Forum >> Szerelőműhely

pb_19-12-2007 12:05:47 // 18686
+ fox lepődni, a múltkor ültem Dekka verdájában, azt olyan meleget nyomott, mint az állat. Már az idejét sem tudom, mikor volt utoljára ilyen meleg az én szutykomban.))
ödi15919-12-2007 11:41:01 // 18685
köszönöm a segitséget ,remélem akkor sikerül igy kivenni a lengökart .
Ferke19-12-2007 10:58:16 // 18684
De ha bemelegedett, akkor legalább nyomja a meleget.:))
Ferke19-12-2007 10:57:18 // 18683
Nem tudom, hogy egyben van-e a termosztátod a termosztátházzal, asszem a 75td-n egyben van, akkor az úgy komplett cserés, kb 7-8000 körül van az ára (behr). Ha külön kiszedhető a házból a termosztát, akkor szerencsésebb vagy, mert az úgy jóval olcsóbb.
De szerintem ígyis, úgy is csere...
pb_19-12-2007 10:52:27 // 18682
Az sem melexik be hamarabb.))
Alte1andonly19-12-2007 10:43:14 // 18681
Udv mindenkinek,
segitesegeteket kernem...
nagyon ugy nez ki hogy a termosztatom szarakodik...ezt ugy kell erteni hogy hol kinyit hol meg cseszik kinyitni...mint ma is..:(
Mit lehetne vele tenni?
Csere vagy egy alapos tisztitas?
Varom a valaszokat.
Ja egy 90-es gyartasu 75-os TaDe-m van.
Elore is koszi
Ferke19-12-2007 10:31:43 // 18680
Csíklámpás nagy fűtésboxát bele, és kész:)))
Ferke19-12-2007 10:30:57 // 18679
Nem kell. Kerék le, alsó lengőkarból kikötni (valószínűleg az alsó trapézgömbfejet is kikötni, emiatt valszeg a stabpálcát is), fent le kell kötni a 4 csavart, lefele húzni, és kibuktatni a sárvédő mögül (óóóvatosan). Kb ennyi.
Bandi korábban írta, hogy talán érdemes a felső lengőkar keresztcsavarját fordítva visszarakni, úgy, hogy levágsz belőle egy kicsit (hogy fordítva is visszaférjen). Ezáltal könnyebb lesz leszedni majd következő alkalommal, talán nem kell annyira szétbontani az egész rugóstagot alul.
pb_18-12-2007 22:32:23 // 18678
Igen, 1 terelőlemezke.
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2007 22:26:39 // 18677
valami csak szabályozza a fűtést...
pb_18-12-2007 22:17:13 // 18676
Ilyen nincs ezekben.)
pb_18-12-2007 22:16:36 // 18675
Tegyél a hűtő elé kartonpapírt.
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2007 22:16:28 // 18674
sosem fűt be? akkor nézesd meg a fűtéscsapot...
HátvédRomeo18-12-2007 22:15:24 // 18673
Na akkor a boxik :D Most télen megfagyok benne.
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2007 22:01:13 // 18672
ez ilyen....nyáron is nehezen éri el az üzemhőmérsékletet
HátvédRomeo18-12-2007 21:46:30 // 18671
Sztem ez tökéletes. Elég csípős hidegek vannak reggel. Plusz a menet szél is hűti azért. Bár én Dizelhez nem nagyon értek.
Mogyoró18-12-2007 21:44:47 // 18670
Sziasztok!
1.9 JTD ezekben a nagy mínuszokban nagyon nehezen melegszik. Más is hasonlókat tapasztal ezzel kapcsolatban? A termosztát hibátlan. Kb. 10 km után éri el az üzemit ha a fűtés automatán van.
ödi15918-12-2007 21:00:39 // 18669
bocsi 156SW
ödi15918-12-2007 20:57:52 // 18668
Hali SOS !! felsölengökar cserénél a rugot tehermentesiteni kell .? elöre is köszi a segitséget.
Kau18-12-2007 17:10:35 // 18667
Köszi. Azért kérdeztem, mert a szerelőtől sem kaptam egyértelmű választ.
András bácsi18-12-2007 17:08:29 // 18666
Üzemanyagnyomás-ingadozás. Nem tudom miért, de a lambdával együtt jelentkezik. Ugyanilyen motornál azzal a hibával jelentkezett, hogy első indítás uztán fulladozva tért magához. De ha gyújtást ráadva hagyod addig menni a szivattyút, amíg el nem éri a rendszer a nyomását és utána indítasz, akkor nem produkálja. Szóval érthetetlen nekem.
GabCsi18-12-2007 17:06:55 // 18665
Talán a benzin levegő keverék, túl sűrű vagy túl nemsűrű.
Kau18-12-2007 16:47:07 // 18664
Nem tudja valaki véletlen, hogy a FUEL TRIM hibakód az mit is takar pontosan? Ma volt a kocsi számítógépen és ezt hozta, meg a lambdát. Törlés után viszont nem jöttek elő a hibák és a lambda is szabályoz.
Átok79146TD18-12-2007 16:08:14 // 18663
Sziasztok.:))
megvan a késleltető relé...:))))
A hátsó ülés alatt van jobb oldalon..:)))
ezúton köszi ttk-nak..:)))(index fórum)

megmozgattam acsatiját és lekopogom ma már nem szivatott...:)))
pb_18-12-2007 10:41:49 // 18662
Amit én vettem, annak a dobozára rá volt írva, hogy öt percig alapjáraton kell járatni. Ezután célszerű átmosni a motort 1 olcsó olajjal, kb 20-30 percet járatod max 2k-s fordulaton, utána érdemes beletenni a frankó olajat. Ha jól értem bejáratos az autód, sztem fölösleges beletenni a mosó cuccot, max öblítsd át 1 másik olajjal.
Selmak18-12-2007 10:29:57 // 18661
AR32302 kódszámú JTDben az ízzítógyertya belegyógyulós vagy nem belegyógyulós?
Liquid17-12-2007 21:47:06 // 18660
a helyzetjelző foglalatán van egy nagy fül, a tompított hátlapjának leszedése után hozzáférsz, pár perc és kis ügyesség kell csak hozzá
Szotyi17-12-2007 21:03:13 // 18659
Hali!


Hogy kell 156-ba helyzetjelzőt cserélni? A tompított sikerült, de ez nem. A pótféklámpába lehet cserélni izzókat? Hogy? Csomagtér felől? Meg a rendszámtábla van még de azt még nem néztem.


Előre is köszi a segítséget.
koz17-12-2007 20:36:49 // 18658
Oks, kösz, akkor megpróbálkozok vele!
Selmak17-12-2007 20:35:24 // 18657
Leginkább akkor okoz bajt ha tömítéseket és szmeringeket már csak az olajsár tartja, akkor orrán száján folyni fog az olaj. Más problémát nem nagyon tapasztaltam velük.
koz17-12-2007 20:09:17 // 18656
Lassan lecserélem a bejáratós olajat, és vettem bele ilyen mosó cuccot, amit az olajhoz kell önteni, és egy pár percig kell járatni vele. Elvileg kimossa a dzsuvát. Azt mondják, 10-15 percet kell járatni, én max 5 percig járatnám, de nem vagyok teljesen meggyőződve, hogy nem tesz-e rosszat a motornak így is. Véleményeket várnék.....
Átok79146TD17-12-2007 17:06:56 // 18655
ja....:))))))))))))))
na mindegy...úgysincs időm foglalkozni a kérdéssel...:(
csak mókás ha leveszen a gyújtást felkapcsol...:))))

pedig a kkonzolon lévő autóikon azt jelzi minden zárva...
GT Ɨ|ѯ17-12-2007 15:55:27 // 18653
Nemtom hol vannak,de a piros karika az 1 fényprizma matrica:-)))
boyci17-12-2007 14:17:49 // 18652
Jófffan ApiPapi, pirosnál általában nyugodtan ülök a hátsómon!! :)
boyci17-12-2007 14:16:54 // 18651
Köccce Tesikém, akkor odalépek neki ha az segít!! :))
Arno16617-12-2007 10:24:34 // 18650
Gyertyák zsír új gyáriak... kérek kölcsön egy AC-t, oszt meglátom... Kösz!
Peti 14617-12-2007 10:07:11 // 18649
én is így tudom.
csak a boltba nem így magyarázták. vagy én nem értettem, ahogy mondta.
közben beszéltem másokkal is az ügyben és lassan tisztázódik a dolog...
Dekka17-12-2007 09:52:37 // 18648
ha jóltudom összesen 3 reszből áll, 1 kengyel(a rövid szakasz) ami összefogja a kezifekkart meg a 2 bowdent ami hátramegy
Peti 14617-12-2007 09:42:37 // 18647
SEGÍTSÉG!

146-hoz kellene kézifék-felvilágosítás.
elszakadt nem rég a bowden. elkezdtem szétszedni.. és ami a kartól indul lefelé "madzag" az szakadt el (kb 30cm-nyi). hívtam a boltot, hogy rendeljek újat és ott mondtak nekem mindenféle dolgot, ami összekavart. azt mondták, hogy kétféle méret is van, meg balos, jobbos. tudja a fene....
akkor most hátra elindul egy szál és ketté ágazik, ahogy én gondolom. vagy nem így van?
csocsi17-12-2007 05:18:38 // 18646
Nekem hasonló gondom volt a 33-al, aztán az ac pumpa végleg megadta magát.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-12-2007 21:15:41 // 18645
megkeresem neked,ha megtalálom a 145-146 cd-met.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-12-2007 21:13:31 // 18644
esetleg ac pumpa haldoklik,de nem esküszöm,talán a gyertyák,érdemesebb magasabb hüfokura cserélni ilyenkor a hideg időben.
Átok79146TD16-12-2007 20:52:10 // 18643
ja az nincs...:((
akkor hol lehet az a relé??
Csöri16-12-2007 20:41:59 // 18642
Izzítógyertyák biztos, nem ártana megnézetni.
Ferke16-12-2007 20:38:56 // 18641
Nagyjából a napfénytetőre gondolt.:)
Arno16616-12-2007 20:22:08 // 18640
Sziasztok!

Nehezen indul a gépezet. (166 3.0V6)
Azt csinalja hogy koszorul egy darabig, majd egyszercsak elindul, és onnantól minden rendben. Tehat nem az van hogy a hengerek fele jár, meg "ribben-robban" :).

Hanem amikor indul akkor azt hatarozottan teszi. Viszont van hogy zavaroan sokaig kell indítózni. Jellemzően akkor ha sokat állt a gép.

A benzinvisszacsapó szelepekre gondolok, hogy elengedi a naftát.
Esetleg más tipp?

Köszi előre is,
Arnold
Szotyi16-12-2007 20:15:05 // 18639
Sziasztok!


156 1.9 jtd-m van és elég nehezen indul+villog az izzítás mikor elindítom. Egyébként a légtömegmérőm is rossz. Mi játszhat bele az indulásba? Mi lehet rossz? A relé vagy a gyertyák? Vagy a légtömegmérő miatt szarakodik? Mindkettő? Légyszi írjatok priviben üzit ha tudjátok a vmegoldást, Vagy ha van ezzel kapcsolatos tapasztalatotok.


Köszi!!!!!
Átok79146TD16-12-2007 20:14:59 // 18638
köszi..:)
de mi az a sibeda??:))
sajna nem tudom....(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-12-2007 19:45:37 // 18637
elviekben ha van sibedád,ott van egy késleltetö relé,az szokott megnyekkenni,ha nincs sibeda akkor passzolom hol van,de az a hibás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.