Forum >> Szerelőműhely

Tommaso 15905-02-2007 13:14:53 // 14392
A stab,és lengőkar szilenteket szerintetetk ki lehet cserélni bronz szilentekre???
Wickey04-02-2007 20:04:57 // 14391
Stimmel. Csak azt nem értem mire jó ez az egész. Én arra használnám mondjuk a gtv6nál, hogy az öreg, viseletes kábelezésen ne döngessenek amperek, menjen csak nyugdíjba a kiszolgált drót, 0.5-1A-t röhögve elvisel komolyabb feszültségesés nélkül. Viszont így pont nem működik pl. az index. A LED-es izzóhoz való index"reléket" hol lehet beszerezni?
GTPeti04-02-2007 19:25:21 // 14390
Az izzó ellenállása kb. 7-8 ohm (21 Watt/12 Volt). Ha két 15 ohmos ellenállást párhuzamosan kötök, akkor kb. ennyi lesz az eredő. (Azért 15 ohmos, mert az szabványos érték.)
Liquid04-02-2007 00:45:12 // 14389
nem sorosan inkább, a párhuzamos tovább csökkenti az ellenállást nem?
Wickey03-02-2007 23:36:10 // 14388
Párhuzamosan?
GTPeti03-02-2007 20:49:43 // 14387
Valóban ellenállást kell bekötni párhuzamosan. Oldalanként pl. két-két 15 ohmos 5, vagy méginkább 10 wattos ellenállást párhuzamosan. Van amúgy egy sokkal szebb megoldás is: Ki kell cserélni a villogtatóelektronikát. Nem tudom a te autódban pontosan milyen van, de a Hella sokfélét gyárt és nagy az esély, hogy teljesen kompatibilis típust is találsz. Ennél csak annyi a különbség, hogy jóval kisebb terhelésnél kezd csak el gyorsan villogni. Vagy nincs is ilyen (figyelmeztető) funkciója. A Hella Magyarországnál amúgy tudnak segíteni. (Én vettem a másik autómba ilyen villogtató relét, az ő infojuk alapján. Vmi BMW-ben használt típust. Az ára kb. 5eFt.)
mesa03-02-2007 19:32:10 // 14386
Valakinek van ötlete, hogy miért nem szól a hangkürtöm a hatvannégyben ? Eddig működött, most meg nem szól.:( Biztosítéktáblát elkezdtem átnézni, de olyan sok van, megijedtem! :)) Szóval, kürt ikont nem találok a panelon. Milyen ikonnal szokták jelezni azt a biztosítékot, ami a dudáért felelős ? Melyiket nézzem a sok közül ? :)) köszi
mesa03-02-2007 19:29:34 // 14385
Ellenállás.
NGAR14603-02-2007 18:33:40 // 14384
Hali!!! Van itt valaki,aki ért egy kicsit az autóelektronikához?.vettem egy ledes indexet,és gyorsabban villog mint kéne.azt mondták,hogy valamit be kell forrasztani elé hogy meg legyen a terhelés vagy ellenállás.
Hari03-02-2007 17:28:11 // 14383
Mindenképpen nsárgán kell villognia, aztán ezt te hogy oldod meg az mind1. Egyébként van un. crom izzó aminek nagyon szép sötét narancs szine van. (......javaslom ezt bele.)
Dzsozy03-02-2007 17:04:03 // 14382
Tudomásom szerint a Kresz narancssárga indexet ír elő, ezért kell cserélni az USA-ba készülő, készült verdák indexét, mivel azok pirosak.
GTPeti03-02-2007 15:29:36 // 14381
A narancstól eltérő színű oldalindexekhez általában sárga izzó kell. Pl. a feketéhez is...
Atesz198703-02-2007 13:36:15 // 14380
Laikusként, sztem fehér kell bele.
Bonnie & Clyde03-02-2007 13:33:00 // 14379
Villoghat az oldalindex fehér színben? Mert kicseréltük feketére a búrát, és az lenne a kérdésem fehér v sárga izzót tegyünk bele?
Atesz198703-02-2007 13:21:53 // 14378
Help wanted! A gépnek kinéz egy feszítő görgő csere. Megmondaná nekem valaki, hogy mibe fáj egy minőségi, sokat bíró cucc? A gép részletei az adatlapon!
Bonnie & Clyde03-02-2007 12:38:25 // 14377
sziasztok.hogy kell 156-osnál oldalindexet cserélni?
Poló03-02-2007 01:01:21 // 14376
Állítólag elképzelhető, hogy a többi 4 liter a csőben volt.
Liquid03-02-2007 01:00:13 // 14375
az nagyon durva, még jó hogy 63L-es a tank :))
Poló03-02-2007 00:45:32 // 14374
Nekem egyszer belement 64 liter, előtte kannából 4 liter, amiből kb 1 liter fogyhatott el, míg a kútra értem. Az akkor úgy kb. 67 liter :)
Liquid03-02-2007 00:14:39 // 14373
nekem ma másodszor is sikerült 63L felett tankolni. Igaz csak kicsivel. Asszem 63,4 volt...
Liquid03-02-2007 00:12:28 // 14372
köszi megkeresem mindkettőt!
Wickey02-02-2007 21:22:39 // 14371
Fura. Pedig a lidércfény általában jól mutat, és a szintjelző szokott megdögleni.
Seriff02-02-2007 21:16:55 // 14370
Help! Azt hiszem elromlott az üzemanyagszint-jelzőm! Amikor kivillan a sárga jelzés, tehát amikor tudatja velem a gép hogy már csak a tartalék benya van hátra, akkor elmegyek tankolni éééés csak 37-38litert tudok beletenni, holott a tank 51literes, a tartalékra 5-8litert ír a gyár. Tehát nekem a sárga jelzés kivillanásakor még 13-14liter benya van a tankban- elvileg. Ilyenkor mi a ludas? A benyaszintjelző nagyjából jól jelzi mennyi fogy, mennyi van még és a ~38literre most kijött a ~380km, tehát a téli, csak város, rövid utak- reális szintén.
Dzsozy02-02-2007 20:26:01 // 14369
Sajna tel.számot nem tok. A Prima Oil a Fehérvári út folytatásánál van, ott van egy bádogos szaküzlet is, jo nagy reklámfelirata van. A Selénia nagykert meg véletlenül fedeztem fel a Serfőző dülőn. Ott van egy csomó kisebb nagyobb cég,műhely,miegymás. Ott van a Selénia nagyker.
GTPeti02-02-2007 18:56:08 // 14368
Manapság már Dextron III-at illik bele tölteni (teljes cserekor). Ez olyan kb., mint fékfolyadékban DOT3 helyett DOT4.
GTPeti02-02-2007 18:53:10 // 14367
Ferke, el ne felejts alkudni. :)))
Zsebedics Tibor02-02-2007 18:52:06 // 14366
Szasztok!Most végeztem a kipufogórendszer cserével!igen jó lett!
admirális02-02-2007 17:48:49 // 14365
Én még mindig keresek valakit, aki tudja, miként van rögzítve a szélvédőt levegőztető szellőző nyílás, amelyik a műszerfal egyik végétől a másik végéig tart. Pls, ha valaki tudja, keressen meg!
Liquid01-02-2007 20:16:17 // 14364
azannya, mik derülnek ki...Igaz nem benszülött győri vagyok:) A kert utcait ismerem, az közel van hozzánk, voltam már párszor ott még UNOs ügyben, de ott elég drága volt a Selénia oil. Viszont a másik 2 érdekelne, utánuknézek. Esetleg ha tudnál adni telszámot, az megkönnyítené a dolgom, köszi!
Dzsozy01-02-2007 20:10:39 // 14363
Prima Oil Győr, Mester u asszem, de a Kert utcában van egy Olasz auto alkatrész bolt, ahol olajat is forgalmaznak. (Alfa, Fiat) Serfőző dülőn meg van egy SELÉNIA nagyker, ahol azér kiszolgálnak magán embereket is nagykeráron. (szabadhegyi vasút állomás)
Liquid01-02-2007 19:21:48 // 14362
Hű de gyors voltam :)
Liquid01-02-2007 19:21:25 // 14361
Prima Oil Kft. Tényő? Megkeresem őket...köszi a tippet!
Liquid01-02-2007 19:21:25 // 14360
Prima Oil Kft. Tényő? Megkeresem őket...köszi a tippet!
Bánk01-02-2007 19:14:40 // 14359
jó estét! tud valaki egy jó központi zár szervízt vagy trükköt? valamiért nem reteszelnek az ajtók. köszönöm.
Dzsozy01-02-2007 18:19:23 // 14358
Hál istennek Győrben van egy nagy olaj nagyker PRIMA OIL, ahol mindent meg lehet oldani. Gépen, alváz szám szerint megnézték. Carlube ATF Q3 aminek a specifikációja dexron II.-III.
swan01-02-2007 09:51:29 // 14357
Hol lehet venni olcsóért csapágy lehúzóttttttt??mert az OBIban láttam 10eFt-t. Azt kicsit sokallom!!!
Liquid31-01-2007 21:19:38 // 14356
Köszi, amjd megsasolom, egyébként milyen olajat töltöttél bele? azt látom az autodata-ban, hogy dexron II, és 1,3L
Brad 15631-01-2007 21:16:29 // 14355
ezt értem de nem nehezebb lett a kormányzás hanem egyáltalán nem tudtam vele fordulni...csak amikor ujraindítottam a gépet akkor lett jobb hírtelen, félek nehogy valami a kormányműben legyen...
Otto31-01-2007 20:38:29 // 14354
Elnéztem! norbee oldalát sasoltam meg. De a lényegen szerintem nem változtat, 1.6TS 2000-ben is szíjas hajtás volt.:)
Dzsozy31-01-2007 20:20:05 // 14353
Én csak egy lehetséges hibalehetőséget írtam le. Egyébként Bradnek 156 van, ill. írtam, hogy "a mai modern". Ezzel nem a múltat "szidom", hisz örök szerelmem a 155, amitől könnyes szemmel váltam meg. Lásd. az oldalam.
Otto31-01-2007 19:56:49 // 14352
A 155 még nem tartott 94-ben ott,hogy elektromos szervoja legyen.Szíj hajtja!
Dzsozy31-01-2007 19:37:16 // 14351
A mai autók elektronikája úgy van megoldva, hogy ha valami gubanc történik az elektronikával, generátorral akkor a kormány szervó motorja leáll, mert elég nagy "energia felhasználó", és elvileg ill.gyakorlatilag is lehet közlekedni szervó nélkül, max elég nehéz, izomból kell tekerni, mert nem egy 1200-hez hasonló az áttételezése. Csak azért mondom mert Sopronban így jártam, meggajdult a generátor, szervó motor leált, generátor javítás után minden ok volt.
Dzsozy31-01-2007 19:29:38 // 14350
Most cseréltem a szervóban olajat, meg nagy nyomású gumitömlőt is cseréltem, mert megrepedt. A vezető oldalán (ball) a lökhárító mögött van a szervó vezetéke, ami a szervó hűtőből jön ki. (szervónak is van hűtője) Ott hollenderos megoldással van csatlakoztatva, ill. a gumitömlő bilincsel. Ott lehet megbontani a vezetéket, és leereszteni az olajat. 30.000km-t cserélni kellene a gyártó szerint. Magát légteleníti, járó motornál tekergetni kell a kormányt maxig.
norbee31-01-2007 17:58:09 // 14349
Ezt majd az okosabbak megmondják, elvben nem lehet ilyen.
Brad 15631-01-2007 17:49:19 // 14348
igen ez igaz de ez nem is forgott és nem olyan volt mint a kormányzár mert azt megismerem...amúgy menet közben bekattanhat a zár????
norbee31-01-2007 17:46:58 // 14347
Ha elmegy a szervód, akkor is lehet izomból forgatni. Ha bekattan a kormányzár, akkor nagyon-nagyon erősnek kell lenned...
Brad 15631-01-2007 17:44:30 // 14346
menet közben??? :))))))))) most félek nehogy ez a városba vagy valami veszélyes helyen történnyen meg...
norbee31-01-2007 17:39:18 // 14345
öööö... gomba. Kormányzár? ;)
Brad 15631-01-2007 17:38:19 // 14344
Sziasztok Ma beállt a kormányom és nem akart megmozdulni nem tudtam mi van szerencse hogy a tesco parkolóban történt...mi lehet a baj??? Leállítottam a motort és kiszáltam megnézni azthittem defekt, utána beindítottam és jó volt, szervó lehet a hiba oka?
Poló31-01-2007 11:20:19 // 14343
Valahol alul kell széthúzni a csöveket, ott fog kifolyni az olaj. Szerintem inkább vidd el szerelőhöz, légmentesnek kell majd lennie.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.