Forum >> Szerelőműhely
'''''07-08-2011 20:19:36 // 35486
Na jó,de nem ez a jellemző az emberek nagy többségére.
Piritu - 1.000.00007-08-2011 20:10:58 // 35485
Eleve nem megyek olyan helyre, ahol nem engednek be a kocsi mellé. Mindig ott vagyok a kocsi mellett, inkább kiveszek egy napot. (Talán a szélvédő cserénél nem voltam ott.) Ráadásul amíg az ember a szerelővel beszélget sok mindent tud meg a szerelőtől.
Shadin07-08-2011 19:34:31 // 35484
Akkor olajcsere...
GT Ɨ|ѯ07-08-2011 14:43:45 // 35483
Teljesen egyetértek:-)
'''''07-08-2011 13:49:12 // 35482
Ez tényleg bizalmi kérdés.Sajnos nem tudsz mindig az autód mellett állni.Főleg,ha nagyszervíz van.Nem tudod,mikor kezdik,meddig tart.Leadod az autód és reménykedsz,hogy a megbeszélt dolgokat kicserélik és azzal ami bele való.Ilyen körülmények között elég nehéz leellenőrizni pl. az olaj minőségét.
Piritu - 1.000.00007-08-2011 12:46:15 // 35481
Veszik amiben akarják, az én autómba nem töltik.
Az autó karbantartása alapvetően bizalmi kérdés. Hogy mi van egy hordóban nem tudhatom, ahogy azt sem, hogy mióta áll ott és hogyan és milyen komponens ülepedett ki belőle. Gondolom az áttöltő kannát sem mossák ki előtte a korábbi olajba (milyen is volt benne előtte?) beleszállt portól.
A flakonon lévő záró fólia azért ad némi alapot a bizalomra.
Az autó karbantartása alapvetően bizalmi kérdés. Hogy mi van egy hordóban nem tudhatom, ahogy azt sem, hogy mióta áll ott és hogyan és milyen komponens ülepedett ki belőle. Gondolom az áttöltő kannát sem mossák ki előtte a korábbi olajba (milyen is volt benne előtte?) beleszállt portól.
A flakonon lévő záró fólia azért ad némi alapot a bizalomra.
Poló07-08-2011 11:24:14 // 35480
Vannak olyan kisebb szervizek, akik egyes olajakat, amikből több fogy (pl Alfa 20K) hordóval veszik.
Piritu - 1.000.00007-08-2011 11:16:23 // 35479
Hol adnak "kannás" olajat? Ott bontsák ki előtted a fóliát a flakonról! (Mekkora Alfa szerviznek kell már lennie, hogy hordószám fogyjon a Selenia olaj?)
Nálam egyszer csinálták meg ezt, soha többet nem jártam feléjük. 100 km-en belül le is cseréltem azt az olajat.
Nálam egyszer csinálták meg ezt, soha többet nem jártam feléjük. 100 km-en belül le is cseréltem azt az olajat.
Shadin07-08-2011 10:39:41 // 35478
Hali!
Tegnap Szigetvár M6-os on oda-vissza 133km/h átlaggal 8,1-es átlagfogyival. Hazaérve, DPF not clogged 25%. Last regen 470km. Valamikor az elején volt a pill. fogyi az egekben akkor csinálhatta a regent. Szerintem nem 5w-30 P.E.-t raktak bele a szervizben ahogy kértem. Ott voltam a cserénél de a raktárból már kimérve kis kannában került a műhelybe... előtte 4000km-t mentem vele ugyanazon a Budapest- Százhalombatta szakaszon és egyszer sem "dugult" el... Rendeltem egy 4 lukas EGR tömítést, az is segít állítólag, De lehet, hogy lecserélem az olajat ismét, de már saját magam.
üdv
Z
Tegnap Szigetvár M6-os on oda-vissza 133km/h átlaggal 8,1-es átlagfogyival. Hazaérve, DPF not clogged 25%. Last regen 470km. Valamikor az elején volt a pill. fogyi az egekben akkor csinálhatta a regent. Szerintem nem 5w-30 P.E.-t raktak bele a szervizben ahogy kértem. Ott voltam a cserénél de a raktárból már kimérve kis kannában került a műhelybe... előtte 4000km-t mentem vele ugyanazon a Budapest- Százhalombatta szakaszon és egyszer sem "dugult" el... Rendeltem egy 4 lukas EGR tömítést, az is segít állítólag, De lehet, hogy lecserélem az olajat ismét, de már saját magam.
üdv
Z
Zozi7307-08-2011 09:10:17 // 35477
Sziasztok!
Üzemanyagszint jelzőről volna szó.
Kellene 1 kis segítség. Kb 1 hónapja vettem 147 1.6 TS. Akkor 3/4 -l állt a mutató. Majd a használattal ment is szépen lejjebb valamivel fél alá, aztán itt megállt, és azóta is ott áll. Csak mire ez kiderült, hogy rosszul mutat sikerült is egyszer lerohadni :)
Szétszedtem a benzinpumpánál a jeladót, megtisztogattam stb. de sajna semmi javulás.
Kérdésem: Valószínű a jeladó cseréje (hol tudok szerezni, mert a gyárira 21 ezret mondtak), vagy esetleg lehet-e máshol a hiba.?
Nagyon köszi.
Üzemanyagszint jelzőről volna szó.
Kellene 1 kis segítség. Kb 1 hónapja vettem 147 1.6 TS. Akkor 3/4 -l állt a mutató. Majd a használattal ment is szépen lejjebb valamivel fél alá, aztán itt megállt, és azóta is ott áll. Csak mire ez kiderült, hogy rosszul mutat sikerült is egyszer lerohadni :)
Szétszedtem a benzinpumpánál a jeladót, megtisztogattam stb. de sajna semmi javulás.
Kérdésem: Valószínű a jeladó cseréje (hol tudok szerezni, mert a gyárira 21 ezret mondtak), vagy esetleg lehet-e máshol a hiba.?
Nagyon köszi.
Arno16606-08-2011 15:03:37 // 35476
Csak tipp: Nem használod sokat röviden városban és alacsony fordulaton?
Lehet egy pályázás jót tenne neki... utána mérni kellene egyet.
Vagy valóban szenzor hiba... ha a fenti nem áll. Vagy befecskendezés hiba, és szimplán telekormolta az elmult hetekben....
Lehet egy pályázás jót tenne neki... utána mérni kellene egyet.
Vagy valóban szenzor hiba... ha a fenti nem áll. Vagy befecskendezés hiba, és szimplán telekormolta az elmult hetekben....
Arno16606-08-2011 14:58:19 // 35475
:))) amennyire egy ilyen kutyu magyar lehet, annyira az. Ami ennél magyarabb az már kamu :)
Wickey05-08-2011 19:59:56 // 35474
nem tesz jót neki az egyszer biztos. :D
Szoszo™05-08-2011 16:09:20 // 35473
Hy!Csúszhat attól a hosszbordás szíj ha ráfolyik a fagyálló??Mert múltkor szivárgott a felső visszavezető csövemből,és azóta nyikorog.10ezret mentem el vele...
Shadin05-08-2011 14:46:22 // 35472
HELP!
Szia mindenkinek,
Tegnapelőtt limp-be ugrott az autó :-( (159 1.9 JTDm 16V)
Előszedtem a kütyümet meg a FiatEcuScan-t és levallattam az autót. Azt mondta, hogy cseréljek részecskeszűrőt meg azt, hogy 86%-ig dugult... A furcsa az, hogy 1 hónapja 17% volt. Csináltam rajta egy kézi regen-t, lement 72%-ra. DE regen alatt nem jött füst a kipuff-ból, ami elvileg azt jelenti, hogy nem volt eldugulva...
A "Differential Pressure Sensor" hibája, ill. a DPF és a közte levő cső esetleges eltömődése okozhatja ilyen hibát? A nyomáskülönbség 12mbar.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Szia mindenkinek,
Tegnapelőtt limp-be ugrott az autó :-( (159 1.9 JTDm 16V)
Előszedtem a kütyümet meg a FiatEcuScan-t és levallattam az autót. Azt mondta, hogy cseréljek részecskeszűrőt meg azt, hogy 86%-ig dugult... A furcsa az, hogy 1 hónapja 17% volt. Csináltam rajta egy kézi regen-t, lement 72%-ra. DE regen alatt nem jött füst a kipuff-ból, ami elvileg azt jelenti, hogy nem volt eldugulva...
A "Differential Pressure Sensor" hibája, ill. a DPF és a közte levő cső esetleges eltömődése okozhatja ilyen hibát? A nyomáskülönbség 12mbar.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Föckös05-08-2011 12:19:53 // 35471
mondom, mint a krokodil, amikor kihúzod a dugót:-)
Ferke05-08-2011 12:14:35 // 35470
Ki ne csavard azt a középső csavart, mert nagyot fog szólni:)
Föckös05-08-2011 11:47:18 // 35469
persze mert te a középsővel kezdted, és úgy csinált KuWiK mint a felfújható krokodil, amikor kihúzzák a dugót! :-)
a mostanit meg hagyjuk, veseköved nem lesz sosem a D2 miatt az tuti:-))
a mostanit meg hagyjuk, veseköved nem lesz sosem a D2 miatt az tuti:-))
Haro05-08-2011 11:42:34 // 35468
Nekem nem kellett rugó összehúzó:))))
Föckös05-08-2011 11:29:03 // 35467
áhhá szóval a lódlink is kínai? :-)
Föckös05-08-2011 11:27:13 // 35466
szóval rohadtul jól szét kell szedni az egészet, aztán lehet menni futómű beállításra
Föckös05-08-2011 11:26:40 // 35465
leszedik kompletten az egészet, aztán satu, meg rugóösszehúzó, és akkor lehet kilazítani a felső csavart.
Kareszka198405-08-2011 11:11:45 // 35464
Erhard 242 (Pure Energy)04-08-2011 18:35:00 // 35463
felejtsd el az a gagyi kategória .....
Hari04-08-2011 18:33:26 // 35462
Ha jót akarsz magadnak, gyorsan elfelejted még a nevét is! ... nem értem! Akkor miért nem veszel bele "gyári" szettet?!!!
Cro16604-08-2011 17:53:49 // 35461
Nekem is ugyan ez volt a hiba(és a megoldás is) :)
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2011 16:43:21 // 35460
Találtam ilyet, hogy Co.Me kuplunggyártó. Milánó, Olaszország. Tudsz erről valamit? Ha lehet én se tennék be mégegyszer Valeot (szerkezetet legalábbis). A gyári széthasznált jobb volt a szerkezet töréséig, mint a Valeo alig futottan. Ez már olyanokat ropog 60e km után, hogy néha félek hogy valami széttörik benne. Egyértelmű, hogy ennyi futás alatt rongyosra kopott a lamella közepe a húzócsapágy alatt :-( Nagyrészt autópályán használva...Már az is eszembe jutott, hogy egy kevesebbet futott megtört 156-ból, 147-ből kibontózok egy gyári szettet.
Sityu04-08-2011 15:51:24 // 35459
Főtengely jeladó? Tipikus melegben nem de hidegben indulás. Nemrég cseréltem az enyémben.12000 ft volt kb. Ugyan ezt csinálta. Ha mentem vele és megálltam már nem volt hajlandó elindulni. Aztán ha lehűlt ment. A computer is ezt a hibakódot adta vissza. Tippelek, persze. Azt nem tudom az immo engedi e forgatni a motort ha hibás..
Abarai04-08-2011 14:00:59 // 35458
Itt is megkérdezem, végülis témába vág. A 156 JTS-re milyen kipufogódobok illenek? Forrásonként változik, hogy Twin Spark vagy V6, én meg nem tudom eldönteni, kinek hihetek. Nem tudja valaki biztosra?
Golyszi04-08-2011 11:41:56 // 35457
Sityu04-08-2011 09:57:52 // 35456
Most kérdezek egy hülyeséget :) Fordul a motor és nem indul, vagy nem is fordul?
Golyszi04-08-2011 07:08:25 // 35455
A tegnapi tapasztaltakat megosztom Veletek:
40 fokos tűző napon állt az autó, IMMO nem is engedett sehova...
Ma reggel 16 fok, eső, gond nélkül elindult az autó, de MOTOR CONTROL FAILURE-t egyből dobja.. Imátkozok még egy kört Milánóért hogy eljussak a "mesterhez"!
40 fokos tűző napon állt az autó, IMMO nem is engedett sehova...
Ma reggel 16 fok, eső, gond nélkül elindult az autó, de MOTOR CONTROL FAILURE-t egyből dobja.. Imátkozok még egy kört Milánóért hogy eljussak a "mesterhez"!
GTPeti03-08-2011 20:37:03 // 35454
Azért az gáz, hogy egy suckservízben még egy nyavajás CAN-analyzer sincs... :(
Buksi03-08-2011 20:33:32 // 35453
Te tudsz kínaiul is? :-DDD
[k i z z o]03-08-2011 20:30:50 // 35452
Azt külső diagnosztikával nem tudja megmondani hogy nem megy a C_CAN. Csak ha direkt belogol a C_CAN -re.
Ha az ECU és BCM nem beszél, bármelyikük lehet a ludas. Azt kell kideríteni, hogy nincs az ECU -tól CAN TX vagy a BCM nem küldi el az IMMO_IDENT eredményét az ECU nak.
(Korábban IMMO hibáról is írtál, lehet ott kellene megnézni a dolgokat. A KEY_ID -t a BCM olvassa, és adja ki az engedélyezést egy kódolt üzenetben.)
+ Ha menet közben leállt, akkor lehet a C_CAN zavaros, (Méresd meg a buszt, ha kell a plotot küld el, megmondom jó e.) és CAN BUS OFF state lesz a túl sok errorframe miatt.
De az is lehet megdöglött a CAN illesztő valamelyik oldalon. De ennek esélye csekély, a CAN illesztők soha nem gyógyulnak meg.
Inkább periférikus hiba lesz mint valamelyik kontoller.
Ha a mágusod előveszi a kontaktsprét, akkor fizetés nélkül távozz :)
kizzo
Ha az ECU és BCM nem beszél, bármelyikük lehet a ludas. Azt kell kideríteni, hogy nincs az ECU -tól CAN TX vagy a BCM nem küldi el az IMMO_IDENT eredményét az ECU nak.
(Korábban IMMO hibáról is írtál, lehet ott kellene megnézni a dolgokat. A KEY_ID -t a BCM olvassa, és adja ki az engedélyezést egy kódolt üzenetben.)
+ Ha menet közben leállt, akkor lehet a C_CAN zavaros, (Méresd meg a buszt, ha kell a plotot küld el, megmondom jó e.) és CAN BUS OFF state lesz a túl sok errorframe miatt.
De az is lehet megdöglött a CAN illesztő valamelyik oldalon. De ennek esélye csekély, a CAN illesztők soha nem gyógyulnak meg.
Inkább periférikus hiba lesz mint valamelyik kontoller.
Ha a mágusod előveszi a kontaktsprét, akkor fizetés nélkül távozz :)
kizzo
Golyszi03-08-2011 07:51:21 // 35451
Holnap megy egy mester elektro műszerészhez, akinek ez a szakterülete. Megemlítem neki ezt is, de szerintem akkor úgy is átnézi, hogy mi lehet a gond. Remélem orvosolható a dolog..
Piritu - 1.000.00002-08-2011 20:36:32 // 35450
GOTO Várpalota :-)
Abarai02-08-2011 19:19:29 // 35449
Ha Várpalota még belefér, Csöri lesz az embered.
156speed02-08-2011 18:19:23 // 35448
Hali mindenkinek!
Tudnátok abban segíteni, hogy a gépet kihez vigyem szervizeltetni? Mennék kb. 1 hónap múlva egy 6000 km-es túrára és át kéne nézetnem, illetőleg jó lenne végre találni egy szervizt ami megbízható.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Tudnátok abban segíteni, hogy a gépet kihez vigyem szervizeltetni? Mennék kb. 1 hónap múlva egy 6000 km-es túrára és át kéne nézetnem, illetőleg jó lenne végre találni egy szervizt ami megbízható.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Arno16602-08-2011 17:58:39 // 35447
CAN busz kontakthiba (body comp. és ECU között)... szvsz. Vagy táp kontakt hiba.
ECU hiba esélye szerintem 0.00001% .... :) igy látatlanban.
ECU hiba esélye szerintem 0.00001% .... :) igy látatlanban.
Golyszi02-08-2011 15:12:32 // 35446
Holnap dél előtt megy egy "mágushoz" megnézi. Remélem tud vele kezdeni valamit! Az Alfa szervizben ajánlották, de többen is mondták, hogy hozzá forduljak! 2-3 nap alatt rendbe tudja tenni...remélem!
Aggódom kicsit érte! :(
Remélem addig nem házsártoskodik!
Aggódom kicsit érte! :(
Remélem addig nem házsártoskodik!
Abarai02-08-2011 15:01:54 // 35445
Nem tudom, melyik kereskedőnél voltál, de én is megnézetném valakivel, akinek nem érdeke új ECU-t eladni neked.
Golyszi02-08-2011 14:47:47 // 35444
Sziasztok,
Voltam az Alfa márkakereskedés szervizében! Nem jó híreket kaptam...Motorvezérlő egység a hibás... :( de jó! A body comp illteve a motor vezérlő nem kommunikál egymással, ezért dob ki mindenféle hibát! Az új ára a vezérlőnek 200.000HUF!!! Azt javasolták, elöbb próbáljam meg egy "hekkerrel" megnézetni, hátha tud vele kezdeni valamit...
Kérdezném a alfatársakat, Ti mit javasolnátok?
...már út közben is megált! :(
Voltam az Alfa márkakereskedés szervizében! Nem jó híreket kaptam...Motorvezérlő egység a hibás... :( de jó! A body comp illteve a motor vezérlő nem kommunikál egymással, ezért dob ki mindenféle hibát! Az új ára a vezérlőnek 200.000HUF!!! Azt javasolták, elöbb próbáljam meg egy "hekkerrel" megnézetni, hátha tud vele kezdeni valamit...
Kérdezném a alfatársakat, Ti mit javasolnátok?
...már út közben is megált! :(
Wickey02-08-2011 12:47:27 // 35443
goto hibakódolvasás. :-)
Arno16602-08-2011 11:53:57 // 35442
Uzentem, de ha már meg lettem szólítva. :)
Kölcsön magyarom, illetve saját német van, de egyik sem pdf.
Egy másolásra oda tudom adni. Avagy szkennelésre :)
Kölcsön magyarom, illetve saját német van, de egyik sem pdf.
Egy másolásra oda tudom adni. Avagy szkennelésre :)
Arno16602-08-2011 11:52:37 // 35441
Akkó mi? :)
De, az bizony EGR.... "Exhaust Gas Recirculation"
De, az bizony EGR.... "Exhaust Gas Recirculation"
Golyszi02-08-2011 10:06:11 // 35440
Sziasztok,
Szeretnék szólni, kérdezni a Alfás/GT-s társadalomhoz!
Egy kis probléma adódott a kis kedvencemmel! Rosszalkodik az indításgátló, van amikor csak a pótkulcsal indul, de van hogy nem is jelzi a hibát, van hogy egyikkel sem akar indulni. Ha el is indul kidobja a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE üzit és ég folyamatossan a mil lámpa. De van hogy abszolult nem jelez semmit és rendessen indul. Független attól, hogy az autó egy helyben áll. Az akusaru le/fel rakása sem segített... :(
Találkozott már Valaki ilyen hibával vagy van Valakinek valami ötlete, mi lehet a hiba, mi okozhatja?
Szeretnék szólni, kérdezni a Alfás/GT-s társadalomhoz!
Egy kis probléma adódott a kis kedvencemmel! Rosszalkodik az indításgátló, van amikor csak a pótkulcsal indul, de van hogy nem is jelzi a hibát, van hogy egyikkel sem akar indulni. Ha el is indul kidobja a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE üzit és ég folyamatossan a mil lámpa. De van hogy abszolult nem jelez semmit és rendessen indul. Független attól, hogy az autó egy helyben áll. Az akusaru le/fel rakása sem segített... :(
Találkozott már Valaki ilyen hibával vagy van Valakinek valami ötlete, mi lehet a hiba, mi okozhatja?
Grando01-08-2011 23:09:45 // 35438
Arno166-ot keresd! ;)))
Andrewxy01-08-2011 22:49:43 // 35437
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban, hogy Lancia Thesis-hez hol találok használati útmutatót magyar v. német v. angol nyelven? (lehetőleg pdf-ben)
Lécci az oldalamra üzenjetek.
köszi.
üdv.
Valaki tudna segíteni abban, hogy Lancia Thesis-hez hol találok használati útmutatót magyar v. német v. angol nyelven? (lehetőleg pdf-ben)
Lécci az oldalamra üzenjetek.
köszi.
üdv.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?