Forum >> Szerelőműhely
matesz2121-11-2007 10:27:47 // 18392
Hát először csak rántott 2800-3000 fordulatnál, majd pár száz km után meg is állt a motor. Befecskendező hiba lámpa világitott. Kb. 3 percnyi inditozás után elindult. Aztán egyre kevesebb fordulatot birt, erős gáznál leállt...Aztán végül végleg megállt....most másfél hónapja áll..Levetettem a tankot mert tele volt falevéllel, kaviccsal..!!!!!! Ezért eltömödött a nyomásszabályzo nanoszürője. Ezért lettek cserések. Most átmosva a rendszer, új porlaszto csúcsok, meg új nyomásszabályzo. Diagnosztikára én azért elvinném mielőtt bármit cserélsz benne, de csak olyasvalakihez akinek komoly compjutere van!
Mogyoró20-11-2007 21:37:41 // 18391
Nem nagy ügy kicserélni.
Mogyoró20-11-2007 21:35:50 // 18390
Szevasztok!
A CR szivattyú 273000 péz a Bárdinál, de a nyomásszabályzó olcsóbb. Nem tudom pontosan de kb. 40000 asszem.
A CR szivattyú 273000 péz a Bárdinál, de a nyomásszabályzó olcsóbb. Nem tudom pontosan de kb. 40000 asszem.
alfatomi20-11-2007 19:42:25 // 18389
Neked is ezek voltak a tünetek hogyan tudnék biztosra menni?
alfatomi20-11-2007 19:41:23 // 18388
Mennyi pénzbe kerül ez a CR szivattyu?
matesz2120-11-2007 19:38:06 // 18387
Ja és ez a motor hátsó részén található szivattyú. Ami a tankban van az az AC pumpa..
matesz2120-11-2007 19:36:56 // 18386
Hi, nekem már másodszor fordult elő ez a hiba, mindkétszer a cr szivattyú nyomásszabályzója adta meg magát. Először probálkoztam bontottal, de 2 hétig birta. Most került bele egy új, így már okés.
alfatomi20-11-2007 19:29:52 // 18385
Lehet hogy hülye kérdés de milyik a cr szivattyu ami a tankban van vagy a magasnyomású? Mert ami a tankban van azt már nézte de valószinü az jó!
Wickey20-11-2007 19:08:50 // 18384
CR szivattyú?
alfatomi20-11-2007 17:29:12 // 18383
Szevasztok. Találkozott már valaki ojannal (1,9 JTD )3000-es fordulatnál letilt az auto és nem akar elindulni. Rákötötte a szerelő a lap topját 1 hibakodot ir ki hogy, üzemanyag rendszer hiba de nem tudjuk mi a hibás! Ha kitörli a hibakodot elindul az auto, bár nem olyan könnyen ahogyan kellene neki! Mi lehet ilyenkor a hibás találkozott már valaki ilyennel?
1234520-11-2007 15:19:26 // 18382
Üdv mindenkinek!
Van egy kis problémám a géppel (146 1.6TS), már néhányan írtátok, hogy találkoztatok ilyennel. Az a lényeg hogy ha elér egy bizonyos fordulatszámot, elkezd rángatni. Azonos gázpedálszögnél, enyhe motorféknél hirtelen rángatózni kezd ) 2 és 4000 között. Néha tejesen tünetmentes, de aztán megint elkezdi, többnyire akkor mikor bemelegszik a motor. Arról nem is beszélve hogy a fogyaszás is megugrott.
Mindenféle megoldást nagy lelkesedéssel várok :)
Van egy kis problémám a géppel (146 1.6TS), már néhányan írtátok, hogy találkoztatok ilyennel. Az a lényeg hogy ha elér egy bizonyos fordulatszámot, elkezd rángatni. Azonos gázpedálszögnél, enyhe motorféknél hirtelen rángatózni kezd ) 2 és 4000 között. Néha tejesen tünetmentes, de aztán megint elkezdi, többnyire akkor mikor bemelegszik a motor. Arról nem is beszélve hogy a fogyaszás is megugrott.
Mindenféle megoldást nagy lelkesedéssel várok :)
Wickey19-11-2007 20:33:53 // 18381
Ja. Feltéve, hogy nincs külön tartálya a kuplungnak. Ami azért nem ritka.
De még csak nem is kell külön tartályának lennie. Ha közös tartályuk is van, a kuplung kifolyócsöve feljebb van.
PONTOSAN EZÉRT, hogy először a kuplung szarjon be, és csak utána a fék.
Az elv pedig az, hogy csak megnézeti a kliens a kuplungot valami hozzáértővel mielőtt totál kifogy a folyadék... kuplung hiba miatt meg még nem halt meg senki. :-)
Aki meg nem veszi észre, hogy rossz a kuplung, és elfogy teljesen a fékfolyadéka, emiatt meg elszáll az autópályán, az meg megérdemli. :-)
De még csak nem is kell külön tartályának lennie. Ha közös tartályuk is van, a kuplung kifolyócsöve feljebb van.
PONTOSAN EZÉRT, hogy először a kuplung szarjon be, és csak utána a fék.
Az elv pedig az, hogy csak megnézeti a kliens a kuplungot valami hozzáértővel mielőtt totál kifogy a folyadék... kuplung hiba miatt meg még nem halt meg senki. :-)
Aki meg nem veszi észre, hogy rossz a kuplung, és elfogy teljesen a fékfolyadéka, emiatt meg elszáll az autópályán, az meg megérdemli. :-)
macilaci19-11-2007 11:04:41 // 18380
Oksa már én arra is gondoltam hogy elfáradt a fékoil de akkor a fékkel is gond lenne.
Ferke19-11-2007 10:50:45 // 18379
Persze ellenőrzés alatt azt értettem, hogy ha kell, akkor próbáld légteleníteni is, az alsó munkahengeren van a légtelenítő szelep.
Ferke19-11-2007 10:47:36 // 18378
Olajszintet ellenőrizd, vagy az kevés, vagy haldoklik az egyik munkahenger. Ha a lábadnál nincs olaj, akkor a lenti munkahengerre tippelek. De tényleg lehet, hogy csak kevés a szint, bár azt meg a 03-as évj-nál már jeleznie kéne sztem.
macilaci19-11-2007 10:45:59 // 18377
Sziasztok! Van egy kis problémám a kuplungommal (156 1.6 SW 03') ha hétköznapi ember modjára használomaz alfát akkor semmi gáz, de ha elkezdem egy kicsit nyomni a gázt vagy 4 5 km az autó pályán 160 nal akkor csontra beesik a kuplung pedál.
Poló18-11-2007 14:54:53 // 18376
Nem tudom, valakinek az oldalán olvastam 2.0-ról 2,5V6-ra építésről. Ott olvastam, hogy teljesen más a futómű és a fék, de nem tudom, hogy ezt muszáj -e cserélni.
Gyozi15518-11-2007 14:49:25 // 18375
mert gondolom azért más mert erősebb
Gyozi15518-11-2007 14:44:48 // 18374
És az se nem számít hogy az enyimé alatt gyári sportfutómű van, ami most lett felújytva?
Gyozi15518-11-2007 14:39:26 // 18372
de mi minden más pl.?
Poló18-11-2007 14:34:58 // 18371
A 155 V6 hengerenként csak 2 szeleppel rendelkezik és 165-170 lovas, míg a 156 V6 már 24V és 192 paci.
George állítása szerint a 146 ti-vel megfogta a 155 V6-okat. A 156 V6-ot még az mjettel sem fogja meg :))
George állítása szerint a 146 ti-vel megfogta a 155 V6-okat. A 156 V6-ot még az mjettel sem fogja meg :))
Wickey18-11-2007 14:33:04 // 18370
Ja, és kezd az egészet azzal, hogy veszel egy 155 V6-ot, mert egy csomó minden más abban mint a TS-ben.
Gyozi15518-11-2007 14:32:16 // 18369
Hát ha ugyanaz akkor meg nem mind1? :D
Gondoltam a 156-é már jobb konstrukció vagy valami...
Gondoltam a 156-é már jobb konstrukció vagy valami...
Wickey18-11-2007 14:28:34 // 18368
Minek neked a 156 V6 motorja?
Tedd bele a 155 V6-osát, szinte ugyanaz.
Ha meg állatkodni akarsz, akkor vegyél egy 3.0 vagy 3.2 24V (esetleg GTA) motort, és azt faragd bele.
Tedd bele a 155 V6-osát, szinte ugyanaz.
Ha meg állatkodni akarsz, akkor vegyél egy 3.0 vagy 3.2 24V (esetleg GTA) motort, és azt faragd bele.
Gyozi15518-11-2007 14:23:59 // 18367
Sziasztok! Kis segítség kellene!!
Autóváltáson töröm a fejem, igazából 156 2.5 V6-ot szeretnék, de igazából a 156 (az is nagyon gyönyörü, de már mondhatni "népautó" 156 van a legtöbb) nem tetszik annyira mint a szögletes csoda!
Vajon bemegy a 156 V6 a 155-be? Tudomásom szerint ugyanaz a V6 erőmű van mindkettőbe nem?
Másik hogy kell-e valamit faragni rajta??
A váltó és kuplung bírni fogja? Mondjuk váltót már cseréltem, egy GTV 2.0 van benne!
Autóváltáson töröm a fejem, igazából 156 2.5 V6-ot szeretnék, de igazából a 156 (az is nagyon gyönyörü, de már mondhatni "népautó" 156 van a legtöbb) nem tetszik annyira mint a szögletes csoda!
Vajon bemegy a 156 V6 a 155-be? Tudomásom szerint ugyanaz a V6 erőmű van mindkettőbe nem?
Másik hogy kell-e valamit faragni rajta??
A váltó és kuplung bírni fogja? Mondjuk váltót már cseréltem, egy GTV 2.0 van benne!
Ferke17-11-2007 21:58:22 // 18366
3k egy diagnosztika. Nagyon korrekt az ember. Igaz, nem alfa specialista, de ahhoz képest eléggé végja a dolgokat. Ráadásul kiolvasáshoz mondjuk nem is kell nagy mágusnak lenni.
Ferke17-11-2007 21:56:21 // 18365
Hegyalja mellett, a Hartmann.
Tentacle17-11-2007 21:54:25 // 18364
Budaorson hol? Es mennyiert ?
Ferke17-11-2007 20:39:48 // 18363
De mi a gond a motorral??
Ferke17-11-2007 20:39:20 // 18362
2 helyet tudok, akikben megbízok. Az egyik Budaörsön van, másik pedig Zoli barátja, pár utcára tőle. Melyik volna közelebb?:)
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 18:35:53 // 18361
Gyálon Novák alfa, elég jo mühelyük van, tölle vettem a mostani gépemet
Poló17-11-2007 17:03:08 // 18360
Kérdezd meg Ferke cartársat, szerintem ő tud egy helyet ajánlani ;)
Katucs17-11-2007 17:00:36 // 18359
Közsi, de az nekem messze van. Ha hozzáaadom a benzinpénzt, annyiért már pesten is megcsinálják:( De azért köszi.
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 15:48:10 // 18358
3000-ért Szarvason meg nézik
vgyurci (powered by boxer)17-11-2007 10:34:56 // 18357
Ennek sok összetevője lehet. Első lépésként pucerájozd meg a szívótorkot a pllangószelep elött-után. Ha ez nem használ, akkor ki kell nyitni a pénztárcát, mert rossz lehet a lambda-szonda, az alapjárati motor, vagy gyertákat kell cserélni. Ha még ezután sem jó, ki kell dobni az injektorokat. Röviden ennyi.
Katucs17-11-2007 10:18:51 // 18356
Sziasztok,
tud valaki olcsó helyet ajánlani, ahol motor diagnosztikát csinálnak?
Előre is köszi az infókat.
tud valaki olcsó helyet ajánlani, ahol motor diagnosztikát csinálnak?
Előre is köszi az infókat.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)16-11-2007 20:25:40 // 18355
Üdv.
Kérdésem lenne!
kb. perce történt, hogy megálltam egy kúton, és hallottam a kipufogó eleje felől valami csörgő zajt. Azt gondoltam, hogy a kipufogó tartó konzoljában lévő csavar csinálja, gondoltam majd meghúzom...
Elindultam és kopogó hangot hallottam, mintha a féltengely lenne, de a kopogás gyakorisága a fordulatszámmal arányosan nő, nem csinálta végig, főleg induláskor.
Mintha a kormány is nehezebb lenne, de erre nem esküszöm! :)
Van valami komoly szakmai véleménye???:)
Kérdésem lenne!
kb. perce történt, hogy megálltam egy kúton, és hallottam a kipufogó eleje felől valami csörgő zajt. Azt gondoltam, hogy a kipufogó tartó konzoljában lévő csavar csinálja, gondoltam majd meghúzom...
Elindultam és kopogó hangot hallottam, mintha a féltengely lenne, de a kopogás gyakorisága a fordulatszámmal arányosan nő, nem csinálta végig, főleg induláskor.
Mintha a kormány is nehezebb lenne, de erre nem esküszöm! :)
Van valami komoly szakmai véleménye???:)
Hari16-11-2007 18:32:28 // 18354
......ha valakinek bevállík, szoljon! (Biztos csak Én vagyok ilyen szerencsétlen.)
(Nekem tavaj megcsinálták. Röpke 3 honapot se bírt ki. Elöször nem is gondoltam, hogy ott a baj, .... - biztos valami más! Biztosíték: - jó.; Relé : - jó!; Hátul az üvegnél fesz. mérés: - minden OK. ....vaze, akkor csak az érintkező marad. Az bizony.)
Na elegem let az egészböl - meg, hogy smmit nem látok hátra - üveget kivágtam - nyugodjon békében - beleragasztottam egy JÓt, és azota is (.......élnek ha megnem....)
kunbajai QURVA JÓÓÓÓ!!!!
:-)))))
(Nekem tavaj megcsinálták. Röpke 3 honapot se bírt ki. Elöször nem is gondoltam, hogy ott a baj, .... - biztos valami más! Biztosíték: - jó.; Relé : - jó!; Hátul az üvegnél fesz. mérés: - minden OK. ....vaze, akkor csak az érintkező marad. Az bizony.)
Na elegem let az egészböl - meg, hogy smmit nem látok hátra - üveget kivágtam - nyugodjon békében - beleragasztottam egy JÓt, és azota is (.......élnek ha megnem....)
kunbajai QURVA JÓÓÓÓ!!!!
:-)))))
GT Ɨ|ѯ16-11-2007 11:58:56 // 18353
Bosszantó,de csak 5 perces munka:-)))
Trafikos15-11-2007 16:20:45 // 18351
hátsó üveg fűtőszálra ezt találtam:
http://www.autouveges.hu/profilok.htm
van biztos máshol is. Régen hasonló okból kerestem én is és ki is néztem valahol a Váci úton egy szervízt akiknek ez volt a profiljuk de most nem találtam őket.
http://www.autouveges.hu/profilok.htm
van biztos máshol is. Régen hasonló okból kerestem én is és ki is néztem valahol a Váci úton egy szervízt akiknek ez volt a profiljuk de most nem találtam őket.
Babi / Kisvirág15-11-2007 12:47:34 // 18350
Szia, megnézetem a pollenszűrőt, a belső keringetés ki- és bekapcsolója müködik, legalább is a jelzőfény szerint...
Köszi az ötletet! :))
Köszi az ötletet! :))
nagyferi8114-11-2007 22:29:36 // 18349
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy miért ugrálhat az alapjáratom? Valamikor beáll és semmi gond, valamikor meg eszméletlenül ingadozik! Főleg üzemmelegen. Alapjárati motor lenne a gond? Hol lehet a bibi?
Valaki tudja, hogy miért ugrálhat az alapjáratom? Valamikor beáll és semmi gond, valamikor meg eszméletlenül ingadozik! Főleg üzemmelegen. Alapjárati motor lenne a gond? Hol lehet a bibi?
Poló14-11-2007 20:27:56 // 18348
Mondjuk Erhardnál tudsz venni.
Janesz14-11-2007 20:18:42 // 18347
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek! Gyertya kellene lassan a 145-be! Kínél, hol, merre tudom ez a gondot orvosolni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Janesz
Segítséget kérnék tőletek! Gyertya kellene lassan a 145-be! Kínél, hol, merre tudom ez a gondot orvosolni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Janesz
Wickey14-11-2007 19:58:38 // 18346
Te, és miért nem viszed ki kuplung nélkül éjfélkor az autót Halásztelekre, amikor senki nincs az utakon? Tolsz egy ötöst, és végigcsörtetsz a városon.
Roli14-11-2007 19:32:03 // 18345
Megválaszolom magamnak a hibát és a megoldását :) Mind a két trafonál rossz a 3-as henger gyujtása. Valószinüleg nem egy időben romlottak el, csak most romlott el a második és igy a kettő gyertyából már egy sem ment. Most ideiglenesen úgy tudtam megoldani a problémát hogy a 2-es henger egyik gyertyáját "megszüntettem". Vagyis átkötöttem az egyik rossz 3-as henger gyertyakábelét, átdugtam a 2-es helyére.
Most jár mind a 4 henger, de a 2-es 3-as hengerbe csak 1-1 gyertya funkcionál.
Most jár mind a 4 henger, de a 2-es 3-as hengerbe csak 1-1 gyertya funkcionál.
Átok79146TD14-11-2007 18:16:57 // 18344
ziasztok:)
azt szeretném kérdezni hogy a hagyományos adagolós td-knél hogyan oldották meg a hidegindításkor a dúsítást??vagy az előtöltés állítást??nem tudom ezen mit állít..
arra gondolok ami az 1,9es 405ös peukon a "dúsító patron"köszi a válaszokat:))
azt szeretném kérdezni hogy a hagyományos adagolós td-knél hogyan oldották meg a hidegindításkor a dúsítást??vagy az előtöltés állítást??nem tudom ezen mit állít..
arra gondolok ami az 1,9es 405ös peukon a "dúsító patron"köszi a válaszokat:))
Peti 14614-11-2007 14:30:49 // 18343
na. nekem ez a műanyag bigyó. csak oda be volt lökve fordítva. meg a gumitömítés is trehány módon volt majdnem a helyén. az előbb szétszedtem és összeraktam (remélem) jól és így nagyon bízok benne, hogy nem jut be oly könnyen a víz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?