Forum >> Szerelőműhely

Otto17-06-2007 16:24:19 // 15936
Hát igen... :(
Otto17-06-2007 16:23:29 // 15935
A tárcsa pörög mindíg és ha behúz a kuplung(bekapcsolod a klímát), akkor hajtja a kompresszort.
De ha tényleg klíma, akkor nagy a valószínűsége, hogy csak a csapágy, mert "nem klímánál" is megáll/szorul.
Cs.Alfa17-06-2007 16:22:29 // 15934
Nagyon köszönöm a segítséget,de azt hiszem evvel várok holnapig,hátha előkerül az a szerházi szerelő.Érdekes,amikor elhoztam pénteken,azt mondta,hogy neki is leállt a moci,de az alapjáratra fogta.Monta,ha gond van,szóljak és itt a ház előtt beállítja.Na ez 2 napja volt,azóta nem tudom elérni.Tudom,én voltam a hülye,hogy így elhoztam...:-(
Grando17-06-2007 16:20:12 // 15933
Az oldalamon, a 166-osnál van egy kis táblázat. Oda beírtam mindegyiket. Én ezeket az adatokat találtam... ;))
Otto17-06-2007 16:19:21 // 15932
Nem!
Ékszíjtárcsa közepén van egy csavar, azt meglazítod, majd azt a közepét, nem az egész tárcsát, csak a közepét kiszeded.Az a kuplung!Segítségül hívsz egy vagy két csavarhúzót.
Ha az ki/lejött, akkor lesz a tárcsa belsejébe egy zégergyűrű, ami a tárcsát fogja és ha az lejön abban megleled a csapágyat.
Robika17-06-2007 16:16:28 // 15931
Sziasztok lehet h. nem ide vág a szerelőműhelybe ez a dolog ,de érdekelne mennyit megy egy 166 2.4 jtd 100-ig gyorsuláskor időben.Ha valakinek van infója kérem megírni.Köszönöm.
Grando17-06-2007 16:16:10 // 15930
Hogy jár-e rendesen a motor, ha le van kötve róla a klíma. Aztán lehet tovább sakkozni, hogy melyik tárcsa csapágya adta meg magát (motor vagy klímakompresszor). Ha a klímánál van gebax, akkor még az is lehet, hogy nem (vagy nemcsak) a csapágy ment haza, hanem maga a klíma darálta le magát. Ha a motornál, akkor meg ott kell körülnéznetek. De hogy a motornál matattak, valószínűbb, hogy ott lesz a bibi. (Azt mondjuk nemtom, hogy az a tárcsa folyamatosan megy, vagy csak ha rákapcsol a klíma. De gondolom, hogy csak akkor záródik a hajtásra...)
De majd Otto kijavít, ha nem így van! ;)))
Cs.Alfa17-06-2007 16:14:38 // 15929
Nagy meló a csapágy csere?Nem vagyok sajna szerelő..:-(
Otto17-06-2007 16:10:48 // 15928
Hogy szar e a klímakomresszor!
Ha lent a szíj, meg tudod forgatni az ékszíjtárcsát.Illetve nem tudod.Nem kéne, hogy tudd!Ha a csapágy jó lenne, szépen lazán kéne forognia az ékszíjtárcsának.Ha nem forog, akkor próbáld meg az ékszíjtárcsa közepét tekerni,ha ott tudod(az már nehézkesen fog menni), akkor a csapágy a rossz!
De ha kikapcsolt klímánál is megállt a kocsi, akkor a csapágy ment szét!
Vasarelly17-06-2007 16:08:04 // 15927
Sziasztok Tudne e valaki segíteni pár jó tanáccsal 146-boxer nél hogy kell nekikezdeni egy kormányszervó olajcserének?
Cs.Alfa17-06-2007 16:01:34 // 15926
ja,és akkor mit tudok meg?
Cs.Alfa17-06-2007 16:00:33 // 15925
Megyek,megpróbálom,köszi.
Otto17-06-2007 15:57:06 // 15924
Egy 15-ös kulcs kell hozzá, meg némi hosszabbító és le tudod venni!
Csak hogy nyugodtan aludj!

Ha fentről(nem tudom hozzáférni e) szeded, akkor felfelé kell lazítani a feszítőgörgőt.De ha alulról, akkor is!:D
Szedd le, két perc...
Cs.Alfa17-06-2007 15:49:06 // 15923
hát köszi a segítséget..azt a szarházi szerelőt 2 napja nem érem el....
Otto17-06-2007 15:46:22 // 15922
Vedd le az ékszíjat és menni fog!
Beállt a kompresszor, vagy az ékszíjtárcsa csapágya!
Grando17-06-2007 15:43:01 // 15921
Levett szíjjal néztétek?
De lehet, hogy vmi szaki anélkül is megmondja, hogy mi a gond... Nekem nincs jobb ötletem...
Cs.Alfa17-06-2007 15:38:37 // 15920
ha kikapcsoltam a klímát és fékeztem,akkor is leállt.Most meg már be sem indul.
Grando17-06-2007 15:30:59 // 15919
Ez úgy hangzik, mintha a klíma miatt beállna a motor a terheléstől. Az én dízelem, amikor totál beállt a klímakompresszor, eccerűen eltépte a szíjat, és ment tovább.
Cs.Alfa17-06-2007 15:26:30 // 15918
Sziasztok! SOS!!!!!
Síkba köszörülték a hengerfejet,tömítést cseréltek,összerakták.ha bekapcsol a klíma,leáll a motor.
Mi a franc lehet a baj?
Valamit rosszul raktak össze?De úgy viselkedik,mintha az aksi halt volna meg.De mondom,tettem bele újat,és egy másikról még be is bikáztuk.A moci alig-alig fordul el...
Ha meg elindul nagy nehezen,a klíma bekapcsolásakor leáll a moci.Akkor is leáll,ha csak fékezek és lelassítok!
Grando17-06-2007 14:37:22 // 15917
Akkor öngyógyulós bionikus klímád van?? :DDD ;))
Lujo17-06-2007 14:28:23 // 15916
Hja... nekem is a flex volt az első gondolat... :D ;) Amúgy kereskedésben vettem :( előző tulaj száma nincs meg. No.. majd +oldom ezt is valahogy.. mint pl a klímát (magától meggyógyult) vagy a baloldali helyzetjelzőt (megmozgattuk és már világított is) :D A zárófedelének az eltávolítása viszont vagy 15 percbe került :D
Grando17-06-2007 14:13:23 // 15915
Flex-szel vazze!! :DDD
Vhogy ki lehet bányászni onnan, ha meg tudod fogni vhogy. Vagy kerítesz hozzá kulcsot, hátha vmelyik gumisnak van. Annyira csak nem variálják, gondolom. De gumisnál biztosan tudnak segíteni neked. És örülni is fognak neked marhára!!! :DDD
Inkább hívd fel először a régi gazdit, csak megvan neki vhol. Vhogy csak cserélt gumikat vagy mifene... ;)))
Lujo17-06-2007 14:02:10 // 15914
Azért én "Tolom neki" :D jön a következő kérdés... ahogy elnézem kerékőr van a csavarok közt... kulcsom viszont nincsen hozzá :( hogy tudok megszabadulni tőle? Vagy kérdezzem Harit? ;)
Grando17-06-2007 13:31:36 // 15913
Erre is csak azt tudom mondani, hogy Harit kérdezd meg. :DD ;)) Felsorolja neked a komplett termékpalettát. :)))
Nemtom, hogy fel lehet-e újítani... :(( Én még a 64-esen maceráltam a lámpákat, de akkor is cseréltem projektorosra. A mostani meg pöpec. Lövésem sincs...
Lujo17-06-2007 13:25:40 // 15912
Köszia a tanácsokat, Hari-val meg majd egyeztetek. Viszont már jön is a következő kérdésem:D Első fényszórókat ki lehet valahogy pofozni, vagy cserélni kell őket, ha szép szemeket akarok?
Grando16-06-2007 21:54:07 // 15911
Ja, és a vezérlést (szíjak-görgők) + a gyertyákat is nézesd meg feltétlenül. Egy öreg szíj rohadt nagy meglepetést tud okozni. És nem mindegy, hogy hol és ki cseréli. (Amúgy általában igaz, hogy ha nem akarsz kellemetlen tapasztalatokat, offos szerelő kezébe ne add. Akkor se, ha haver, és már látott esetleg Alfát.) ;))
Grando16-06-2007 21:50:04 // 15910
Harit mindenképpen keresd meg. Másra ne bízd! Ott van a közelben (Újkígyós), és nagyon vágja a témát. Ha Viharsarok és Alfa, akkor Hari! ;)) Itt az oldalon megtalálod. ;))
Lujo16-06-2007 21:48:58 // 15909
Köszi, utánna nézek.
Lujo16-06-2007 21:48:15 // 15908
Azt még azért talán nem, egyelőre még ebbe is beleizzadok ;-)
Selmak16-06-2007 21:32:23 // 15907
Sofima, Mann ezeket használtam eddig. Elég jók.
Lujo16-06-2007 21:24:08 // 15906
Úgylegyen! :)) Hamarosan töltöm fel a többi képet az oldalamra, ha gondolod nézd majd meg. A jövő heti terv pedig: olaj, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, - csere. Szűrőkből milyen márkát ajánlotok? Olaj nem kérdéses:D
Kau16-06-2007 21:21:55 // 15905
Vállalsz bértakarítást is? :))
Grando16-06-2007 21:19:45 // 15904
Vaúú!! Király lett, megérte! ;)))
Kívánom, hogy ez legyen a legkisebb gondod vele... ;)))
Lujo16-06-2007 21:17:42 // 15903
Nahh... kitakarítottam, szerintem eszméletlen a különbség :))) bele is izzadtam rendesen ;) Íme:
ZOI16-06-2007 20:51:28 // 15902
Gondoltam megosztom nagy örömöm veletek, meg hátha jól jön valakinek az infó!
Megtaláltam a rezonátorcső cicergésének okát!
Nem erősített változat volt beépítve(cserélve lett kb 1 éve) hanem csak 2 rétegű aminek a belseje bordás.Ezeken a bordákon örvénylett a levegő ettől volt a fura hang.
Kicseréltem 3 rétegűre, a belsejébe is van u.olyan fonat mint kívül és most szupi semmi hang! :))))
Grando16-06-2007 16:58:10 // 15901
Ennyi elfér. Max törölgesd le, hogy szép legyen. Nehogy az esztétika áldozata legyél! ;)))
Lujo16-06-2007 16:46:31 // 15900
Nézd meg az oldalamon, milyen koszos a motortér :( ezért kérdeztem a mosást. Amúgy a takarítást magam végezném, nem mósóba vinném. Igazából csak poros, olaj nem nagyon van rajta, tehát spéci cucc sem kell. (szerintem)
Cs.Alfa16-06-2007 14:42:08 // 15899
Kap,megmértük a töltést..:-(
Kau16-06-2007 14:05:36 // 15898
A generátor szíj jól van fenn? Kap töltést az akksid?
Cs.Alfa16-06-2007 13:45:05 // 15897
Síkba köszörülték a hengerfejet,tömítést cseréltek,összerakták.Azóta valami leszívja az aksit,ha bekapcsol a klíma,leáll a motor.
Mi a franc lehet a baj?
Valamit rosszul raktak össze?
Wickey15-06-2007 14:11:33 // 15896
Ja télleg, Cgo mintha kűzdött volna valamit a váltójával is anno.
Na mindegy, a lényeg a bélyegben a motorfelújítás ne ott történjen. Még a végén eltörik ketté az egész autót is.
Selmak15-06-2007 13:50:10 // 15895
Széttekerné szegények a váltótját a 150 muraközi.
Wickey15-06-2007 13:42:05 // 15894
Nem tudom mekkora macera nálatok egy motorcsere, de ebay-en egész kultúrált jtd motorokat lehet lőni párszáz euroért, úgy emlékszem. Itthon is kínált valaki 1.9 16V mJET-et 450ért.
TI lliék15-06-2007 12:29:19 // 15893
Sziasztok!
Ezt legszívesebben a régi főoldalra írnám ki, hogy:

B@ssza meg az összes kontár szerelő saját magát minimum ötször seggbe............... ( Bocsánat a kifejezésért de nagyon felhúztam magam!!!!!!!!!!)

Hogy nem becsül annyira egy Alfát, meg az ember jóhiszeműségét és pénzét, és a kocsija iránti megbecsülését és szeretetét hogy normálisan ,odafigyeléssel és nagy gonnddal csinálja meg amit kér tőle az ember.......... Nem megcsinálja hanem még jobban belekontárkodik. Az nem szerelő hanem egy sintér és ne is nevezze annak magát..... :(((((((((((((((((((((
Selmak15-06-2007 11:44:16 // 15892
Ha rarakod a novtechket még jobban fog füstölni és komolyan károsadhat a CR rendszer. SZVSZ vidd vissza ahol chippelték az autót és mond meg hogy ez S.Z.A.R. és csinálják meg rendesen.
Selmak15-06-2007 11:41:19 // 15891
Nem feltünő hogy abban a szervízben sorra törnek el azok a bizonyos csavarok?
Selmak15-06-2007 11:38:18 // 15890
Cgo nem lehet hogy elátkozták az autódat?
granturismo15-06-2007 08:50:42 // 15889
Sajnos számítani lehetett rá, hogy ez lesz a szitu.:-(
Nem hiszek a véletlenek ilyen szintű egybeesésében. Sajnos a bíróságon is elég kétesélyes a dolog. Annyi azért, hogy az alkatrész ha gyári hiba miatt tört el akkor azért az esetleg látszik pld. ha zárvány van az öntvényben stb.
Azért az 500eft az rédurva ebből 5 komplett JTD motort veszek vagy egy komplett ilyen autót a németeknél.
Egy bontott JTD hengerfej legyen 50-60eft. Kell egy hengerfejtömítés 6eft) meg kell egy vezérlés garnitúra szíjak görgők legyen 40 eft. A munkalegyen 30eft. ez cca 140eft és akkor ez nem egy olcsó hely volt.
András bácsi15-06-2007 08:29:24 // 15888
Ez a csavar típushiba lenne? Mondjuk hülye megoldás az biztos.
A 5 kiló a felújításra marha sok. Bontott motor kompletten van a feléért kb.
András bácsi15-06-2007 08:25:52 // 15887
Én egy bontottat újítatnék fel a helyedben. Persze, csak hosszabb távra gondolkodva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.