Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:52:24 // 34436
igen :-(
GTPeti14-04-2011 20:50:31 // 34435
Amúgy a 8 lábúval jösz szombaton?
GTPeti14-04-2011 20:49:37 // 34434
Próbáltad már egy másik - ugyanolyan motorú autót kiválasztva is?
mreni14-04-2011 20:48:11 // 34433
Ezzelva verzióval csak ABS és Airbag olvasható.
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:43:45 // 34432
Avion14-04-2011 18:58:23 // 34431
Sziasztok,
kb mennyi időt szoktak számolni 4 lengőkar illetve stabilizátor cserére (első)?
Köszi a választ!
kb mennyi időt szoktak számolni 4 lengőkar illetve stabilizátor cserére (első)?
Köszi a választ!
szasza(SW)13-04-2011 21:37:39 // 34430
Én is így jártam most,de mire arrébb raktam volna lekopott és abbahagyta:)Azért,ha lesz időm rakok másikat.
Szabi613-04-2011 21:10:28 // 34429
De most egy hete. Akkor lehet az lesz SŐT .
mreni13-04-2011 20:58:39 // 34428
igen ez előfordul néha
Piritu - 1.000.00013-04-2011 20:57:02 // 34427
Nem centíroztattál kereket mostanában? Hasonlószitum volt egyszer, amikor a felni belső oldalára frissen felrakott súly a kereket alászedve elérte a csonkaállványt.
Szabi613-04-2011 20:53:56 // 34426
Igen ezt az alátekerős kolompoló hangot ismerem a féltengelytől. De ez miután egy egész picit fordítok a kormányon barlra már kattog is és olyan hangja van mintha egy kavics lenne a gumiba szorulva, kisértetiesen olyan.
Alfa GT-Csaba13-04-2011 18:58:29 // 34425
Általában a féltengely akkor szokott kolompolni ha alácsavarod a kormányt és elindulsz.Ha egyenesen mész olyankor nincs jelenség,de ha már kopottabb akkor lehet morgó hangja .
Szabi613-04-2011 18:54:22 // 34424
Állóhelyzetbe hiába cibálom semmi hang. egy picit már érezni hogy mozdul de már nem mai a futómű ez már benne van de még egyáltalán nem kopog. Ha féltengely lenne akkor ha egyenesen megyek is kopognia kéne nem ?! ha az egyenestől 10 fokkal kimozdítom balra akkor jelentkezik.
Alfa GT-Csaba13-04-2011 18:08:39 // 34423
Féltengely csuklónak szokott ilyen hangja lenni ha kopott,és ha az akkor idővel jobban fog kolompolni.
Dzsozy13-04-2011 17:09:35 // 34422
Na jó, akkor megnyugodtam. Én is kételkedtem benne, hogy van gyári jelölés, de ez csak egy megérzés volt. Akkor a lényeg az ami kb 6 hónapja történt, sablonnal beállították a helyi szervízbe, oszt jónapot. Ez akkor a lényeg!! Ma megtörtént az elöregedett vízpunyesz csere, meg a hátsó stabrudak cseréje. Köszöntem a megnyugtatást!!!
admirális13-04-2011 16:42:23 // 34421
Álló helyzetben elő tudod hozni a hangot belőle?
admirális13-04-2011 16:41:40 // 34420
Lehet féltengely vagy valamelyik gömbfej.
Szabi613-04-2011 16:38:56 // 34419
Üdvözeletem.
A következő rejtély megfejtésére szeretnék kis segítséget kérni. Olyan probléma lépett fel az első kerekek ill. futómű körül, hogy bizonyos kopogó hangot hallok forduláskor (csak lehúzott ablaknál). A hang kisértetiesen olyan mintamikor egy nagy kő vagy szög állna ki a gumiből és periódikusan sebességtől függően kattog. És itt jön a csavar csak BALRA forduláskor hallani és csak a bal első kerék felől. A gumit természetesen végigsimogattam 3szor de semmit nem találtam benne. azóta mentem vele 150 km-ert és nem szünik. Valami ötlet?! Futóműben produkálhat valami ilyen tünetet. A kettős lengőkar véget nem tudom lehet-e ez valami hibajelenség.
A következő rejtély megfejtésére szeretnék kis segítséget kérni. Olyan probléma lépett fel az első kerekek ill. futómű körül, hogy bizonyos kopogó hangot hallok forduláskor (csak lehúzott ablaknál). A hang kisértetiesen olyan mintamikor egy nagy kő vagy szög állna ki a gumiből és periódikusan sebességtől függően kattog. És itt jön a csavar csak BALRA forduláskor hallani és csak a bal első kerék felől. A gumit természetesen végigsimogattam 3szor de semmit nem találtam benne. azóta mentem vele 150 km-ert és nem szünik. Valami ötlet?! Futóműben produkálhat valami ilyen tünetet. A kettős lengőkar véget nem tudom lehet-e ez valami hibajelenség.
Liquid13-04-2011 14:02:07 // 34418
tudtommal nem kell semmilyen jelölésnek megfelelni, sőt abban sem vagyok biztos, hogy eredetileg van bármilyen jelölés ott. A sablon rögzíti a tengelyeket, a főtengelyt pedig úgy kell beállítani, hogy 1-es henger felső holtpontján legyen
a lényeg, hogy a jelölés nem mérvadó, hogy egy előző cserék alkalmával nem rakták vissza helyesen , azért tér most el
(remélem jól emléxem és nem írtam baromságot)
a lényeg, hogy a jelölés nem mérvadó, hogy egy előző cserék alkalmával nem rakták vissza helyesen , azért tér most el
(remélem jól emléxem és nem írtam baromságot)
Piritu - 1.000.00013-04-2011 13:23:19 // 34417
Nem a féktartálynál.
Tentacle13-04-2011 12:24:29 // 34416
Két fog az rettentő sok, azt biztosan észrevennéd a motor járásán ...
Dzsozy13-04-2011 12:19:51 // 34415
Szép napot mkinek!
következő kérdésem lenne. A vez.tengelyen lévő "fogaskeréknek" ill. a rajta lévő jelölésnek muszáj a gyári jelölésnél lennie? Van rajta egy fehér potty,meg burkolat hátoldalán is van egy fehér pötty. Csak mert ma cserélik a vízpumpát, és a szaki mutatta, hogy rohadt laza a vezérmű ékszíj, alig volt meghúzva az automata feszítő. (a helyi alfa rieglernél állították be korábban a vezérlést) A szaki attól fél, hogy esetleg átugrott a "tárcsa"? Két fogat? Vagy az lehet,hogy az nem is a gyári jelölés? A riglernél sablonnal,mérőórával állították be a vezérlést,ezredre pontosan. Amúgy a fogyasztás jó, nem ugrál az alapjárat, minden király, csak a szaki csőrét bassza az, hogy a szívó oldalon két fog el van térve a jelöléstől. Lenne azért valami feltűnő jelensége a motornak, ha mondjuk tényleg átugrott volna?
(max megyek és úja beállíttatom a vezérlést)
következő kérdésem lenne. A vez.tengelyen lévő "fogaskeréknek" ill. a rajta lévő jelölésnek muszáj a gyári jelölésnél lennie? Van rajta egy fehér potty,meg burkolat hátoldalán is van egy fehér pötty. Csak mert ma cserélik a vízpumpát, és a szaki mutatta, hogy rohadt laza a vezérmű ékszíj, alig volt meghúzva az automata feszítő. (a helyi alfa rieglernél állították be korábban a vezérlést) A szaki attól fél, hogy esetleg átugrott a "tárcsa"? Két fogat? Vagy az lehet,hogy az nem is a gyári jelölés? A riglernél sablonnal,mérőórával állították be a vezérlést,ezredre pontosan. Amúgy a fogyasztás jó, nem ugrál az alapjárat, minden király, csak a szaki csőrét bassza az, hogy a szívó oldalon két fog el van térve a jelöléstől. Lenne azért valami feltűnő jelensége a motornak, ha mondjuk tényleg átugrott volna?
(max megyek és úja beállíttatom a vezérlést)
vm11-04-2011 20:59:07 // 34414
Egy a jelszónk... ;-)
pepe.0511-04-2011 20:55:24 // 34413
azokat megnéztem egyik olvadt volt kicseréltem de nem segített. az önindító gombjánál volt gond de azt megcsinálta após utána már majdnem jó volt de még hiányzik vmi.csak nem jövünk rá h mi.most jött szerelő, megnézzük hátha..
mreni11-04-2011 20:36:12 // 34412
utas oldali torony környékén találtad?:)
Piritu - 1.000.00011-04-2011 20:35:04 // 34411
Egyidősek, egy gyárból, egy technika :-)
vm11-04-2011 20:30:46 // 34410
Némááá!
Ilyen csatik vannak az én vajlingomban is, szanaszéjjel...
Ittegy...ottegy...
Ilyen csatik vannak az én vajlingomban is, szanaszéjjel...
Ittegy...ottegy...
Sümi Z11-04-2011 20:28:21 // 34409
hello!
ilyen nálam is volt. 145 1.6TS. az akksi előt vannak biztosítékok a műanyag alatt. van 4db nagy meg 2db fésűs 15A-es. na először cserléd ki azokat, mondjuk csak egyik biztosíték van a kulcshoz, de nem tudom h melyik.holnapra meg tudom nézni ha gondolod.
ilyen nálam is volt. 145 1.6TS. az akksi előt vannak biztosítékok a műanyag alatt. van 4db nagy meg 2db fésűs 15A-es. na először cserléd ki azokat, mondjuk csak egyik biztosíték van a kulcshoz, de nem tudom h melyik.holnapra meg tudom nézni ha gondolod.
Bluestrain11-04-2011 19:05:54 // 34408
Hello!
Most találtam ezt a segédletet, innen ki lehet lesni:katt
KK-L és átalakítókábel 3-pin-re, úgy látom.
Most találtam ezt a segédletet, innen ki lehet lesni:katt
KK-L és átalakítókábel 3-pin-re, úgy látom.
Piritu - 1.000.00011-04-2011 18:03:56 // 34407
pepe.0511-04-2011 14:14:00 // 34406
szatyi!
kéne a segítség, le tudod írni a kódot meg h h kell újrakódolni? nagyon örülnék. köszike
kéne a segítség, le tudod írni a kódot meg h h kell újrakódolni? nagyon örülnék. köszike
Szatyi10-04-2011 22:47:52 // 34405
keresd- VALOCZKI LÁSZLÓT-06-30-2032270
spero8410-04-2011 22:44:13 // 34404
valaki tudna abban segíteni, hogy beszerelhető e a digitklíma a manuális helyett úgy, hogy minden működik is???????????
köszíííííí
köszíííííí
Piritu - 1.000.00010-04-2011 22:39:15 // 34403
Milyen az az olyan? :-)
Működik nálad? Milyen progival olvasod ki az adatokat?
Működik nálad? Milyen progival olvasod ki az adatokat?
Szatyi10-04-2011 22:36:42 // 34402
Van olyan,mikor elfelejti a codot,ha nem megy a másik kulcsal sem akkor ujra kell kodolni. Ha kell tudok segiteni.
Poló10-04-2011 22:36:08 // 34401
Olyan mint az enyémhez. Kb. 2000 Ft ebayról.
Piritu - 1.000.00010-04-2011 22:34:27 // 34400
Meg tudná valaki mondani, hogy a 97 decemberi, még euro2-es, 2,0TS Spider-emhez milyen kiolvasó cucc kellene, hogy laptoppal hozzáférjek a hibaüzenetekhez? Még a régi fajta csati van, egy a motorházban, egy az anyósülés lábánál.
Liquid10-04-2011 21:32:04 // 34399
nekem volt olyan gondom, hogy a szívócső az LMM utáni "harmonikás" résznél kirepedt, ráadásul alul úgy hogy nem lehetett látni, csak akkor ha jobban megvizsgáltam és hidegen alacsony fordulatnál terhelve hajlamos volt fulladozni
Andy10-04-2011 21:20:11 // 34398
Azt is kipróbálhatod, hogy leveszed az akkumulátorról a sarukat és pár perc várakozás után visszarakod. Lehet megoldja a problémát.
Nekem ennyi segített.
Nekem ennyi segített.
Piritu - 1.000.00010-04-2011 20:49:16 // 34397
A kulcsot nem ismeri fel az indításgátló. A kulcslyuknál van egy induktív jeladó, annak a jelére válaszol a kulcselektronikája. Próbáld meg a másik kulccsal. Ha az se segít nagy valószínűséggel szerelő kell :-(((
pepe.0510-04-2011 20:45:09 // 34396
helló emberek!
olyan gondom van h nem indul az autó, műszerfalon sárga lámpa világít, látható egy kulcs kép és alatta code felirat van. nagy lehet a baj? köszi előre a válaszért. üdv.
olyan gondom van h nem indul az autó, műszerfalon sárga lámpa világít, látható egy kulcs kép és alatta code felirat van. nagy lehet a baj? köszi előre a válaszért. üdv.
katbal10-04-2011 17:54:56 // 34395
A féktisztító valami alkoholos cucc, ami ugyancsak éghető. Ha valahol beszívja, akkor elmegy a keverék-arány és alapjáraton befullad egy kicsit. (egy szerelőtől lestem)
Poló10-04-2011 16:24:59 // 34394
Mi lenne, ha találgatások helyett rákötnéd diagnosztikára?
A féktisztító csak zsírtalanít, de az oxidációt nem távolítja el, mint a kontakt spray. 700 Ft-ért lehet kapni a tescóban a chip nevezetű magyar kontakt spray-t, ha nekünk ezt rendelnek a gyárban, akkor olyan szar nem lehet.
Azt hogy zártad ki, hogy nem szív falsot? Egyébként ha falsot szívna, akkor nem kezdene el fulladni, csak kb. alapjáratig esne vissza a fordulat (szerintem).
A lambda szondát úgy tudom nem lehet kizárni mint hibaforrás úgy, hogy lehúzod a csatlakozóját, ezt a légtömegmérő esetén szokták játszani.
Lehet vezérműtengely vagy főtengely holtponti jeladó is a hiba.
A féktisztító csak zsírtalanít, de az oxidációt nem távolítja el, mint a kontakt spray. 700 Ft-ért lehet kapni a tescóban a chip nevezetű magyar kontakt spray-t, ha nekünk ezt rendelnek a gyárban, akkor olyan szar nem lehet.
Azt hogy zártad ki, hogy nem szív falsot? Egyébként ha falsot szívna, akkor nem kezdene el fulladni, csak kb. alapjáratig esne vissza a fordulat (szerintem).
A lambda szondát úgy tudom nem lehet kizárni mint hibaforrás úgy, hogy lehúzod a csatlakozóját, ezt a légtömegmérő esetén szokták játszani.
Lehet vezérműtengely vagy főtengely holtponti jeladó is a hiba.
Fairlane10-04-2011 16:09:04 // 34393
Mi történik egyébként ha falsot szív, és odafújsz féktisztítóval?
mreni10-04-2011 15:43:16 // 34392
Azt mondja meg valaki,hogy mitől van az hogy kereket felrakva autót leengedve oldalirányban "kottyan" egyet a kerék.... csapágy kuka?
katbal09-04-2011 23:58:11 // 34391
Sajna a 16V-ben nem az a fajta LMM van, mint a 8V-ben. Ma is szórakoztam egy kicsit a kocsival, de nem lett jó. Minden szívócső-csatlakozást végigfújkáltam féktisztítóval, de semmi. Legalább azt kizártam vele, hogy falsot szívna. Aztán lehúztam a lambda szondát és mentem úgy is egy kört és pont ugyan olyan, mint bedugott szondával. Szóval lehet az halt meg. Valami különbséget csak kellett volna produkálnia.......
katbal09-04-2011 23:40:14 // 34390
Én egy laposvágóval támadtam be a csapágy és a harangrész közé. Elég könnyen megindult, aztán már csak körbe körbe kocogtattam a csapágy külső gyűrűjét. Utána kicsit megreszelgettem a harang peremét, amit a laposvágó kikezdett egy kicsit. Semmi nyoma nem maradt. Úgyis cseréled a csapágyat, akkor nem kell kímélni leszedéskor :)
Ja és ez nagyholtjátékú csapágy. Szólni kell a boltban, ha maguktól nem veszik észre rajta a jelölést.
Ja és ez nagyholtjátékú csapágy. Szólni kell a boltban, ha maguktól nem veszik észre rajta a jelölést.
Fairlane09-04-2011 21:43:23 // 34389
Én keresnék egy masszív nagy satut, kinyitnám annyira, hogy a féltengely harangja beleférjen, plusz még pár mm.
A pofákra keresztbe tennék két olyan centi vastag laposvasat, és ezekre támasztanám fel a csapágyat, hogy közben a harang a satu pofái közé lógjon, a szabad tengelyvég meg felfele mutasson.
Na ezután lehetne fentről óvatosan kocogtatni, persze valami keményfát, vagy puha aludarabot a tengelyvégre rakva.
A pofákra keresztbe tennék két olyan centi vastag laposvasat, és ezekre támasztanám fel a csapágyat, hogy közben a harang a satu pofái közé lógjon, a szabad tengelyvég meg felfele mutasson.
Na ezután lehetne fentről óvatosan kocogtatni, persze valami keményfát, vagy puha aludarabot a tengelyvégre rakva.
mreni09-04-2011 21:22:19 // 34387
igenn nekem a másik féle van,valami spéci csapágylehúzó kéne:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?