Forum >> Szerelőműhely

zotya littlesoldier és Szabina31-10-2009 12:32:52 // 27386
szevasztok!lenne egy olyan kérdésem a 2.0 t sparkba hajtókarcsapágy nem tudjátok milyen áron van??
meg hogy érdemes lenne e vele killodni berakni a 146-ba??
Piritu - 1.000.00031-10-2009 12:26:46 // 27385
Hehe, pont most akartam beleszólni a dologba, erre szóba hozol :-)
Hogy mindenki tanuljon belőle le is írom.
Szóval az olajkályhából néha elment az erő, az elért fordulatot tudta tartani, de gyorsítani semmi. Nagyon izgalmas volt így elindulni a lámpától. Mintha meghalt volna a turbó. Aztán egyszer csak elindult, 10-50 km-en át semmi gond, a következő előzésnél meg megint bennragadtam.
Még a szaxervíz is azt kérdezte hogy mennyi van az LMM-ben mert nagy valószínűséggel az lesz. Viszont hibaüzenet nem volt a fedélzetiben. Aztán egy vákumcső volt a ludas, ami a vákumot vitte a szelepekhez, valami pillangószelephez ami az EGR működésekor működik és a turbó lapátállító szerkezethez. Szóval minden ok volt, csak vákum híján ezek nem mentek, mert az a kis csövecske megrogyott és összelapult :-))
Pár fillérért kicserélték és azóta 3e km alatt minden ok, szóval annak kellett lennie :-))))
Szabeee31-10-2009 11:11:13 // 27384
tmv :D Tata messze van :)))))) mert találtunk egy 1.6 TS-t csak tönkrement a csapágya :( de viszont adják.... 50 000 forintért
Mulder31-10-2009 11:00:48 // 27383
TTT :D Trencsik tutira tud:)
Szabeee31-10-2009 10:56:47 // 27382
senki nem tud 1.6 TS motort? :)
Mulder30-10-2009 21:44:33 // 27381
Üdv Fiatalok!

1.4 TS-hez keresek szervo magasnyomású csövet ( szervóról megy a kormányműre)

Aki esetleg tud valakit aki bont , vagy van elfekvőben, az ne tartsa magában:)
Kössszi
Ferke30-10-2009 08:19:28 // 27380
A vezérlés cserére. Másra nem nagyon:))
gabika 156 2.4 JTD30-10-2009 00:19:56 // 27379
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy alapjáraton az autóm jobb elejéből vmi csörgő lemez hangot hallok. Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet?? Valamint menet közben fékezés nélkül olyan visító hangot ad néha mint ha a fékbetét visítana. Egy 156. 2.4 JTD-ről van szó.
Köszi előre is.
Szabeee29-10-2009 19:09:45 // 27378
Mindenkinek szép estét! Ha valaki tud 1.6 Twin Spark motort, '99-es évjáratót olcsón, akkor léci irjon nekem!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)29-10-2009 19:01:25 // 27377
HM,Fogalmam sincs,nem néztem még meg.
José29-10-2009 19:00:15 // 27376
Szép estét mindenkinek!!
Érdeklődnék hogy a 116 lovas dízel motorok mennyire megbízhatóak mire kell odafigyelni stb.....Előre is köszönöm...
MIFI29-10-2009 18:38:50 // 27375
Sziasztok!
Egy ismerősöm kérdezné meddig vagyis hány mm legyen szabályozás után 56on a nem hűtött tárcsákat elől?
frensz29-10-2009 18:37:06 // 27374
béta riasztó van benne neked is ?
frensz29-10-2009 18:36:36 // 27373
elvileg gyári riasztó rendszer ,mert alfa jel van a távirányitóján ...
köszi :D de pestre ezért nem megyek fel :) annyit nem ér. :D bezárja rendesen :D szóval addig nincs gond :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)29-10-2009 18:16:44 // 27372
Néha nekem is 5x villan.
GTPeti29-10-2009 17:49:33 // 27371
Először is utána kéne érdeklődni a gyártónál/forgalmazónál, hogy ez tényleg hibára utal-e. (Nem biztos!)
HA igen, akkor végignézni az összes ajtónyitás-érzékelőt és a beépített szenzorokat. Vidd el pl. a Duett Kft-hez, ők értenek is hozzá.
frensz29-10-2009 17:39:06 // 27370
sziasztok !

olyan kérdésem lenne, h mitől van az hogy ha rányomom a kocsira riasztót elkezd villongni az elakadás jelző . ez normális is lenne 1x 2x . de nekem 5 x villog . és minden ajtó rendesen be van zárva .
valakinek volt már ilyen ? béta riasztó van benne ...
atesssz28-10-2009 21:56:14 // 27369
köszönöm a segítséged!

üdv:atesz155
Buddha28-10-2009 21:17:04 // 27368
Vác vagy Rétság messze van neked? Ha nem akkor dobj egy telefonszámot és talán tudok segíteni! ;-)
Buddha28-10-2009 21:15:10 // 27367
Hi!
A fényszórómosókban van egy nyomástartó szelep, ami a tartályban lévő folyadék hidrosztatikai nyomását megtartja, de a szivattyú működésekor teljesen kinyit! Gyakori, hogy feljebb van a tartály, ez teljesen normális beszerelési mód! ;-)
WIK_14628-10-2009 19:52:38 // 27366
sziasztok. Valaki Aszód, gödöllő környékén nem tud valakit, aki okosban tud műszakiztatni? meg van repedve a szélvédőm is, meg még pár dolgo ami miatt szerintem meghúznák, de nincs most pénzem megcsinálni mindent.
atesssz28-10-2009 19:49:50 // 27365
Hello

Csináltam a 155-be fényszóró mosót. Minden szép és jó, csak egy gond van:
a tartályt csak magasabb helyre tudtam tenni, mint ahol a spriccolófejek vannak, így kifolyik belőle a víz. Tudtok erre valami megoldást?

köszi
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 21:21:07 // 27364
nem baj hogy állást foglalsz csak ha már kéne akkor mondjuk az 1.4TS kártyás LMM-je mellett tenném le a voksom na azok tényleg bírják.....
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 21:07:21 // 27363
valamit félre értettél szerintem ... ebben az esetben hogy "az ár dominál" arra vonatkozott hogy hiába bírja tovább a 111-es LMM mint a 019-es ha dupla annyiba kerül és teljesen mindegy az akármilyen megközelítés csak az ár számít semmi más...
Talán pont azért nincs a gyárira optimalizált utángyártott LMM mert drágább lenne az előállítása mint a gyárinak :P
Az utolsó mondattal teljesen egyet értek mivel nincs olyan hogy gyári alkatrész főleg forgó, kopó...
Zsolesz27-10-2009 20:47:52 // 27362
Hali!
Nem megy valaki Trencsikhez mostanában? Ha igen akkor jelezzen valami módon! Köszi.
admirális27-10-2009 20:08:02 // 27361
Igazából lehet hogy kár volt állást foglalnom ebben a kérdésben, nem is innen indult a beszélgetés, de ez nem baj, hogy itt kötöttünk ki, csak az, hogy én beszálltam a diskurzusba. Az alábbiakban pedig arra próbáltam utalni, hogy 80E-nél kevesebbért is lehet kapni 111-est.
admirális27-10-2009 19:52:19 // 27360
Na pont ezért írtam, amit írtam.
GTPeti27-10-2009 19:20:13 // 27359
Elsőre azt mondanám,hogy maximálisan igazad van. Pedig nem. :PP
Ha így lenne, mindenki csak QH és hasonló kaliberű alkatrészeket venne. Továbbmegyek. Ha lenne kifejezetten minőségre optimalizált utángyártott alkatrész, esetünkben LMM én szerintem vinnék. Na persze nem rohamoznák meg az üzleteket az emberek, csak szépen lassan gyűlnének a tapasztalatok és ezzel párhuzamosan emelkedne a keresettsége. A példának okáért én is megtanultam, hogy az olcsó a drága... Pl. eszembe nem jut Frap lengőkart venni a másik autómba, Ruville lesz v. Lemförder. És még 1 gondolat (- amit régebben már írtam -). Meggyőződésem, hogy minőségben nem szükségszerűen a gyári jelenti a felső határt. (A "nem szükségszerűen"-en van a hangsúly.)
Szabeee27-10-2009 19:12:41 // 27358
Hello cartársak!

Érdeklődnék, hogy kinek van 1.4 TS be dugattyú és dugattyúkar.... nem muszáj, hogy új legyen, lehet használt is.... sajnos a miénkben elszállt :(((

Ha tudtok valamit, akkor szóljatok rám az üzenőfalon!
Előre is kösz szépen!!!
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 18:47:46 // 27357
lehet csak az emberek 110%-nál az ár dominál :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 18:46:51 // 27356
trafó, gyertyakábel, gyertya, fojtószelep, AC, repedt cső, repedt leömlő stb ...ezeket is hozzá lehet venni a listához...
Giorgio27-10-2009 11:50:16 // 27355
Ha ezen a vonalon eltűnődök...akkor felmerül, bennem hogy:

- lambda szondát cseréltettem, mindet.
- motorhőfok jeladóm oké
- vákumcső nagyon kukaérett...
- De az LMM-et sem piszkáltam még...

Sikerült talán 2-re redukálni a hibalistát?
admirális26-10-2009 23:05:35 // 27354
Szerintem fel lehet tenni ezt a kérdést úgy is hogy a másik legyen jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 22:34:57 // 27353
s szerinted hányszor hibás a LMM valójában? :) úgy kezdődik hogy kicserélik a LMM-őt, a lambdaszondát aztán ugyan úgy rángat és a végén kiderül hogy pl a motorhőfok jeladó a ludas ami 3 rugó...vagy Piritu esete a diagnosztika hogy rossz a LMM aztán egy vákumcső volt a rossz....
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 22:29:53 // 27352
mi a jobb ami 150e-ként megy tönkre és 35 rugó vagy ami 200e-nél megy tönkre és 80e ft?
Dévid26-10-2009 22:11:31 // 27351
Nem mondod! Szemét lehúzós alkatrészkereskedők vannak! :@
admirális26-10-2009 22:09:29 // 27350
A 019 az szerintem is egy szar. De mi volt az ős TS 16V-kben? 111-es volt, amik közül a szarabbak annyit mennek, mint a 019-ből a legjobbak.
GTPeti26-10-2009 22:06:25 // 27349
"ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni"
Én megértem a te álláspontod, hiszen te autóalkatrészeket árulsz. :PPP

Most akkor kérjek bocsánatot, hogy miért akadok ki a hülye és sorozatos LMM meghibásodásokon? Hetente hányan kérdezik meg már, mi lehet, a hiba... ...és a válasz szinte mindig ugyanaz. Na? Ez normális? NEM arról van szó, hogy valami néhanapján és keveseknél bedöglik. Ez számomra több annál.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:58:46 // 27348
rossz helyen vetted...
Dévid26-10-2009 21:58:05 // 27347
Attól még szar, és 55.000 pénz. :S
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:56:24 // 27346
csak egy példa volt ...
Dévid26-10-2009 21:55:28 // 27345
De jó, hogy olyan való a kocsimba...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:53:26 // 27344
azért az érdekes lenne hogy a 98-tól 2005-ig gyártott 019-es LMM mind sorozatgyártási hibás lenne akkor ez egy elég hosszú és szar széria :DDD
ami tönkre megy az nálam az nekem szar... ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni :D
Dévid26-10-2009 21:51:16 // 27343
Pont ezért nem veszek Omniát vagy nőt... :D
admirális26-10-2009 21:45:48 // 27342
Az, hogy valami tönkre megy, nem jelenti azt, hogy szar, csak hát a sorozatgyártás, meg a minőség ellenőrzés....

Amúgy az én alábbi hozzászólásaim - mint ahogy azt remélem, ti is észre vettétek - nagy fokú álnaivsággal vannak átitatva. Mert évek óta nem értem, miért védekezik valaki azzal, hogy az olasz autóban azért rossz az eletronika, mert a németek elhelyezték benne a trójai falovat. Ez a fajta érvelés kicsit mindig sántított nálam. Mert ezek szerint valami német összeesküvés áldozatai vagyunk és létezik Olaszországban egy (vagy több) gyár, ahol tudják, hogy kell jó elektronikát csinálni, csak a csúnya németek nem engedik hogy az kerüljön bele az autóinkba.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:43:26 // 27341
egyébként nem tudom miért csodálkozik ezen valaki hogy a LMM tönkre megy...a 2 éves notebook miért megy tönkre vagy az 5 éves hűtő vagy a 3 éves DVD lejátszó vagy az 1 napos Samsung Omnia na meg az összes nő :DDDD ???
GTPeti26-10-2009 21:37:57 // 27340
Egyszer eszembe jutott volna, hogy megkérdezzem, milyen a Pierburg, de így akkor most már nem fogom. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:25:49 // 27339
szerintem úgy írta Peti hogy Alfához a Bosch LMM-ő a legjobb... német technikában valamelyikben Hella van az is tönkre megy, a Merciben Pierburg van az is tönkre megy és még sorolhatnánk...
mi számít nagy százaléknak? mondjuk vezérlőből tönkre megy 1 bosch, MM meg 8...
GTPeti26-10-2009 21:20:20 // 27338
Én kizárólag LMM-ről beszéltem. Amúgy összességében jól összefoglaltad a dolgot. Annak, hogy a 156-ban Bosch elektronika van, lehetnek egyéb okai is pl., hogy az injektoraikat csak ezzel a feltétellel "adják oda". (Hogy miért nem Marelli/Sagem/Delphi/stb. injektorok vannak a JTD-kben, arra viszont jó eséllyel tényleg az a válasz, hogy mert (elérhető áron) nincs/nem volt anno jobb.)
admirális26-10-2009 21:12:03 // 27337
"LMM-ből a Bosch a legjobb"

Ezt tőled idéztem.

Ezt pedig Erhardtól:

"a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz..."

Mondjuk nem tudom pontosan megbecsülni, hogy mi számít Erhard szerint nagy százaléknak, de én ezt úgy értelmezem, mintha arra utalna, hogy a Boschnál nagyobb százalékban.

Ha a Bosch a legjobb LMM - pedig erre is sok a panasz - akkor milyen lehet a többi márka (bele értve a Magnettit)?

Mit értettem félre?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.