Forum >> Szerelőműhely

Fairlane30-11-2007 17:24:14 // 18505
Milyen paszta?

Asztapaszta? :)
András bácsi30-11-2007 17:23:34 // 18504
Ejnye-ejnye: dehogy nincs. 8V-kon sima vulkánfíber, 16V-ken gumigyűrű.
András bácsi30-11-2007 17:22:37 // 18503
Hát vagy elbaxták a jeladót, vagy nem belevaló csapágy, vagy nincs összedugva a csatlakozója esetleg.
csocsi30-11-2007 17:21:59 // 18502
Nincs tömítés egyáltalán.
András bácsi30-11-2007 17:21:20 // 18501
Paszta elég alá.
Fairlane30-11-2007 17:12:17 // 18500
Üdv, én is segítséget kérnék.

Hétvégére tervezek egy termosztát cserét a 155ben, de sajna tömítést nem adtak az új termóhoz.

Miből/hogyan lehetne tömítést gyértani hozzá?
Kau30-11-2007 17:02:43 // 18499
Kéne egy kis segítség!

Most cseréltek a 146-osban a jobb hátsó keréknél csapágyat. Ez ugye aggyal együtt van. Kész lett, de az ABS visszajelző lámpám azóta világít. Miért? A régi el is volt kopva és mégsem világított. Az új bordás és mégse tetszik neki. Esetleg csak a hibajelet kéne töröltetni????
Tommaso 15929-11-2007 21:04:11 // 18498
??????

Az, h lehet, h második alkalomra lett csak jó?
Tommaso 15929-11-2007 21:03:48 // 18497
Köszi a tippeket!
Selmak29-11-2007 20:20:54 // 18496
Termosztát végelgyengülés tipikus jelei. Nekem nyáron hűvös időben városban épes volt 50fokra visszahülni, na akkor nem volt kegyelem, csere.
Poló29-11-2007 18:00:28 // 18495
Nekem is ugyanez volt. Első termosztát csere nem hozott eredményt, a második igen :)
Grando29-11-2007 17:52:31 // 18494
Álló helyzetben alapjáraton nekem is elérte a 90-et, aztán elindulás után lement 65 körülre. Terheléstől és menetszéltől függően 65 és 75 között ingadozott. Termosztátot cseréltünk, azóta áll a 90-en, mint a cövek, ha esik ha fúj. A 164-nél ugyanígy volt. ;)))
Tommaso 15929-11-2007 17:46:01 // 18493
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!

Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.

Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....

Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!

Thx!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-11-2007 15:53:36 // 18492
Nekem Bosh van már majdnem négy éve, és semmi baja...
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 16:37:43 // 18491
Nem ( is ) lesz vagy 5 évig:-))
Kau28-11-2007 16:04:01 // 18490
Nekem is ez került bele 2 éve. Nincs gondom vele.
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 09:31:41 // 18489
Ennek ellenére nem ( mindenki veszi ( k ) komolyan:-))))
Engem meggyőz:-) ( tek )
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2007 18:30:44 // 18488
igen annyi kb :))
Ferke27-11-2007 18:14:10 // 18487
Nem sokat tévedtél így sem, szerencsére lassan már erre felé közelít az ára :)
Selmak27-11-2007 17:05:08 // 18486
Igazad volt. Egy rublikával fentebb nyomtam.
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2007 13:06:04 // 18485
vízhűtőről volt szó....nézd meg mire reagáltál :)))
András bácsi27-11-2007 13:01:57 // 18484
Biztos elnézte... :)
Selmak27-11-2007 12:49:54 // 18483
A kettős tömegű lendkerék 60-70? Mióta?
Kau27-11-2007 12:43:25 // 18482
Európában Exide akkumulátorokat Franciaországban, Olaszországban, Angliában, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban és Belgiumban gyártanak.
És az Olaszok is ezt ajánlják az Alfához, ép úgy, mint a Selénia olajat.
Tiby27-11-2007 11:52:40 // 18481
Na jónapot mindenkinek! :)

2.0TS motorra lenne szükségem! :( 147 ,esetleg156. Füzött blokk a cél ,de komplett motor is érdekelne! SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!
someday27-11-2007 10:48:08 // 18480
A pillangó szelepre azt mondta a szerelőm, hogy az okozza, hogy nehezebben nyomódik a gázpedál. De azt is mondta, hogy ne nyújunk hozzá ha nem muszály..

1. kérdés: Miért ne?
2. kérdés okozhatja az egyenetlen gyorsulást ez?

Köszi előre is! :)
pb_27-11-2007 10:42:42 // 18479
Nagyon variálni nem tudsz a mérettel.) A hűtő gyakorlatilag kitölti a rendelkezésre álló helyet.
pb_27-11-2007 10:39:13 // 18478
Ennyiért benzinesekhez kínálják.
pb_27-11-2007 10:37:15 // 18477
Arannyal futtatják be, vagy 1éb nemesfémmel?)
Ferke27-11-2007 10:27:45 // 18476
Ha túl olcsó, akkor az benzinesé. Azt meg bele ne rakd, mert nem belevaló, nem kevés 1.8-as halálát okozta már ez. Annál még a bontott szutyok is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 20:13:29 // 18475
ha jó a méret akkor 18...
Hari26-11-2007 20:12:05 // 18474
....és az ócsobb? Az mennyi ?
(73-ért kináltak VALEOT.)
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 20:06:45 // 18473
100 felett???
60 70 között van a drágább...
Selmak26-11-2007 20:00:19 // 18472
Nem megerősített info Jász-Plasztik gyártja Mo-n az Exide-t. Jászplasztik akksi=exide pórias köntösben. Persze nem gázrekombinációs akksikra kell gondolni.
Selmak26-11-2007 19:54:38 // 18471
100 felett. Részvétem :(
imi15626-11-2007 19:27:56 // 18469
Próbálj meg Pityke cartársnál érdeklődni,talán tud segíteni!
Hari26-11-2007 19:23:49 // 18468
Szevasztok!
Akkor itt is.:
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
imi15626-11-2007 19:15:33 // 18467
Akkor nagy valószínűséggel nem fogom megúszni a lendkerék cserét sem:(!
Mi az ára annak kb.?
András bácsi26-11-2007 19:05:17 // 18466
Ha nagyon rázza a kasztnit, illetve ha gáz nélkül a kuplungot csúsztatva ugrál a motor, akkor nagy az esélye, hogy az is xar. De igazán biztos csak szétszedés után lesz a dolog. A külső peremén a lendkerék belső része a rugó ellenében max 4-5 mm-t mozdulhat el (az új nullát mozog), de tengelyirányban nem lóghat szinte semmit. Ha ez is rossz, akkor készülj a spórolásra...
imi15626-11-2007 19:01:32 // 18465
Azt honnan lehet megállapítani,hogy az is kuka?
András bácsi26-11-2007 18:59:08 // 18464
Lendkereket. :(

Szerencsés esetben persze nem kell, de nagy az esélye.
imi15626-11-2007 18:57:37 // 18463
Egyre inkább érik a gépemnek a kuplungozás(156 1.9 jtd 8v).
Tejesen be kell nyomnom már a kuplungpedált,hogy tudjak váltani,meg már egyre jobban rángat is induláskor!Igaz,még meg nem csúszik,de már biztos nem bírja sokáig!
Akinek esetleg van tapasztala ezügyben kérem ossza meg velem!
Mit érdemes még esetleg cserélni a szerkezeten,a tárcsán és a kinyomócsapágyon kívül,van -e valami "extra"dolog amit még tudni kell mielőtt az ember nekilát a cserének?
Előre is köszi!
András bácsi26-11-2007 18:25:56 // 18462
Semmi. A negyérintekzőssel be sem indul az ötös. Meg sem lehet mókolni. De szinte kizárt, hogy négyes van benne.
TIbor26-11-2007 18:19:13 // 18461
Hát az előzményeket nem ismerem de legalább tudod, hogy melyik fajta való bele!
Visszaolvastam a történeted, de erre az esetre sajna nincs ötletem!
Bálesz26-11-2007 18:02:33 // 18460
És mi lesz ezen megállapítás lényege? Miután megszámoltam.
Szeni26-11-2007 17:24:28 // 18459
Időközben sikerült megoldanom... :))
TIbor26-11-2007 17:04:24 // 18458
Lehúzod az LMM - ről a csatit (persze cska miután levetted az akkusarut) és megnézed, hogy 4 vagy öt érintkező van benne, valszín 5!
Szeni26-11-2007 14:46:40 // 18457
Hali mindenkinek!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt a 147-esben??? (2003-as)
Bálesz26-11-2007 14:31:12 // 18456
Köszönöm a sok hozzászólást.

Kiegészítés:
2006. dec. 1-én még Piri műhelyében került bele "új" LMM (feltételezem gyári) azzal nem is volt gond. Lambdaszonda meg most kikészült a vezérműszíj véget és gyári új került bele.
A vezérműszíjért nem hibáztatom a gépet, mert én centiztem ki a cserét elég rendesen.
Igaziból most így tisztul, hogy az elektronika meg német...
Azonban aztt nem értem, hogy 4 vagy 5 lábas-e az LMM, egyértelműen látszik a dolog vagy sem, mert ez esetben meg tudom nézni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.