Forum >> Szerelőműhely

matesz2120-11-2007 19:36:56 // 18386
Hi, nekem már másodszor fordult elő ez a hiba, mindkétszer a cr szivattyú nyomásszabályzója adta meg magát. Először probálkoztam bontottal, de 2 hétig birta. Most került bele egy új, így már okés.
alfatomi20-11-2007 19:29:52 // 18385
Lehet hogy hülye kérdés de milyik a cr szivattyu ami a tankban van vagy a magasnyomású? Mert ami a tankban van azt már nézte de valószinü az jó!
Wickey20-11-2007 19:08:50 // 18384
CR szivattyú?
alfatomi20-11-2007 17:29:12 // 18383
Szevasztok. Találkozott már valaki ojannal (1,9 JTD )3000-es fordulatnál letilt az auto és nem akar elindulni. Rákötötte a szerelő a lap topját 1 hibakodot ir ki hogy, üzemanyag rendszer hiba de nem tudjuk mi a hibás! Ha kitörli a hibakodot elindul az auto, bár nem olyan könnyen ahogyan kellene neki! Mi lehet ilyenkor a hibás találkozott már valaki ilyennel?
1234520-11-2007 15:19:26 // 18382
Üdv mindenkinek!
Van egy kis problémám a géppel (146 1.6TS), már néhányan írtátok, hogy találkoztatok ilyennel. Az a lényeg hogy ha elér egy bizonyos fordulatszámot, elkezd rángatni. Azonos gázpedálszögnél, enyhe motorféknél hirtelen rángatózni kezd ) 2 és 4000 között. Néha tejesen tünetmentes, de aztán megint elkezdi, többnyire akkor mikor bemelegszik a motor. Arról nem is beszélve hogy a fogyaszás is megugrott.
Mindenféle megoldást nagy lelkesedéssel várok :)
Wickey19-11-2007 20:33:53 // 18381
Ja. Feltéve, hogy nincs külön tartálya a kuplungnak. Ami azért nem ritka.

De még csak nem is kell külön tartályának lennie. Ha közös tartályuk is van, a kuplung kifolyócsöve feljebb van.
PONTOSAN EZÉRT, hogy először a kuplung szarjon be, és csak utána a fék.
Az elv pedig az, hogy csak megnézeti a kliens a kuplungot valami hozzáértővel mielőtt totál kifogy a folyadék... kuplung hiba miatt meg még nem halt meg senki. :-)
Aki meg nem veszi észre, hogy rossz a kuplung, és elfogy teljesen a fékfolyadéka, emiatt meg elszáll az autópályán, az meg megérdemli. :-)
macilaci19-11-2007 11:04:41 // 18380
Oksa már én arra is gondoltam hogy elfáradt a fékoil de akkor a fékkel is gond lenne.
Ferke19-11-2007 10:50:45 // 18379
Persze ellenőrzés alatt azt értettem, hogy ha kell, akkor próbáld légteleníteni is, az alsó munkahengeren van a légtelenítő szelep.
Ferke19-11-2007 10:47:36 // 18378
Olajszintet ellenőrizd, vagy az kevés, vagy haldoklik az egyik munkahenger. Ha a lábadnál nincs olaj, akkor a lenti munkahengerre tippelek. De tényleg lehet, hogy csak kevés a szint, bár azt meg a 03-as évj-nál már jeleznie kéne sztem.
macilaci19-11-2007 10:45:59 // 18377
Sziasztok! Van egy kis problémám a kuplungommal (156 1.6 SW 03') ha hétköznapi ember modjára használomaz alfát akkor semmi gáz, de ha elkezdem egy kicsit nyomni a gázt vagy 4 5 km az autó pályán 160 nal akkor csontra beesik a kuplung pedál.
Poló18-11-2007 14:54:53 // 18376
Nem tudom, valakinek az oldalán olvastam 2.0-ról 2,5V6-ra építésről. Ott olvastam, hogy teljesen más a futómű és a fék, de nem tudom, hogy ezt muszáj -e cserélni.
Gyozi15518-11-2007 14:49:25 // 18375
mert gondolom azért más mert erősebb
Gyozi15518-11-2007 14:44:48 // 18374
És az se nem számít hogy az enyimé alatt gyári sportfutómű van, ami most lett felújytva?
Poló18-11-2007 14:43:00 // 18373
Pl futómű.
Gyozi15518-11-2007 14:39:26 // 18372
de mi minden más pl.?
Poló18-11-2007 14:34:58 // 18371
A 155 V6 hengerenként csak 2 szeleppel rendelkezik és 165-170 lovas, míg a 156 V6 már 24V és 192 paci.
George állítása szerint a 146 ti-vel megfogta a 155 V6-okat. A 156 V6-ot még az mjettel sem fogja meg :))
Wickey18-11-2007 14:33:04 // 18370
Ja, és kezd az egészet azzal, hogy veszel egy 155 V6-ot, mert egy csomó minden más abban mint a TS-ben.
Gyozi15518-11-2007 14:32:16 // 18369
Hát ha ugyanaz akkor meg nem mind1? :D
Gondoltam a 156-é már jobb konstrukció vagy valami...
Wickey18-11-2007 14:28:34 // 18368
Minek neked a 156 V6 motorja?
Tedd bele a 155 V6-osát, szinte ugyanaz.
Ha meg állatkodni akarsz, akkor vegyél egy 3.0 vagy 3.2 24V (esetleg GTA) motort, és azt faragd bele.
Gyozi15518-11-2007 14:23:59 // 18367
Sziasztok! Kis segítség kellene!!

Autóváltáson töröm a fejem, igazából 156 2.5 V6-ot szeretnék, de igazából a 156 (az is nagyon gyönyörü, de már mondhatni "népautó" 156 van a legtöbb) nem tetszik annyira mint a szögletes csoda!
Vajon bemegy a 156 V6 a 155-be? Tudomásom szerint ugyanaz a V6 erőmű van mindkettőbe nem?
Másik hogy kell-e valamit faragni rajta??
A váltó és kuplung bírni fogja? Mondjuk váltót már cseréltem, egy GTV 2.0 van benne!
Ferke17-11-2007 21:58:22 // 18366
3k egy diagnosztika. Nagyon korrekt az ember. Igaz, nem alfa specialista, de ahhoz képest eléggé végja a dolgokat. Ráadásul kiolvasáshoz mondjuk nem is kell nagy mágusnak lenni.
Ferke17-11-2007 21:56:21 // 18365
Hegyalja mellett, a Hartmann.
Tentacle17-11-2007 21:54:25 // 18364
Budaorson hol? Es mennyiert ?
Ferke17-11-2007 20:39:48 // 18363
De mi a gond a motorral??
Ferke17-11-2007 20:39:20 // 18362
2 helyet tudok, akikben megbízok. Az egyik Budaörsön van, másik pedig Zoli barátja, pár utcára tőle. Melyik volna közelebb?:)
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 18:35:53 // 18361
Gyálon Novák alfa, elég jo mühelyük van, tölle vettem a mostani gépemet
Poló17-11-2007 17:03:08 // 18360
Kérdezd meg Ferke cartársat, szerintem ő tud egy helyet ajánlani ;)
Katucs17-11-2007 17:00:36 // 18359
Közsi, de az nekem messze van. Ha hozzáaadom a benzinpénzt, annyiért már pesten is megcsinálják:( De azért köszi.
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 15:48:10 // 18358
3000-ért Szarvason meg nézik
vgyurci (powered by boxer)17-11-2007 10:34:56 // 18357
Ennek sok összetevője lehet. Első lépésként pucerájozd meg a szívótorkot a pllangószelep elött-után. Ha ez nem használ, akkor ki kell nyitni a pénztárcát, mert rossz lehet a lambda-szonda, az alapjárati motor, vagy gyertákat kell cserélni. Ha még ezután sem jó, ki kell dobni az injektorokat. Röviden ennyi.
Katucs17-11-2007 10:18:51 // 18356
Sziasztok,
tud valaki olcsó helyet ajánlani, ahol motor diagnosztikát csinálnak?
Előre is köszi az infókat.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)16-11-2007 20:25:40 // 18355
Üdv.
Kérdésem lenne!
kb. perce történt, hogy megálltam egy kúton, és hallottam a kipufogó eleje felől valami csörgő zajt. Azt gondoltam, hogy a kipufogó tartó konzoljában lévő csavar csinálja, gondoltam majd meghúzom...
Elindultam és kopogó hangot hallottam, mintha a féltengely lenne, de a kopogás gyakorisága a fordulatszámmal arányosan nő, nem csinálta végig, főleg induláskor.
Mintha a kormány is nehezebb lenne, de erre nem esküszöm! :)

Van valami komoly szakmai véleménye???:)
Hari16-11-2007 18:32:28 // 18354
......ha valakinek bevállík, szoljon! (Biztos csak Én vagyok ilyen szerencsétlen.)
(Nekem tavaj megcsinálták. Röpke 3 honapot se bírt ki. Elöször nem is gondoltam, hogy ott a baj, .... - biztos valami más! Biztosíték: - jó.; Relé : - jó!; Hátul az üvegnél fesz. mérés: - minden OK. ....vaze, akkor csak az érintkező marad. Az bizony.)
Na elegem let az egészböl - meg, hogy smmit nem látok hátra - üveget kivágtam - nyugodjon békében - beleragasztottam egy JÓt, és azota is (.......élnek ha megnem....)
kunbajai QURVA JÓÓÓÓ!!!!
:-)))))
GT Ɨ|ѯ16-11-2007 11:58:56 // 18353
Bosszantó,de csak 5 perces munka:-)))
Trafikos15-11-2007 16:20:45 // 18351
hátsó üveg fűtőszálra ezt találtam:
http://www.autouveges.hu/profilok.htm
van biztos máshol is. Régen hasonló okból kerestem én is és ki is néztem valahol a Váci úton egy szervízt akiknek ez volt a profiljuk de most nem találtam őket.
Babi / Kisvirág15-11-2007 12:47:34 // 18350
Szia, megnézetem a pollenszűrőt, a belső keringetés ki- és bekapcsolója müködik, legalább is a jelzőfény szerint...
Köszi az ötletet! :))
nagyferi8114-11-2007 22:29:36 // 18349
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy miért ugrálhat az alapjáratom? Valamikor beáll és semmi gond, valamikor meg eszméletlenül ingadozik! Főleg üzemmelegen. Alapjárati motor lenne a gond? Hol lehet a bibi?
Poló14-11-2007 20:27:56 // 18348
Mondjuk Erhardnál tudsz venni.
Janesz14-11-2007 20:18:42 // 18347
Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek! Gyertya kellene lassan a 145-be! Kínél, hol, merre tudom ez a gondot orvosolni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Janesz
Wickey14-11-2007 19:58:38 // 18346
Te, és miért nem viszed ki kuplung nélkül éjfélkor az autót Halásztelekre, amikor senki nincs az utakon? Tolsz egy ötöst, és végigcsörtetsz a városon.
Roli14-11-2007 19:32:03 // 18345
Megválaszolom magamnak a hibát és a megoldását :) Mind a két trafonál rossz a 3-as henger gyujtása. Valószinüleg nem egy időben romlottak el, csak most romlott el a második és igy a kettő gyertyából már egy sem ment. Most ideiglenesen úgy tudtam megoldani a problémát hogy a 2-es henger egyik gyertyáját "megszüntettem". Vagyis átkötöttem az egyik rossz 3-as henger gyertyakábelét, átdugtam a 2-es helyére.
Most jár mind a 4 henger, de a 2-es 3-as hengerbe csak 1-1 gyertya funkcionál.
Átok79146TD14-11-2007 18:16:57 // 18344
ziasztok:)

azt szeretném kérdezni hogy a hagyományos adagolós td-knél hogyan oldották meg a hidegindításkor a dúsítást??vagy az előtöltés állítást??nem tudom ezen mit állít..
arra gondolok ami az 1,9es 405ös peukon a "dúsító patron"köszi a válaszokat:))
Peti 14614-11-2007 14:30:49 // 18343
na. nekem ez a műanyag bigyó. csak oda be volt lökve fordítva. meg a gumitömítés is trehány módon volt majdnem a helyén. az előbb szétszedtem és összeraktam (remélem) jól és így nagyon bízok benne, hogy nem jut be oly könnyen a víz.
Roli14-11-2007 13:53:57 // 18342
Megnézem hogy mi a rossz, aztán ha kell valami akkor jelzek!
Előre is köszi!
süsnye14-11-2007 12:52:18 // 18341
cseréld meg a két trafót és kiderül, h modul vagy a trafó hibás
András bácsi14-11-2007 12:52:06 // 18340
Mindkettő lehet rossz, de valószínűbb az elektronika alatta.

Ha kell, van mindkettő. ;)
GT Ɨ|ѯ14-11-2007 12:50:29 // 18339
Én elvinném szerelőhöz,mondjuk azonnal:-))))
Cgo14-11-2007 12:35:25 // 18338
Ferke blogjaban is van mar szo
Cgo14-11-2007 12:34:11 // 18337
bocs, most nezem, h meg nem irtam meg :)

az anyos uleshez be kell fekudni es felnyulni hatra, 3 csavar 5,5-os


Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.