Forum >> Szerelőműhely

Fighter03-09-2007 06:42:23 // 17186
Sziasztok! Ez a hütôvizes téma kicsit elgondolkodtatott. Az én gépemen mióta megvan /másfél éve/, mindíg szépen 70°-ra áll be a vizem. Sima városi tempónál meg hosszútávon is. Dugóban araszolva, vagy nagy melegben városban felmegy 80°-ra ott meg bekapcsol a ventillátor és szépen visszahüti 70-re.Nekem két szerelô is /az egyik kifejezetten olasz kocsikra van ráállva/ azt mondta, hogy ez nem gond.Viszont többször olvastam már itt, hogy 70° körül az kevés. Akkor most a hütôvíznek mennyinek kéne lenni ha bemelegszik a gép? Hogy kéne ennek rendesen müködnie szerintetek? Köszi
Wickey02-09-2007 23:21:54 // 17185
azt tudod, hogy milyenre?
csocsi02-09-2007 22:55:25 // 17184
Mi tavaly őssze cseréltük azóta tökéletes, mindig 90°C közelében van.
Poló02-09-2007 22:54:17 // 17183
Nekem többen is mondták, hogy érzékeny ilyen téren a termosztát.
Keyko02-09-2007 22:51:46 // 17182
Akkor a gombával lehet probléma.Ne kérdezd,hogy mi az+ miért,én se értek hozzá! : )
csocsi02-09-2007 22:48:39 // 17181
Nekem sem gyári van és jó.
Poló02-09-2007 22:46:37 // 17180
Nekem is volt egy termosztát cserém, de nem hozott semmi javulást. Ami benne volt az is Behr, amit beletettem az is Behr. Állítólag a gyárival teljesen megegyező gyárit kellene tennem bele, akkor jó lenne.
TIbor02-09-2007 22:24:38 // 17179
Sziasztok!!

A vas továbbra sem melegszik rendesen, benne van egy újabb ( BEHR) termosztát, de a víz így is 70 fok körül van, a tartályban mérve is és az óra szerint is.
Teljesen ki vagyok már tőle, nem hinném, hogy ez a termo is rossz, de akkor mi a túró lehet vele!?
Valakinek van valami 5lete?
Kiskalap02-09-2007 22:23:59 // 17178
sziasztok!!

A következő jelenséget produkálja kb 1 hete a kocsim( 147) !! Kb 5-6 perc pihenés után ha ujra kinyitom a kocsit akkor a műszerfalon lévő km jelző és a középső panel se gyullad ki pedig ugye ki kéne ajtonyitáskor, na most ez miatt a csomitarto se nyilik se kulcsal se bentről, amig rá nem adom gyújtást vagy mondju a rádiot be nem kapcsolom, utána minden helyreáll és ez igy folytatodik ha ujra hagyom 5-6 percet állni! Vki nek vmi tipp???
Wickey02-09-2007 20:32:02 // 17177
vagy esetleg a relé.
Krisz14502-09-2007 20:12:52 // 17176
Sziasztok
Van valakinek valamilyen ötlete arra hogy megyek az autóval és egyszercsak elindul az ablaktörlő lapátom de veszettül hiába kapcsolgatom semmi. Aztán leáll majd később megint elindúl és már nagyon idegesít. A kormánykapcsolóm lehet rossz??
Cs.Alfa02-09-2007 20:01:04 // 17175
De ez még csak meg sem nyikkan...lövésem sincs mitől bömböl és nem húz....
Selmak02-09-2007 19:58:30 // 17174
Nem kell feltétlenül visítani a tárcsának ha megcsúszik, az már csak nagyon elhanyagolt tengelykapcsolók tünete mikor elinduláskor is nyikorog.
Cs.Alfa02-09-2007 19:37:06 // 17173
Akkor is,ha nem csúszik?
Selmak02-09-2007 18:27:38 // 17172
A gázpedál szenzort ki tudjátok mulitméterrel mérni hogy valóban szakadt. A MAP szenzort meg ki kel venni és lepucolni a koromtól, hátha csak az volt a kínja. (szivócsőben van). AC pumpa (kisnyomású szivatyú) könnyen kideríthető. Gázolajszűrő elől lecsatlakoztatod a gázolajcsövet vagy lecsavarod szűrő hogy nyomásmentesedjen és ráadod a gyújtást. Ha jó akkor folyamatosan nyomnia kell a gázolajat. Fordulatszám szenzorra nem tudok okosat mondani. Turbód nem állt be véletlenül?
Hari02-09-2007 17:57:23 // 17171
Hüm-hüm! Akarom mondani haaa-haaa-haaa! Több min valószínű ez a probléma okozoja! A 2 vezetéket - amit lehúztál az előtét lábairól - kösd össze egy 40A-os biztivel és probáld ki igy is.
bőregér02-09-2007 14:52:01 // 17170
sziasztok!
ha tud valaki valami okosságot,légyszi segitsen!!!!!!!!!! :-((
megjelent kb 2 hete a múszerfalon az üzemanyag ellátó rendszer hibajele,ledadogott a motor és halhatóan 5-ből 3 henger ment.elvittük kiolvastatni:
-vezérmütengely holtponti jeladó
-fordulatszám szenzor
-ac pumpa szakadt
-gázpedál állás érzékelő (a 2-es)
-turbónyomás kicsi
azt mondta a srác,h az elsőt kell kicserélni,mert,ha az rossz akkor hozhatja a többi hibát is.
kicseréltük!
bótira!!!
1 héten belül újra megjelent a hibajel,de nincs a többi tünet hozzá.
előre is köszi a segítséget mindenkinek
(lehet,h felgyújtom ezt a romot)
☻SKULL☻02-09-2007 14:49:57 // 17169
Esetleg lehet ez a problémám okozója ?
Cs.Alfa02-09-2007 11:10:52 // 17168
Én is erre tippelek,köszi...
Na ez még nem volt kicserélve....

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Selmak02-09-2007 10:44:37 // 17167
Szerintem látogasd meg a garázst egy kuplungellenőrzésre mert ez nagyon annak néz ki. :(
Cs.Alfa02-09-2007 09:42:35 // 17166
Gyorsulni gyorsul,de bömböl a motor 3500-as fordulatnál...már 1-2 nél is!!!!
Az igaz,hogy nem "ugrik" úgy ahogy előtte......
☻SKULL☻02-09-2007 09:27:04 // 17165
Üdv mindenkinek !!!
Van egy kis gondom a verdával,(1,9jtd) a vizem 100 fokon ál normál közlekedésnél, alap járaton a ventilátorok bekapcsolnak de 90 fok felet úgy néz ki hogy nem kapcsolnak be, namost a motor hőfok jeladónak vagy a többfunkciós hőfokkapcsolónak van köze hozzá ???
Selmak02-09-2007 09:10:11 // 17164
Most hangja jön meg, vagy üvölt és nem gyorsúl úgy ahogy kellene, mert utóbbi esetben gyanúsított a kupulung.
Ricoe15602-09-2007 09:06:19 // 17163
Skacok! Csereérett a vezmodom. Valaki felhomályosítana milyet,hol?Valami szakember is kéne mert a siófoki szakemberekben nemsok bizadalmam van....Előre is köszi....
Cs.Alfa01-09-2007 15:24:24 // 17162
3500-as fordulatnál,130 körül el kezd bőgni a moci veszettül!
Megy,de bőg...tipp?
BenGa01-09-2007 14:39:43 // 17161
nem rossz tip.. De aza baj, hogy pára érzkéeny, ahogy írtam. Nyáron alig jött elő a hiba.Csak ha hajnalba indultam huzamosabb állás után.
RoliQ401-09-2007 13:43:08 // 17160
Nincs igazad.. oda kell figyelni... nekem semmi baja az LMMnek pedig már egy ideje van direktszűrőm.....:)
TIbor01-09-2007 12:44:38 // 17159
Valamelyik hőfokjeladó lehet, motordiagnosztika csak hidgen, szóval kiviszed a szerelőhöz, otthagyod, hogy reggel dugja gépre !
Szerintem !
Üdv.
Ferke01-09-2007 12:18:17 // 17158
Ezt a márkaszervíz dolgot sztem is sürgősen felejtsd el, és sztem is vidd el egy normális szerelőhöz, aki bőven 800 alatt (kb annak a feléért simán) összerakja. Így még pénzed is marad.:)
Ferke01-09-2007 12:16:05 // 17157
Sajnos totál igazad van:(
csocsi31-08-2007 18:54:56 // 17156
Részvét miatta :(((
Remélem valami más alfával maradsz köztünk.
Liquid31-08-2007 18:12:33 // 17155
Márkaszervíznek még csak közelébe se menj ha jót akarsz! Keress egy olyan szerelőt/szervízt aki nemcsak látott hanem szerelt is már Alfát, és megvannak a megfelelő szerszámai. A márkaszervízben ált. hozzánemértők dolgoznak qrva drágán (tisztelet a kivételnek).
Buksi31-08-2007 16:26:10 // 17154
De kár érte! :-((
admirális31-08-2007 16:24:44 // 17153
De azon kívül még adnak ár ajánlatot egy bontóból a roncsra, és ha azt elfogadjátok, még annyival több pénzetek lesz és abból már lehet gondolkodni egy másik autóban, nem? Én így tudom.
De választhatjátok azt is hogy megtartjátok a kocsit és a 8 kilóból hozzátok helyre. Annyiból elég tisztességesen össze lehet már rakni.
KeZs031-08-2007 16:17:47 // 17152
Hellosztok!
Úgy tűnik hogy a kocsibol gazdasági totálkér lesz:(:(:(:( Ugyanis Bátyám mikor vezette a kocsit ráhuzta egy trabantos a kormányt, (ez 2 honappal ezelött volt), és ma jött ki a kárfelmérő, és mondta hogy nem biztos megérik nekik megcsináltatni, és gazdasági totalcar lesz. Mivel lizing es a kocsi igy benne van a pakliban hogy elviszik a kocsit, és kiszáoltunk , 800.000 forintot kapunk kézhez és viszlát. Nagyon sajnálom:(
BenGa31-08-2007 10:54:44 // 17151
jaigen, és kb. 10 mp motorjárás után megszünik a hiba és sokáig jó...
BenGa31-08-2007 10:53:33 // 17150
sziasztok mesterek!

van egy problémám, amit a tipus topicban nem sikerült orvosolni, így ide fordulok vele:)
motor: 1.6 TS, / 145
a hibajalenség: reggel, leginkább párás időben, indítom a kocsit, szépen beindul, de amint megindulnák vel befullad( lefele indul a fordulat). kuppung-be , gáz-el, és a fordulat mgint jó. szóval ahogy gázt adok, ahelyett h. felfele menne afodulat, lefele megy. de csak terhelés alatt. Kicsit hasonlít arra a jeleség, mikor víz volt a gyertyánál.

trafók, kábelek, LMM cserélve. a cserék előtt, után, és közbe is ez a jelenség változatlen maradt. Nyáron nem jellemő. Ma reggel mivál pára votl előjött, illetve ősszel/télen szok éjjeli/reggeli induláskor

köszi elölre is a segítséget.
joshua31-08-2007 10:32:00 // 17149
Carakter BT Bp. Ipacsfa út
Igaz hogy nem márkaszervíz, de ellenben Fiat, Alfa, Lancia Bontó és szervíz.
Régóta, hozzájuk hordom az autót, korrekt társaság.
boyci31-08-2007 10:24:41 // 17148
az lehet h húzósabb lenne mintha tényleg keresnél egy közülünk alfás szerelőt!!!
gondold át!!! :))))
Marty31-08-2007 08:39:04 // 17147
Én még tudom ajánlani neked a Large Auto Kft-t... keresd a tagok között LargeGyuri-t és hivatkozz rám nyugodtan!!:)
pb_31-08-2007 08:35:30 // 17146
Vezérlés, 2 szíj + 2 feszítő kb 20k HUF. A vízpumpát nem feltétlenül szokták cserélni, + kell nézni milyen állapotban van, az olyan 4-5k HUF. Az ékszíjat, is + kell nézni, hogy milyen állapotban van, ha repedezik, akkor cserélni kell, vagy ha sír, esetleg már nem lehet +feszíteni normálisan(csúszik), különben nem nagyon kell vele foglalkozni.
HátvédRomeo31-08-2007 00:48:50 // 17145
Szamosi, szerintem is!!!
KeZs031-08-2007 00:28:32 // 17144
Hellosztok!

Tudtok egy olyan megbízható servicét ajánlani, márkaservice leene a legjobb, ahol tisztességesen megcsinálják az autokat? Alfámnak eleje össze van törve és lehet kicsit hátracsuszott a váltó is. Uj alkatrészeket kellene hozatni, tudjanak fényezni is, majd a biztosító kifizeti nekik! Szombaton jönnek kárfelmérésre!
Pest megye körzetben legyen ami még fontos !
iAntenna30-08-2007 18:32:20 // 17143
és mennyi lenne köbö az egész?
Georgee30-08-2007 18:23:36 // 17142
Hi,

Nyugodt lehetsz ,kinyírja.Hamarabb mint gondolnád.
RoliQ430-08-2007 18:01:40 // 17141
elvileg mivel a direktszűrő több levegőt enged be így több piszkot is... ez az 1ik probléma.. ami azért még nem megy annyira a LMM rovására...! normális esetben.! a második a direktszűrő olajozása... azt meg óvatosan kell ! nem kell hogy tocsogjon az olajban mert akkor kakukk lesz az LMM nek!
RoliQ430-08-2007 17:59:17 // 17140
Vezérlést? nem hogy érdemes hanem KELL!!!!(minden 1es kis alkatrészével 1üt, feszítők, vízpumpa... minden!!!!) tapasztalatból tudom!!!!! és ékszíjat is akkor szoktak!
iAntenna30-08-2007 17:44:11 // 17139
Sziasztok Mesterek!
Az lenne a kérdésem hogy alfa 146 boxeren, mikor érdemes ékszíjat cserélni, illetve nagyából mit érdemes vásárlás után cserélni, vizsgáltatni...
Olaj, szűrők megvolt... Érdemes teljes vezérlés lecseréltetni? Árban mennyi lenne?
NGAR14630-08-2007 14:29:45 // 17138
hali mindenkinek!
lenne egy kérdésem:most érkezik az uj légtömegmérőm,és szerintetek a direktszűtő kinyirja vagy nem?????????
mert már hallottam,hogy a tisztitás után ha befujom az olajjal,akkor az ráég a lmm re.
TIbor30-08-2007 13:15:59 // 17137
Sziasztok !
Tapasztalatokat kérnék, kinek mennyire kemény az a cső a motoron, ami a termosztáttól a hűtőig vezet közvetlenül, természetesen meleg állapotban kérdem !
A haver QV-ján szinte teljesen puha, az enyémen meg kemény !
(vazz ez úgy hangzott, mi nt valami homoerotikus magazin főcíme, na mindegy :-)))


Előre is köszönöm !
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.