Forum >> Szerelőműhely

ALFI15617-07-2007 20:31:56 // 16386
Mivagy te alkatrésznepper?Nekem kéne egy baloldali gumiharang.Belső.Tudsz ingyen?
Grando17-07-2007 20:31:42 // 16385
Fel kell vezetni, a csatlakozó a motortérben van. A kábel majd' 1 méter, de nem emlékszem pontosan. ;))
Don Gombóc17-07-2007 20:31:26 // 16384
Utóbbi. De nekem a turbó elől van és a közös elmenő kis katalizátornál van a Lambda szonda és felmegy a tűzfalhoz a motor mögé. A kanóc 1,2 méter hosszú.
admirális17-07-2007 20:25:46 // 16383
Milyen hosszú ennek a csatlakozója? Lent lehet összekötni, vagy fel kell vezetni a motortérbe?
Don Gombóc17-07-2007 20:23:32 // 16382
Itt a jobbik kép ami kell neked.
Don Gombóc17-07-2007 20:18:35 // 16381
Szerintünk igen de ne gyári megrendelésként hanem a Bosch Hungárián keresztül és keress valami kereskedőt aki segít a kedvezményt illetően.
Bánk17-07-2007 20:13:44 // 16380
köszönöm...
akkor gyárit vegyek mindenképpen
Don Gombóc17-07-2007 20:12:15 // 16379
Én is most cseréltem ilyenre.
András bácsi17-07-2007 20:11:44 // 16378
Jó szöveg. :)))
Grando17-07-2007 20:08:49 // 16377
Áhh! Túrós egy darab nem volt az év elején , meg tavasszal. Csak 1-2 csoffadék... :(( Pedig értékeltem volna nagyon. ;)))

(Naná, hogy tudom, milyen gépe van a Donnak, csak visszabaxogattalak... ;))) )
Don Gombóc17-07-2007 20:07:11 // 16376
Hiába mi tuggyuk hogy nem jó középszerűnek lenni. :))
András bácsi17-07-2007 20:05:16 // 16375
Nem figyelsz! Milyen motorja van a Padrének?
Don Gombóc17-07-2007 20:04:23 // 16374
0 258 006 190 lambdaszonda


Helyettesít: 0 258 006 021
Gy. évtől 12/1997 Gy. évig 09/2000
Lambdaszonda Szabályzó szonda
- Ajánlott váltásintervallum 160.000 km; (fűtött lambda- szonda)

Ezt írja róla a Bosch Ecat katalógus és ez a valós adat. egyébként megegyezik a V6-okéval és a 2,0 Ts-ével is
Don Gombóc17-07-2007 20:00:37 // 16373
Megnézném a Bosch ecatban. Egyébként azért is igaz mert kevés van belőle. :) Bár ez a Fekete kocsija volt és vigyázva volt rája. :)
Grando17-07-2007 20:00:35 // 16372
Hogy az univerzális nem jó? Vagy mit? :))
Bánk17-07-2007 20:00:03 // 16371
MOTORKÓD: AR322011276853
Grando17-07-2007 19:59:16 // 16370
Miiiilyen nóóórmáális motorúút??? Mi a bajod a V6-tal? Vagy már átállítottad magad a dízelre mentálisan? :)))))
Don Gombóc17-07-2007 19:59:01 // 16369
Apád ezt már lediagnosztizálta előre a járműállat viselkedéséből kiccsávó. :)
András bácsi17-07-2007 19:58:44 // 16368
Az 1.8 a legjobb 16 voltos TS.
Don Gombóc17-07-2007 19:57:09 // 16367
Mi a kocsi motorkódja?
András bácsi17-07-2007 19:56:12 // 16366
Látod, ahelyett, hogy egy normális motorút kerestél volna. Mint például nagy tanítónk, Don Padre. :)
Bánk17-07-2007 19:55:32 // 16365
értem!
tehát akkor univerzálisat akkor nem.
Grando17-07-2007 19:53:07 // 16364
Én a V6-ban most cseréltettem szondát (is). Először megpróbáltuk univerzális bosch-sal. Egy kalap xart produkált! Rosszabb volt, mint a döglődő régi.
Bánk17-07-2007 19:50:43 // 16363
a számát nem tudom mert holnapra nézi meg Haro, hogy van e az autómhoz....
Don Gombóc17-07-2007 19:50:00 // 16362
Ja és az a Bosal ami 9500 az az uniniverzális, mert a típus spec Bosal az 25 ezer. A gyári az 38-40 között mozog, ha sikerül kedvezményt szerezni ebből le lehet tornázni 30 %-ot.
Bánk17-07-2007 19:49:52 // 16361
BOSAL = BOSH?
Don Gombóc17-07-2007 19:47:50 // 16360
Mi a száma? Mármint a Bosch száma.
Bánk17-07-2007 19:45:50 // 16359
a gyárit 38000ért tudok
ez a bosal 9500 forint.
Don Gombóc17-07-2007 19:39:55 // 16358
Nem!!! Alkatrész kereskedő barátom szerint van amikor tízből öt szar, de minimum hét, és van amikor nem sokáig bírja. És 5-6 ezer forint a különbség. Sajna a Boscht szereti a rühes talján. :)
Bánk17-07-2007 19:36:37 // 16357
156osom van és úgy néz ki hogy rossz a lambdaszondám
a BOSAL univerzális lsz-t megéri megvenni egy kicsit olcsóbb mint a gyári:)
Don Gombóc17-07-2007 19:32:40 // 16356
Mi lenne az?
Bánk17-07-2007 19:30:15 // 16355
hy skacok!
van itt valaki:)
ha van akkor lenne egy kérdésem lambdaszonda ügyben...
Wickey17-07-2007 15:45:35 // 16354
nade biztos nem dugóban araszolástól...
Ferke17-07-2007 14:52:54 // 16353
Jaa, mert most használtam megint a vasat, és eszembejutott..pontosabban megint hallottam.:(
Ferke17-07-2007 14:51:43 // 16352
Nincs sehol olaj, és síkban vannak, különben már rég megkajálta volna a szíjat.
Ferke17-07-2007 14:50:25 // 16351
Kééne, már csak azért is, mert nem tudok másra gondolni. Elvileg csak ez lehet...
TtK17-07-2007 12:54:24 // 16350
Síkban van az összes görgő/tárcsa? Nem üt valamelyik? Nem csúszik a szíj (olaj/zsír valahol)?
András bácsi17-07-2007 10:18:13 // 16349
Az. Kell egy? :)
pb_17-07-2007 10:15:39 // 16348
Kuplungtárcsa, kapcsolóvilla, és esetleg a hidraulika lehet gyanús.
Bálesz17-07-2007 09:57:36 // 16347
Félre ne értsetek Cartársak. A váltó nem a váltás pillanatában recseg és csörög, hanem, miután felengedem a kuplungot és elindul a masina. A sebességet veszi csak nehezebben, aztán amikor megy rendes tempóban akkor már semmi gondja sincs... De így akkor meg kell nézetnem a váltót az a legbiztosabb. Felújítva az előtt volt mielőtt hozzám került. Előző tulaj beszélt róla és elítette a tárcsa cseréjét is, a többi nem emlékszem.
pb_17-07-2007 09:16:20 // 16346
Még mindig ezzel küzdesz?)
pb_17-07-2007 09:15:51 // 16345
A rudat nem igazán tudod cserélni külön, mert az a munkahenger része. Max külön csináltat6sz hozzá, méretre.
pb_17-07-2007 09:10:37 // 16344
Amúgy a boxereknek hajlamos túlmelegedni a váltója, ezért már a 45/6-ban igen szépen teleaggatták a váltóházat, és a deknit is hűtőbordákkal.
pb_17-07-2007 09:08:40 // 16343
"En is csereltem mar a 33-asomon, azzal nem volt gond, pedig ott 4 vezermutengely van :) (igaz 2 szij is van hozza)."
És elég könnyű elrakni a vezérlést, ha az ember 1 kicsit nem figyel oda.)
Ferke17-07-2007 08:59:30 // 16342
Na, ötlet kéne. 1,9 jtd. A hosszbordás szíj környékéről fura rázkódásos hang jön, amikor az alapjárat alá esik kicsit a fordulat, vagy amikor gázadás után esik vissza alapjáratra. Kicseréltem a szíjat, a vezetőt és a feszítőt. A feszítőnek már kicsit ki volt folyva a bele (fura, mert jófajta és 35e km volt benne csak).

Nem múlt el. Látszik, hogy amikor a rázkódós hangot adja, akkor a feszítő erőteljesen beleng, rendesen bemozdul. Nincs más ötletem, mint a gumiágyas főtengely szíjtárcsa. Szerintetek is?
Tentacle17-07-2007 08:55:12 // 16341
Koszi, ebben latszik a sablon is. Na majd meg meggondolom, mi legyen (meg kerek arajanlatot ra a cserere :))
Ferke17-07-2007 08:43:31 // 16340
Azért a 16V-s boxihoz ne hasonlítsd a ts vezérlését, teljesen más tészta.:) A ts vez-nek csak sablonnal vagy sablon nélkül sok év tapasztalattal érdemes nekiállni. Persze aki vállalkozó szellem, megpróbálhatja, klassz kihívás.:))
TtK17-07-2007 08:43:05 // 16339
Itt van, hogy' kell vezérműszíjat cserélni: http://geocities.com/alfaserver/timing.pdf
TtK17-07-2007 08:28:43 // 16338
Megjavult közben a gépezet. Aki még nem olvasta volna, a blogban jó bő lére eresztve megtalálja. :)
Tentacle17-07-2007 08:27:57 // 16337
Hm, ez szivas, de nem kivitelezhetetlen :) majd heggesztunk vmit :)
Kosz az infot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.