Ferke15-10-2009 17:03:51 //
27223
Úrrsiten, pb, mi a fene ez az olajsáros rettenet??! Szégyen! Egy ilyet beraksz egy nyilvános topicba? Ez a boxerek lejáratása!:))))
Miért nem szólsz, ha kell normális kép, normális alkatrészekről:))

fefe0115-10-2009 16:17:51 //
27222
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy az autom egyfolytában rángat főleg ha leveszem a gázról a lábam. A műszerfalon minden kivilágít pl. töltés, ABS, kézifék. ha felkapcsolam a világítást vagy ha a fűtést bekapcsolom de még ha indexelek is. HA viszont lekapcsolom akkor minden elalszik!
Valaki találkozott már ilyennel?
Mitől lehet ez?
pb_15-10-2009 14:36:27 //
27221
Nincs mit!)
Longman15-10-2009 14:31:02 //
27220
Köszönjük Emese.. :)
pb_15-10-2009 14:25:57 //
27219
GPS.
Longman15-10-2009 14:21:30 //
27218
Az lehet, de ha egyszer nem megy.. Nem tudom (talán nem is lehet) megoldani, azért kellene egy alternatív megoldás..
pb_15-10-2009 14:18:32 //
27217
Pedig az lenne a lg1xűbb a gyári jeladóról lecsatlakozni.
Longman15-10-2009 14:06:30 //
27216
Persze, a KM-órához kellene.
Közben olvastam a többit is, azért kell, mert a váltóból a gyári jeladótól nem tudok sajnos jelet venni. Persze biztos át lehet kötözgetni, de sajna nem haladok vele, úgyhogy azért kellen valami alternatív megoldás..
pb_15-10-2009 14:05:17 //
27215
Ezen a képen jól látszik a jeladó helye.
GTPeti15-10-2009 13:51:22 //
27214
Pedig nekem úgy tűnt, hogy te pont nem arról beszélsz amiről én (sebességjel).
pb_15-10-2009 13:41:58 //
27213
Én is arról beszéltem. Amúgy nyugodtan lehet venni jelet a kmóra jeladótól is. Nem feltétlen kell túlbonyolítani a dolgot.
GTPeti15-10-2009 13:36:10 //
27212
...a kollégának pedig sebességjelre van szüksége.
pb_15-10-2009 13:33:08 //
27211
Pedig így van.)
A fordszám jelet, pedig a főtengelyről szokták venni.)
Mulder15-10-2009 13:15:46 //
27210
Az már néha sörből is sok:D
Nekem is elcsipegeti a vizet 100km kb 2-3 deci. Maghajtottam a hegyen és akkor megnéztem a vízcsövet, és össze tudtam nyomni. Azt mondták tuti nem hengerfejes. Hogy lehet kideríteni, hogy hol "csőpöghet" el? Nyomás alá kell helyezni a rendszert, és.......vagy.......?
Buddha15-10-2009 13:14:19 //
27209
Igen, ezt már feltalálták! :-) Úgy hívják "fordulatszámmérő"! :-D
GTPeti15-10-2009 13:00:53 //
27208
Ez érdekes. :)
Remek dolog lehet egy sebességmérő, aminek a mutatója túráztatásra mozog. :)
pb_15-10-2009 12:53:46 //
27207
Pedig 1 33asnál, inkább a motorhoz közelebbi végénél nyernék ki ilyen jelet.))
GTPeti15-10-2009 12:37:05 //
27206
A kérdésre akkor tudok pontosabban válaszolni, ha megmondod, mire is kellene a jel. Tipp: Km-órához.
GTPeti15-10-2009 12:36:08 //
27205
Természetesen nem a motor felölire. :)
Arra, ahol már a kerekek fordulatszámával arányos jelet lehet kinyerni.
Longman15-10-2009 12:28:52 //
27204
Köszi!
"FWD-nél inkább a hátsóról "lopnék" jelet. " - és ez elméletben hogyan kivitelezhető, hogy lehet onnan jelet "lopni?
Wickey15-10-2009 12:00:56 //
27203
nemtom... az enyém bekussol a lent leírtak szerint. :-)
Ferke15-10-2009 10:54:52 //
27202
Akkor viszont nem tudom, hogy milyen jtd-m van, mert nekem megy sokszor még fél percig is...:))
pb_15-10-2009 10:48:37 //
27201
A melyik végére tetszik gondolni?))
GTPeti15-10-2009 10:24:58 //
27200
Mindenképpen a váltó vége felé és a kerekek között kell a jelre szert tenni. Tehát marad még egy tetszőleges ABS jeladó. (FWD-nél inkább a hátsóról "lopnék" jelet. (Maximalsiták vehetik - amennyiben 4 szenzor van van - mindkét hátsó jelet és képezhetik ennek átlagát. Így pontosabb.)
Buksi15-10-2009 10:04:02 //
27199
Nem hülyültél meg, én keveredtem meg egy kicsit! :-)))
Longman14-10-2009 15:23:34 //
27198
Sziasztok!
Valaki aki villanyászatban otthon van, meg tudná mondani, hogy régebbi típusú Alfánál (164,155,145, stb) a váltón kívül lehet-e máshonnan sebesség jelhez jutni??
Liquid14-10-2009 14:49:59 //
27197
ez mondjuk igaz
Wickey14-10-2009 14:38:46 //
27196
kemény egy másodpercig. De semmiképpen sem "lekapcsolásig". Ebből a szempontból a jtd senkiföldje, nem lehet rá fogadni rekesz sörben hogy leáll vagy nemálle gyújtáselvételre, mert AZONNAL nem áll le, de nem is megy huzamosabb ideig, hanem fix 1-2 sec után lövi le magát. :-)
Wickey14-10-2009 14:36:23 //
27195
Megy, mellesleg teljesen feleslegesen. Amint a motort leállítod, a vízpumpa nem keringeti a vizet, onnantól kezdve senkit nem érdekel, hogy a kocsi elején a hűtőben hány fokos a víz. Meg szlopálja a drága áramot az akksiból.
Forrásközelben nem szabad leállítani egyiket se, hagyni kell alapjáraton visszahűlni. Ez persze normálisan működő autó esetére igaz, ha valami állva a dugóban megforr, azt nem hűti vissza csak talán a menetszél de inkább az se. Ellenben ha felveretsz a hegyre tízezerrel, illik hagyni ketyegni egy fél-egy percet hadd csapasson vissza a pirosból normálba a mutató. Ez persze mindkét (venti leáll, nemálle) esetre is igaz (lásd fenn: ha nincs keringés, az életben le nem hűl).
kertecs14-10-2009 08:37:01 //
27194
Már kezdtem aggódni, h hülyülök, és nem jól emlékszem... : )
Ferke13-10-2009 14:20:54 //
27193
Meg a jtd-nél is megy tovább....
Liquid13-10-2009 13:39:58 //
27192
ez így "gyári" :) pedig nem a legjobb, a FIAT-nál, legalábbis az UNO-nál megy a venti leállítás után is
147Smz13-10-2009 13:28:20 //
27191
Nekem a 145-re rá van írva, hogy ne tedd oda a ventihez a kezedet még álló motornál sem, mert beindulhat. Gondolom nem csak poénból írták rá :D
pb_13-10-2009 13:16:00 //
27190
Nem mind1ik típusban.
Ugy tudom gyárilag igy van,nekem eddig mindkettőben igy müködött.
Nem lehetetlen, de legózós művelet... :)
Cserés lehet még a fék nagyobbra, esetleg lengéscsillapítók, váltó, sokminden
Ha ilyenbe gondolkodol, talán a legjobb venni donornak egy komplett V6 verda elsőfelet :)
Alfáéknál sajna ez így van gyárilag, bár nekem is jobban tetszene, ha hőmérsékletfüggően menne a venti leállítás után is...
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy ha ki szeretném cserélni a motort ami jelenleg 2.0 TS, egy 3.0V6 ra az sok bajjal jár? Utána kipufogo rendszert kell csináltatni, uj leömlőket stb..?
Hello Mindenki!
Lenne egy kérdésem:
Alfa 147 2.0 Ts Motor hömérséklet 92C ami sztem OK! Ha tegyükfel meghajtom a vasat és után meg állok, megy a ventillátor! Motort leállítom a venti is megáll! Ha gyújtást ráadom akkor megy tovább! Ez normális, gyárilag van így?
Mert eddig minden kocsiba azt láttam hogy leállítom, és aztán még a vneti visszahüti a vizet optimálisra!
Köszi a választ!
pb_13-10-2009 10:34:13 //
27184
API-SF/CD
SAE 10W-40 félszintetikus, vagy szintetikus
+ kell nézni, hogy a gyártók mit ajánlanak ebben a kategóriában.
Coyote13-10-2009 10:20:18 //
27183
Üdv mindenki.
Segitség kellene, olaj csere elött állok kérdésem milyen olajat használjak 1,6 boxer.
Valami kedvező árfekvésü termék érdekelne.
Köszönöm.
Sziasztok!
Lengés csillapítónál mit jelent,hogy 1 vagy 2 csöves?Számít milyet rakok be?
Köszi!
Mármint, hogy melyik pipa, melyik henger ? Vagy mi nem kerek ?
Alfa Manualok 1000 el minden tipushoz, nemsokára lesz uj feltöltés Eper meg minden ;)
Ha valakinek van olyan doksija, ami nincs fent és megosztaná népes társaságunkkal, ne tartsa magában !!! Az oldalon van emailcim, tessék jelezni !
Hja a site féreghajtva ;)
Docky Alfa manuálok
biglaci10-10-2009 22:28:32 //
27177
kosz, megnyugodtam :)
Üdv Urak,Tudna valaki egy fotót 1.8 ts láncos 155-ös,gyujtás bekötésről?melyik kábelt,hová tegyem?
Nekem ezek vannak,de nem tudom kivenni,melyik hová megy.

3D CAD model Jó lesz ? ;) turbocad formátum 3Dscannerrel készítve a gyári cuccról.
Ha letöltéskor durrog, hogy támadó webhely, hagyd figyelmen kívül !
Vagy nyisd meg a linket explorerrel ;)
Már töröltettem a BadWare listáról a webcímet, csak lassan megy a dolog.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.