Forum >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2011 07:23:01 // 34222
tuti :) itt már mindenki autó szerelő ....
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2011 07:19:38 // 34221
2003-ig beszállító volt :P valami köze csak van....
Csöri23-03-2011 23:47:47 // 34220
Felejtsd el az Ocapot. Gagyi olasz, közel sincs a gyári cucchoz.
A gyári TRW, inkább az erőltesd.
A gyári TRW, inkább az erőltesd.
GTPeti23-03-2011 22:56:03 // 34219
Egy tipp: Eszedbe ne jusson felső lengőkarból Ocap-ot venni. Én már megjártam. Csöri rá a tanu. :)
Tommaso 15923-03-2011 22:53:02 // 34218
Sziasztok!
Infó kéne futóműalkatrészről.
a lengőkarokat az Ocap gyártja, remélem jól írom, egy jó alfás haver azt mondta, hogy egy jó minőség, de gondoltam rákérdezek h valakinek van e közelebbi élménye a márkáról, mert nekem semmit nem mond....
Infó kéne futóműalkatrészről.
a lengőkarokat az Ocap gyártja, remélem jól írom, egy jó alfás haver azt mondta, hogy egy jó minőség, de gondoltam rákérdezek h valakinek van e közelebbi élménye a márkáról, mert nekem semmit nem mond....
Csöri23-03-2011 22:37:27 // 34217
Abból van egy pár.:-)))
Alfa GT-Csaba23-03-2011 22:34:57 // 34216
Gumi csövek kötnek rá.
Csöri23-03-2011 22:31:29 // 34215
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a hengerfej jobb oldalán keresd.
vienna23-03-2011 22:28:44 // 34214
Segítséget szeretnék kérni:
Nem nagyon ismerem ki magam a motortérben. Valaki be tudná nekem jelölni egy fotón, hogy hol van jtd-ben a termosztát? Gondolom kiszúrja a szemem...
Köszi
Nem nagyon ismerem ki magam a motortérben. Valaki be tudná nekem jelölni egy fotón, hogy hol van jtd-ben a termosztát? Gondolom kiszúrja a szemem...
Köszi
GTPeti23-03-2011 22:15:40 // 34213
1. Hogy nem újakat használtak, az nem biztos. Más egyéb csavarokból is újat tettek be maguktól..
2. Tuti, hogy nem a csavarok okozzák.
2. Tuti, hogy nem a csavarok okozzák.
Wickey23-03-2011 22:13:17 // 34212
micsodákat? :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2011 20:25:17 // 34211
nem azért rugózik be mert vissza rakták a régi nyúlócsavarokat?
GTPeti23-03-2011 20:17:52 // 34210
A Valeo-hoz csak annyit tudok mondani, hogy az új kettőstömegű érezhetően "berugózik" terhelésváltáskor.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2011 20:08:23 // 34209
bírom ezek a példálózásokat :) és én mit vegyek akkor, volt már valeo, sachs, luk garis problémánk is mondjuk sachsból a legtöbb ...
MIFI23-03-2011 20:02:04 // 34208
Mostmár remélem az én valeom tovább húzza :) 3K az megvan :) Nem sok jót halottam mostanság valeoról. :(
GTPeti23-03-2011 19:56:28 // 34207
Én is összeteszem a kezem, abban reménykedve, hogy a Sachs szett az autómban nem Valeo gyártmány.
Buddha23-03-2011 19:51:40 // 34206
...hát, én azt is gányolásnak nevezném ha valaki Bi**th vagy Fr*p alkatrészekkel tömi meg valakinek az autóját, aztán a számlán meg Febi, SKF szerepel. :-/ Nem is beszélve a kockázatokról, mellékhatásokról! :-)
Szerintem attól, hogy valami utángyártott még nem szar, csak tudni kell melyiket érdemes beszerelni! Mindenre van jó és rossz példa, az arány nem mindegy a kettő között! :-)))
Szerintem attól, hogy valami utángyártott még nem szar, csak tudni kell melyiket érdemes beszerelni! Mindenre van jó és rossz példa, az arány nem mindegy a kettő között! :-)))
Wickey23-03-2011 17:17:24 // 34205
akkor én összeteszem a két kezem, nekem ugyanezt 80ezer km után csinálta. :-)
Ferke23-03-2011 09:39:26 // 34204
Ferke23-03-2011 09:28:50 // 34203
Nem biztos, hogy gányolták, láttam már pár u.gy. feszítőt behalni párezer km után...sőt, láttam már gyári beszállítói kuplungot is behalni 3e km után:)))
Ferke23-03-2011 09:24:44 // 34202
Szerintem innentől kezdve nem is kell tovább matekozni, hozzátok fel Zé-hez, és meg lesz oldva:)
Buddha22-03-2011 23:41:45 // 34201
Nem a gép a hibás, itt más lesz a gond. Nem szeretnék találgatni de elképzelhető, hogy a feszítő nem lett "értékre" állítva mikor cserélték, ez okozhatta a bajt! Sajnos jómagam is ismerek olyan szerelőt aki nem tudta, hogy hogyan kell beszerelni egy ilyen feszítőt mégis bevállalta a feladatot.
Sajnos ez van, kellemetlen... :-(
Majd írd meg, hogy konkrétan mi lett vele!
Üdv.
Sajnos ez van, kellemetlen... :-(
Majd írd meg, hogy konkrétan mi lett vele!
Üdv.
Szatyi22-03-2011 23:34:45 // 34200
Ez nem az autó hibája. Hanem a hozzánemértéses gányolásé..........
Martin22-03-2011 23:29:01 // 34199
Köszönöm a kimerítő írást.
Nem folytatok vele több kísérletet mert tényleg nem akarok nagyobb bajt.
A héten elhúzom a szerelőhöz és majd kiderül mi is a gond.
Lehet, hogy ez lesz az utolsó dobása a gépnek.
Most kicsit elvette a kedvem.
Nem folytatok vele több kísérletet mert tényleg nem akarok nagyobb bajt.
A héten elhúzom a szerelőhöz és majd kiderül mi is a gond.
Lehet, hogy ez lesz az utolsó dobása a gépnek.
Most kicsit elvette a kedvem.
Buddha22-03-2011 23:19:11 // 34198
Martin!
Kérlek nézesd meg valakivel akinek van tapasztalata vezérlés terén!
1: Automata feszítőnél nem lehet laza a szíj, sehol, semmikor!
2: Törött alkatrész a feszítőnél, vagy egyébként a vezérlésben nem jelent jót!
3: Kiszerelt gyertyánál ha kicsapott a tűz az azt jelenti, hogy egybenyitnak a szelepek(kvázi nem zárnak), tehát egy másik henger munkaüteme égett vissza a szívócsonkon vagy kipufogón keresztül!
4: Ne erőltest a tesztelést mert csak drágább lehet a mutatvány, és ez súlyos tízezreket jelenthet!
Hidd el, ha valaki ért hozzá öt perc alatt megmondja, hogy mi a baj és hogyan lehet orvosolni! :-)
Kérlek nézesd meg valakivel akinek van tapasztalata vezérlés terén!
1: Automata feszítőnél nem lehet laza a szíj, sehol, semmikor!
2: Törött alkatrész a feszítőnél, vagy egyébként a vezérlésben nem jelent jót!
3: Kiszerelt gyertyánál ha kicsapott a tűz az azt jelenti, hogy egybenyitnak a szelepek(kvázi nem zárnak), tehát egy másik henger munkaüteme égett vissza a szívócsonkon vagy kipufogón keresztül!
4: Ne erőltest a tesztelést mert csak drágább lehet a mutatvány, és ez súlyos tízezreket jelenthet!
Hidd el, ha valaki ért hozzá öt perc alatt megmondja, hogy mi a baj és hogyan lehet orvosolni! :-)
Szatyi22-03-2011 23:15:33 // 34197
Ha robbanás lenne,Te már nem irogatnál::))))
Martin22-03-2011 23:01:33 // 34196
Elvileg a robbanás megvan mert a mai próbán egy gyertyát kiszedtem majd indítottam. 20 cm-es lángnyelv jött ki a gyertya helyén.
[k i z z o]22-03-2011 22:55:54 // 34195
Sürítés van? Ha tényleg van benzin, és szikra akkor robbania kelle, max. nem indul. Ha nem robban, akkor valamelyik nincs, vagy nem sürít. Ha el is ugrott, sürítenie kellene, max. elment az össznyitás. Kompressziót nézz rajta, de szerintem nem is robban.
Tegyél minden hengeredbe 1ccm olajat és úgy indíts.
kizzo
Tegyél minden hengeredbe 1ccm olajat és úgy indíts.
kizzo
VaG22-03-2011 22:14:46 // 34194
Szia! Én azt javasolnám neked, hogy keresd meg Szatyit és ő nézze meg (www.alfaszatmari.hu, fiatt@citromail.hu)
mert itt az össznépi barkochba és a képi feladványok szerintem nem oldják meg a problémát, pedig mindenki próbál segíteni…;-)
mert itt az össznépi barkochba és a képi feladványok szerintem nem oldják meg a problémát, pedig mindenki próbál segíteni…;-)
Szatyi22-03-2011 21:45:57 // 34193
Nem normális,de nem a törött alkatrésztöl villágit.Van ott más gond is sajna ahogy a hozzászolásaid olvasom.
Alfa GT-Csaba22-03-2011 20:17:00 // 34192
Más baja nem nagyon lehet!!
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:16:12 // 34191
az gáz :((( akkor átugrott...
Martin22-03-2011 20:14:00 // 34190
De nekem nem indul már be a kocsi:((
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:13:03 // 34189
no para én is így jártam 5-800km-ig mivel csak alapjáraton csörgött néha az autó ...el is mentem vele Sopronba meg vissza még a pályán is megjárattam 200-zal az autót mikor csörög...utána lett cserélve
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:10:59 // 34188
vagy anyag hiba vagy túl lett feszítve a görgő :(
G-Burt22-03-2011 20:10:00 // 34187
Amíg nem láttad a veztengelyeket és azt, h ezzel a vezérléssel le vannak fogatva, addig nem biztos, h jól áll:)
Martin22-03-2011 20:05:41 // 34186
A vezérlés decemberben volt cserélve. A jelek alapján teljesen jól áll a vezérlésem csak kicsit laza a szíj fent. Gondolom ez a feszítő miatt.
Alfa GT-Csaba22-03-2011 20:03:01 // 34185
Nem lazult meg a szíjad és esetleg nem ment el a vezérlésed 1-2 fokkal ?Le kéne ellenőriztetned,de előtte feszitőt és szíjat cseréltess.
Martin22-03-2011 19:55:59 // 34184
De 2 hete nem indul a kocsi. Megállt menet közben majd kétszer még beindult de azóta semmi. Van benzin van gyújtás stb.
Alfa GT-Csaba22-03-2011 19:52:51 // 34183
Szerintem anyaghiba lehet.Az csak a vezérmű szíj feszítőt fogja
Martin22-03-2011 19:50:59 // 34182
Sümi Z22-03-2011 19:49:45 // 34181
Köszi szépen. Jövő hétvégén lesz majd időm szétszeni. Addig járok max fűtéssel és teljesen lenyitott ablakkal, így ma speciel nem ment 90fok fölé a víz a dugóban.
GTPeti22-03-2011 13:26:06 // 34180
Ez nehéz szülés lesz émmá látom. (Nem mintha nem szeretnénk segíteni.) :(
Martin22-03-2011 11:55:04 // 34179
Van még egy furcsa jelenség amit tegnap vettem észre. Gyújtás ráadása után szépen dolgozik az AC majd csak az aksi és az olaj lámpa világít. Viszont mikor indítózni próbálok világítani kezd az ABS és a kézifék lámpa is. Ez normális?
Kareszka198422-03-2011 08:13:09 // 34178
szerintetek? elég bizarnak tűnik:
KLIKK
KLIKK
Martin21-03-2011 22:54:41 // 34177
A kopogás érzékelőre már rámértem és elvileg az nem lehet gond. ma megmértem a holtpont jeladót is és ott is meg van a 900 körüli ellenállás. Holnap vissza rakom a régi gyertyákat hátha ott van a hiba.
Szatyi21-03-2011 22:51:10 // 34175
Kopogás érzékelö.Ettöl beindul,csak hibát jelzi. Nem ettöl nem indul az autod.....
GTPeti21-03-2011 22:49:59 // 34174
Sajnos továbbra is fennáll: Ha elvitted volna 1 hozzáértőhöz, már menne az autó.
Mindenesetre ezek a kábelek nagyon gyanúsak. Legalább a szervízCD-n utánanéz(het)nél, hogy melyik színű vezeték mihez tartozik.
Mindenesetre ezek a kábelek nagyon gyanúsak. Legalább a szervízCD-n utánanéz(het)nél, hogy melyik színű vezeték mihez tartozik.
admirális21-03-2011 22:46:40 // 34173
Csavard ki a csavarokat, és vedd ki a műanyagot, amibe be van építve egy nagy ellenállás, és mérj rá az érintkezőkre, oda ahonnan a csatikat levetted. Ha van ellenállása, akkor jó, de a gyanúm hogy nem lesz ellenállás értéke. Ebben az esetben vegyél új ellenállást, vagy keresd meg, hol szakadt meg az érintkezés, mert lehet hogy a ponthegesztés engedett csak el. A probléma hogy nagyon nehéz olyan szakembert találni, aki újra meghegeszti neked, de ha találsz, örülj, mert sokkal olcsóbban kijössz a végére, mintha 8-10 ezer forintért újat vennél.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?