kúp van a felnin jobban kiesztergálva, vagy jobban kikopott, vagy az egyik csavar egy picit hosszabb, nem'tom, kevésbé tekertem be, és azóta síri csend !!! Tehát sem féltengely, sem diffi, kerékcsavar. Apróságokon múlik a tökéletesség. :))))))))))
Liquid09-05-2007 08:54:08 // 15419
CarTársak! Van egy kedvezménykártyám az Autóház Budaörshöz. 20% szabad felhasználású kedvezményt jelent a szervízben, egyszeri alkalommal, plusz 10e Ft értékű ajándék. Átruházható. Ha valakit érdekel keressen meg, elküldöm.
ZOI08-05-2007 21:23:29 // 15418
Igen, semmi baja azóta se. Ez kb. 15000km-rel ezelőtt volt.:)
Don Vittorio08-05-2007 21:16:31 // 15417
Nézd meg a kapcsolónál van e áram, ha nincs lehet az ajtónyitogatástól eltört a vezeték, ha van, akkor lehet, hogy a kapcsoló ment tönkre. Multival ki tudod mérni a kapcsolót. Tipp volt!
Jata08-05-2007 21:12:01 // 15416
Halo Urak! Help Me! Apósjelöltemnek van egy 146osa.A jobbos el.ablakemelö megadta magát.Motor nem megy,nem mocorog,nem búg.Áramot nemkap.Ha jol néztem forditott polaritásu,tehát állando plusz van és minuszt kapcsolok a kapcsoloval.Ugye? Biztitáblánál ok minden. Jolenne ha valamelyikötök tunna segiteni.Hárha bevágodok az öregnél:-))) Szal várom válaszotokat! Üdv Ati
Mulder08-05-2007 16:14:44 // 15415
Hi
Eladó 1 db új(5 percet ment vele a motr)gyujtótrafó.
zee08-05-2007 16:05:26 // 15414
Asszem 1.4-1.6 TS u.a.
AlfaGabor8208-05-2007 15:18:07 // 15413
És miután kitisztították az alapjárati motort és ürítették a hibatárolót megjavult teljesen?
Laurent08-05-2007 14:32:08 // 15412
Nekem 1.6 TS-hez kellene! Ha valaki tud feltétlen szóljon!!!
zee08-05-2007 14:25:01 // 15411
Sziasztok! Keresek kölcsibe 1.4TS-hez vezérműtengely rögzítő sablont. Akinek van kérem szóljon, sürgős lenne. köszi
Liquid07-05-2007 22:50:02 // 15410
csak a bal első ótómata le-fel, a jobb csak lefele megy automatice...
Zsifi07-05-2007 22:30:50 // 15409
Normálisan működik!
ZOI07-05-2007 22:30:15 // 15408
Ok-Ok! Megpróbálok megbékélni vele!:)))
Ferke07-05-2007 22:28:11 // 15407
Akkor inkább hagyd, ne szedd szét!:)))
panza07-05-2007 22:27:10 // 15406
Az enyém is így működik!
Trombozis07-05-2007 22:13:50 // 15405
Nekem is ilyen.
ZOI07-05-2007 22:10:46 // 15404
Ha már itt vagyok:jobb első ablakemelőm felfelé csak folyamatos gombnyomásra műkszik, mindkét oldalról. Lefelé automatán is megy.Vkinek tipp mielőtt szétkapom a fél ajtót?
ZOI07-05-2007 22:06:45 // 15403
Sziasztok! Mikor nekem éltömődött az alapjárati fúvókám, a tisztítás után a hibatárolót is ki kellett üriteni.Riegleréknél csinálták az egészet 7000-ért .
Piritu - 1.000.00007-05-2007 18:31:15 // 15402
A 147-ben nekem se cseréltek feszítőgörgőt, aztán szépen a következő szíjcsere előtt 13e km-el megfogta a vezérműszíjat, az lefogazódott, motor cupp. A szelepeknek annyi.
Buddha07-05-2007 14:39:54 // 15401
Hali! PuntoII. navi cd ügyben tudna nekem valaki segíteni? Valami gyári Blaupunkt van benne de sajnos a lemez hiányzik... Ha akad valakinél légyszí írjon! Üdv.
Ati_QV ®07-05-2007 13:56:29 // 15400
Pénteken elhozhattam az autóm .Kapott egy (bontott) faXa kartert,tömítést, olajszűrőt,drága olajat (Mobil1 5w50) stb. Újra élvezhettem az Alfa feelinget 2 napig!Most ott tartok ,hogy valahol csöpög megint az olaj és a drága löttyből elfolyt kb 1.5liter 2 nap alatt!!!!! Reggel visszavittem a műhelybe. :((((
AlfaGabor8207-05-2007 13:45:13 // 15399
Ha már volt róla szó, basszatok le nyugodtan :)
AlfaGabor8207-05-2007 13:43:15 // 15398
Sziasztok! Kinek milyen tippje van az alapjárati motor kitisztásán kívül (mert az már megtörtént, sajnos nem segített) az alapjárat ingadozásának megszüntetésére? Valami potmétert magyarázott a szerelőm, de az gondolom nem 2 fillér... bár ha nem marad más akkor az lesz sajna. Szóval várom az ötleteket :)
passion7607-05-2007 13:19:54 // 15397
Én csak gyanítom az összefüggést, mert a legutóbbi csere után kb 30.000 km időtartamra megszűnt a hiba. Valaki találkozott már ezzel a rángatással? Egy USA szerelő ezt a vezérléssel hozta összefüggésbe.
mesa07-05-2007 12:41:41 // 15396
Én ebből a leírásból nem látok direkt összefüggést a vezérlésmódosító hiba és a nagy sebességnél gázelvételre rántás között.
passion7607-05-2007 10:56:09 // 15395
30.000 Km-el ezelőtt elvittem a szerelőmhöz a gyári új vezérlésmódosítót, a feszítőt és a görgőt. Az autóban 74.000 Km volt. 60.000-nél megvolt a kötelező szervíz és a vezérműszíjat a feszítőkkel és a görgőkkel együtt állítólag az SPQR kicserélte. Sajnos a szerelő ígéretével szemben a vezérlés megbontásakor nem hívott fel és az új feszítő, valamint az új görgő nem lett a vezérlés része. Csak a vezérlémódosítót cserélte. A feszítő és a görgő állítása szerint jó állapotban volt, így viszaadta az alkatrészeket. Na most a gond a következő. A csere előtt a kocsi nagy sebességkor gázelvételnél rántott egyet. Sajna ez a rántás most jött vissza, dízel hang még egyáltalán nincs. Van valakinek javaslata a rántás megszűntetésére? Megint komplett vezérléscsere, amitől kihullik a hajam, vagy a feszítő és görgő csere, vagy a felújítókészlet megteszi? Vagy várjak amíg megint hangja lesz?
GEORGE06-05-2007 21:03:24 // 15394
Szevasztok!!!

Tudom OFF de most ilyen segitségre lenne szükségem!

Szóval, 2000 HDi 8v vagy 16v-s mocikhoz való gázolajszűrőház kéne
( kerek alakú )

Van-e valakinek francia bontós ismerőse????

Fiat Scudo, Citroen berlingo, Jumpy, Peugeot 806, 607, 406....stb tipusokban is ez a szűrőház van....amikben HDi moci van

Írjatok a falamra ha tudtok valamit!

Előre is köszi

itt egy kép hogy miről is lenne szó.

boyci06-05-2007 12:47:28 // 15393
Ámen!!!
Grando06-05-2007 12:44:31 // 15392
Elfogult, Alfa-soviniszta szakit neki azonnal! ;))))) (Onnantól meg aztán télleg nem lesz visszaút... :DDDD )
boyci06-05-2007 12:40:13 // 15391
iiiiiigeeeeeen! ráadásul ugye ma Anyák napja is van... és az én drága Baby-m olyan édesen köszöntött fel!!! IMÁDOM!
boyci06-05-2007 12:38:41 // 15390
wow! szia Grando! naggyon köszönöm, ez most tényleg jót tett a lelkemnek! csak mert én általában olyan ember vagyok, aki sajnos sok dologban magát okolja azokért is, amikhez semmi közöm, vagy amikben még ott sem voltam! a kis alfa miatt is elővettem magam, és azt kérdeztem, vajon való-e nekem egy ilyen kis gép, amikor tapasztalatom még csak a béka feneke alatt jár...de ugye valahol el kell kezdenem és remélem ez most jó tanuló pénz volt! szóval Skacok, maradok a csapatban!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Kata14706-05-2007 12:36:12 // 15389
Ennek örülök!!! Már most vidámabb vagy! :))
boyci06-05-2007 12:33:41 // 15388
de, már van is egy donor!!!!!!!!:) holnap, -v után jön a házhoz, aztán lesz nagy vigadalom!
Grando06-05-2007 12:25:54 // 15387
Hari mesterem éppen most műt egy 2.0 TS motort. Totális felújítás kell neki, mert a tulaj megvette kis hibával, elvitte vmi okoshoz, aki hoci-nesze megbuherálta neki, aztán beállt az egyik dugó, a szelepek meg hazamentek. EGy viharsarki cartársnak a vízszivattyúcserénél e vezműszíjat egyszerűen lefeszítették csavarhúzóval a művelet során. A szíj később leugrott = motorcsere. A tanulság ebből talán az lehet, hogy: 1. Nem szabad elhinni minden szerelőnek, aki már látott Alfa motort, hogy ért is hozzá. (Erről sztem oldalakat lehetne teleírni az autó bármelyik elemével, meg az offos szerelők hozzáállásával kapcsolatban) 2. Amit aprítanak, az szétmegy. Pörgős motort hazavágni is egyszerűbb. Valamit ott neked korábban elszúrtak, de rendesen. "Hetente elad x darabot..." - Ez jó! :DDDD (Csak nem igaz... :/ ) Ha én is az offos szerelőkre hallgatnék (akik ráadásul gyerekkori cimboráim) , már nem Alfám lenne. (A fospelnál pl. azt mondták, hogy a féket inkább ne szedjük szét, mert nem lehet újra összerakni rendesen! No comment.) A környékbeliek nem tudnak(tak) ajánlani neked vmi valóban hozzáértő szakit? Én is csak azt tudom mondani neked, hogy ha egyszer rendesen megcsinálják a gépedet, és odafigyelsz rá, nem lesz nagyobb gondod vele. Ez van sajnos. Az Alfáknál nagyon oda kell figyelni rá, hogy kinek a kezébe adod. De a gondos odafigyelést meghálája! ;)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.