Forum >> Szerelőműhely

Csöri05-11-2008 23:21:46 // 22436
A hengerfejcsavarok meghúzás közben általában nyúlnak.
Ezért kell őket minden alkalommal cserélni.

És jók az utángyártott hengerfejcsavarok is.
Azzurro05-11-2008 22:54:30 // 22435
A hengerfejcsavarókkal, azért vigyáz, hogy amikor megveszed gyári legyen.Mert egy barátom járt már igy , és ő nem kapot hozzá eredeti csavarokat.Vásárólt 10.9-es kemégységű csavarókat, és egyszerüen amikr elkezték húzni, a nyomatékkulcsal, úgy nyult a csavar is!!Egyszerüen nem birta.
András bácsi05-11-2008 21:58:17 // 22434
A hengerfejcsavarokat ajánlom, hogy cseréld újra. Elég jól megnyúlik, ha gyári előírás szerint volt lehúzva.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2008 21:26:28 // 22433
igen ki kell nullázni folytószelep csere után..
Kiskalap05-11-2008 21:21:59 // 22432
Bízok a szerencsében kicserélem ami szükséges de nem feltétlenül milliókat szánok rá, 1-2 éve van még az autónak......
András bácsi05-11-2008 19:53:39 // 22431
Sok múlik itt a szerencsén. Optimális esetben akkor jársz a legjobban, komplett bontott hengerfejet dobsz rá. A veztengelyek általában megússzák a szíjszakadást. Persze el lehet menni a végletekig is: attól függ mit bír a pénztárcád. Gyakorlatilag cserélhetsz mindent is, meg korlátozhatod a minimális tömítésekre, szíjra stb. Ne hallgass senkire, csak arra, aki csinálja majd.
padocska05-11-2008 19:53:27 // 22430
Én Csörit ajánlom! :)))
NickOLASZ05-11-2008 19:48:12 // 22429
Hali mindenkinek!
Tudna valaki segíteni?
156 2.0jts -emen cseréltem LMM-t ezután elkezdett az alapjáratom durván ingadozni.
Elötte nem csinált ilyesmit csak ritkán. Ezért is cseréltem újra. Volt már folytószelepház csere is. Esetleg ezt is tanítani kell?
Van erről valami infótok?
satya05-11-2008 19:29:37 // 22428
részvét :((
egy barátom járt így mint te a nyáron, 300 000 ft körül volt a mutatvány.
cseréltek neki "csak" 8 szelepet + 8 hydro-t, vezetőt, szimeringet , a veztengely megmaradt, új vez.szet, olaj, szűrö, tömítések, fagyálló, vízpumpa, stb..
ha jól emlékszem a hosszbordás szet már nem volt benne,
meg állt a kocsija több mint 1 hétig.
a probléma, mint utólag kiderült, az egyik veztengely el volt rakva /na ez jó magyarosan lett mondva/ 1 foggal. megint a szerviz!! :((
Roberto14505-11-2008 19:20:16 // 22427
Sziasztok! Érdeklödnék ha valakinek lenne 145 1.4 Ts hez elsö hátso spirálrugója (nem ültetett) hanem gyári méretü, akkor szivesen tárgyalnék vele, elöre is köszi...
Ciao
András bácsi05-11-2008 19:10:27 // 22426
Akár igen, akár nem: attól függ, hogy részletezve mit cserélnek. Ha módosítót is, akkor talán ennyibe bele sem fér. A nagyságrendi árak: gyertyaszett olyan 35, módosító úgy 35-40, vezérlésszett 30 körül, vízpumpa 10 körül, egy olajcsere szűrővel 10-12e, munkaidő 3-4 óra kb. Viszont ilyenkor még ildomos a hosszbordásra is ránézni: az a görgőkkel együtt még 25-30e pluszban.
Dévid05-11-2008 19:07:20 // 22425
Szervusz!
Ha minőség alkatrészekre cserélik, és mindent ami szokványos, akkor szerintem normális ár. Én majdnem kétszer ennyiért cseréltem ezeket, és nem is mindent amit kellett volna.
Persze a nálam tapasztaltabbakra hallgass inkább. :)
Wágnerúr05-11-2008 18:57:35 // 22424
Először is új lévén, üdv Mindenkinek.

Készülök a kocsimmal első kötelező szervízemre, érdeklődnék, h vezérműszíjcseréért, pollen- olajszűrőcseréért, gyertyacseréért reális 120 pénz egy szervízben egy 120 000 km-es szervízért?

Üdv
Buksi05-11-2008 17:28:32 // 22423
Részvétem! :-(((
Hát ez nem jó hír! :-(((
Kiskalap05-11-2008 15:58:49 // 22422
Sziasztok! ma megtörtént velem az ami a legrosszabb lehet, úton pest felé elszakadt a vezérműszíjam, még nem tudni mit kapott szét, de felkészültem a legrosszabbra, akinek volt hasonló élménye azt szívesen venném ha mesélne neki hogy történt mennyibe fájt stb.... Köszike
Buksi05-11-2008 15:30:41 // 22421
Így ahogy mondod! ;-))
padocska05-11-2008 12:47:48 // 22420
Oké fiúk! Értettem! Nincs gáz, gőz van :)))
Ferke05-11-2008 12:11:21 // 22419
Ahogy Bandi bácsi is mondja, semmi vész, csak gőzölög a pára.:) Baj akkor van, ha 10 perc után is csinálja.:)
Buksi05-11-2008 11:38:13 // 22418
Nem gáz, az gőz! :-))))))))
padocska05-11-2008 11:34:30 // 22417
Két hónapja vettem :))))
Az előző nem csinált ilyet, úgyhogy nem tudtam mi lehet a gáz :)
Ferke05-11-2008 06:55:31 // 22416
Bizony, örülj, hogy gőzölög!:))) Eddig még nem vetted észre ősszel/télen?:)))
padocska05-11-2008 06:41:19 // 22415
Akkor örüljek, hogy füstöl??? :)
Buksi05-11-2008 00:16:50 // 22414
Brisk DOR12IR
Azzurro04-11-2008 22:45:52 // 22413
Milyen gyertyát használsz?
Buksi04-11-2008 21:40:51 // 22412
András bácsi megmondta! ;-)))
Ádi_390004-11-2008 21:33:40 // 22411
Ellenőrizni érdemes az ékszíj alatt futó csapágyakat. Nekem is volt régen hasonló jelenség, akkor én sem vettem komolyan, így ékszíjszakadás lett belőle, amikor az egyik csapágy (klímakompresszor) teljesen beállt.
András bácsi04-11-2008 21:22:58 // 22410
Jó az égés, pára csapódik le a kipufogórendszerben, és ez gőzölög el.
padocska04-11-2008 21:08:35 // 22409
Ha túljutottatok a gyertyákon, valaki mondja még miért jön fehér füst reggel a kipufogóból, aztán olyan 10 km után miért hagyja abba? Nem bír felébredni az alfa? :)
Buksi04-11-2008 19:32:26 // 22408
Így ahogy mondod barátom! ;-))))
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 17:42:17 // 22407
a pályagumma,az pályagumma!:-DDD
Buksi04-11-2008 17:34:57 // 22406
Legalább lesz mit cserélgetni! :-)))))))))))))
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 17:31:55 // 22405
7.-ig +sem állsz?az már 28 gumma:-DD
Buksi04-11-2008 17:27:55 // 22404
Aztán a folytatást meg majd meglátjuk! ;-)))))
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 16:12:15 // 22403
5 db...nemsemmi..:-))
Buksi04-11-2008 15:07:16 // 22402
Na jó, nem panaszkodom! ;-))))

Jah és majd jön még hozzá kettő! De azt majd megbeszéljük! ;-))))))))))
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 14:44:29 // 22401
akinek 3 155-se van,az ne panaszkodjon!:-)))
Buksi04-11-2008 11:29:11 // 22400
NGK-t még nem raktam az enyémbe, de lehet, hogy a következő az lesz! Azért ezeket a Brisk-eket sem mondanám, hogy olyan hű de olcsók voltak! :-( :-)))
Azzurro04-11-2008 11:23:58 // 22399
Most NGK van benne, de már régen cserélnem kelett volna! NGK nagyon drága volt számomra, igy javasolták ezt a típust.
Buksi04-11-2008 11:20:24 // 22398
Az enyémek meg Brisk DOR12IR! Igazából én nem sok változást érzek az előző "mezei" Bosch-ok után! :-(((
Azzurro04-11-2008 11:16:46 // 22397
Premium DOR14LGS.
AOR12LGS.
Bizok benne hogy jobb lesz a fogyasztása, és a gyorsulása.
Buksi04-11-2008 11:16:08 // 22396
Nem lehet nagyon vészes! :-))
Azzurro04-11-2008 11:14:57 // 22395
Igen!Most már bizonyára.Majd megnézem milyen árban van a csapágy. :-))
Buksi04-11-2008 11:13:37 // 22394
MIlyen Brisk-eket vettél? Mert én Brisk-et tettem a gépbe! :-))
Buksi04-11-2008 11:12:52 // 22393
Akkor sajna cserés a csapágy! :-((
Azzurro04-11-2008 10:56:41 // 22392
Meghozták az új tuning gyertyákat az autoba, ( BRISK ). Remélem jók lesznek.
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 10:49:14 // 22391
Nem tud valaki 1 ügyes CNC esztergályost?

Mozgókúpot kellene a hosszított csavarjaimra csinálnia:-)
Runner / Red-Devil04-11-2008 06:43:27 // 22389
Elvileg ha nem régóta búg még nem ette meg a nyomólapot. De láttam már beállt nyomcsapágyat átbújni a lamellákon,átszakította a nyomlapot. Nézesd meg mielőbb :s
Azzurro04-11-2008 05:06:28 // 22388
Akkor csak a csapágyal lehet a gónd?A szerkezettel nem?
Runner / Red-Devil04-11-2008 04:52:20 // 22387
Sorry de az szerintem cserés lesz :s ne halaszd soká mert szerkezet is bánni fogja :s
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.