Forum >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2009 16:48:49 // 27144
dayco a gyári szíj ....
Buksi08-10-2009 16:37:20 // 27143
Én nem tudom, hogy milyen márka ez a Dayco, meg mennyire jó, de ha a helyedben lennék, akkor én biztos a gyárit venném! Inkább + 10 ezer, mint + 500000 motorfelújítás! :-))
Lacci08-10-2009 15:59:45 // 27142
Hello mindenki!
Vezérlés csere előtt állok, mi a véleményetek, milyen alkatrészt érdemes venni?
Dayco vezérlés szettet néztem, mik a tapasztalatok? kb 10ezerrel olcsóbb mint a gyári.
Köszi a válaszokat!
Ja, 156 2.0 TS -ről van szó, '98 ból.
Vezérlés csere előtt állok, mi a véleményetek, milyen alkatrészt érdemes venni?
Dayco vezérlés szettet néztem, mik a tapasztalatok? kb 10ezerrel olcsóbb mint a gyári.
Köszi a válaszokat!
Ja, 156 2.0 TS -ről van szó, '98 ból.
147Smz08-10-2009 10:27:02 // 27141
Tegnap életemben először elmentem az OMV-hez és tankoltam Carrera95-öst. Meglátjuk, hogy segít-e az indítás-lefulladás problémán, bár ez nem magasabb oktánszámú benya.
onager7307-10-2009 19:34:26 // 27140
Sziasztok!
A következő volna a problémám: 1.6 boxer és magas a CO. Műszakira már csak ezt kellene megcsinálnom. pár napja voltam co mérésen és azt mondta az ember hogy szerinte nem a lambda szonda és a katalizátor a hibás hanem valami más. lehet h valami cső elvan repedve, farslevegő meg ilyesmi? a motor szépen jár de a gyertya nagyon világos szürke, szinte fehér (champion van benne). nekem még azt tanították a szakik h a szép világos őzbarna a jó szín. mellékelek róla egy képet és várom az ötleteket. A szerelők eddig nem tudtak mondani semmit.
Ha van valakinek ötlete azt szívesen fogadom!

Köszi!
Csáóóó
A következő volna a problémám: 1.6 boxer és magas a CO. Műszakira már csak ezt kellene megcsinálnom. pár napja voltam co mérésen és azt mondta az ember hogy szerinte nem a lambda szonda és a katalizátor a hibás hanem valami más. lehet h valami cső elvan repedve, farslevegő meg ilyesmi? a motor szépen jár de a gyertya nagyon világos szürke, szinte fehér (champion van benne). nekem még azt tanították a szakik h a szép világos őzbarna a jó szín. mellékelek róla egy képet és várom az ötleteket. A szerelők eddig nem tudtak mondani semmit.
Ha van valakinek ötlete azt szívesen fogadom!

Köszi!
Csáóóó
147Smz07-10-2009 12:53:21 // 27139
Nekem is ez a problémám. A magas oktánszámot mondták nekem is, de nincs kedvem megfizetni a méregdrága V-Power Racinget...
Buksi06-10-2009 20:17:49 // 27138
Most már tudom! :-)))
Buksi06-10-2009 20:17:37 // 27137
Nah, nem mondod? :-D
pe-Ti06-10-2009 20:15:37 // 27136
Üdv!
156-nál nem kell a féltengely csavarokat bolygatni fékbetét+tárcsa cserekor viszont egyik-másik csavar eléggé be tud gyógyulni! Amire még feltétlen ügyelj: a nyereg meg a tartókonzol csavarokat menetrögzítővel kell összerakni mivel semmi más nem biztosítja no meg a dugattyú visszanyomásánál vigyázz nehogy megsérüljön a porvédő! Az ABS hidraulika egység sem szereti ha visszafele megy a fékolaj így inkább nyisd meg a légtelenítőt finoman amikor nyomod vissza a dugattyút! A nyereg csúszkáit takarítsd ki összerakásnál legjobb a fékszerelő paszta vagy a vazelin a sima "gépzsír" a porvédő gumit károsíthatja!
156-nál nem kell a féltengely csavarokat bolygatni fékbetét+tárcsa cserekor viszont egyik-másik csavar eléggé be tud gyógyulni! Amire még feltétlen ügyelj: a nyereg meg a tartókonzol csavarokat menetrögzítővel kell összerakni mivel semmi más nem biztosítja no meg a dugattyú visszanyomásánál vigyázz nehogy megsérüljön a porvédő! Az ABS hidraulika egység sem szereti ha visszafele megy a fékolaj így inkább nyisd meg a légtelenítőt finoman amikor nyomod vissza a dugattyút! A nyereg csúszkáit takarítsd ki összerakásnál legjobb a fékszerelő paszta vagy a vazelin a sima "gépzsír" a porvédő gumit károsíthatja!
Buksi06-10-2009 19:58:05 // 27134
Téged nem is lehet! :-DD
András bácsi06-10-2009 19:56:10 // 27133
Akkor miért kell félrevezetni engem? :)
Buksi06-10-2009 19:49:16 // 27132
Jah, tényleg! Nem is kell kivenni a csavart! :-D
András bácsi06-10-2009 19:45:20 // 27131
Miért kéne a féltengelyt bántani fékcserekor?
WIK_14606-10-2009 19:39:24 // 27130
valaki tud nekem kb árat mondani 146 kipuf-ról? Kat után csak cső, és hátsó dob. erre gondoltam
Buksi06-10-2009 18:40:40 // 27129
Nincs mit! Menni fog, nem lesz gond! ;-))
bagoly06-10-2009 18:39:27 // 27128
Kösz a jótanácsokat?ha esetleg nemmenne beüzemelem a gépet és majd csak segít a cartársak közül valaki!
Buksi06-10-2009 18:37:00 // 27127
Sztem nincs! Legalább is nem emlékszem semmi komolyra, amikor én cseréltem a 155-ön! Annyi, hogy a végén nagyon meg kell húzni a féltengelycsavarokat! Alár rá is állhatsz a csőre! :-))
Jah, és ha rakod össze a nyerget az új betétekkel (mondjuk nem tudom, hogy a 156-on hogy van) picit zsírozd meg a "csúszkákat", hogy könnyebben járjanak! Meg ahol a betét felfekszik a nyeregre ott is kend meg egy kicsit! :-)
Jah, és ha rakod össze a nyerget az új betétekkel (mondjuk nem tudom, hogy a 156-on hogy van) picit zsírozd meg a "csúszkákat", hogy könnyebben járjanak! Meg ahol a betét felfekszik a nyeregre ott is kend meg egy kicsit! :-)
bagoly06-10-2009 18:30:06 // 27126
Üdv! légkulcsom az sajna nincs tehát marad a strapabíró cső! Egyéb más amire ugyelnem kellene!
Buksi06-10-2009 17:40:56 // 27125
Hali!
Sztem megtudod csinálni! Nem egy nagy ördöngősség! Csak a féltengelycsavarokat lesz nehéz leszedni, de ha azok megvannak, akkor már nincs gond! :-) De keresel valami jó hosszú és strapabíró csövet és azzal menni fog! De ha van légkulcsod az még jobb! :-))
Sztem megtudod csinálni! Nem egy nagy ördöngősség! Csak a féltengelycsavarokat lesz nehéz leszedni, de ha azok megvannak, akkor már nincs gond! :-) De keresel valami jó hosszú és strapabíró csövet és azzal menni fog! De ha van légkulcsod az még jobb! :-))
bagoly06-10-2009 17:30:28 // 27124
Üdv cartársak! lenne 1 olyan kérdésem,hogy a komplett fék T+B cserét megtudom-e magam csinálni,vagy inkább bízzam szakemberre! Ha igen mire kell vigyáznom,figyelnem? Köszönöm! :-))))
Dekka06-10-2009 12:34:19 // 27123
hát Győrbe sajnos nem, Pesten tudok boxer szakit
Kau06-10-2009 12:27:31 // 27122
Tankolj néha magassabb oktánszámú üzemanyagot is, ne csak 95-öst ;) Keverve már jó.
alfa15605-10-2009 20:11:06 // 27121
Sziasztok , a vőm Tomi33 ,33-asa hengerfejes lett. Tud valaki Győr közelében olyan szakit akihez bátran odavihetem javittatni.Eddig két szerelőt kérdeztem de boxert nem vállalnak, pedig alfákat is javittanak. Ha valaki tud valakit hívjon , vagy irjon az oldalamra. Nagyon megköszönném.Köszike.
Laca05-10-2009 15:59:39 // 27120
Nem indul a vas hidegen.Csak másodszori indításra/20ts/ Nincs valakinek ötlete mitől? Elöre is köszönöm!!!
pb_05-10-2009 15:56:49 // 27119
Szeretnéd, ha a sirokkódban olyanok lennének.)))
frensz05-10-2009 15:47:50 // 27118
nézd+ meg mennyi olaj van benne... maxig tölds fel ...
Ferke05-10-2009 14:47:07 // 27117
A tied sem látott újat, max szedett-vedett felújítottat...:))
pb_05-10-2009 12:51:45 // 27116
Ne a sirokkódból indulj ki, ami akkor látott új gátlókat, amikor kijött a gyárból.)))
Coyote05-10-2009 12:42:39 // 27115
Üdv urak! A kormány szervóm kicsit nyöszörög, tudna valaki segíteni mi lehet az oka és hogyan tudnám orvosolni?
Köszönet.
Köszönet.
Ferke05-10-2009 12:31:03 // 27114
Na, azért mert a két bontószökevényed ilyen, még nem biztos, hogy másnál ez normális:)))))
pb_05-10-2009 07:58:21 // 27113
Több, mint valószínű, hogy nincs baja.
147Smz04-10-2009 15:47:12 // 27112
Tegnap este lenyomtam, de elég rendesen ellentartott és kb 2-3 pici fel-le mozgást végzett utána.
pb_04-10-2009 12:15:23 // 27111
Ez normális is, az enyémek is ilyenek.A "hintázást" pár Polo kártárs kifejtette, ilyenkor nincs lengéscsillapítás(felpuhul a lengéscsillapító), csak a tekercsrugó dolgozik. Létezik még 1 Set, amikor a gátló kikönyököl, vagy +akad. Ekkor szinte semmit sem tudsz mozdítani a kasztnin, full kemény lesz annál a keréknél.
147Smz03-10-2009 19:12:02 // 27110
Na így már értem, mire értettétek a hintázást. Meg fogom nézni, de a leírtak alapján szerintem rendben van.
Poló03-10-2009 16:18:32 // 27109
Kézzel lenyomod a kasztnit valamelyik kerék felett és elengeded, ha feljön és megáll, akkor jó, ha feljön-lemegy-feljön-lemegy stb... (hintázik), akkor nem jó. De a legjobb rázópadon megnézetni, az a biztos.
147Smz03-10-2009 16:13:00 // 27108
Ezt ki tudod fejteni bővebben? Nekem a 145 futóműve nagyon feszes és kemény. Hinta még véletlenül sem jutna róla eszembe. Viszont ha rámegyek egy fekvőrendőrre, akkor szuszognak a lengéscsillapítók. Ezt eddig normálisnak véltem :-)
pb_02-10-2009 23:38:22 // 27107
Nem kevés idő, főleg, ha rendes szerszámod sincs hozzá. A kézzel feszegetés nem ajánlom az 1.nél, hacsak nem akarsz Massa lenni.D
[k i z z o]02-10-2009 23:32:17 // 27106
hajtókarcsapágy.
pb_02-10-2009 23:26:10 // 27105
Jaja, jó kis vursli, céllövöldével.D
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2009 21:20:17 // 27104
2000-ben volt váltás...előtte fojtószelepszabájzó utána alapjárati....
frensz02-10-2009 21:16:23 // 27103
Sziasztok !
Lenne egy olyan kérdésem ,h az alapjárati motor minden Ts-ben ugyan olyan vagy változik a motor nagyságától is ? Csak ennyi :D
Lenne egy olyan kérdésem ,h az alapjárati motor minden Ts-ben ugyan olyan vagy változik a motor nagyságától is ? Csak ennyi :D
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2009 21:16:06 // 27102
a csapágy nem kopog ha garis vidd vissza mi lehet az a hang...hajtókar inkább kopog...
Mount197602-10-2009 21:08:53 // 27101
Nem hinném, hogy a motor lenne.... generátor csapágy nagyon vadul hangzik?
Az a baj, hogy tényleg nem értek hozzá, ezért kérdezek. Van garim a javításra, és a kocsi nem eszik olajat, megy mint az elefánt, nem zabál benzint. 5000Km-nél járok vele. Szerintem ez valami apróság lesz inkább, vagyis remélem.
Az a baj, hogy tényleg nem értek hozzá, ezért kérdezek. Van garim a javításra, és a kocsi nem eszik olajat, megy mint az elefánt, nem zabál benzint. 5000Km-nél járok vele. Szerintem ez valami apróság lesz inkább, vagyis remélem.
Vikking 31102-10-2009 21:06:59 // 27100
:DD Kezdőnek, mondjuk kézzel előfeszítve a rugót? :DDDDDD
szasza(SW)02-10-2009 21:06:25 // 27099
Nincs mit!:)
onager7302-10-2009 21:02:20 // 27098
Hello!
Nemtudom mekkora lehetett az anyós. Mondjuk itt is a bal 1 van eltörve de ez a vas jobbkormányos :)
Lengyeltől vettem az autót, azok álltalában nagy melákok. Talán az anyósa is az volt...
Köszi a segítséget!
csáóóó
Nemtudom mekkora lehetett az anyós. Mondjuk itt is a bal 1 van eltörve de ez a vas jobbkormányos :)
Lengyeltől vettem az autót, azok álltalában nagy melákok. Talán az anyósa is az volt...
Köszi a segítséget!
csáóóó
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2009 20:56:58 // 27097
körhinta? :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2009 20:56:18 // 27096
ennyit a motorfelújításról :((( általában 10e km-ig kibírják pedig ....
Mount197602-10-2009 20:42:45 // 27095
Szevasztok!
Rámférne egy kis segítség. Az autóm 156 1.6TS kapott egy dugattyútörés után egy komlpett motorfelújítást, ami nem két Forint lett. :(
A motort járatom. Első időben nagyon finoman mentem vele kb 2500Km-t. Aztán olajcsere után a szerelőm javaslatára már elkezdtem lépni is vele, persze csak melegen, ritkán, stb...
Viszont van egy fura jelenség, amivel kapcsolatban minden tippnek örülnék. Ha meglépem hangtalanul megy a világ végéig, ha a motorféket használom hangtalan, ha azonban félgázzal megyek, pl. pályán, akkor valami nagyon fura hangot hallok előlről, amit nem is tudnék pontosan leírni.Talán leginkább kopogás... A jelenség csak 110-115 Km/h felett jelentkezik, de akkor mindig. Amit még tudok, hogy csak terhelve hallom, vagyis állva hiába pörgetem az egekig, akkor is semmi. Mivel minden gyári a motorfelújítás révén, a komplett 120-as szervizt is megcsináltuk, mi lehet a ludas? Ha van tippetek megköszönném, nem vagyok egy autós zseni. lehet, hogy triviális a dolog, de engem aggaszt. Szép estét Mindenkinek!
Rámférne egy kis segítség. Az autóm 156 1.6TS kapott egy dugattyútörés után egy komlpett motorfelújítást, ami nem két Forint lett. :(
A motort járatom. Első időben nagyon finoman mentem vele kb 2500Km-t. Aztán olajcsere után a szerelőm javaslatára már elkezdtem lépni is vele, persze csak melegen, ritkán, stb...
Viszont van egy fura jelenség, amivel kapcsolatban minden tippnek örülnék. Ha meglépem hangtalanul megy a világ végéig, ha a motorféket használom hangtalan, ha azonban félgázzal megyek, pl. pályán, akkor valami nagyon fura hangot hallok előlről, amit nem is tudnék pontosan leírni.Talán leginkább kopogás... A jelenség csak 110-115 Km/h felett jelentkezik, de akkor mindig. Amit még tudok, hogy csak terhelve hallom, vagyis állva hiába pörgetem az egekig, akkor is semmi. Mivel minden gyári a motorfelújítás révén, a komplett 120-as szervizt is megcsináltuk, mi lehet a ludas? Ha van tippetek megköszönném, nem vagyok egy autós zseni. lehet, hogy triviális a dolog, de engem aggaszt. Szép estét Mindenkinek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
622
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?