Forum >> Szerelőműhely

Vikking 31107-11-2009 17:13:51 // 27486
Oda is adnád gondolom 1.500.000-ért :DDD
Buksi07-11-2009 17:12:16 // 27485
Az enyém pl. most nem lenne az, ha valaki meg akarná venni! ;-))))))))
Buksi07-11-2009 17:11:45 // 27484
Ajjjajjjjjj... :-(

Széthajtottad? :-DD
Vikking 31107-11-2009 17:11:16 // 27483
Igen, ez így azért elég nagy probléma :DDDDDDD
Vikking 31107-11-2009 17:10:55 // 27482
Persze, de melyik autó nem az? :)))

(Kivéve egy jó kis boxert... :P :DDDDD)
Szabeee07-11-2009 17:10:52 // 27481
törött hajtókar meg dugattyú..
Buksi07-11-2009 17:09:39 // 27480
De mi bajod a tiétekkel? :-)
Buksi07-11-2009 17:09:20 // 27479
Így is lutri sztem! :-/
Szabeee07-11-2009 17:07:46 // 27478
hát bontott cuccot már néztem, nem volt semmi... töröttben ez a kettő van nálunk...
Vikking 31107-11-2009 17:07:27 // 27477
Ha alkatrésznek kell, akkor azt érdemes :)
Barni14707-11-2009 17:07:18 // 27476
Az aksit kösd le 10 percre , ha elaszik a sárga kulcs és úgysemindul , akkor kezdheted keresgélni a hibát.
Buksi07-11-2009 17:05:39 // 27475
Vaze, ne törött autókat nézegessél már! :-D
Vikking 31107-11-2009 17:04:54 // 27474
Ez is kb mint a másik, uccajverseny klubbbb :DDD

De egyébként szépnek tűnik igazából, ettől függetlenül ha motor kell, inkább olyat nézz, ami konzervatívabbnak tűnik, hátha azzal nem nyúlhatsz annyira félre.
Vikking 31107-11-2009 17:03:16 // 27473
Mondjuk úgy :)))
Szabeee07-11-2009 17:02:29 // 27472
okés, csak érdeklődtem..... de van egy másik... ez
Szabeee07-11-2009 17:01:37 // 27471
tapasztalat?? :)
Vikking 31107-11-2009 16:59:10 // 27470
Ráadásul énszerintem nem egyszerű tetőre tenni egy 46-ot.. Legalábbis a 45-öt nem az...
Vikking 31107-11-2009 16:58:27 // 27469
Nagyon szívesen :DDD
Buksi07-11-2009 16:56:28 // 27468
Sztem felejtős! :-)
Buksi07-11-2009 16:56:06 // 27467
Köszi! :-D
Szabeee07-11-2009 16:56:03 // 27466
:DDDDDDDD hát igen, azt tudjuk, hogy bukfenceztek vele :D
Buksi07-11-2009 16:55:32 // 27465
Na várjál, félreolvastam! Szóval még meg van a tiétek? Nem adtátok el? :-)
Vikking 31107-11-2009 16:55:15 // 27464
Válaszolok a Buksi helyett :)

Tetőre tették, ráadásul vájpercsíkos autó úgyhogy valszleg a bele ki lett taposva... És nem véletlenül került tetőre...

Gondolom.

Persze lehet hogy nyugdíjas ügyvéd - orvos házaspár használta vasárnap a falun belül templomba járni és soha nem pörgették 1150 fölé a motort mióta megvan, és csak azért került tetőre, mert az egyik kanyarban hirtelen földrengés volt és nem lehetett már korrigálni........

de erre asszem nem nagy az esély :DDDDDDDD
Szabeee07-11-2009 16:51:23 // 27463
figyelek, fülelek.... miért ne?
Buksi07-11-2009 16:46:22 // 27462
Ha rám hallgatsz, akkor ezt a roncsot nem veszitek meg! ;-)
Szabeee07-11-2009 16:40:13 // 27461
még egy kérdést engedjetek meg

ha megvennénk ezt és a motort, váltót, kuplungot meg sz.gépet átépitenénk a miénkbe.... megérné? vagy teljesen hülyeséget kérdezek és találok ki?
KOBRA3307-11-2009 13:22:36 // 27460
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül bontott 147-es kormányműve?
b.dani07-11-2009 00:29:49 // 27459
Hali, a mai esős nap folyamán menet közbe egyszercsak leállt a motor és azóta nemtudom elinditani.(145 1.6 ts) A piros befecskedező hibára utaló lámpa folyamatosan világít gyujtásnál és a mellette levő kis sárga kulcs(alatta code felirattal) is. Öninditó pörget de semmi. Ja és 1-2msperccel azután hogy ráadom a gyujtást a fordulatszámmérő igy kicsit megmozdul. Mi lehet a baj?? aki tud valamit irjon légyszi. köszi
Szilárd06-11-2009 22:14:17 // 27458
Sziasztok!

Tudna nekem valaki Pesten megbízható villanyszerelőt ajánlani??
Az elektromos ablakommal lenne gondom...
Bazsa7205-11-2009 14:59:16 // 27457
Az intercooler gyártók oldalán kellene körül nézni, ott biztos vannak adatok, hogy milyen turdóhoz használhatóak, így be lehet határolni:)
Bazsa7205-11-2009 14:57:12 // 27456
Nem tudom, ez segít e valamit. A neten találtam.

Köztes töltőlevegő visszahűtő (Intercooler)
Amikor a levegőt összenyomjuk, akkor az felmelegszik és amikor felmelegítjük akkor kitágul. (Szerkesztő: gáztörvény (pV=NkT)) Ezért, amikor a nyomást megnöveli a turbófeltöltő, akkor ennek az lesz az eredménye, hogy a levegő felmelegszik, mielőtt bejut a hengerekbe. Azért, hogy növeljük a motor teljesítményét a cél az, hogy több levegőmolekulát juttassunk a hengerekbe és nem szükséges, hogy nagy legyen a nyomás.



Hol helyezkedik el a turbófeltöltő a gépkocsiban?
Az intercooler, vagy más néven a töltőlevegő hűtő egy kiegészítő komponense a turbótöltőnek, ami úgy néz ki mint egy hűtő, kivéve a levegőjáratot az intercooler külső és belső oldalán. A levegőbeömlés egy tömített csatornán keresztül történik, míg a motorhűtő esetén egy ventilátor növeli a légáramlás sebességét. Az intercooler tovább növeli a motor teljesítményét azzal, hogy hűti a kompresszor segítségével összenyomott levegőt, mielőtt az a hengerekbe jut. Ez azt jelenti, hogy ha a turbótöltő 7psi (0,48 bar) nyomással dolgozik, akkor a hűtött levegő 7 psi (0,48 bar) hűtött levegőt képes nyomni a hengerekbe, aminek nagyobb a sűrűsége, így több oxigén molekulát tartalmaz, mint a melegebb levegő.
linzenbold05-11-2009 14:28:37 // 27455
köszi a segítséget!!! Már sikerült is letöltenem!!! Na de ha már itt vagyok esetleg abba tud nekem valaki segíteni hogy az intercooler méretét mi alapján kell választani??? amennyire én tudom, minél nagyobb annál jobb, viszont egy pont után már csak ront a teljesítményen!! ez így van???
Bazsa7205-11-2009 14:23:29 // 27454
Szeva!
Innen le is töltheted:
http://www.alfa145.co.uk/dl.html
Tom1205-11-2009 14:16:15 // 27453
Alfaowner Script Bold Italic /TrueType/
linzenbold05-11-2009 14:08:30 // 27452
Sziasztok!!! Valaki megtudná nekem mondani hogy milyen betűtipussal íródott a képen látható felirat????
Dévid05-11-2009 13:47:19 // 27451
Éreztem.
Tavaszig van időm, addig nem kell lecibálni az ablakokat. :D
Ferke05-11-2009 09:16:57 // 27450
Akkor úgy néz ki, nem úszod meg a szétszedést sajnos:(
[k i z z o]04-11-2009 22:20:11 // 27449
Mindenképp szerezz csövet normálisat, nagyon érzékeny a cucc a méretlen levegőre. Szerintem hidegen van elég benzin a többlet levegőhöz, de melegen már nincs mért beszivott levegő esetleg.
Dzsozy04-11-2009 19:31:32 // 27448
Ha már a hideg vagy melegindításnál tartunk, nekem meg hidegben csinálja ezt. Indításnál mintha le akarna fulladni,mintha csak két henger menne,300-500 ford. Le is állítom rögtön, utána újra próbálkozom és minden ok. Csövek,jeladók Lmm,minden ok. (azért a Lmm-re nem esküszöm) :) Alfa cytiben, gépre rakták, ugye volt egy ilyen lehetőség,hála a szervezőknek,és azt mondták,mikor erre a jelenségre rákérdeztem,hogy érzékenyek az alfák légtömegmérői a hidegre,a párás levegőre. :)
Dévid04-11-2009 17:21:07 // 27447
Nem mindegyik, a jobb első a leggyorsabb, aztán a bal hátsó jön, bal első, a jobb hátsó kb. 2-3 centire jön csak le. :)
Longman04-11-2009 10:39:42 // 27446
Te mostanában minden 2x írsz, mindent 2x írsz?? :) :)

Nekem nem melegen indul szarul, hanem amikor jelentkezik a hiba (magas RPM), és ha akkor leállítom, azután indul szarul..
Ha meleg a motor, és már nem jelentkezik a hiba, akkor nincs baj az indítással!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)04-11-2009 10:22:21 // 27445
Hát nekem az volt a jelenség mint neked, melegen szarul indult, volt hogy egyáltalán nem.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)04-11-2009 10:22:18 // 27444
Hát nekem az volt a jelenség mint neked, melegen szarul indult, volt hogy egyáltalán nem.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
pb_04-11-2009 10:21:18 // 27443
Hogy érezd a törődést.))))
Ferke04-11-2009 09:42:27 // 27442
Az a baj, hogy mindig beszólsz:))))
Ferke04-11-2009 09:41:56 // 27441
Mindegyik lomha?! Mert akkor valahol máshol lesz a hiba, szerintem nem a mechanikus részeknél. Járó motornál ugyanúgy lomha, mint ha csak gyújtáson tekergetnéd őket?
Longman04-11-2009 09:24:42 // 27440
Lásd az előző hsz.-em.. :) Nekem nem repedt, hanem tátongó lyuk van rajta. Csak "befoltoztam".. :)
Hidegen nekem is indul, utána kezdi a műsort..
Ha a hőfokjeladó a ludas, akkor elvileg mit produkálna ha lehúznám most róla?
Longman04-11-2009 09:21:13 // 27439
Szia, tehát teljesen hidegen mindig beindul szépen, de utána az van hogy felkapja az alapjáratot 1500-2000 köré (ez hideg motornál mindig bekövetkezik, de van mikor meleg motornál is) és ha ekkor leállítom, utána "röfögve" indul. Tehát teker az önindító jó sokat, és kb 3-5mp idítózás után el-el kapja de csak 2-500 körül forog a főtengely szóval valahol a "beindulok - vagy mégsem" közötti állapot ez :) Mint amikor a karbis megszívja magát és "fuldokolva" indul..:)
A szívócsövem a kerületén van szétnyílva szinte teljesen, ugyan be van foltozva, de az nem olyan "vastag" mint maga a gumi, azért gondolnám hogy meghülyítheti a beszívott hideg levegő. Ezt értem fals alatt.
Hozzáteszem a szakadás már megvan egy ideje, de ez a hiba kifejezetten most hogy ezek a 0 fok körüli hőmérsékletek vannak, azóta jelentkezik..
pb_04-11-2009 09:18:24 // 27438
Az a baj, hogy Neked mindig korán van.DDD
Ferke04-11-2009 09:10:40 // 27437
Jaa, nagyon korán volt még, amikor visszakérdeztem, boccs!!:)))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.