Forum >> Szerelőműhely

TtK13-01-2005 14:57:49 // 1373
Írjak neked egy workshop manual CDt?
Azmo13-01-2005 14:52:23 // 1372
jóvan f@szom, nem kérdeztem semmit........
Azmo13-01-2005 14:50:51 // 1371
nem is állt szándékomban, de érdekel...
Robi13-01-2005 14:50:43 // 1370
Nm = Newton meter ("nyútonméter") :)))
Szilárd13-01-2005 14:49:25 // 1369
Akkor te ne nagyon akarj szerelni a hengerfej környékén:))) Egyébként a csavarok meghúzási sorrendje és a meghúzási erőt jelentik.
brien13-01-2005 14:45:00 // 1368
köszi, bár konkrétan nem erre gondoltam, mondjuk antennacsatlakozás, váltó, oldalindex stb. :)
Azmo13-01-2005 14:43:08 // 1367
azt értem, csak nem értem mi ez a Nm és meg hogy milyen sorrendben....mit milyen sorrendben?
Robi13-01-2005 14:38:12 // 1366
Reméltem is, hogy nem maradsz ki a buliból! :)
Robi13-01-2005 14:37:34 // 1365
Arról, hogy milyen sorrendben, és mit kell csinálni a hengerfej-csavarokkal. :)
TtK13-01-2005 14:33:20 // 1364


Jó lesz?
Azmo13-01-2005 14:19:45 // 1363
hú ba+ de kínai ez nekem:( most Te itt miről is beszélsz?
brien13-01-2005 14:19:09 // 1362
asszem megyek én is hozzád szombaton :D
brien13-01-2005 14:18:32 // 1361
vaazee...hallod....MINDEN :D
Robi13-01-2005 14:11:07 // 1360
De, van. Mi kell? :)
brien13-01-2005 13:53:11 // 1359
Ja, és nem tudja valaki megmondani, hogy utólag lehet-e szervízkönyvet kapni, üreset, csak hogy tudjam vezetni magamnak :)
brien13-01-2005 13:51:59 // 1358
Te robi, nincs valami hasonló ábrás magyarázós rajzod a 145-ösömhöz is? :D
brien13-01-2005 13:51:01 // 1357
Szerintem se ártana, mert van 3L zsír Tutelám eladóban :D
Robi13-01-2005 13:44:14 // 1356


a
1. 29 Nm
2. 50°
3. 50°
4. Járatsd a motort 20 percig
5. Várj 210 percet
6. 30°

b
1. 25 Nm
2. 50 Nm
3. 88 Nm
4. Járatsd a motort 20 percig
5. Várj 210 percet
6. Lazíts 30°-ot, utána 88 Nm
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)13-01-2005 13:42:44 // 1355
Köszi ! Ha link van az is jo, esetleg mail docky@ amiga.hu-ra. Jövőhéten már járatni akarnám ;)))
Robi13-01-2005 13:35:35 // 1354
Nyomatékadatok, lehúzási sorrend van, várj, megkeresem.
Robi13-01-2005 13:34:02 // 1353
Meg egy lottóötös, hogy mindezt kifizessem. :))) Vannak ilyen elképzeléseim, csak anyagi korlátokba ütközök. Amíg megy a motor, addig nem vagyok kétségbeesve. Most a váltó van napirenden, mert véglegesen kilehelte a lelkét.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)13-01-2005 13:33:27 // 1352
Hali ! Hengerfejcsere előtt állok és érdekelne mindennemű informació 75 Diesel hengerfejcserevel kapcsolatban. Konkrét szakmai tanacsokra gondolok ;), netan dokumentacióra, nyomatékadatokra, lehúzasi sorrendre stb. Van 2.5 td leirasom, nemtudom mennyire hasznalhato. Előre is kössz !
pb_13-01-2005 13:16:47 // 1351
Mél ment.
Don Gombóc13-01-2005 13:09:44 // 1350
Robi!! Akkor az lesz a gond. Nem ártana neki egy garnitura dugattyúgyűrű, ha kell hajtókar csapágy meg porlasztó csúcs. És kész az új tütü.
Azmo13-01-2005 12:56:46 // 1349
bár nem nálam lesz a tali, és remélem nem orrol meg Robi, de Te nem akarsz eljönni a P4-el szombaton?
pb_13-01-2005 12:53:38 // 1348
Nem áll szándékomban, de azért ilyenkre számíts, tapasztalatból mondom.
Azmo13-01-2005 12:50:03 // 1347
jóvan, paráztassatok még:)
pb_13-01-2005 12:45:46 // 1346
Én aztat nem tudhatom.
pb_13-01-2005 12:42:22 // 1345
akja=bakja
norbee13-01-2005 12:41:57 // 1344
Hát tudom én mit beszélek?:)
pb_13-01-2005 12:41:08 // 1343
Egyébként nem mondasz hülyeséget, mert a B1, belső, hátsó akja ki szokott, szakadni.
pb_13-01-2005 12:39:19 // 1342
Váltó olajat is sem ártana +nézni.
norbee13-01-2005 12:34:55 // 1341
Az lehet attól is hogy rohad ki alólad az ülés. Vagy a tűzfalad. :)
Pepies13-01-2005 12:33:06 // 1340
Hali! Köszi a tegnapi gyertyás tanácsokat! :-)
Azmo13-01-2005 12:23:54 // 1339
Robi meg tudjuk nézni majd ezt is? Kéne tudnom hogy mi a fene ez....néha bazinagy fémes rezonancia van, főleg amikor motorféket használok, kuplunghoz hozzá sem érek!
pb_13-01-2005 12:09:07 // 1338
És csiga is?
pb_13-01-2005 12:07:31 // 1337
Leginkább kupplungtárcsa, de lehet szerkezet is.
Robi13-01-2005 12:06:53 // 1336
Akna az van. :)
pb_13-01-2005 12:05:27 // 1335
Sztem nem biztos, hogy nytengely csapágy. Tapasztaltam már hasonlót nem minőségi kupplungtárcsa(GST) miatt is. Bár kívülről ezt nehéz kívülről megítélni, akkor mehetsz biztosra, ha tudod, hogy kupplungozták a verdát. Mondjuk az is igaz, hogy eddig ahány váltót láttam, mindbe akkora holtjátéka volt a nytengelynek, mint állat. De amikor visszamentek az autóra 1ik se szólt. Váltó levétel nem 1 1szerű móka, le lehet venni önmagában, de akkor össze-issza dönteni, forgatni kell a blokkot. 1szerűbb a 2-t 1tt kivenni, de ahhoz, ugye futóművet bontani kell. és kellene 1 akna is hozzá.
Robi13-01-2005 11:56:58 // 1334
A motor meglehetősen kopott. :))) Ha nem tudnám, hogy képtelenség, akkor azt mondanám, hogy ficánkol a dugó a hüvelyben. :)))
Robi13-01-2005 11:55:07 // 1333
De, füstöl fehéren. Én is a porlasztócsúcsra gyanakodok régóta, csak nincs hozzá műszerem, amivel meg tudnám nézni a szórásképét.
Robi13-01-2005 11:53:48 // 1332
Nem fogy, amikor megcsináltattam a hűtőt, akkor feltöltöttem fagyállóval, és azóta is változatlan a szint. Egyedül Várpalotán forraltam ki egy kicsit, mert a ventillátor kevésnek bizonyult gumifüstölés közben, de azóta sincs semmi baj vele. Néha megjelenik egy pici hab a szelepfedélen lévő repedésnél, ami ugyebár a hengerfejesség egyértelmű jele, de a víz mégse fogy. Ráadásul úgy áll 80 fokon, mint a cövek. Ha bekapcsol a ventillátor, akkor lemegy 60-ra, aztán vissza 80-ra. A hengerfejes autókra ez sem igazán jelemző. Jah, és nincs olaj a kiegyenlítőben.
Zsül13-01-2005 11:28:49 // 1331
Hai mindenki! Melyik az a halogén izzó amit még vezeték és a lámpabili károsodása nélkül tudok használni (Alfa Romeo 164)? Jelenleg H4 60/55w Bosh tartózkodik benne. Várom az ajánlatokat!! Csákány!
brien13-01-2005 10:33:09 // 1330
ööö...erre a megoldásra nem is gondoltam...köszi :DDD
TtK13-01-2005 10:22:12 // 1329
Keresd meg Stee kollégát, ő küzdött az antennájával.
Giorgio13-01-2005 10:19:32 // 1328
Fogsz egykonzervnyitót, és körbe vágod a tetőt az antenna körül. :-)) Hatásos, és mindent ki tudsz cserélni.
Giorgio13-01-2005 10:18:55 // 1327
Be kell neki nyomni, hogy csucsogjon, aztán nincs gond egy életre :-DD
brien13-01-2005 10:12:28 // 1326
az antennámhoz hogyan férek hozzá? a térképolvasó lámpa burkolatot kell lebontani?...ja, és ki lehet cserélni az antenna-gumitalpat? :)
brien13-01-2005 10:09:22 // 1325
akkor megnyugodtam :D szal' akkor, kicsit zsírhiányos :)
Giorgio13-01-2005 10:07:02 // 1324
Nekem csak szimplán nyikorog a pedál. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.