Forum >> Szerelőműhely

kertecs14-10-2009 08:37:01 // 27194
Már kezdtem aggódni, h hülyülök, és nem jól emlékszem... : )
Ferke13-10-2009 14:20:54 // 27193
Meg a jtd-nél is megy tovább....
Liquid13-10-2009 13:39:58 // 27192
ez így "gyári" :) pedig nem a legjobb, a FIAT-nál, legalábbis az UNO-nál megy a venti leállítás után is
147Smz13-10-2009 13:28:20 // 27191
Nekem a 145-re rá van írva, hogy ne tedd oda a ventihez a kezedet még álló motornál sem, mert beindulhat. Gondolom nem csak poénból írták rá :D
pb_13-10-2009 13:16:00 // 27190
Nem mind1ik típusban.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)13-10-2009 13:12:35 // 27189
Ugy tudom gyárilag igy van,nekem eddig mindkettőben igy müködött.
Fairlane13-10-2009 13:04:08 // 27188
Nem lehetetlen, de legózós művelet... :)
Cserés lehet még a fék nagyobbra, esetleg lengéscsillapítók, váltó, sokminden

Ha ilyenbe gondolkodol, talán a legjobb venni donornak egy komplett V6 verda elsőfelet :)
Fairlane13-10-2009 13:01:26 // 27187
Alfáéknál sajna ez így van gyárilag, bár nekem is jobban tetszene, ha hőmérsékletfüggően menne a venti leállítás után is...
zsoltee1013-10-2009 12:05:43 // 27186
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy ha ki szeretném cserélni a motort ami jelenleg 2.0 TS, egy 3.0V6 ra az sok bajjal jár? Utána kipufogo rendszert kell csináltatni, uj leömlőket stb..?
Tomasman13-10-2009 10:50:52 // 27185
Hello Mindenki!

Lenne egy kérdésem:

Alfa 147 2.0 Ts Motor hömérséklet 92C ami sztem OK! Ha tegyükfel meghajtom a vasat és után meg állok, megy a ventillátor! Motort leállítom a venti is megáll! Ha gyújtást ráadom akkor megy tovább! Ez normális, gyárilag van így?

Mert eddig minden kocsiba azt láttam hogy leállítom, és aztán még a vneti visszahüti a vizet optimálisra!

Köszi a választ!
pb_13-10-2009 10:34:13 // 27184
API-SF/CD
SAE 10W-40 félszintetikus, vagy szintetikus
+ kell nézni, hogy a gyártók mit ajánlanak ebben a kategóriában.
Coyote13-10-2009 10:20:18 // 27183
Üdv mindenki.

Segitség kellene, olaj csere elött állok kérdésem milyen olajat használjak 1,6 boxer.
Valami kedvező árfekvésü termék érdekelne.

Köszönöm.
szasza(SW)11-10-2009 17:38:32 // 27182
Sziasztok!
Lengés csillapítónál mit jelent,hogy 1 vagy 2 csöves?Számít milyet rakok be?

Köszi!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)11-10-2009 12:19:53 // 27180
Mármint, hogy melyik pipa, melyik henger ? Vagy mi nem kerek ?
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)11-10-2009 12:18:42 // 27179
Alfa Manualok 1000 el minden tipushoz, nemsokára lesz uj feltöltés Eper meg minden ;)

Ha valakinek van olyan doksija, ami nincs fent és megosztaná népes társaságunkkal, ne tartsa magában !!! Az oldalon van emailcim, tessék jelezni !

Hja a site féreghajtva ;)

Docky Alfa manuálok
biglaci10-10-2009 22:28:32 // 27177
kosz, megnyugodtam :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-10-2009 21:17:19 // 27175
Üdv Urak,Tudna valaki egy fotót 1.8 ts láncos 155-ös,gyujtás bekötésről?melyik kábelt,hová tegyem?
Nekem ezek vannak,de nem tudom kivenni,melyik hová megy.

Docky_SD ( Bruno Banáni ;)10-10-2009 21:01:48 // 27174
3D CAD model Jó lesz ? ;) turbocad formátum 3Dscannerrel készítve a gyári cuccról.
Ha letöltéskor durrog, hogy támadó webhely, hagyd figyelmen kívül !
Vagy nyisd meg a linket explorerrel ;)
Már töröltettem a BadWare listáról a webcímet, csak lassan megy a dolog.
Adrián10-10-2009 20:57:58 // 27173
meg az enyém is!
András bácsi10-10-2009 20:54:39 // 27172
Ilyen az enyém is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2009 20:23:08 // 27171
teljes Unix kínálat :D
admirális10-10-2009 20:18:11 // 27170
Kormány gömbfejet kell vennem. Mely gyártók termékeit érdemes venni és melyiket nem? Lemförder, OCAP, Optimal, Redaelli R, Ruville, Sidem, Swag/Febi? Ezekből tudnék választani.

Valamint aki tud Budapesten jó futóművest ajánlani, az írjon!
sztane10-10-2009 17:17:39 // 27169
én anno a fiatnál rendeltem meg, s másnapra meghozták
biglaci10-10-2009 16:09:21 // 27168
hello, mar regebben irtam, mit eszleltem ezzel a csovel kapcsolatban

, most van egy uj infomaciom. sikeres egr tisztitas visszaszerelesekor volt hely hogy rendesen megmozgassam ezt a csovet felfele, s nagyobb erofeszites nelkul ki lehet huzni... :(


ujabb velemenyek? :)
esetleg mozog masnak is?
koszi.
Laca10-10-2009 08:01:21 // 27166
Nem tudná valaki hol találok a fokoló prizmáról képet /ami kell a vezérlésbeállitáshoz/.Lehet kapni vagy szerezni valahonnan!Elöre is köszönöm.Szép napot mindenkinek!!!
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2009 07:35:07 // 27165
na azt nem hiszem ....
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)10-10-2009 06:57:55 // 27164
Nekem a 155 2.0 TS pont így volt megcsinálva. sokkal nagyobbat pörgött, az érezhetően kisebb fojtás miatt jobban veszi a fordulatot.
Mondjuk én egy simota direktszűrővel és egy sport hátsó dobbal is kombináltam.
Azaz pontosabban újracsövezve a katalizátor csonktól 60mm el univerzális katalizátor+lambda, középdob repült gazgyorsító helyére, hátsó meg sportdob.

4000 től számított nagyon egyébként. Iszonyatos volt és nem hangerőre ;)
4000 ig csendes duruzs, felette sem hangos, csak ha padlót nyomtál, de akkor megabrutál. Iszonyatos öblítési hang.
A jobb1 ben bugyinedvesítő, feltéve ha vágott az illető hasa alja ;) De lehet másnak is :D

Fogysztásról nem nyilatkozok... nekem csippes volt és a V6TB nem eszik annyit most :D
De szerintem kevesebbet evett 1 literrel kb .(13-15L átlag)
Csak hát a feeling miatt meg jobban taposod szal...... ;)
Most a V6TBn van de itt nem nagy szám. Aztán elveszlik azt a pár lovó a 200LE fényében. passz.
Jata10-10-2009 06:19:39 // 27163
Ejnye! Tavaly még nem ezt mondtad nekem...
Lacci10-10-2009 01:04:17 // 27162
Hali mindenki!

Köszi a válaszokat, megrendelem a gyárit, annyival nem kerül többe.

Viszont felmerült 1 ötlet miközben ültünk a garázsban, valaki próbálkozott már a közép dob kidobásával illetve gázgyorsítóra cserélésével? egy megfelelő sportdobbal kísérve?

Esetleg lecserélnék mindent a katalizátor után és csak a fent említett gázgyorsító és hátsó dob maradna...

Esetleg ellenjavaslat, vagy valakinek jó/rossz tapasztalat?!

Köszi előre is!
Dévid08-10-2009 22:18:56 // 27161
12 éves, 72000 km van benne, az utóbbi 2 évben nem ment összességében 3000 km-t. Az előző tulaj 50000 km-el vette 4-5 éve. Azért lehet rá kicsit költeni, de nem lesz vészes úgy tűnik.
Liquid08-10-2009 22:16:13 // 27160
ha jól csalódom, akkor a dayco gyári beszállító, mindenesetre én is inkább a gyári csomagolásút venném meg, egy TS vezérlésével drága és veszélyes játszani :)
Buksi08-10-2009 17:32:29 // 27159
Lassan jöhet a motorgenerál is! :-D
Ferke08-10-2009 17:30:59 // 27158
Akkor pl. attól levegősödhetett fel:)
3 liter hűtővíz??? Kemééény vagy:))))
Buksi08-10-2009 17:19:56 // 27157
Akkor jöhet a légtelenítés! :-)
Dévid08-10-2009 17:16:51 // 27156
Van, már van. Mikor először nyitottam fel a motorháztetőt, akkor minden folyadékot utántöltöttem amit kellett. ca. 3 liter hűtőfolyadékot, meg egy kevés fékolajat. Elég kicsi fék volt rajta, de egy nagyobb satu után már az sem.
Buksi08-10-2009 17:05:32 // 27155
Légteleníteni kell! :-))
Az meg jó kérdés, hogy mitől levegősödött fel!? Van elég fékfolyadék a tartályban?
Dévid08-10-2009 17:02:41 // 27154
Oszt mit tok ilyenkor csinyáni? Vagy egyáltalán mitől levegősödhetett fő?
Buksi08-10-2009 17:01:01 // 27153
Így is mondhatjuk! :-D
Dévid08-10-2009 16:59:35 // 27152
Pff. akkor IFA lett? :D
Buksi08-10-2009 16:58:14 // 27151
Okéé, én elhiszem! :-))
Buksi08-10-2009 16:58:00 // 27150
Levegős a rendszer!
Ferke08-10-2009 16:55:39 // 27149
Pedig tééleg ez a gyári:)
Dévid08-10-2009 16:53:32 // 27148
Üdv srácok. Azt a jelenséget mi okozhatja, hogy padlóig be tudom nyomni a fékpedált álló motornál is, és pumpálásra sem keményedik fel? Persze fék nincs menet közben sem.
Buksi08-10-2009 16:52:24 // 27147
Még nem volt dolgom ezzel a márkával! :-)
Ferke08-10-2009 16:51:06 // 27146
Szíjból szerintem semmi baj a daycoval, és a feszítő/vezetőből is látezik már gyári minőségű nem gyári cucc...de az igaz, hogy nem sokkal drágább a gyári...
Buksi08-10-2009 16:49:56 // 27145
Akkor ezt most én is beszoptam! :-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.