Forum >> Szerelőműhely
Xixo21-01-2007 23:05:48 // 14186
Háj!
Valaki szereltette már ki a fényszórómosót? Mert én tavasszal mindenképp meg akarom csináltatni, csak nem tom, hogy paszibül-e? (147)
És szkúzi a másolásért...
Dzsozy21-01-2007 21:28:51 // 14185
Hát valahogy le lehet kapni. Elég s.ar helyen van a szivattyú,meg azt nem mondanám,hogy hollanderral van csatlakoztatva. Elég érdekes, de ezt leírni nem lehet. Egyenlőre kicserélem a toldalékot (a műanyag csövet) rézre, vagy alura, de ha minden kötél szakad, akkor szétkapom a drágát, és irány egy hidraulika bót. De most irány vez.módosító javítás. Ja meg kéne egy vezető oldali ködlámpa 166-hoz, ha valiki tud elfogadható áron,esetleg után vétel is, akko "kéne."
dfg (Tanárúr)21-01-2007 21:19:38 // 14184
De valahol csak le lehet bontani! Ha máshol nem , a szervoszivattyúnál van hollander rajta.
Dzsozy21-01-2007 20:14:34 // 14183
Gyártatnék én egyet, csak nem jön le. Az egyik felén bilincs van, az nem gond, de a másik fele, ahol rá van préselve az a vacak, az nem, alucsőben folytatódik, ami már közvetlen a szervó pumpába végződik.
Dzsozy21-01-2007 20:10:22 // 14182
Há hőre lágyuló vagy sem, nem tom. Régen lehetett kapni (talán most is ) kisgyerekeknek pici házat, aminek a váz szerkezete mű. csöből van. Na abbol kaptam le egy 10 cm-t :)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:33:36 // 14181
A vezmódsító úgy kerepel, mintha dízel lenne.
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:32:45 // 14180
Bemész egy hidraulika szakületbe, és gyártatsz egyet. Nem nagy összeg, csak vinned kell az eredetit.
Wickey21-01-2007 19:24:21 // 14179
Vezmódosító, de aki látott már ilyen autót az hangra úgyis megmondja.
A kormányszervó meg 100 fokosnál nemigen lesz melegebb, és valszeg nem hőre lágyuló csövet tettél bele.
Poló21-01-2007 19:18:37 // 14178
Szerintem a kormányszervóban nem melegszik fel az olaj.
Dzsozy21-01-2007 19:16:54 // 14177
Szép estét mkinek. Kibujtam a kocsi alol. :) Elszált a hidraulika, a kormány szervó. Gyári nagynyomású gumicső megadta magát. Kérdés: hogy a rákba leket aztatat cserélni? Első lökhárító lekapva,ott a hibás szerkezet, ami szervó hűtőjéből jön ki.A probléma az, hogy a tömlő egyik fele olyan, hogy rá van "sajtolva, vagy nyomva" alu csatlakozo, ami aztán az alu csövel folytatódik. Megbuhertam, mert a hibás részt kivágtam és egy műanyag csövet behelyeztem, aba bilincsel megszorítottm, csak nem tom, hogy hány fokos lehet benne a szervó olaj.(a műanyag cső miatt.) Ja meg észrevette, 2.0 TS, hogy kerepel a motor, gázadásra gyorsabbá válik a kerepelés. Vezérlés módosító? Javító szett elég?
dfg (Tanárúr)21-01-2007 17:35:47 // 14176
Ha ennyire belemegynk, akkor általában 3 helyen szakít meg: az AC pumpa áramkörét, a gyujtás áramkörét, és a motorelektronikából valamit.
Otto21-01-2007 09:22:56 // 14175
Az immo úgy van bekötve,hogy a gyári kábelek vannak elvágva és bele van kötve sorba!
Meg kell keresni,hogy merre található a vezérlőegység,majd onnan kiindulva,hogy a kábelek hova mennek.
A gyújtáskapcsoló biztos rá van kötve,de még lehet,hogy a motorvez is.De arra kicsi az esély!
Szóval a vezetékeket követve eljutsz a csatlakozási pontokra,ahol el vannak vágva a gyáriak.Na most innentől nincs nehéz dolgod,(annyira) csak párosítani kell az eredeti vezetékeket.Azokat meg tényleg nem nehéz,hiszen azonos színűek!Szóval,ha így végignézed és összekötsz mindent,menni kéne a kocsinak.Magyarul kidobhatod belőle a kacatot!:)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 05:34:16 // 14174
Nekem az Offos verdámból 2 óra alatt bányászta ki egy szerelő. De ha azt akarod, hogy a műszerfalad mögött ne maradjanak dögkábelek, akkor készülj egy jóval hosszabb műtétre. egyébbként, ha felajánlod, hogy otthagyod nálla a kiszerelt kütyüt, akkor megúszod 1-2 ezer forintból.
Balage21-01-2007 00:24:27 // 14173
Egyéb kérdés? :-D Pici pénzé' megoldja neked a brazil gépsor! Csak arra vigyázz, hogy a gépet NE vigyék el menet közben! :-D ;-P
Rumi21-01-2007 00:22:04 // 14172
jaja, valszeg hamarabb hatástalanítanák mint egy szerelő :D
Rumi21-01-2007 00:21:18 // 14171
nincs azzal semmi baj, tökéletesen müxik, nagyon jól teljesít, ezért nem indul most a kocsi. :)
persze rettentő egyszerüen megoldható, hogy oldjon az a köcsög immob, így hogy itthon vagyok, de nem szeretnék ugy járni, hogy esetleg máshol lép fel ez az problem, amikor csak bután állni tudok mellette
Balage21-01-2007 00:19:42 // 14170
a nyóc ker.ben kérdezősködj! :-PPP
Poló21-01-2007 00:18:54 // 14169
Van még egy megoldás. Nem kivenni kell, hanem megjavítani ;))
kando.21-01-2007 00:18:45 // 14168
ehh.. inkább meglátogatlak, vazee..
úgyis meg kell nézzem a híres-hírhedt VT-TV tuneredet is :-PPP
Rumi21-01-2007 00:17:04 // 14167
igen, de ez nem olyan ízíí, az akksiról kapja az áramot, mint az összes többi elektromos genya :)
de csak ugy simán elvágni a vezetéket nem lehet, mert akkor ugyanugy nem indul. pont ez benne a trükk :)
tudod, lopás biztos... :ppppp
Rumi21-01-2007 00:15:33 // 14166
najó, de honnét te okos? :)
tudom-tudom, a kocsiból :D
Balage21-01-2007 00:13:04 // 14165
Mondjuk, hogy megnézed honnan kapja az áramot, és lekötöd?
kando.21-01-2007 00:07:24 // 14164
Há' vedd ki, oszt' nem lesz benne!
:)
aztán akkor legalább 1 gonddal kevesebb..
Rumi21-01-2007 00:04:17 // 14163
hogy mennyi okos ember jár errefelé, és mennyi okosságot hordanak össze :)
köszönöm az igazán hasznos tanácsokat :D
ecchhhh
továbbra is érdekel hogyan tudom megszüntetni az immobilisert a kocsimban!
nem infrás, nem kézrátételes, távirányitós és időérzékelő is van benne. és rettenetesen idegesít, főleg mikor nem indul miatta a verda :(
szóval szeretnék olcson megszabadulni az immobomtól.
dfg (Tanárúr)20-01-2007 21:29:21 // 14162
Esetleg leöntöd gázolajjal, és meggyújtod. Ha ez túl drasztikus lenne, menj el egy autovilszerelőhöz.
Rumi20-01-2007 20:22:34 // 14158
hogyan tudom hatástalanítani az utólag belegányolt immobilizert a kocsimból?
örökre!!!
Csöri20-01-2007 18:48:01 // 14157
Szelepfedéltömítés.
Tommaso 15920-01-2007 15:03:38 // 14156
Most kitöröltük,de az oké,hogy az olajbetöltő nyílás alatt ráfolyhatott,bár én ha néha mellécseppentem is a burkolatra,azonnal letörlöm,de 3 hengerrel odébb biztos nem folyt bele,főleg nem aburkolaton keresztül:-(((((
Lehet,h kékalfa tanácsára megnézetem a tömítést!
Otto20-01-2007 14:38:37 // 14155
Bekerülhetett olajbetöltéskor is!Mosd ki,szárítsd meg és menj vele!Majd nézz rá legközelebbi olajcserekor!:)
Tommaso 15920-01-2007 14:23:59 // 14154
Szerintetek mi a teendő,ha gyertyacserénél a két szőlső henger gyárgyáinál olajat találzunk????1.6 TS 105 cv
pb_19-01-2007 08:50:21 // 14153
Közel sem vagyok akkora szakértő, mint látszik.)
András bácsi19-01-2007 08:41:08 // 14152
Nem tudok vitatkozni a 33-as téma szakértőjével. :)
András bácsi19-01-2007 08:40:03 // 14151
Az összkerék tényleg nem rossz.
pb_19-01-2007 08:39:47 // 14150
Én azt magamra értettem, leginkább, bár lehet kicsit hülyén fogalmaztam.)
Wikicica19-01-2007 08:35:05 // 14149
A majd jól lefogyok célzást még véletlenül sem értettem magamra ok?
Ja, alvásgondok vannak, illetve egy alk.száll. pattant ki hajnalban a fejemből, gyorsan meg is írtam az érintettek oldalára.
pb_19-01-2007 08:14:19 // 14148
Nem egészen, mert a P4 benne van a QV halmazban.) Tehát, ha P4, akkor biztos, hogy QV, de fordítva viszont nem igaz, vagyis ha QV, akkor közel sem biztos, hogy P4.)))
A Q4-re ugyanez igaz.
pb_19-01-2007 08:07:54 // 14147
Én is, csak nemrég derítettem ki.
pb_19-01-2007 08:05:28 // 14146
Először általánosan indult a dolog, aztán 33 ömlengés lett belőle.)))
Persze 45 QV, vagy 46 TI, csak ami mind2ben +van, az, hogy bakon ülsz bennük. Számora, ez 1 nagy negatívum, még az a pár lovacska + sem kompenzálná a dolgot. + még 1 dolog, ha már a csúcsmodelleket nézzük 45/46-ban nem volt összkerekes. Igaz, hogy a 33-ban sem 1 nagy szám, de azért néha elég nagy élményt tud nyújtani.
pb_19-01-2007 07:56:57 // 14145
Majd jó lefogyok én is, a felesleges cuccokat kidobálom, az ajtókat, sárvédőket, gépháztetőt, csomagtérajtót, valamilyen múanyag bubbokra cserélem, és mindjárt könnyebbek vagyunk, mint a mucuki.))))))
Nem kell még feladni!))
De látom nem is nagyon bírtál aludni.)))
András bácsi19-01-2007 07:42:12 // 14144
Látod ez az, P4 vagy QV. De a QV nem összkerekes. Én így tudtam.
András bácsi19-01-2007 07:40:11 // 14143
Elhiszem, de nem hallottam még ilyet.
András bácsi19-01-2007 07:38:51 // 14142
Vezettem ilyet is olyat is. ;)
De ha már mégis összehasonlítás: akkor a 145QV-vel kellene.
Az üléspozíció tényleg teherautós. :)
Wikicica19-01-2007 04:35:45 // 14141
Ha még kevesebb lesz a súlyod, lassan Mutyuki lesz Szutyokból... Gyorsuláson meg az a pár kg nem oszt-nem szoroz... Főleg ha nem is indulhatok a 2-es kat-ba.. :-((
Na azért majd még meglátjuk!
pb_18-01-2007 22:35:22 // 14139
Nálam sem az üléssíntől kell +szabadulni, hanem csak a közdbtól. Amúgy nehéz, mint a dög, így legalább 1 ki súlytól is +szabadulok.)
Balage18-01-2007 22:26:42 // 14138
Az a baj, hogy a 145/146-ban elég nagy barkácsolás kell ahhoz, hogy az üléssinektől megszabadulj. Pláne, ha utánna még használni is akarod, pl. mondjuk a csajom ül a volán mögé. Ami azért elég ritka :-D
pb_18-01-2007 22:25:21 // 14137
Az úgy már gázosabb.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?