Forum >> Szerelőműhely

giovanni10-01-2005 13:10:53 // 1255
Pont ezért lenne jó alkatrésznek...... akkor nem kéne rá semmi vámot fizetni...
count M10-01-2005 12:36:29 // 1254
Bandi: hát, körbetelfonáltam akit el tudtam érni, és vagy nem volt ajtó, vagy 40-et kértek volna érte. Amúgy csak a vasról van szó (más nem is kell). Giovanni: köszi, remélem ezzel se lesz gond! Amit meg belinkeltél, annak külföldi papírjai vannak... mondjuk vicces, mert ugyanolyan a kárpitja mint az enyémnek - egy az egybe lehetne ajtót cserélni. :))) r.cM
giovanni10-01-2005 12:22:42 // 1253
Vagy EZ jó lehetne alkatrésznek mindenki viszi ami kell neki belőle a maradék meg mehet bontóba...
giovanni10-01-2005 12:18:49 // 1252
Én már vettem tőlük ezt azt azzokkal eddig nem volt gondom icipicit drágák...
András bácsi10-01-2005 12:15:21 // 1251
Függ atól, hogy komplett ajtó, zárral, kilinccsel, üveggel, vagy csak üres. Az üresért szerintem sok a 30e.
count M10-01-2005 12:05:05 // 1250
Kollégák! Van valamelyikőtöknek elsőkézből szerzett tapasztalata a Paulovics Kft.-vel? Alfa-Fiat-Lancia bontó, kint van a péceli úton. Ott szeretnék jobb oldali ajtót venni a 145-höz, 30K-t kérnek érte. Az érdekelne hogy korrekte-e ez az ár, illetve maga a cég, meg hogy lehet-e alkudni, ilyesmi. Köszi! r.cM
Charlie 16609-01-2005 10:18:51 // 1249
Szia Fészi, Bocs hogy közbeszólok. Az enyém most szerelőnél van, viszont addig speciel pont egy kölcsön 155-össel járok, amin ugyanez volt a tünet. Nekem első körben az aksi volt halott. Kimértük a töltés, de az OK volt, a másfél éves aksi viszont eldobta a kakaót. A töltésjelző csak néha villant fel pár másodpercre, viszont 1 nap állás után már el sem forgatott. Aksicsere, most megy a gép, de néha még bevillan a töltésjelző. Most lehet hogy hülyeséget írok, de nem lehet hogy valahol kontakthibás az elektronikád, és a töltésed kevés? Bár speciel 2 nap az tényleg durva.
Fészi09-01-2005 01:18:41 // 1248
Szevasztok BUÉK meg minden! Lenne egy nagy kérdésem! egy 155ösben aiben se riasztó, se más egyébb plusz cucc nincs a gyári cumón kivül, mi tudja leszivni az aksit? Most pl egy 2 hetes Bosch 74Ah-st szivot le 2 nap alatt. Kösz előre is, holnap megyek és belebújok. A másik, nincs valakinek elvétve egy 155ös bal első (vezető oldal) kilincse?? Mind1 milyen szinü van még festékem, kellene, mert az enyém eltört! köszi előreis bye
András bácsi08-01-2005 19:30:44 // 1247
GT! Sajnos nem találtunk a vevőre félgömb-borítást. Még egy ismerősömnél lehet, de vele csak egy-két hét múlva tudok összefutni. A.
Paco08-01-2005 19:12:39 // 1246
Tökéletesen megfelel.
..08-01-2005 18:47:55 // 1245
Paco Az a baj,hogy kivették a hibásat és nincs nálam,tehát nem tudom hogy néz ki.Azért ha lehet leviszem megnézetem a szerelővel, és ha jó akkor fizetném.Jó így neked?
Paco08-01-2005 18:04:25 // 1244
Lacus itt van nálam két abs jeladó, Kormi csak ezt a kettőt találta meg. Szerintem mindkettő hátsó, de meg kellene nézni kell-e neked valamelyik. Amikor akarsz jössz érte, és ha jó majd akkor átutalod a pénzt.
András bácsi08-01-2005 10:32:26 // 1243
Azt még mindig nem árultad el, hogy honnan hallod a búgást? Első futómű, váltó, motor, hatsó futómű?
András bácsi08-01-2005 10:30:01 // 1242
A váltóról meg annyit, hogy az egy teljesen más szerkezet, alulméretezett szinkrongyűrűkkel, rudazattal. Még nem reccsen a második?
András bácsi08-01-2005 10:27:30 // 1241
Nehogy nekem legyen igazam és hajtókaros lesz a gép. Egyébként a vezérműlánc nem hajlamos csattogásra, és ritkán szakad el. Ha laza, akkor surrogó hangot tud adni, ha beleér a feszítetlen oldala a hengerfej belső felületébe. A lánc könnyen feszíthető: szelepfedél levétele után a motor homlokoldalán van egy nyolcas csavar. Azt kilazítva mozog a feszítőkerék. Nekem gyanús az, hogy jártát egy keveset minimális olajjal, és az okozza a csattogást.
ALFA75td08-01-2005 07:38:52 // 1240
Kőszönöm örök hála
Robi08-01-2005 01:48:54 // 1239
0,3 mm (hidegen) a szívó és a kipufogó is.
giovanni07-01-2005 21:21:24 // 1238
Halesz Mél ment a 'zittenidre....
Kau07-01-2005 20:50:00 // 1237
145/146-os kollegák! Akinek direktszűrő van a kocsijában, megírhatná, hogy 75 v 85mm-es csonkja van-e? Más szakértőktől is érdekelne, aki tudja melyik illik jobban oda. Nekem most 75-ös, de a 85 határeset ezért érdekel. Köszi
Charlie 16607-01-2005 20:48:40 // 1236
Már felraktam a saját oldalamra. A vége: váltócsere, kuplungcsere, motorgenerál....stb. Szerencsére még csak kezdődő baj volt, és a motornak semmi"baja nem volt a tömítés kivételével, de azért amin csak 1 apróságot is láttam, ott csere. Most már ok lesz. Igaz hogy tudtam a dologról amikor vettem, de még így utólag is szörnyű !
Don Gombóc07-01-2005 20:43:58 // 1235
Ide simán hagy lássuk!!!
Charlie 16607-01-2005 20:05:26 // 1234
Ide a fórumba, vagy a saját oldalamra?
Don Gombóc07-01-2005 20:04:34 // 1233
Szerintem tedd fel,
Charlie 16607-01-2005 20:00:28 // 1232
Ha valaki szörnyülködni akar, tudok küldeni képeket, arról hogy hogyan nem szabad a sebváltót javítani, Á'la előző tulaj....
ALFA75td07-01-2005 19:14:16 // 1231
szevasztok nem tudja valaki azALFA 75 2.0 td szelephézagait?????? elöre is köszi
Paco07-01-2005 18:30:14 // 1230
Mondom, hogy 7Vge :) Monoron van Körminél, és hét közben nem tartózkodik otthon, este sötétben meg nem zavarom fel a padlásra, mert úgy sem találja meg.... :)
Halesz07-01-2005 17:17:18 // 1229
Ja, én is rögtön rájuk gondoltam :)
..07-01-2005 17:15:32 // 1228
Paco! ABS szenzorral mi a helyzet?
Paco07-01-2005 17:09:25 // 1227
Mozaik utca? :-P
Kazes☻07-01-2005 17:06:52 // 1226
A vezérműlánc.Ha jól tudom van belőle 2-3db az autóban,mivel dupla vezérmű-tengelyes,felül szelepelt,soros,négyhengeres.
Halesz07-01-2005 16:47:27 // 1225
Sziasztok, Tudtok ajánlani valami helyet műszaki vizsgára? Rövidesen vinnem kell a kocsim... Ahol mondjuk nem nézik a fóliákat (minden más rendben van amúgy).
NaTo07-01-2005 15:11:36 // 1224
Kazes! Milyen lánc szakadna el? Egyébként holnap viszem vissza servicébe. A hang már csak 1300 alatt nem hallatszik, amúgy már szinte végig hallani. A teljesítmény talán csak minimálisan esett vissza, de lehet, hogy csak beképzelem... Remélem nem szakad el semmi, mindjárt utánanézek a láncnak! Köszi Kazes! Csááááó
Kazes☻07-01-2005 13:06:05 // 1223
Ha elölről jön,nem lehet,hogy a kormányszervó? Haverom Ivecojával bajlódtunk egyszer így. Vagy nem ér bele vmi a kerékbe,stb. amitől lehet ez a hang?
TDI7507-01-2005 06:30:37 // 1222
Azt sjnos még nem sikerűlt eldönteni mivel van más zaj is ami zavaró, de annak legalább tudom az okát. Kérdés ha az autót felemelem akkor nem lehet valahogy kideríteni hogy melyik okozhatja? Hallottam már olyan megoldást is a hibakeresésre hogy autó felemel, és külön-külön megforgatni mind a 4 kereket. Ezzel csak 1 probléma van: kb 40km/h körül jelentkezik. Viszont ha az autó fel van emelve úgy nincsenek terhelve a futómű csapágyai.
Kazes☻06-01-2005 17:47:47 // 1221
NaTo! Go back to service! Nézesd meg,nehogy láncszakadásod legyen,lehet, hogy megnyúlt.A szelepeknél nem hinném,mert az szerintem nem lenne ford.szám függő,csak annyiban,hogy erősödik,ill.halkul.Nem lehet,hogy vmi terelőlemez? Az enyémen van egy a kipufogócsonkon felül ami védi a főfékhengert a hőtől,van a kormányműnél,szintén a kipuf.csonktól véd,van egy lemez a motor hátuljánál a váltóharangnál.Más most nem jut eszembe.
NaTo06-01-2005 14:58:42 // 1220
Na gyerekek figyu! Egyre erősebb a furcsa kopogás, csattogás vagy mia szösz. Félek, hogy valamit elhagyok, vagy valami eltörik elszakad, vagy meggyúlad, vagy felrobbanok, vagy csak úgy egyszerűen dezintegrálódok és megszűnök létezni autóstúl! Viccet félretéve: a motorból jön a hang, én szelephibára gyanakszom. Ki tudnak azok akadni? Amúgy meg egészen benzinszag meg olajszagot éreztem az előbbi utamon. Jó. Megállok, hát mit látok? Az motor tetején az olabeöntő nyílás szabadon tátong, a sapkája sehol, a motortér meg tiszta olaj. Először végig gondoltam mit tegyek, és úgy döntöttem legjobb lesz, ha először egy szívinfarktussal kezdek, azután valami epilepsziás roham, majd kóma, úgyis a Flór Ferenc kórházban voltam... Aztán megláttam, hogy beesett a gyertyákhoz a sapka... huhh. Még jó, hogy nem előre esett, és nem hagytam el. Teljesen laza volt, kicsit megszorítottuk, nehogy megint leessen. Olaj még van benne, úgyhogy hazáig nincs gond. Viszont a hang így se szünt meg. Mostmár egyre hangosabb, és egyre nagyobb tartományban jelentkezik. Megőrülök. Mintha egy fakopáncs beszorult volna a motorba, és ki akarna jönni. Csak ki ne jöjjön! Szóval tanácstalan vagyok... Gombóc! Nekem is olyan a váltóm, hogy az egyest úgy szereti, ha előtte kettest váltok, vagy legalább a kettes felé mozdítom, és utána szépen bemegy. Én se igazán értem miért. Szóval van problémó! Szevasztok!
Don Gombóc06-01-2005 13:19:55 // 1219
75w90 ez a fina is mint a tutela. Ugyanolyanok a paraméterei. Tegnap adtam oda a Bandinak egy komplett ár és terméklistát a Seleniátol a Tuteláig minden benne van azt hiszem Elaforgos. Azon rajta van mindegyik számozása . Majd tavasszal lecserélem Tutelára.
granturismo06-01-2005 12:49:07 // 1218
Jaja igen bocs a ZC90 az Gl-3-as.
brien06-01-2005 12:46:09 // 1217
sima Tutela W90-MDA GL+5 Br. 4.175,- volt a 3L
granturismo06-01-2005 12:21:55 // 1216
Tutela ZC 90 lesz akkor. Kár. A synth-et átvettem volna.
brien06-01-2005 11:46:20 // 1215
ööö....Tutela SAE 80-90W (gyakorlatilag amit a gyár előírt), vagy valami ilyesmi, nem a synth az biztos
granturismo06-01-2005 11:34:00 // 1214
Tutela micsoda?
brien06-01-2005 11:28:07 // 1213
Nekem hasonló problémám volt, elöször 1-2-es szinkrongyűrűre gyanakodtak, meg váltóolaj cserére, aztán kiderült, hogy alul meg kellett húzni a csavarokat mert kilazult egy nagy erejű ütéstől az egész váltószerkezet. Az enyém egyébként bowdenes, és abból az egyik már rossz, és többek között azért is veszi nehezebben a fokozatokat. Tényleg: nem kell valakinek 3L bontatlan váltóolaj? :) Tutela
granturismo06-01-2005 11:27:00 // 1212
Na ez hogy milyen olaj kell a váltóba az szerintem nam gyártó függvénye. Nem tudod ennek a Fina olajnak a jellemzőit ami bekerült. Szerintem API GL-5 75W90-es olajjal nem lehet gond. Én persze megrögzött Selenia rajongóként a Tutela ZC75 Synth olajat javaslom bele.
granturismo06-01-2005 11:20:59 // 1211
A váltód bowdenes.
Don Gombóc06-01-2005 11:18:57 // 1210
Ez A drogdíler topic. Egyébként szerintem nem kotyog nagyon a kar majd eccer megnézed. Kicsit kiszállok mék kajolni.
Don Gombóc06-01-2005 11:16:11 // 1209
Hát ez nekem annyira nincs képben hogy még azt sem tudtam hogy bovdenes vagy rudazatos-e. Mindenesetre köszi. Volt van még egy jelenség: autópályán nagy sebességnél itt értsd már 160 pl. kb fél óra után ha ki akartam venni hatodikból illetve feltolni a váltókart özödikbe akkor marha nehezen ment a kar és balra a harmadik negyedik, tehét a közép állás felé is . Megállás után és rögtön újra indulás után semmi ilyen nem volt egy darabig. Egyszóval kurvára szorult . Azt mondta egy váltós szaki hogy nem jó olaj van a váltóba. Mobil volt benne megfelelő paraméterekkel, de lecseréltem Bárdis Finára , most sokkal jobb már csak egy egészen kicsit lehet érezni hosszabb menet után. De mind ezt csak autópályán mert normál országúti forgalomba nem csinálja egy csöppet sem Arra gondoltam hogy hosszú hatodikba való utazás során annyira lenyugszik a váltó olaj hogy nem kerül felülre a rudazathoz olaj és megszorúl? Tök nem tudom a szerelő barátom szerint is bovdenes de az nem lehet kiszőrösödve mert akkor mindig csinálná. Na majd egyszer ha kuplung csere lesz megnézzük a váltót is.
András bácsi06-01-2005 11:09:43 // 1208
Köszönöm, élni fogok a lehetőséggel.
granturismo06-01-2005 11:08:48 // 1207
Gomboc Az én anyagom mindig tiszta és jó:-)
granturismo06-01-2005 11:08:02 // 1206
Bandikám Ne a Fiattól rendeljél hanem az Elaforgtól pld. Azokkal le lehet postán is bolyolítani rákérdezni, hogy konkrétan mi van a dobozban. stb. Ha Elaforg kedvezmény kell keress.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.