Forum >> Szerelőműhely

Dévid05-11-2011 22:25:12 // 36392
Nekem is ropogott picit, akkori szerelőm javaslatára kicseréltük a lengőkarokat meg a kutyacsontokat, utána már nagyon ropogott, de mondta a szerelő, hogy ne törődjek vele, nem lesz baj, majd ca. 150 km után leszakadt a külső féltengelycsukló, pont mikor vittem a kocsit féltengelycsukló cserére már egy másik szakihoz. :DDDDD
Zselé05-11-2011 22:04:23 // 36391
Ha ez segít egy másik vonalon elindulni a hibával: nekem durva, de nem túl hirtelen fékezéskor volt egy kis ropogás, olyan, mintha murván fékeznék.. ma lett kicserélve az összes lengőkarom, az egyik már nagyon mozgott is (asszem az egyik felsőt mondták), a hiba megszűnt! Pedig fékeztem akkorákat ma, hogy majdnem lenyaltam a szélvédőt.. :)
Cserélve lettek stabpálcák is, ez az előző Bravomnál is problémás volt, padkára le/fel hajtáskor kottyant!
Gyorsításkor problémám még az első autómmal volt, az egy 23 éves Peugeot volt, ott tényleg féltengely volt a gond, de az csak finom induláskor ropogott, egyébként váltás vagy nagyobb gyorsítás után nem ropogott, hanem rángatott, mintha tanuló vezető lennék.. Nem vagyok nagy szerelő, de ezek a tapasztalataim voltak :)
Benőke05-11-2011 22:04:17 // 36390
56 kicsit más mint a 46 de a TS az TS. :o)
Kábé 6 éve szórakozok a hőmérséklettel. Szóval a Termó is lehet hibás, meg a hőgomba is. Ill a vízpumpára is kell figyelni. :o)

pl Ha állandóan nagyon alacsony akkor lehet nyitott állapotban letapadt. Nem tudom pontosan menet közben mennyire ingadozik a dolog. Bár gondolom hogy ha teljesen nyitva lenne, akkor a pályán jobban visszahűlne.

De pl nekem drasztikusan javította a dolgot hogy a termóban lévő hőgombát kicseréltem... A Blokk oldalában is van egy de az a műszerhez megy csak. Bár azt is kicseréltem...

Első jelenség az volt hogy télen pl 70 fok fölé nem ment, igaz nyáron is benézett 80 fok alá autópályán Magyarul túlhűtötte. Hja az enyém 83fokos nem 90.

A mostani már vagy a 5. termó. Elhasználtam ezalatt 3 -at ebből egy gyári hibás volt.

Másik hőgombával kéne megpróbálni hogy mit mutat ha lehet. Bár ez csak ötlet :D Ill egy másik termó próba is lehet javítana. Ez szerintem egy nagy lutri így.. :o(
Liquid05-11-2011 21:18:37 // 36389
Ma felemeltük a gépet hogy megnézzük mi ropog/kopog elinduláskor/fékezéskor illetve padkára felhajtáskor. A szerelő srác azt mondja valszeg a féltengelycsukló kezdi megadni magát. Egyébként semmi rendelleneset nem láttunk.
Viszont észrevettük hogy az első féktárcsák belső oldalán van vagy 1-1,5 centis rozsdás perem, tehát a betét nem az egész tárcsát fogja hanem csak a belső részét. Láttatok már ilyet? 5 éves Zimmermann tárcsák, kb. 45e km-rel
mizooo05-11-2011 20:34:33 // 36388
Nyáron nekem is kicsit feljebb kúszik, de ilyen hideg időben a 90 alatti vonalnál szokott állni. Pálcát nem feltétlenül kell párban cserélni, nekem a jobb oldali előbb meghalt a bal még mindig jó és azt nem is nagy cucc cserélni. Ámde az első stabszilent az komolyabb téma, rendesen szét kell kapni a gépet hozzá (1 hónapja cseréltem) és azt csakis párban, ha nincs nagyon megkopva a rúd, mert akkor kompletten rúddal együtt kell.
Gábor15605-11-2011 19:54:18 // 36387
Köszönöm szépen a segítséget:)
Holnap benézünk alá és akkor megnézzük így. Gondolom a szilenteket meg a stabpálcát párban kell cserélni ugye? (bal jobb). Vízzel való harcomat akkor feladom, pedig nyáron szépen állt a 90en :/ Csak ez azért kicsit zavaró.
üdv, Gábor
Ferke05-11-2011 10:16:23 // 36386
1. pont: sokaknak így van:) Állítólag van olyan termo, amivel beáll 90-re, de én ebben nem hiszek:)
2. stab szilent
3. a hengerfej tömítés ha már olajat köpül, akkor nagyon nagy a gáz, szóval ez a szelepfedeled, amit tényleg pasztázva kéne felrakni:)
mizooo05-11-2011 04:57:19 // 36385
Szia,

1. Ha az első vonalnál van a víz menet közben az szerintem jó, többünknek is ott áll, próbáljátok meg nem a gyári műszerrel, hanem digit műszerrel máshol mérni, vagy kiolvasni, ha jó a termo többnek kell lennie.

2. Ne felemelve próbáljátok a hibár megkeresni, hanem aknán leeresztve kerékre alúlról. Ha felemelitek, több elem befeszülhet és azért nem találhatjátok.

3. Ez szelepfedél tömítés probléma, vegyél egy új tömítést + spec pasztát hozzá (valszel anélkül lett összerakva). Kapd le a fedelet tisztítsd meg a felületetket, paszta új tömítés összerak és OK lesz. Paszta nélkül soha ne rakjátok össze tuti szar lesz.

üdv,
Gábor15605-11-2011 01:44:48 // 36384
Sziasztok!
Néhány kínos kérdésem lenne :S

1. Ez a rohadt vízhőfok probléma még mindig megoldatlan. Kipróbáltunk álló helyzetbe hagytuk melegedni pontosan akkor nyitott a termo amikor kellett minden tökéletes. De menet közbe beáll a kb77 fokos szintre. Ha autópályán megyek ha közúton akkor tartja. Erre van valami ötlet? Mert most már nem hiszem, hogy a termostat lenne.

2. Sz@r úton fekvőrendőrnél satöbbinél elég csúnya kopogó hang jön a jobb első keréktől. Felemeltük megráncigáltuk akkor nem lehetett hallani semmit gömbcsuklónál sem lötyögött. Ez mi?? :O

3. A legrosszabbat hagytam a végére. Felteszek egy képet, beszéljen az. Leszedtem az ezüst műanyagot, hogy jobban lehessen látni honnan jön az olaj. Hengerfejtömítés?


Remélem tudtok segíteni. Köszi.
Wickey03-11-2011 13:38:37 // 36383
ühümm, elkúrták az ABS jeladó vezetékét, vagy csak simán szar a csapágy amit betettek.
MikeTheDevil03-11-2011 13:28:35 // 36382
Szeva!
Pedig a nullázó gomb lesz az.Nekem is is csinálta egy darabig,mire rá jöttem hogy az a ludas.Kicsit pöcköld meg és el múlik. Üdv! Mike
bonyesz03-11-2011 11:55:52 // 36381
Sziasztok a vas Hill holder nicht verfügbar siehe betriebs ASR nicht verfügbar sieche betriebs anleitung üzenetet ir menet közben jön elö a nyäron csinälta de leällitäs ujra inditäs utän elhagyta,de sajnos most ez nem segit Most volt kerekcsapägy csere talän ott nyultak valamihez.
Ferke02-11-2011 09:41:55 // 36380
Pedig a vezérlésnél kell keresni a hiba okát, tipikus ts:)
Jata02-11-2011 08:38:07 // 36379
Tegnap estig ok volt minden. Mentem volna vele haza hidegen ok volt de bemelegedett is a hiba ismét előjött. Bemelegedett és elkezdett kapkodni,kihagyni,dadogni. Már kezdem elveszíteni az agyam.
GTPeti01-11-2011 11:01:34 // 36378
Főtengely jeladó. 99%.
Alfa GT-Csaba31-10-2011 23:24:01 // 36377
lehet hogy fő tengely jeladó,vagy a vezérmű tengely jel adó.Szerintem olvastasd ki az agyát és akkor biztosan megtudod.
szunyiatis31-10-2011 22:43:49 // 36376
sziasztok. kis segítség kellene 156 2.4 JTD menet közben leáll ,pár perc várakozás után indul, megy pár km utána ugyan az mi lehet a probléma?
Alien431-10-2011 17:26:45 // 36375
hahó, egy kis SOS segítségre lenne szükségem... :D még ma meg kellene csinálni a kicsikét, valaki legyen szíves megmondani a tutit
a helyzet:
óracsoport ki, középső izzó csere okán
na persze mégsem volt a kocsiban... megy akkor vissza
vissza is ment, ezek után próba
na a 2 soros kijelző tele F és L betűkkel... gondolom restartolt a dolog... mondom ez elsőre normális
ezek után ugye a nullázható óta nullát, másik emg az aktuális értéket mutatja
alsó sor nem mér semmit és minden indításnál restartol az órasor...
és olyan mintha beragadt volna a nullázó gombja is...
ellenben ehhez a gombhoz nem nyúltam és nem is tudom előről kipattintani
kinek mi a tippje? ludasnak tippelem a nullázó gombot is, de olyan mintha más is lenne a dologban
tippeket vagy egy konkrét megoldást pls :D thx
Bluestrain31-10-2011 17:24:31 // 36374
Ilyesmire gondoltál? Ami ennél egyszerűbb az már nincs is :)
Jata31-10-2011 16:34:19 // 36373
Cseréltem azt is. Eddig ok a dolog.
Jata31-10-2011 16:32:21 // 36372
Vezérlés ok. Jómagam raktam össze. Tuti h ok. Pár napja cseréltem labdaszondát. Eddig nem produkálta a dadogást, ingadozást. kopp-kopp
MikeTheDevil31-10-2011 13:07:28 // 36371
Szeva!
Szerintem nézzétek meg a vezérlést,hogy jól lett e összerakva vagy nem e kezdi magát megadni a vezmód.Én mióta kicseréltem a vezmódot nem dadog az alapjáratom és húz is rendesen.
Üdv! Mike
dfg (Tanárúr)31-10-2011 07:18:40 // 36369
Sziasztok. mi a véleményetek erről? ugyanazzal a gyertyával, ugyanazzal a gyújtással sokkal nagyobb szikrát lehet előcsalni.

nem jó a háttér, de azért látszik, hogy amikor a kondenzátorokat elvesszük, akkor is megy a szikra.
alfaromeo3330-10-2011 19:10:52 // 36368
Volt egy legegyszerűbb kapcsolási rajz, kulcsnélküli indítózáshoz, csakelhagytam. Van egy zárórelém,85,86 a tekercs kivezetései,87és 30kapcsolóé. Emellé van egy nyomógombos kapcsolóm. Valaki rajzolna ezt az egyszerű, hogy kellene?
Fighter29-10-2011 18:23:47 // 36367
Hi! Nekem a 164-esem ilyeneket csinált és a lambda volt szar.
Alfa GT-Csaba28-10-2011 22:09:21 // 36366
Nincs mit,remélem tudtam segíteni!!!!
Alfa GT-Csaba28-10-2011 21:53:57 // 36364
Pap Pál Esze Tamás utca 17, 06 80 201-165 23 441-711, 30 9 416-097
Csosznorbert28-10-2011 21:33:24 // 36363
Bepróbálkozok itt is....
Ha már szerelőműhely a topik... akkor várnám annak az Alfa fanatics tagnak a jelentkezését aki szedett már szét, vagy vágja a 159 balos visszapilácsának a szétkapását. A helyzet az hogy kb. 100 feletti temponál vadul remeg a tükörlap. Lehet valami kilazult, vagy valami ragasztás elngedte. Nem szeretném megvárni míg a mögöttem haladó elkapja és hozza utánam. :))
GTPeti28-10-2011 20:54:10 // 36362
Danke!! ;)
Alfa GT-Csaba28-10-2011 20:41:25 // 36361
Most megyek Budaörsre 1 órán belül meg írom a címet.
GTPeti28-10-2011 20:40:04 // 36360
OK, előre is köszönöm!
Alfa GT-Csaba28-10-2011 20:34:57 // 36359
szerintem az!Holnap pontosan megírom ,de még lehet ma este!
GTPeti28-10-2011 20:22:12 // 36358
Név? Pontos cím?

Budaörs a szomszédban van. B)
mreni28-10-2011 20:16:35 // 36357
A Pap turbo szervízre gondolsz?náluk csináltatta a felújítás haverom is a 20vt kappára:)
Ferke28-10-2011 20:01:57 // 36356
Tényleg?? Melyik az? Lehet, hogy engem is érdekelne, van egy beteg tartalék csigám:)
Alfa GT-Csaba28-10-2011 19:45:22 // 36355
Budaörsön tudok egyet legalább 20 éve ezt csinálja!
GTPeti28-10-2011 18:06:27 // 36354
Srácok, nem tud vki egy ajánlható turbófelújító-műhelyt? (Bp előnyben.)

Egy barátomnak romlott el a csigája. (RN Espace)
t28-10-2011 15:58:10 // 36353
Most, hogy szétszedtem, rájöttem hogy megy ! S már jó, de mégsem megy a rásegítő!!! :(
Ferke28-10-2011 08:30:28 // 36352
Elérted a szervizperiódust:)
Laca28-10-2011 08:11:32 // 36351
Szép napot mindenkinek! Nem tudná valaki megmondani,hogy a P1173-as hibakód mitől jön állandóan elő? Ahogy hozzáérek a gázpedálhoz egyből beírja a hibát.
Előre is köszönöm!
mreni27-10-2011 22:04:28 // 36350
köszi
Csöri27-10-2011 21:44:18 // 36349
Szerintem felejtős. Régen volt szerencsém néhány termékükhöz...
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2011 21:19:33 // 36348
szarakodik az olajszintmérő pálca no para típusbetegség ....
Döme7927-10-2011 21:18:15 // 36347
Szevasztok tudnátok segíteni! Indítás után kiteszi a kijelzőre az olaj kannát kb fél percig villog aztán abbahagyja. Olajszint rendbe van 6000 km t mentem olajcsere óta Selenia van benn. Mi lehet a baj? 147 1.9 JTD
t27-10-2011 20:04:30 // 36346
Halihó társak! Elment a vákum a kocsimban. 1.9 JTD a vákumszivattyú bemondta az unalmast. Fel lehet valahogy újítani, vagy vennem kell egyet egy kisebb kocsi áráért???
Tud ebben valaki segíteni? Köszi.....
mreni27-10-2011 19:03:39 // 36345
Flennor alkatrészekkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
156er27-10-2011 18:18:57 // 36344
Így van ez a lényeg! Kösz mégegyszer!!:)
Jata27-10-2011 07:10:05 // 36343
Na a helyzet változatlalan. Szereztem mükődő 1.4ts böl LMMet az ok. Bandibá segítségéből az alapjárati is ok. Vey.tengely jeladót kicseréltem,az is ok. Tegnap kapott zsír új trafókat mert a régiek mind a 4 repedt volt de még mindig nem jó. Melegen ugyanugy bedadog,nem egyenletes az alapjárat és ha gázt adnék neki betortyanik,alig veszi a fordulatot. Magas fordulaton vagy ha nyomom neki mint ökör akkor nem torpan be.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.