Forum >> Szerelőműhely

kando.02-02-2006 08:34:13 // 9892
Hja... bár ne így lenne...
Üvegtigris02-02-2006 08:32:07 // 9891
Teljesen igazad van : (((
csocsi02-02-2006 08:28:30 // 9890
Azt hiszem a lényeg benne van :-))
kando.02-02-2006 08:26:54 // 9889
Háát, elvileg a minőségre kéne törekedni, de a mai dobd ki és vegyél újat tendencia néha megjelenik az autóelektronikákban is.. Bár a minőség romlása abból is fakad, hogy ma már szinte mindent bedolgozókkal gyártatnak, kínában, ahol nem nagyon vannak szakmailag a topon, s bár szigorúak a gyártási követelmények, úgy tűnik, vannak engedmények.. Valami oka annak is kell legyen, hogy a bosch nem olyan jó már, mint régen volt, vagy akár a siemens és társai... Ezek java része sem készül már a németeknél, emiatt is romlik a minőség.. (az iso meg semmi garanciát nem jelent ezekre, az nem erről szól..)
Mike.02-02-2006 08:20:39 // 9888
Én akkor sem hiszem el, hogy a mai világban amikor a minőség fontossabb mint máskor, ilyet megengedhet magának egy gyártó. De lehet, hogy neked van igazad, és én élek álomvilágban. :-)
kando.02-02-2006 07:43:27 // 9887
Igen... Dolgoztam én gyártósoron, reszelgettünk mi is nem kevés dobozkát, amit visszaküldtek az angolok, mert sorjás volt, vagy a panel volt elrontva, kijavitottuk a hibát és ment ki új termékként... A mostani őrült marketinges szemléletben minden sz*rt kiadnak, amiért csak pénzt lehet kérni, sajnos... Kevés olyan gyár/márka van, aki megengedi magának, hogy csak a minőségit árulja,a selejtet kukázza vagy legalábbis újrafeldolgozza és javítsa..
csocsi02-02-2006 07:41:24 // 9886
:-))))
csocsi02-02-2006 07:41:08 // 9885
Előfordulhat :-)))
Mike.02-02-2006 07:39:36 // 9884
És szerinted ami szar azt kiadják kereskedelembe, a kevésbé szar meg mehet a gyárba? Mert ugye a Bosch-ban nincs jó? :-)))
kando.02-02-2006 07:34:39 // 9883
Jah, esetleg eladják másba, mert az is pénz.. :))
csocsi02-02-2006 07:33:21 // 9882
Igen, de a gyengék alatt igazából a selejteket értettem. Bár lehet, hogy ami éppen megfelel az sem szuperál tökéletesen egy alfába :-)))
kando.02-02-2006 07:28:31 // 9881
Persze, de van valamekkora gyártási tűrés, és az azt alulról közelítőknek kéne az olcsóbbnak lenni, esetleg a gyár nem is adja a nevét hozzá, a jobbak meg ,,normál'' áron (drágábban ?). Bár ez már marketing dolog..
csocsi02-02-2006 07:26:42 // 9880
Azért mire a boltba kerül a gyengéknek már illik a szemetesben figyelniük :-)))))
kando.02-02-2006 07:20:16 // 9879
Elektronikusnak elektronikus, de gyártási szórás (pontatlanság) itt is felléphet. Ha a gyárban válogatják, azt elhiszem, mert ott lehet, pl a karakterisztikája alapján, amiknek van hiszterézise, azt gynegébbnek sorolják, aminek meg egyenletes, lineáris a görbéje, nincs hasa, az a jobb. Az már érdekes lehet, hogy boltban hogyan válogatnák, mert ott valóban nem tudják, ránézésre megmondani, hogy ez ,,gagyi'' vagy jó minőségű. :)
Barni14702-02-2006 07:18:49 // 9878
Hát pedig ez olyan mint az Intel, a celeron proci végül is egy nem annyira jól sikerült példány. :-)
Mike.02-02-2006 07:13:39 // 9877
Én is olvastam a hsz.-eket visszább. Lehet, hogy naiv vagyok, de én nem hiszem el, hogy külön tudják vállogatni az LMM-et, minőség szerint. Ezek egy elektronikai kütyük. Hogyan lehet ezt minőség szerint vállogatni? Szerintem, ha egyezik a cikkszám a márkafüggetlen boltban, és kevesebb mint a fele az ára, én biztos azt venném meg. :-)
konijani01-02-2006 23:38:46 // 9876
TSiga,ha az autod 1 évig ált akkor cseréld le az üzemanyagot mert 1 haverom is szét bontotta az offos verdáját mert nem akart menni neki és végül annyira megromlott a benzin hogy egyáltalán nem akart égni .kicserélte a benzint és a kocsi megjavult!több autoszerelö ismerösöm szerint a mostani üzemanyagok már 1-2 honap állás után ezt a tünetet produkálják!
TSiga ( I am the TSIG)01-02-2006 17:01:24 // 9875
Fogalmam sincs de szerintem az nem lehet gond, mivel párhozamosan működik mind a 2 trafó. Csak azokét húztam le, az alatta levő modulokét nem.
TSiga ( I am the TSIG)01-02-2006 17:01:04 // 9874
Fogalmam sincs de szerintem az nem lehet gond, mivel párhozamosan működik mind a 2 trafó. Csak azokét húztam le, az alatta levő modulokét nem.
András bácsi01-02-2006 16:56:15 // 9873
Véletlenül nem cserélted meg a két gyújtásmodul csatlakozóit? A papírtömítés nem lehet gond, nekem is ment már úgy anno.
Cs.Alfa01-02-2006 16:51:06 // 9872
Sziasztok! Ki tudja a hátsó ablakfűtésnek melyik és hány amperos a biztosítékja a 146 TS-nél?
Cs.Alfa01-02-2006 16:51:05 // 9871
Sziasztok! Ki tudja a hátsó ablakfűtésnek melyik és hány amperos a biztosítékja a 146 TS-nél?
Cs.Alfa01-02-2006 16:50:50 // 9870
Sziasztok! Ki tudja a hátsó ablakfűtésnek melyik és hány amperos a biztosítékja a 146 TS-nél?
TSiga ( I am the TSIG)01-02-2006 16:27:19 // 9869
Szevasz Mindenkinek! Elektronikai problemám van - szerintem: Kicsi 155-öm('92, 2.0 8V) nem ment már több mint 1 éve. Mivel unatkoztam, elhatároztam, hogy leveszem a szívósort lefényezni. Cseréltem zsír új tömítést is. Cseréltem új termosztátot is. Ezekhez le kellett venni a 2 trafót a helyéről, a csatiait meg lehúztam. Egy hete kapott egy vadi új akkut is, mert a régi a sok állásban megadta magát. Indítom az autót, kicsit reszelt de utána pöccre indult. 2-3000 ford. -nál teljesen OK, de 1500 alatt, pláne alapjáraton lefullad. JA, és iszonyat füstöl, meg benzinszagot áraszt. Gondoltam a sok áldigálásban valami megkotlott. Kikerestem a manualban a komputerdiagnosztikára vonatkozó részt, és legyártottam a tesztert. Ma leteszteltem a komputert, de nem dobott ki semmilyen hibaüzenetet. A szívósor és a pillangószelep-ház közé új tömítést gyártottam vékonyabb kartonból ami régebbi autóinknál bevált módszer. Arra gyanakszok, hogy mintha valahonnan fals levegőt szívna. De akkor nemértem mitől füstöl. Fogalmam sincs mi lehet a hiba...Talán WD40-el menjek végig minden csatin, amit megbontottam???
Vudi01-02-2006 13:40:47 // 9868
Tud nekem vki mondani egy olyan céget, aki egy féltengelyt le tud gyártani rajz/méret alapján? Az sem árt, ha jó minőségben. :)
Karakot01-02-2006 13:36:35 // 9867
Én is láttam már 25-ért, sőt 18-ért is, de többen is azt nyilatkozták itt az Amore-n, hogy nem muzsikál ezekkel olyan jól a gép, mint amit az Alfától lehet venni. Sőt, pár hsz-el lejjebb még az is elhangzott, hogy ha egy Bosch boltban veszem meg ugyanazt a típusszámú lmm-et, mint amit az Alfa szervíz ad, még ott is lehet különbség a minőségben-teljesítményben. Kérdés persze, hogy elég jelentős-e ez a különbség ahhoz, hogy ne 35-ért vegyem meg egy Alfától független kereskedőtől azt, amit az Alfa 50-60-ért árul.
Mike.01-02-2006 06:16:42 // 9865
Igen a gyári az Bossch,... sajnos. Az utángyártott, márka nélkülivel is sok a rizikó. Lehet, hogy külsőre megeggyezik a gyárival de vigyázz mert nem biztos, hogy tényleg jó lesz. Kicsit rizikós ez. A 60-70 e Ft kicsit sok. Telefonálgassál mág egy pár helyre. Én találtam már tuti jót 25 e Ft -ért is.
Tom1231-01-2006 23:46:23 // 9864
Sajnos a gyári is az...
Thomasz31-01-2006 23:44:32 // 9863
az nem bosch hanem fos!egyébként gyári
Karakot31-01-2006 23:41:33 // 9862
Na, ma este végre sikerült kivennem a légtömegmérőt. A szervízkönyv szerint még nem volt cserélve az lmm, mindenesetre Bosch felirat van rajta. Most akkor a Bosch a gyári beszállító, vagy az előző tulaj valamikor már cserélte?
Ödi31-01-2006 17:57:27 // 9861
Hát most kérdeztem volna rá hogy felvételel hogy áltok.de tul nagy a távolság.Nem voltam teljesen képben hol van Gyöngyös. Tényleg a 16:20-as márt odaért:-))))
Barni14731-01-2006 17:49:45 // 9860
22 ezer m2 ha jól tudom.
Ödi31-01-2006 17:47:25 // 9859
Hát az sem lehet egyszerü. Mekkora a gyár?
Barni14731-01-2006 17:34:21 // 9858
Ó nálunk bonyolult a helyzet. Van teszteres, vágógépes, szerszámos és általános terület. Ezeken belül van a a gépgazdarendszer. Hozzám tartoznak a általános területen a hidaulikus prések és szerszámok , pneumatikus alkatrészek, csavarozók, kötegelő szerszámok.
Ödi31-01-2006 17:30:46 // 9857
Elektromos,vagy nálatok nincsen megkülömböztetés.
Barni14731-01-2006 17:28:31 // 9856
már 8 éve.
Ödi31-01-2006 17:25:54 // 9855
Karbantartás?
Barni14731-01-2006 17:22:53 // 9854
Gépjárművek villamos elosztó rendszereit csináljuk. Ford, GM.
Ödi31-01-2006 17:20:58 // 9853
Nézem,de nem látom:-))) Te is elektronikában utazol?
Barni14731-01-2006 17:13:13 // 9852
Nézd meg a főképemet kedves kolléga! Lear
Ödi31-01-2006 17:09:48 // 9851
Milyen korbacs?Te hol nyomod?
Barni14731-01-2006 17:07:59 // 9850
hmm, lehet hogy igazad van. Nálunk nincs ilyen , egy korbács vagy jó vagy nem.
Ödi31-01-2006 17:05:37 // 9849
Szegecselés,ütes,kinyomoerö,nyomatékátvitel,nyelvmagaság egyenletesége.stb.Mig nem voltam képben én sem gondoltam volna milyen bonyolult egy tárcsa,hát mégegy szerkezet.
Barni14731-01-2006 17:02:40 // 9848
Ausztriában :-)
Ödi31-01-2006 17:02:10 // 9847
Luk Nem rossz márka,de ezt csinálják.
Barni14731-01-2006 17:01:37 // 9846
És a kuplungokat mi szerint szortírozzák. Kevésbé vetemedett, jobban ragasztott, szegecselt , erősebb rugós ?
Ödi31-01-2006 17:01:10 // 9845
Szentgotthárdon?
Barni14731-01-2006 16:59:28 // 9844
Opel motor gyárban én is jártam :-)) Nagy élmény volt .
Barni14731-01-2006 16:58:32 // 9843
Szép kis cég lehet. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.