Forum >> Szerelőműhely
uaz146ti (kispali kisebbik fia)22-01-2007 21:22:28 // 14199
Jah tudom hogy heggeszthető, de valszínű, hogy nem egy helyen repedt el mert nem is nagyon látni, igaz még fenn van a vason és ott szomorkodik.
Azt tudjuk, hogy melyik részen és nem biztos, hogy a benzines megoldás megmutatná az összes repedést...
Ezért gondoltam ragasztásra
Wickey22-01-2007 15:16:09 // 14198
Vannak kétkomponensű fémragasztók aluminiumhoz is, 2-3 ezer forintból megúszható a dolog. Ugyanennyiért meg is tudja egy lelkiismeretes szaki hegeszteni aki képes aluminiumot hegeszteni. Szóval a hajszálrepedés javítható.
freesas22-01-2007 15:13:53 // 14197
Akkor nagyon úgy néz ki megszivtam :(
Otto22-01-2007 14:46:22 // 14196
Nekem csak melegen szól vezérlésmódosító indítás után!Hidegen nem!
lencsea15522-01-2007 14:40:42 // 14195
Ugyanaz a problémám...
+ kérdés: a 2.0TS 16V olajteknője megegyezik pl a 1.6TS 16V olajteknőjével?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)22-01-2007 13:22:20 // 14194
Hi urak!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hajszálrepedést lehet-e valamilyen úton-módon ragasztani olajteknőn!?
Csak azért kérdem mert van faternak egy láncfűrésze és annak az olajteknője is ragasztva lett kb 15 éve és még mindíg jó!
Biztos költségtakarékosabb megoldás..
Előre is köszi: Uaz
Csöri22-01-2007 12:09:54 // 14193
Ez nem minden esetbe igaz.
freesas22-01-2007 11:41:23 // 14192
Elvileg az jó, mert akkor dízelnek kéne lennie mindig :)
Csöri22-01-2007 11:22:21 // 14191
Vezérlésmódosító?
freesas22-01-2007 11:08:52 // 14190
Sziasztok. Lehet vmi komoly baja van az én kis gyönyörűségemnek. :(
A hibajelenség:
Dízeles hangot ad, miután eléri az üzemi hőfokot. Néha megszünik, de kis idő múlva megint előjön. Reggeli indításkor nincs ilyen, csak mindig üzemi hőfoknál. Az olaj benne 7e km-es Selenia 20K.
Ötlet?
Jata22-01-2007 10:27:13 // 14189
Igazábol nemigen akarok bontottat.Elhiszem neked hogy jo meg nem bug de azért bennem lenne a dolog hogy vajon mennyit bir ki.Azt nemtod mennyi km van a tiedbe?
FRC22-01-2007 09:51:22 // 14188
Nekem van bontott...
Jata22-01-2007 09:33:11 // 14187
Halo Cartársak! Egyenlöre mégcsak érdeklödési szinten érdekelne hogy a vasamhoz nem-e tud-e valamelyikötök-e bal hátsó kerékcsapágyat??? 23 körül nézegettem,érdeklödtem ha vki tud esetleg ocsóbbat megoldhatjuk februárba. Na!? (164 97es 2.0TS ABS-es 4csavaros)
Xixo21-01-2007 23:05:48 // 14186
Háj!
Valaki szereltette már ki a fényszórómosót? Mert én tavasszal mindenképp meg akarom csináltatni, csak nem tom, hogy paszibül-e? (147)
És szkúzi a másolásért...
Dzsozy21-01-2007 21:28:51 // 14185
Hát valahogy le lehet kapni. Elég s.ar helyen van a szivattyú,meg azt nem mondanám,hogy hollanderral van csatlakoztatva. Elég érdekes, de ezt leírni nem lehet. Egyenlőre kicserélem a toldalékot (a műanyag csövet) rézre, vagy alura, de ha minden kötél szakad, akkor szétkapom a drágát, és irány egy hidraulika bót. De most irány vez.módosító javítás. Ja meg kéne egy vezető oldali ködlámpa 166-hoz, ha valiki tud elfogadható áron,esetleg után vétel is, akko "kéne."
dfg (Tanárúr)21-01-2007 21:19:38 // 14184
De valahol csak le lehet bontani! Ha máshol nem , a szervoszivattyúnál van hollander rajta.
Dzsozy21-01-2007 20:14:34 // 14183
Gyártatnék én egyet, csak nem jön le. Az egyik felén bilincs van, az nem gond, de a másik fele, ahol rá van préselve az a vacak, az nem, alucsőben folytatódik, ami már közvetlen a szervó pumpába végződik.
Dzsozy21-01-2007 20:10:22 // 14182
Há hőre lágyuló vagy sem, nem tom. Régen lehetett kapni (talán most is ) kisgyerekeknek pici házat, aminek a váz szerkezete mű. csöből van. Na abbol kaptam le egy 10 cm-t :)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:33:36 // 14181
A vezmódsító úgy kerepel, mintha dízel lenne.
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:32:45 // 14180
Bemész egy hidraulika szakületbe, és gyártatsz egyet. Nem nagy összeg, csak vinned kell az eredetit.
Wickey21-01-2007 19:24:21 // 14179
Vezmódosító, de aki látott már ilyen autót az hangra úgyis megmondja.
A kormányszervó meg 100 fokosnál nemigen lesz melegebb, és valszeg nem hőre lágyuló csövet tettél bele.
Poló21-01-2007 19:18:37 // 14178
Szerintem a kormányszervóban nem melegszik fel az olaj.
Dzsozy21-01-2007 19:16:54 // 14177
Szép estét mkinek. Kibujtam a kocsi alol. :) Elszált a hidraulika, a kormány szervó. Gyári nagynyomású gumicső megadta magát. Kérdés: hogy a rákba leket aztatat cserélni? Első lökhárító lekapva,ott a hibás szerkezet, ami szervó hűtőjéből jön ki.A probléma az, hogy a tömlő egyik fele olyan, hogy rá van "sajtolva, vagy nyomva" alu csatlakozo, ami aztán az alu csövel folytatódik. Megbuhertam, mert a hibás részt kivágtam és egy műanyag csövet behelyeztem, aba bilincsel megszorítottm, csak nem tom, hogy hány fokos lehet benne a szervó olaj.(a műanyag cső miatt.) Ja meg észrevette, 2.0 TS, hogy kerepel a motor, gázadásra gyorsabbá válik a kerepelés. Vezérlés módosító? Javító szett elég?
dfg (Tanárúr)21-01-2007 17:35:47 // 14176
Ha ennyire belemegynk, akkor általában 3 helyen szakít meg: az AC pumpa áramkörét, a gyujtás áramkörét, és a motorelektronikából valamit.
Otto21-01-2007 09:22:56 // 14175
Az immo úgy van bekötve,hogy a gyári kábelek vannak elvágva és bele van kötve sorba!
Meg kell keresni,hogy merre található a vezérlőegység,majd onnan kiindulva,hogy a kábelek hova mennek.
A gyújtáskapcsoló biztos rá van kötve,de még lehet,hogy a motorvez is.De arra kicsi az esély!
Szóval a vezetékeket követve eljutsz a csatlakozási pontokra,ahol el vannak vágva a gyáriak.Na most innentől nincs nehéz dolgod,(annyira) csak párosítani kell az eredeti vezetékeket.Azokat meg tényleg nem nehéz,hiszen azonos színűek!Szóval,ha így végignézed és összekötsz mindent,menni kéne a kocsinak.Magyarul kidobhatod belőle a kacatot!:)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 05:34:16 // 14174
Nekem az Offos verdámból 2 óra alatt bányászta ki egy szerelő. De ha azt akarod, hogy a műszerfalad mögött ne maradjanak dögkábelek, akkor készülj egy jóval hosszabb műtétre. egyébbként, ha felajánlod, hogy otthagyod nálla a kiszerelt kütyüt, akkor megúszod 1-2 ezer forintból.
Balage21-01-2007 00:24:27 // 14173
Egyéb kérdés? :-D Pici pénzé' megoldja neked a brazil gépsor! Csak arra vigyázz, hogy a gépet NE vigyék el menet közben! :-D ;-P
Rumi21-01-2007 00:22:04 // 14172
jaja, valszeg hamarabb hatástalanítanák mint egy szerelő :D
Rumi21-01-2007 00:21:18 // 14171
nincs azzal semmi baj, tökéletesen müxik, nagyon jól teljesít, ezért nem indul most a kocsi. :)
persze rettentő egyszerüen megoldható, hogy oldjon az a köcsög immob, így hogy itthon vagyok, de nem szeretnék ugy járni, hogy esetleg máshol lép fel ez az problem, amikor csak bután állni tudok mellette
Balage21-01-2007 00:19:42 // 14170
a nyóc ker.ben kérdezősködj! :-PPP
Poló21-01-2007 00:18:54 // 14169
Van még egy megoldás. Nem kivenni kell, hanem megjavítani ;))
kando.21-01-2007 00:18:45 // 14168
ehh.. inkább meglátogatlak, vazee..
úgyis meg kell nézzem a híres-hírhedt VT-TV tuneredet is :-PPP
Rumi21-01-2007 00:17:04 // 14167
igen, de ez nem olyan ízíí, az akksiról kapja az áramot, mint az összes többi elektromos genya :)
de csak ugy simán elvágni a vezetéket nem lehet, mert akkor ugyanugy nem indul. pont ez benne a trükk :)
tudod, lopás biztos... :ppppp
Rumi21-01-2007 00:15:33 // 14166
najó, de honnét te okos? :)
tudom-tudom, a kocsiból :D
Balage21-01-2007 00:13:04 // 14165
Mondjuk, hogy megnézed honnan kapja az áramot, és lekötöd?
kando.21-01-2007 00:07:24 // 14164
Há' vedd ki, oszt' nem lesz benne!
:)
aztán akkor legalább 1 gonddal kevesebb..
Rumi21-01-2007 00:04:17 // 14163
hogy mennyi okos ember jár errefelé, és mennyi okosságot hordanak össze :)
köszönöm az igazán hasznos tanácsokat :D
ecchhhh
továbbra is érdekel hogyan tudom megszüntetni az immobilisert a kocsimban!
nem infrás, nem kézrátételes, távirányitós és időérzékelő is van benne. és rettenetesen idegesít, főleg mikor nem indul miatta a verda :(
szóval szeretnék olcson megszabadulni az immobomtól.
dfg (Tanárúr)20-01-2007 21:29:21 // 14162
Esetleg leöntöd gázolajjal, és meggyújtod. Ha ez túl drasztikus lenne, menj el egy autovilszerelőhöz.
Rumi20-01-2007 20:22:34 // 14158
hogyan tudom hatástalanítani az utólag belegányolt immobilizert a kocsimból?
örökre!!!
Csöri20-01-2007 18:48:01 // 14157
Szelepfedéltömítés.
Tommaso 15920-01-2007 15:03:38 // 14156
Most kitöröltük,de az oké,hogy az olajbetöltő nyílás alatt ráfolyhatott,bár én ha néha mellécseppentem is a burkolatra,azonnal letörlöm,de 3 hengerrel odébb biztos nem folyt bele,főleg nem aburkolaton keresztül:-(((((
Lehet,h kékalfa tanácsára megnézetem a tömítést!
Otto20-01-2007 14:38:37 // 14155
Bekerülhetett olajbetöltéskor is!Mosd ki,szárítsd meg és menj vele!Majd nézz rá legközelebbi olajcserekor!:)
Tommaso 15920-01-2007 14:23:59 // 14154
Szerintetek mi a teendő,ha gyertyacserénél a két szőlső henger gyárgyáinál olajat találzunk????1.6 TS 105 cv
pb_19-01-2007 08:50:21 // 14153
Közel sem vagyok akkora szakértő, mint látszik.)
András bácsi19-01-2007 08:41:08 // 14152
Nem tudok vitatkozni a 33-as téma szakértőjével. :)
András bácsi19-01-2007 08:40:03 // 14151
Az összkerék tényleg nem rossz.
pb_19-01-2007 08:39:47 // 14150
Én azt magamra értettem, leginkább, bár lehet kicsit hülyén fogalmaztam.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
607
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?