Forum >> Szerelőműhely

csocsi13-01-2007 19:39:19 // 13986
GrATULA :)))) Úgy látszik majdnem mindenhol ott vagy :))
Thomacski13-01-2007 19:35:35 // 13985
koszi
Karakot13-01-2007 19:34:09 // 13984
Ahaa, így már értem. Köszi.
Poló13-01-2007 19:23:41 // 13982
Melyik a másik? :) Nem álltam lesben, csak épp írni akartam és láttam, hogy akkor ellövöm a K-t :)
Poló13-01-2007 19:23:04 // 13981
Saját magát ;)
Kau13-01-2007 19:22:35 // 13980
:))) Két topikban is K volt? Szóval itt álltál lesben? :)))))
Poló13-01-2007 19:20:59 // 13979
HAPPY 14 K !!!

Thomacski13-01-2007 19:12:26 // 13978
Esetleg konkret bontot tudnal ajanlani?
András bácsi13-01-2007 19:10:15 // 13977
Vegyél bontottat: az kb. 10-15e/db, attól függ, honnan szerzed. (motorostól, kompletten)
Poló13-01-2007 19:05:08 // 13976
Bontóban szerintem találsz motort.
Thomacski13-01-2007 19:04:09 // 13975
Bandi!Az autom otthon van csak en vagyok kulfoldon:))) Egyebkent csak azert kerdezem ezt az egesz lampa dolgot mert most vennek egy par utangyartottat 54e penzert plussz 64e penz a xenon.De viszont barhol is veszed a lampat nem jon motorral meg ha a gyarit veszed akkor sem.Egyszer kerdeztem otthon egy autos boltban hogy mennyi lenne a gyari lampa motorral na most figyelj.GYari lampa 42e+motor30e ropi/darab.Ezert lenne fontos vagy motort talalni vagy valamit kitalalni.En azt hittem hogy motor nelkul is beszerelheto mivel kezi allitasra is van lehetoseg bar hozza kell tegyem nem vagyok szaki.
András bácsi13-01-2007 18:56:17 // 13974
Hát legtöbbször csak komplett lámpát adnak. Ha küldessz fotót róla, akkor megnézem van-e itthon valami hasonló.
Thomacski13-01-2007 18:52:38 // 13973
Nem tudtok akkor esetleg valami bontot ahol lehet ilyen motort venni olcso penzert?
dfg (Tanárúr)13-01-2007 18:23:04 // 13972
Akkor lehet, hogy jól érzem a bajt. kedden elviszem Pirihez!
András bácsi13-01-2007 18:21:17 // 13971
A változó vezérlésnél a módosító miatt (főleg, ha cserélik is, tehát a tengelyt kiveszik) A V624V-nél meg azért, mert a feszítésnél mind a négy vezérműkereket meg kell nyitni, szabadon megfeszíteni a szíjat, és utána készrehúzni. Ott szinte lehetetlen a négy vezérműtg-t és a főtengelyt egyszerre jelen tartani. Főleg úgy, hogy van olyan szeleprugó, ami ebben a pozícióban feszített állapotú.
EDDI13-01-2007 18:20:40 // 13970
Vannak autok amikben ellehet ugy rakni és nem töri össze a szelepeket. Neked csak (kicsit)rakták el! Iy megy a motor nem ér bele a szelep a duguba,csak nincs erö mert a szelepek nem idöben zárnak.
András bácsi13-01-2007 18:17:42 // 13969
Nem feltétlenül. A computer állandóan dolgozik, és ezekhez az értékekhez igazít. Talán a hozzáértő fül hallja, hogy nem úgy jár ahogy kellene, de nem ez a jellemző.
Karakot13-01-2007 18:17:12 // 13968
Teljesen laikus kérdés, biztos ki is nevetsz miatta, de a jelölgetős módszerrel hogy lehet több fognyi tévedés?
dfg (Tanárúr)13-01-2007 18:14:54 // 13967
Azóta már benne van 4500 km. azt hittem, el lehet úgy rakni, hogy mittomén remegjen a motor, vagy ilyesmi.
Otto13-01-2007 18:14:48 // 13966
Látszik a motorszámod?Ha nem,felesleges átíratni!
András bácsi13-01-2007 18:12:55 // 13965
Nem úgy állnak egymáshoz képest a tengelyek, ahogy kellene. Összekócolhatja a szelepeket. :( Ha nem jól csinálják, akkor szinte mindíg erőtlen lesz motor, és kb. 2-3 foggal (ami olyan 10 fok is lehet) máshogy áll, mint ahogy kellene.
dfg (Tanárúr)13-01-2007 18:12:49 // 13964
Az én új szerelőm azt mondta, hogy mindent megcsinál, de nem nyúl az elektronikához, és a vezérlést is szét szedi, de akkor úgy lesz összerakva, ahogy most van, semmi módosítás. nem mai süti már a srác, de rettentő lelkiismeretes. mondta, hogy ne haragudjak, de ez az első ilyen autó, amit lát. Igazából azt mondta, hogy futómű, szíjcserék, olajcsere, és sallangcsere. máshoz keressek olyat, aki ezt csinálja rendszeresen.
EDDI13-01-2007 18:08:02 // 13963
Nagyon valoszinü:( Ha lehet ne is inditsd el! Összetörheti a motort!
dfg (Tanárúr)13-01-2007 18:05:48 // 13962
Srácok. Mi az, hogy el van rakva a vezérlés? sok baj volt a szerelőmmel, nem is megy úgy a gép ahogy kellene. lehet, ezt tolta el?
András bácsi13-01-2007 17:01:35 // 13961
Csak úgy egyszerűen nem. A motor tengelye támasztja meg a lámpa belét az elfordulás ellen. Ezt pótolni kell valamivel, különben lifegni fog.
Zsót13-01-2007 16:53:10 // 13960
No problemo!;)
Zsót13-01-2007 16:52:38 // 13959
Nekem innen úgy tünik,hogy a M.O.-i szerelők többsége leragadt a trabant-lada szinten,és azzal a "tudással" akar továbbra is "dolgozni".Mind1... Ha komolyan gondolod,akkor beszélek a barátommal a dologról.Donort is tudnánk szerezni,de azért jobb lenne,ha azt Te intéznéd.Csak végső esetben mi. Sőt!200e-ért még le is mossuk utána:D Gondol át a dolgot.Ha biztos leszel benne,akkor majd megbeszéljük komolyan.
Thomacski13-01-2007 16:32:42 // 13958
Esetleg valaki mas aki konkret valaszt tud adni?
Poló13-01-2007 16:16:22 // 13957
Szerintem igen.
Thomacski13-01-2007 16:14:53 // 13956
Azert akarom a motort kiiktatni a lampanal mert az egyik oldalon nincs is meg a msik oldalon meg nem mukodik.Ezert erdekelne hogyha kiszedem a motort akkor attol meg belehet e allitani a fenyszorot vagy sem.
Thomacski13-01-2007 16:13:28 // 13955
Koszi az infot nagyon hasznos volt
Karakot13-01-2007 15:25:51 // 13954
Köszi, ilyen választ reméltem. :)
András bácsi13-01-2007 15:03:51 // 13953
Idomszerrel és odafigyelessél meg fogja tudni csinálni.
Karakot13-01-2007 14:24:15 // 13952
Javaslat. A hozzászólások jobb alsó sarkában van egy ceruza ikon. Ha arra kattintassz, akkor az adott hsz-re tudsz reagálni, és ez egyértelművé teszi, hogy kinek szánod. :)
Poló13-01-2007 14:22:32 // 13951
Miért akarod kiiktatni?
Thomacski13-01-2007 14:21:36 // 13950
Hello megint!Talan ebben tudtok segiteni nekem.Ha az elso fenyszoromat ki akarom cserelni mert el van torve es a motor sem mukodik es rendelek ujat az megoldhato hogy a motor ki legyen iktatva vagy az mindenfele keppen kell hozza hogy belehessen allitani a fenyszorot?
Thomacski13-01-2007 14:00:20 // 13949
Bocsi elbasztam a neved. MR.MR.JETI
Thomacski13-01-2007 13:59:23 // 13948
Sziasztok! Vegre valaki aki megvilagitotta hogy mi is a helyzet otthon.Koszi M.jet.Latod igy va ez minden szerelo valogatos es elkepzelese van mindenkinek hogy mit hogy meg mit hogyan ne de konkret segitseget eleg nehez kapni.Nem ertem en ezt.Lehet hogy kihozom magamhoz az autot es megcsinaltatom itt mivel ugy latom hogy magyarorszagon ez a tuning kerdes meg nagyon gyermek cipoben jar.Aki meg ert hozza horribilis osszegeket elker egy kis atalakitasert kihasznalva hogy mas nem ert hozza.De esetleg ha te a baratoddal raernel es megtudnad csinalni akkor szivesen radbiznam.Esetleg valaki aki eltudna mondani hogy az atiras meg ilyenek hogy mennek?Ja es 200e penzbe benne lenne minden(valto,motor,ecu,befecskendezo,kulcszarral,meg amugy minden abszolult kompletten)Segitsen mar valaki tuningolni a dragamat.Nem versenyezni akarok csak egy kicsivel tobbet szeretnek az utcara.
Zsót13-01-2007 12:16:38 // 13947
Ez a "rengeteg" szerelő,igen válogatós lehet.Nemhogy örülne,hogy van munka. És el nem tudom képzelni mi lehet annyira komplikált 1 motorcserén?????? A karbis-ból TS-t akciómtól biztos nem nehezebb. Tapasztalataim szerint 250ezerből kijön a motorcsere.Abból 100 a donor(külföldi totálkáros),150 a munkadíj.Engedélyről-átiratásról foggalmam nincs. Találjak?Jó! Nyáron ráér a haverom is,meg én is.Max. 2hét munka. Lehet,hogy tényleg rádob a nitro 50et,de akkor pár akció után kikukucskál a motorfej a motorháztetőn.Ebből úgy 20at tudnék elképzelni,de már az is öli a mocit. Egy rendes túrbósításért az tényleg sok!!! Már 800ezer-1misi is elég lenne rá:D:P A helyedben a motorcserén kívül abban a kisnyomású turbóban látok valami fantáziát.De az meg hogy dobna rá annyit???Akkor minek a rendes???
Karakot13-01-2007 10:41:17 // 13946
Bandi, Hari! A sógorom autószerelő (nem alfa specialista, mint Ti), és szívesen megcsinálná a vezérműszíj-ékszíj cserét a kocsimon (az autóklubbal, ahol dolgozik meg is vetetné a gyári idomot hozzá). Az a kérdésem, hogy oda merjem-e bízni egy olyan embernek, aki még soha nem csinált Alfa V6-on ilyen műveletet, ugyanakkor tudom, hogy végtelenül precíz, alapos szerelő? Van-e olyan buktatója a dolognak, amin első alkalommal könnyen el lehet csúszni? A szelepdeknik megnyitásáig már én is gond nélkül el tudok jutni (pedig nem vagyok szerelő), a szíjak és görgők levétele, majd az újak visszarakása a gyári idommal pedig remélhetőleg nincs másképp, mint offos kocsikon. Vagy tévedek? Előre is köszi a tippeket.
Hari13-01-2007 10:12:31 // 13945
Ja nekem is volt már ilyenhez szerencsém.
Hari13-01-2007 10:10:41 // 13944
....ja és még egy kis szösszenet: Nemtom milyen célból keresed a 2 lityóst, de ha hivatalosan át akarod íratni, van egy-két probléma. - Először is : A Köbcenti miatt - regadó,- max 10 % teljesítmény-átalakítási engedély. - Másodszor: Nemtom ki hogy van vele, de Én nagyon nemszeretem a 2ezrest állandóan gond van vele.(főtengelycsapágy, olajszívatyú stb.) / Érdekes 1,6-ost még egyet se kellet szétszednem e miatt! - Harmadszor: A moci beszerelése. - Az se egy leányálom .- Szinte mindent ki kell cserélni, a legjobb ha váltóstól, féltengelyestől, fútóműveztől, fékestől. - Azt meg nem is említve, hogy majdnem ue. a teljesítményt egy jó tuninggal ki lehet hozni az 1,6-ból. Gondold át jól!
András bácsi13-01-2007 09:49:11 // 13943
Van benne kapcsoló a B1 ülés alatt.
András bácsi13-01-2007 09:47:10 // 13942
Az elmúlt három, amit csináltam, mind el volt rakva. Szakik cserélték jó kis festett jelölésekkel. :(
Hari13-01-2007 09:44:48 // 13941
Húúú! az tényleg nem túl jó ár érte, Én 100e ért adtam el a multkor egy 2,0TS mocit a 146-ból (nem beindítva-szétszedve, megtekínthető állapotba).
Otto13-01-2007 09:14:55 // 13940
Már nincs ott a 146ti!
dfg (Tanárúr)13-01-2007 07:56:15 // 13939
szia. Ennyiért magyarországon is tudsz venni komplett motort, papírjával. Nekem valai azt mondta, hogy ha hozok egy papír nélküli motort, akkor utánna keresnem kell egy olyan autóbontót, akiknek megvan r az engedélye, és venni kell egy papírt tőlük, hogy a motor onnan származik. Én egyébbként 60e pénzért vettem papírok nélkül a 2.0ts motort. mondjuk nekünk kellett kiszedni az autóból. De legalább be tudtuk indítani előtte. A használtautó.hu-n hirdetnek egy törött 146ti-t, aminek álítólag indítható a motorja.
Barni14713-01-2007 07:49:49 // 13938
Kolléga 1.8 TS 155 -e nem indul el mert a tápszivattyú meg se reccen . Reggel beállt a garázsba , délután már nem indult. Önindító teker rendesen. Az aksi melletti reléket közül valamelyik melegszik Esetleg valakinek tipp? Esetleg tudna valaki egy közelit küldeni a relékről, mert állítólag nem egyformák ( más a számuk) és már össze vissza lettek cserélgetve. Üzemeanyag elzáró kapcsolónak az ülés alatt ezekben már lennie kellne ? Az autó 93-as azt hiszem.
Thomacski13-01-2007 03:39:53 // 13937
Sziasztok!Gyors kerdes.Ha kulfoldon vasarolok egy motort azt hogyan tudom regisztraltatni magyarorszagon miutan beletettem az en automba?Vagy mi a tehendo ilyenkor es mennyibe aj ez?A masik kerdes pedig az lenne hogy egy 1999-es 156-os 2.0ts motor belemenne e az enyembe.145-be.Olcsopenzert megtudnam venni 100000km-rel atszamolva kb olyan 200e-ert.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.