Forum >> Szerelőműhely

András bácsi10-10-2009 20:54:39 // 27172
Ilyen az enyém is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2009 20:23:08 // 27171
teljes Unix kínálat :D
admirális10-10-2009 20:18:11 // 27170
Kormány gömbfejet kell vennem. Mely gyártók termékeit érdemes venni és melyiket nem? Lemförder, OCAP, Optimal, Redaelli R, Ruville, Sidem, Swag/Febi? Ezekből tudnék választani.

Valamint aki tud Budapesten jó futóművest ajánlani, az írjon!
sztane10-10-2009 17:17:39 // 27169
én anno a fiatnál rendeltem meg, s másnapra meghozták
biglaci10-10-2009 16:09:21 // 27168
hello, mar regebben irtam, mit eszleltem ezzel a csovel kapcsolatban

, most van egy uj infomaciom. sikeres egr tisztitas visszaszerelesekor volt hely hogy rendesen megmozgassam ezt a csovet felfele, s nagyobb erofeszites nelkul ki lehet huzni... :(


ujabb velemenyek? :)
esetleg mozog masnak is?
koszi.
Laca10-10-2009 08:01:21 // 27166
Nem tudná valaki hol találok a fokoló prizmáról képet /ami kell a vezérlésbeállitáshoz/.Lehet kapni vagy szerezni valahonnan!Elöre is köszönöm.Szép napot mindenkinek!!!
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2009 07:35:07 // 27165
na azt nem hiszem ....
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)10-10-2009 06:57:55 // 27164
Nekem a 155 2.0 TS pont így volt megcsinálva. sokkal nagyobbat pörgött, az érezhetően kisebb fojtás miatt jobban veszi a fordulatot.
Mondjuk én egy simota direktszűrővel és egy sport hátsó dobbal is kombináltam.
Azaz pontosabban újracsövezve a katalizátor csonktól 60mm el univerzális katalizátor+lambda, középdob repült gazgyorsító helyére, hátsó meg sportdob.

4000 től számított nagyon egyébként. Iszonyatos volt és nem hangerőre ;)
4000 ig csendes duruzs, felette sem hangos, csak ha padlót nyomtál, de akkor megabrutál. Iszonyatos öblítési hang.
A jobb1 ben bugyinedvesítő, feltéve ha vágott az illető hasa alja ;) De lehet másnak is :D

Fogysztásról nem nyilatkozok... nekem csippes volt és a V6TB nem eszik annyit most :D
De szerintem kevesebbet evett 1 literrel kb .(13-15L átlag)
Csak hát a feeling miatt meg jobban taposod szal...... ;)
Most a V6TBn van de itt nem nagy szám. Aztán elveszlik azt a pár lovó a 200LE fényében. passz.
Jata10-10-2009 06:19:39 // 27163
Ejnye! Tavaly még nem ezt mondtad nekem...
Lacci10-10-2009 01:04:17 // 27162
Hali mindenki!

Köszi a válaszokat, megrendelem a gyárit, annyival nem kerül többe.

Viszont felmerült 1 ötlet miközben ültünk a garázsban, valaki próbálkozott már a közép dob kidobásával illetve gázgyorsítóra cserélésével? egy megfelelő sportdobbal kísérve?

Esetleg lecserélnék mindent a katalizátor után és csak a fent említett gázgyorsító és hátsó dob maradna...

Esetleg ellenjavaslat, vagy valakinek jó/rossz tapasztalat?!

Köszi előre is!
Dévid08-10-2009 22:18:56 // 27161
12 éves, 72000 km van benne, az utóbbi 2 évben nem ment összességében 3000 km-t. Az előző tulaj 50000 km-el vette 4-5 éve. Azért lehet rá kicsit költeni, de nem lesz vészes úgy tűnik.
Liquid08-10-2009 22:16:13 // 27160
ha jól csalódom, akkor a dayco gyári beszállító, mindenesetre én is inkább a gyári csomagolásút venném meg, egy TS vezérlésével drága és veszélyes játszani :)
Buksi08-10-2009 17:32:29 // 27159
Lassan jöhet a motorgenerál is! :-D
Ferke08-10-2009 17:30:59 // 27158
Akkor pl. attól levegősödhetett fel:)
3 liter hűtővíz??? Kemééény vagy:))))
Buksi08-10-2009 17:19:56 // 27157
Akkor jöhet a légtelenítés! :-)
Dévid08-10-2009 17:16:51 // 27156
Van, már van. Mikor először nyitottam fel a motorháztetőt, akkor minden folyadékot utántöltöttem amit kellett. ca. 3 liter hűtőfolyadékot, meg egy kevés fékolajat. Elég kicsi fék volt rajta, de egy nagyobb satu után már az sem.
Buksi08-10-2009 17:05:32 // 27155
Légteleníteni kell! :-))
Az meg jó kérdés, hogy mitől levegősödött fel!? Van elég fékfolyadék a tartályban?
Dévid08-10-2009 17:02:41 // 27154
Oszt mit tok ilyenkor csinyáni? Vagy egyáltalán mitől levegősödhetett fő?
Buksi08-10-2009 17:01:01 // 27153
Így is mondhatjuk! :-D
Dévid08-10-2009 16:59:35 // 27152
Pff. akkor IFA lett? :D
Buksi08-10-2009 16:58:14 // 27151
Okéé, én elhiszem! :-))
Buksi08-10-2009 16:58:00 // 27150
Levegős a rendszer!
Ferke08-10-2009 16:55:39 // 27149
Pedig tééleg ez a gyári:)
Dévid08-10-2009 16:53:32 // 27148
Üdv srácok. Azt a jelenséget mi okozhatja, hogy padlóig be tudom nyomni a fékpedált álló motornál is, és pumpálásra sem keményedik fel? Persze fék nincs menet közben sem.
Buksi08-10-2009 16:52:24 // 27147
Még nem volt dolgom ezzel a márkával! :-)
Ferke08-10-2009 16:51:06 // 27146
Szíjból szerintem semmi baj a daycoval, és a feszítő/vezetőből is látezik már gyári minőségű nem gyári cucc...de az igaz, hogy nem sokkal drágább a gyári...
Buksi08-10-2009 16:49:56 // 27145
Akkor ezt most én is beszoptam! :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2009 16:48:49 // 27144
dayco a gyári szíj ....
Buksi08-10-2009 16:37:20 // 27143
Én nem tudom, hogy milyen márka ez a Dayco, meg mennyire jó, de ha a helyedben lennék, akkor én biztos a gyárit venném! Inkább + 10 ezer, mint + 500000 motorfelújítás! :-))
Lacci08-10-2009 15:59:45 // 27142
Hello mindenki!

Vezérlés csere előtt állok, mi a véleményetek, milyen alkatrészt érdemes venni?
Dayco vezérlés szettet néztem, mik a tapasztalatok? kb 10ezerrel olcsóbb mint a gyári.

Köszi a válaszokat!

Ja, 156 2.0 TS -ről van szó, '98 ból.
147Smz08-10-2009 10:27:02 // 27141
Tegnap életemben először elmentem az OMV-hez és tankoltam Carrera95-öst. Meglátjuk, hogy segít-e az indítás-lefulladás problémán, bár ez nem magasabb oktánszámú benya.
onager7307-10-2009 19:34:26 // 27140
Sziasztok!

A következő volna a problémám: 1.6 boxer és magas a CO. Műszakira már csak ezt kellene megcsinálnom. pár napja voltam co mérésen és azt mondta az ember hogy szerinte nem a lambda szonda és a katalizátor a hibás hanem valami más. lehet h valami cső elvan repedve, farslevegő meg ilyesmi? a motor szépen jár de a gyertya nagyon világos szürke, szinte fehér (champion van benne). nekem még azt tanították a szakik h a szép világos őzbarna a jó szín. mellékelek róla egy képet és várom az ötleteket. A szerelők eddig nem tudtak mondani semmit.
Ha van valakinek ötlete azt szívesen fogadom!

Köszi!

Csáóóó
147Smz07-10-2009 12:53:21 // 27139
Nekem is ez a problémám. A magas oktánszámot mondták nekem is, de nincs kedvem megfizetni a méregdrága V-Power Racinget...
Buksi06-10-2009 20:17:49 // 27138
Most már tudom! :-)))
Buksi06-10-2009 20:17:37 // 27137
Nah, nem mondod? :-D
pe-Ti06-10-2009 20:15:37 // 27136
Üdv!
156-nál nem kell a féltengely csavarokat bolygatni fékbetét+tárcsa cserekor viszont egyik-másik csavar eléggé be tud gyógyulni! Amire még feltétlen ügyelj: a nyereg meg a tartókonzol csavarokat menetrögzítővel kell összerakni mivel semmi más nem biztosítja no meg a dugattyú visszanyomásánál vigyázz nehogy megsérüljön a porvédő! Az ABS hidraulika egység sem szereti ha visszafele megy a fékolaj így inkább nyisd meg a légtelenítőt finoman amikor nyomod vissza a dugattyút! A nyereg csúszkáit takarítsd ki összerakásnál legjobb a fékszerelő paszta vagy a vazelin a sima "gépzsír" a porvédő gumit károsíthatja!
Buksi06-10-2009 19:58:05 // 27134
Téged nem is lehet! :-DD
András bácsi06-10-2009 19:56:10 // 27133
Akkor miért kell félrevezetni engem? :)
Buksi06-10-2009 19:49:16 // 27132
Jah, tényleg! Nem is kell kivenni a csavart! :-D
András bácsi06-10-2009 19:45:20 // 27131
Miért kéne a féltengelyt bántani fékcserekor?
WIK_14606-10-2009 19:39:24 // 27130
valaki tud nekem kb árat mondani 146 kipuf-ról? Kat után csak cső, és hátsó dob. erre gondoltam
Buksi06-10-2009 18:40:40 // 27129
Nincs mit! Menni fog, nem lesz gond! ;-))
bagoly06-10-2009 18:39:27 // 27128
Kösz a jótanácsokat?ha esetleg nemmenne beüzemelem a gépet és majd csak segít a cartársak közül valaki!
Buksi06-10-2009 18:37:00 // 27127
Sztem nincs! Legalább is nem emlékszem semmi komolyra, amikor én cseréltem a 155-ön! Annyi, hogy a végén nagyon meg kell húzni a féltengelycsavarokat! Alár rá is állhatsz a csőre! :-))
Jah, és ha rakod össze a nyerget az új betétekkel (mondjuk nem tudom, hogy a 156-on hogy van) picit zsírozd meg a "csúszkákat", hogy könnyebben járjanak! Meg ahol a betét felfekszik a nyeregre ott is kend meg egy kicsit! :-)
bagoly06-10-2009 18:30:06 // 27126
Üdv! légkulcsom az sajna nincs tehát marad a strapabíró cső! Egyéb más amire ugyelnem kellene!
Buksi06-10-2009 17:40:56 // 27125
Hali!

Sztem megtudod csinálni! Nem egy nagy ördöngősség! Csak a féltengelycsavarokat lesz nehéz leszedni, de ha azok megvannak, akkor már nincs gond! :-) De keresel valami jó hosszú és strapabíró csövet és azzal menni fog! De ha van légkulcsod az még jobb! :-))
bagoly06-10-2009 17:30:28 // 27124
Üdv cartársak! lenne 1 olyan kérdésem,hogy a komplett fék T+B cserét megtudom-e magam csinálni,vagy inkább bízzam szakemberre! Ha igen mire kell vigyáznom,figyelnem? Köszönöm! :-))))
Dekka06-10-2009 12:34:19 // 27123
hát Győrbe sajnos nem, Pesten tudok boxer szakit
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.