Forum >> Szerelőműhely
Grando29-11-2007 17:52:31 // 18494
Álló helyzetben alapjáraton nekem is elérte a 90-et, aztán elindulás után lement 65 körülre. Terheléstől és menetszéltől függően 65 és 75 között ingadozott. Termosztátot cseréltünk, azóta áll a 90-en, mint a cövek, ha esik ha fúj. A 164-nél ugyanígy volt. ;)))
Tommaso 15929-11-2007 17:46:01 // 18493
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!
Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.
Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....
Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!
Thx!
Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!
Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.
Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....
Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!
Thx!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-11-2007 15:53:36 // 18492
Nekem Bosh van már majdnem négy éve, és semmi baja...
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 16:37:43 // 18491
Nem ( is ) lesz vagy 5 évig:-))
Kau28-11-2007 16:04:01 // 18490
Nekem is ez került bele 2 éve. Nincs gondom vele.
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 09:31:41 // 18489
Ennek ellenére nem ( mindenki veszi ( k ) komolyan:-))))
Engem meggyőz:-) ( tek )
Engem meggyőz:-) ( tek )
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2007 18:30:44 // 18488
igen annyi kb :))
Ferke27-11-2007 18:14:10 // 18487
Nem sokat tévedtél így sem, szerencsére lassan már erre felé közelít az ára :)
Selmak27-11-2007 17:05:08 // 18486
Igazad volt. Egy rublikával fentebb nyomtam.
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2007 13:06:04 // 18485
vízhűtőről volt szó....nézd meg mire reagáltál :)))
András bácsi27-11-2007 13:01:57 // 18484
Biztos elnézte... :)
Selmak27-11-2007 12:49:54 // 18483
A kettős tömegű lendkerék 60-70? Mióta?
Kau27-11-2007 12:43:25 // 18482
Európában Exide akkumulátorokat Franciaországban, Olaszországban, Angliában, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban és Belgiumban gyártanak.
És az Olaszok is ezt ajánlják az Alfához, ép úgy, mint a Selénia olajat.
És az Olaszok is ezt ajánlják az Alfához, ép úgy, mint a Selénia olajat.
Tiby27-11-2007 11:52:40 // 18481
Na jónapot mindenkinek! :)
2.0TS motorra lenne szükségem! :( 147 ,esetleg156. Füzött blokk a cél ,de komplett motor is érdekelne! SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!
2.0TS motorra lenne szükségem! :( 147 ,esetleg156. Füzött blokk a cél ,de komplett motor is érdekelne! SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!
someday27-11-2007 10:48:08 // 18480
A pillangó szelepre azt mondta a szerelőm, hogy az okozza, hogy nehezebben nyomódik a gázpedál. De azt is mondta, hogy ne nyújunk hozzá ha nem muszály..
1. kérdés: Miért ne?
2. kérdés okozhatja az egyenetlen gyorsulást ez?
Köszi előre is! :)
1. kérdés: Miért ne?
2. kérdés okozhatja az egyenetlen gyorsulást ez?
Köszi előre is! :)
pb_27-11-2007 10:42:42 // 18479
Nagyon variálni nem tudsz a mérettel.) A hűtő gyakorlatilag kitölti a rendelkezésre álló helyet.
pb_27-11-2007 10:39:13 // 18478
Ennyiért benzinesekhez kínálják.
pb_27-11-2007 10:37:15 // 18477
Arannyal futtatják be, vagy 1éb nemesfémmel?)
Ferke27-11-2007 10:27:45 // 18476
Ha túl olcsó, akkor az benzinesé. Azt meg bele ne rakd, mert nem belevaló, nem kevés 1.8-as halálát okozta már ez. Annál még a bontott szutyok is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 20:13:29 // 18475
ha jó a méret akkor 18...
Hari26-11-2007 20:12:05 // 18474
....és az ócsobb? Az mennyi ?
(73-ért kináltak VALEOT.)
(73-ért kináltak VALEOT.)
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 20:06:45 // 18473
100 felett???
60 70 között van a drágább...
60 70 között van a drágább...
Selmak26-11-2007 20:00:19 // 18472
Nem megerősített info Jász-Plasztik gyártja Mo-n az Exide-t. Jászplasztik akksi=exide pórias köntösben. Persze nem gázrekombinációs akksikra kell gondolni.
Selmak26-11-2007 19:54:38 // 18471
100 felett. Részvétem :(
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 19:52:00 // 18470
mik a méretek?
imi15626-11-2007 19:27:56 // 18469
Próbálj meg Pityke cartársnál érdeklődni,talán tud segíteni!
Hari26-11-2007 19:23:49 // 18468
Szevasztok!
Akkor itt is.:
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
Akkor itt is.:
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
imi15626-11-2007 19:15:33 // 18467
Akkor nagy valószínűséggel nem fogom megúszni a lendkerék cserét sem:(!
Mi az ára annak kb.?
Mi az ára annak kb.?
András bácsi26-11-2007 19:05:17 // 18466
Ha nagyon rázza a kasztnit, illetve ha gáz nélkül a kuplungot csúsztatva ugrál a motor, akkor nagy az esélye, hogy az is xar. De igazán biztos csak szétszedés után lesz a dolog. A külső peremén a lendkerék belső része a rugó ellenében max 4-5 mm-t mozdulhat el (az új nullát mozog), de tengelyirányban nem lóghat szinte semmit. Ha ez is rossz, akkor készülj a spórolásra...
imi15626-11-2007 19:01:32 // 18465
Azt honnan lehet megállapítani,hogy az is kuka?
András bácsi26-11-2007 18:59:08 // 18464
Lendkereket. :(
Szerencsés esetben persze nem kell, de nagy az esélye.
Szerencsés esetben persze nem kell, de nagy az esélye.
imi15626-11-2007 18:57:37 // 18463
Egyre inkább érik a gépemnek a kuplungozás(156 1.9 jtd 8v).
Tejesen be kell nyomnom már a kuplungpedált,hogy tudjak váltani,meg már egyre jobban rángat is induláskor!Igaz,még meg nem csúszik,de már biztos nem bírja sokáig!
Akinek esetleg van tapasztala ezügyben kérem ossza meg velem!
Mit érdemes még esetleg cserélni a szerkezeten,a tárcsán és a kinyomócsapágyon kívül,van -e valami "extra"dolog amit még tudni kell mielőtt az ember nekilát a cserének?
Előre is köszi!
Tejesen be kell nyomnom már a kuplungpedált,hogy tudjak váltani,meg már egyre jobban rángat is induláskor!Igaz,még meg nem csúszik,de már biztos nem bírja sokáig!
Akinek esetleg van tapasztala ezügyben kérem ossza meg velem!
Mit érdemes még esetleg cserélni a szerkezeten,a tárcsán és a kinyomócsapágyon kívül,van -e valami "extra"dolog amit még tudni kell mielőtt az ember nekilát a cserének?
Előre is köszi!
András bácsi26-11-2007 18:25:56 // 18462
Semmi. A negyérintekzőssel be sem indul az ötös. Meg sem lehet mókolni. De szinte kizárt, hogy négyes van benne.
TIbor26-11-2007 18:19:13 // 18461
Hát az előzményeket nem ismerem de legalább tudod, hogy melyik fajta való bele!
Visszaolvastam a történeted, de erre az esetre sajna nincs ötletem!
Visszaolvastam a történeted, de erre az esetre sajna nincs ötletem!
Bálesz26-11-2007 18:02:33 // 18460
És mi lesz ezen megállapítás lényege? Miután megszámoltam.
Szeni26-11-2007 17:24:28 // 18459
Időközben sikerült megoldanom... :))
TIbor26-11-2007 17:04:24 // 18458
Lehúzod az LMM - ről a csatit (persze cska miután levetted az akkusarut) és megnézed, hogy 4 vagy öt érintkező van benne, valszín 5!
Szeni26-11-2007 14:46:40 // 18457
Hali mindenkinek!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt a 147-esben??? (2003-as)
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt a 147-esben??? (2003-as)
Bálesz26-11-2007 14:31:12 // 18456
Köszönöm a sok hozzászólást.
Kiegészítés:
2006. dec. 1-én még Piri műhelyében került bele "új" LMM (feltételezem gyári) azzal nem is volt gond. Lambdaszonda meg most kikészült a vezérműszíj véget és gyári új került bele.
A vezérműszíjért nem hibáztatom a gépet, mert én centiztem ki a cserét elég rendesen.
Igaziból most így tisztul, hogy az elektronika meg német...
Azonban aztt nem értem, hogy 4 vagy 5 lábas-e az LMM, egyértelműen látszik a dolog vagy sem, mert ez esetben meg tudom nézni.
Kiegészítés:
2006. dec. 1-én még Piri műhelyében került bele "új" LMM (feltételezem gyári) azzal nem is volt gond. Lambdaszonda meg most kikészült a vezérműszíj véget és gyári új került bele.
A vezérműszíjért nem hibáztatom a gépet, mert én centiztem ki a cserét elég rendesen.
Igaziból most így tisztul, hogy az elektronika meg német...
Azonban aztt nem értem, hogy 4 vagy 5 lábas-e az LMM, egyértelműen látszik a dolog vagy sem, mert ez esetben meg tudom nézni.
András bácsi26-11-2007 13:10:49 // 18455
Pedig szokott. :))) Én múltkor a jtd-n csodálkoztam.
kertecs26-11-2007 12:51:14 // 18454
Magam is csodálkoztam, h elindult : )))
András bácsi26-11-2007 12:05:58 // 18453
Mert te profi vagy. Nem kell itt fényezni magad! :)))
kertecs26-11-2007 12:04:18 // 18452
Az én véleményem: azt nem várhatod, h neten keresztül megmondja neked egy ilyen hiba okát.
Ami cseréket leírtál, azok nem is érintik az elektronikát. (A lambda csere teljesen független egy hengerfej felújításától. )
Ha a szíjszakadás előtt nem voltak ilyen gondok, akkor - minden gyanúsítgatás nélkül -lehet mégis a szerelőt kéne megkérdezni, aki csinálta a mókát...
Én gyak. kicseréltem a motort az autómban, de csatik öszedugása után gyútás-indít-OK volt a vége.
Ami cseréket leírtál, azok nem is érintik az elektronikát. (A lambda csere teljesen független egy hengerfej felújításától. )
Ha a szíjszakadás előtt nem voltak ilyen gondok, akkor - minden gyanúsítgatás nélkül -lehet mégis a szerelőt kéne megkérdezni, aki csinálta a mókát...
Én gyak. kicseréltem a motort az autómban, de csatik öszedugása után gyútás-indít-OK volt a vége.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 11:56:32 // 18451
Az meg végkép nem az autó hibája, hogy lefogazódott a szíj....
vannak alapszabályok használt autó vásárláskor...
vannak alapszabályok használt autó vásárláskor...
András bácsi26-11-2007 11:54:43 // 18450
Nem került bele véletlenül valami utángyártott elektronikai alkatrész? Akár lmm, akár a lambda. Avagy gyáriból esetleg nem belevaló cucc. Ilyesmivel tud érdekes hibajelenségeket produkálni. Ami még ötletként felmerülhet a vezérlőegység hibája. Gondolom a tied a fojtószelep feletti integrált vezérlős. Esetleg ott valami kontakthiba, akár a vezérlőre menő testnél, akár a két soklábas csatlakozóknál. Illetve akár még olyan is előferdülhet, hogy nem is elektronikai a hiba, csak becsapja az érzékelőket, pl. valahol repedt a szívőcső, vagy hasonlók. Bár ez utóbbi kevésbé jellemző.
norbee26-11-2007 11:51:25 // 18449
Bálesz
Az, hogy a tűzfalon lévő csatira menő kábelek nem töröttek, egy dolog. Ami onnan megy tovább a computerre?
LMM 4 vagy 5 lábas?
Az, hogy a tűzfalon lévő csatira menő kábelek nem töröttek, egy dolog. Ami onnan megy tovább a computerre?
LMM 4 vagy 5 lábas?
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 11:51:09 // 18448
Csörihez nyugodtan viheted, ért is hozzá meg nem fogja rádsózni a polcot...
Grando26-11-2007 11:40:07 // 18447
Hát öregem, te rendesen belenyúltál. Részvétem! :((
De talán nem biztos, hogy a márka a hibás ezért. Most hogy mit kellett volna megnézetned a vétel előtt és közvetlenül utána, azt hagyjuk, mert annak már reszeltek. Inkább csak annyit teszek hozzá: Remélem sikerül zöldágra vergődnöd! ;))
De talán nem biztos, hogy a márka a hibás ezért. Most hogy mit kellett volna megnézetned a vétel előtt és közvetlenül utána, azt hagyjuk, mert annak már reszeltek. Inkább csak annyit teszek hozzá: Remélem sikerül zöldágra vergődnöd! ;))
Bálesz26-11-2007 11:25:41 // 18446
Hidd el elég normális szervízbe vittem, és onnan ők még továbbvitték egy mankóhoz aki végig mérte a kábeleket a törés végett és olvasta a hibákat.
Múlt hét pénteken Csöri autószervizére gondoltam, hogy felkeresem.
Akikhez eredetileg hordom ők jó szerelők, de nincs felszerelésük hibakiolvasásra, ezért ők tovább vitték egy helyre, ahol a fenti hibákat olvasták és mérték a vezetékeket a törés végett.
Én itt Pesten vittem el egy emberhez aki aztán még a raktárpolcot is rámsózta volna a végén... Na itt szállt el az agyam.
Múlt hét pénteken Csöri autószervizére gondoltam, hogy felkeresem.
Akikhez eredetileg hordom ők jó szerelők, de nincs felszerelésük hibakiolvasásra, ezért ők tovább vitték egy helyre, ahol a fenti hibákat olvasták és mérték a vezetékeket a törés végett.
Én itt Pesten vittem el egy emberhez aki aztán még a raktárpolcot is rámsózta volna a végén... Na itt szállt el az agyam.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2007 11:17:24 // 18445
milyen computer kiolvasóval dolgoznak a szervízben?
Vidd el valami normális szerelőhöz, aki meg is tudja mondani mi lehet a hiba....
Vidd el valami normális szerelőhöz, aki meg is tudja mondani mi lehet a hiba....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas