Forum >> Szerelőműhely

mreni10-11-2011 19:01:34 // 36436
bodycomp valószínűleg,vagy a kábelkötegben van gond
Lali7510-11-2011 18:33:52 // 36434
Nem vonóhorgos?
TeShow (Illesh156)10-11-2011 18:24:38 // 36433
Üdv!
Találkozott már valaki ilyen hibával?
2001-es 156 benzines, járó motornál a sárga kis lámpa ami a kiégett izzót mutatja világít, viszont nincs felkapcsolva semmi lámpa! Amint kapcsolok lámpát elalszik! Ehhez tartozik még hogy gyújtás elvételekor a bal hátsó helyzetjelző alig észrevehetően világít, ami szépen le is szívja az aksit! Nyugalmi kikapcsolt állapotban a kocsi felvesz 0,25A-t ami leszívja az aksit szép lassan, ha kiveszem a helyzetjelzőt akkor 0,05A-t, ami a normális! Ez nekem magas nagyon, remélem van valaki szaki aki megmondja mi a baja a kocsinak!
Előre is THX
Liquid10-11-2011 00:58:45 // 36432
alapvetően nem volt vele bajom, amíg meg nem gajdult és emiatt le nem állt párszor az autó (lásd. blog). Ez mondjuk nem a magyarsága miatt volt.
GTPeti09-11-2011 22:46:47 // 36431
OFF
Odahaza kicsit kapcsolgattam a tévét és pont elkaptam az említett urakat. A spiritiszta úr még lepecsételt atlantiszi angyal-áldást is küld postán a betelefonálóknak!! Így magyaráz taki... :))
ON
GTPeti09-11-2011 22:44:02 // 36430
Nem tudom eldönteni. Most akkor ez pozitív, vagy negatív vélemény volt? :)
Liquid09-11-2011 22:41:22 // 36429
nekem Caesar volt az előző, mielőtt kicseréltem. A hozzá kapcsolódó immo nyákján Caesar AntiLop felirat volt, ez megerősíti a magyarságát :)
NGC09-11-2011 15:49:04 // 36428
Persze, az lesz, csak a magam nyugtatása miatt kérdeztem, hogy mennyire izguljak :)
A tv-s "diagnoszták" is ingyen dolgoznak, csak a telefonszámuk kezdődik úgy, hogy 06-90 :D
Köszi! :)
GTPeti08-11-2011 22:04:25 // 36427
Asszem a Caesar riasztók magyar termékek. (Bár lehet, hogy csak a dobozuk az.)
GTPeti08-11-2011 21:59:55 // 36426
Akkor tökéletes lesz a proximity-s is. :)))

Az indításgátlást gondolom úgysem erre bíznád. (A gyári immóra meg ugye mégannyira sem.)
mreni08-11-2011 21:59:02 // 36425
nagyrészt indításgátlót aktiválja tévesen,beriaszt, túl közelről veszi csak a jelet stb


Én magicar cuccot vennék most,sőt lehet hogy fogok is,bár nekem a "távindítás" lenne a fő szempont
mreni08-11-2011 21:57:26 // 36424
igen,ez az egyik fő kérdés :D
Piritu - 1.000.00008-11-2011 21:57:26 // 36423
Szerinted egy Spidernél mennyire lehet? A központizár vezérlés izgat.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 21:56:13 // 36422
Mire gondolsz? Milyen problémák vannak? Megoszthatnád velünk, esetleg okulhatnánk belőle :-)
mreni08-11-2011 21:56:08 // 36421
"rossz minőségű érzékelők" itt meg is találtad az egyik legnagyobb hibát:)
az indításgátlós rész külön öröm :D

A Thunder cuccokkal egyébként sincs jó tapasztalatom,de kinek mi.. :)
GTPeti08-11-2011 21:56:06 // 36420
Mennyire cél a biztonság?
GTPeti08-11-2011 21:52:41 // 36419
Rossz minőségű, rosszul beállított érzékelők, koszos utólagos ajtókontaktok, elfelejtett diódák és máris megbízhatatlan lesz az egész. És erről nem a "dobozka" tehet.
Piritu - 1.000.00008-11-2011 21:51:04 // 36418
talán azzal nem lenne gond :-)
Piritu - 1.000.00008-11-2011 21:50:34 // 36417
Alternativa? Inkább az érdekel, hogy a kulcs adoptálható-e. Mármint az indításgátló miatt, vagy érdemesebb egy ilyenbe gondolkodni, amit meg sem kell nyomni, mert közeledés érzékelős.
GTPeti08-11-2011 21:49:36 // 36416
SZVSZ a lentinél semmivel sem jobb egy olcsóbb SPAL, pl.
mreni08-11-2011 21:47:14 // 36415
vagyis a beszerelésen is múlik nyilván,de csomószor jól van bekötve és mégis gondot okoz
mreni08-11-2011 21:46:45 // 36414
nem ezt tapasztaltam :)
GTPeti08-11-2011 21:46:02 // 36413
SZVSZ a beszerelésen múlik a legtöbb.
mreni08-11-2011 21:42:03 // 36412
az ilyen "gagyi" riasztókkal néha több a baj mint a haszon....
Piritu - 1.000.00008-11-2011 21:31:38 // 36411
Ismer/használ valaki ilyen riasztót? A bicskakulcsot lehetne használni a Spiderrel?
Dévid08-11-2011 18:23:36 // 36410
Ha fórumon keresztül tudnék diagnosztizálni, gazdag ember lehetnék már, és saját tv-műsorom lenne. Majd küldök féltengely-regeneráló energiát, csak küldj pénzt! :D

Komolyra fordítva a szót menj el egy általad megbízhatónak tartott autószerelőhöz, és nézesd meg, lehet akár féltengelycsukló is és sok minden más is. :)
Gábor15608-11-2011 17:35:24 // 36409
csak azért mert az egyik 1800 a másik meg 5600 jó helyről, csak még az olcsóbbal nincs tapasztalata azt mondta
Ferke08-11-2011 15:33:15 // 36408
Mindegy, hoyg melyik, paszta nélkül egyiket se rakd fel:)
NGC08-11-2011 15:08:50 // 36407
Nekem is ropog/kerreg, akkor az a féltengelycsukló lesz?
Gábor15608-11-2011 13:02:12 // 36406
sziasztok
kértem szelepfedél tömítés árat tudtok valamit erről a 2 márkáról (Febi, Elwis)? mert az elwis az töredékébe kerül a másiknak, csak nem értem miért?
Liquid07-11-2011 21:15:46 // 36405
a próféta szóljon belőled! :)
WarbiRunner (Gyuri)07-11-2011 19:56:07 // 36404
Üdv! 105 lovas JTD injektorokról visszafolyó üzemanyag mennyiségének normális értékét (vagy határértékeket) valaki ki tudja deríteni? Motorkód AR32302
Köszi!
Dévid07-11-2011 17:53:13 // 36403
Drukkolok, hogy soha ne is tarts ott. :)
Martin07-11-2011 11:58:39 // 36402
Hali.
Érdeklődni szeretnék, hogy tud-e valaki nekem méreteket adni egy direktszűrő beépítéséhez.
Milyen és mekkora csőre lesz szükségem?
A héten érkezik a szűrő és hétvégén szeretném be is szerelni.
Szűrő adatai: Átmérő (alsó) : 14 cm Magasság: 13,5 cm Torokátmérő: 7,6cm,
Liquid07-11-2011 09:20:00 // 36401
oke, köszi, ott még nem tartok
Dévid07-11-2011 07:52:10 // 36400
Folyamatosan ropogott, ha kanyarodtam.
téglaci07-11-2011 07:25:18 // 36399
pontosan az a tipusú ás méretű a felni , amit irtál.
most már jó igy , mert nagyon picit kellett lereszelni , súlyban szinte 0 gr.-ot
Liquid06-11-2011 21:53:58 // 36398
Köszi mindkettőtöknek...

Mielőtt szétesett már mindig volt hangja, mennyire ropogott?
Dévid06-11-2011 20:28:57 // 36397
Én visszavittem a gumishoz, és rakattam rá laposabb súlyt. Gyári 15" tojástartóssal már kétszer előfordult ez nálam.
téglaci06-11-2011 20:25:36 // 36396
Nem hagyott nyugodni a dolog , lemásztam az aknába és megkerestem a bajt.

Az alufelni belső felére felrakott súly éle beleért egy lemez fülbe a lengéscsillapitó házán.Lekerekitettem egy reszelővel (0,00000000001grammot) és most jó.
Teljesen féltengely kattogós hangja volt.
Elképzelem , ha valaki elmegy ezzel a szerelőhöz ...
Benőke06-11-2011 13:15:38 // 36395
Sajna nem.
97 -ben a 1,4TS 83c ad meg ez a gyári adat.
98 tól már 90 :D Csak hogy szép legyen :)
A boxerekben is így van ez ha jól tudom. Nekik nem véletlenül van a műszer közepén a 80 jelzés ahogy nekem is. 98 szériától már 90 fokos a cucc.
téglaci06-11-2011 11:01:02 // 36394
Sziasztok!
Tegnap téligumi csere.Elötte semmi gond.Utána a körforgalomban féltengely csukló ropogás.Ez valami virusosan terjedő dolog?
Elötte tényleg semmi.A körforgalom is ugyan az , minden nap abban tekergek.Csak a gumi változott.
Lehet , hogy a felemeléskor kirugózott a lengőkar , és valahogy más pályán mennek a golyók?
Ezt még nem láttam szétszedve , ebben is golyók viszik át gondolom a nyomatékot.

Annak idején golfom volt , abban profi voltam a féltengely csukló átforgatásban .Ha a bal és jobb csuklót átforgattam , a golyók más pályán mentek.
Ott hasznos volt , ha kemény grafitos zsirral megkenve raktam össze.
Utána több ezer km.-ig nem volt vele gond.
süsnye05-11-2011 22:37:19 // 36393
a 83C-s termosztát gyanúsan dieselbe való, nem?
Dévid05-11-2011 22:25:12 // 36392
Nekem is ropogott picit, akkori szerelőm javaslatára kicseréltük a lengőkarokat meg a kutyacsontokat, utána már nagyon ropogott, de mondta a szerelő, hogy ne törődjek vele, nem lesz baj, majd ca. 150 km után leszakadt a külső féltengelycsukló, pont mikor vittem a kocsit féltengelycsukló cserére már egy másik szakihoz. :DDDDD
Zselé05-11-2011 22:04:23 // 36391
Ha ez segít egy másik vonalon elindulni a hibával: nekem durva, de nem túl hirtelen fékezéskor volt egy kis ropogás, olyan, mintha murván fékeznék.. ma lett kicserélve az összes lengőkarom, az egyik már nagyon mozgott is (asszem az egyik felsőt mondták), a hiba megszűnt! Pedig fékeztem akkorákat ma, hogy majdnem lenyaltam a szélvédőt.. :)
Cserélve lettek stabpálcák is, ez az előző Bravomnál is problémás volt, padkára le/fel hajtáskor kottyant!
Gyorsításkor problémám még az első autómmal volt, az egy 23 éves Peugeot volt, ott tényleg féltengely volt a gond, de az csak finom induláskor ropogott, egyébként váltás vagy nagyobb gyorsítás után nem ropogott, hanem rángatott, mintha tanuló vezető lennék.. Nem vagyok nagy szerelő, de ezek a tapasztalataim voltak :)
Benőke05-11-2011 22:04:17 // 36390
56 kicsit más mint a 46 de a TS az TS. :o)
Kábé 6 éve szórakozok a hőmérséklettel. Szóval a Termó is lehet hibás, meg a hőgomba is. Ill a vízpumpára is kell figyelni. :o)

pl Ha állandóan nagyon alacsony akkor lehet nyitott állapotban letapadt. Nem tudom pontosan menet közben mennyire ingadozik a dolog. Bár gondolom hogy ha teljesen nyitva lenne, akkor a pályán jobban visszahűlne.

De pl nekem drasztikusan javította a dolgot hogy a termóban lévő hőgombát kicseréltem... A Blokk oldalában is van egy de az a műszerhez megy csak. Bár azt is kicseréltem...

Első jelenség az volt hogy télen pl 70 fok fölé nem ment, igaz nyáron is benézett 80 fok alá autópályán Magyarul túlhűtötte. Hja az enyém 83fokos nem 90.

A mostani már vagy a 5. termó. Elhasználtam ezalatt 3 -at ebből egy gyári hibás volt.

Másik hőgombával kéne megpróbálni hogy mit mutat ha lehet. Bár ez csak ötlet :D Ill egy másik termó próba is lehet javítana. Ez szerintem egy nagy lutri így.. :o(
Liquid05-11-2011 21:18:37 // 36389
Ma felemeltük a gépet hogy megnézzük mi ropog/kopog elinduláskor/fékezéskor illetve padkára felhajtáskor. A szerelő srác azt mondja valszeg a féltengelycsukló kezdi megadni magát. Egyébként semmi rendelleneset nem láttunk.
Viszont észrevettük hogy az első féktárcsák belső oldalán van vagy 1-1,5 centis rozsdás perem, tehát a betét nem az egész tárcsát fogja hanem csak a belső részét. Láttatok már ilyet? 5 éves Zimmermann tárcsák, kb. 45e km-rel
mizooo05-11-2011 20:34:33 // 36388
Nyáron nekem is kicsit feljebb kúszik, de ilyen hideg időben a 90 alatti vonalnál szokott állni. Pálcát nem feltétlenül kell párban cserélni, nekem a jobb oldali előbb meghalt a bal még mindig jó és azt nem is nagy cucc cserélni. Ámde az első stabszilent az komolyabb téma, rendesen szét kell kapni a gépet hozzá (1 hónapja cseréltem) és azt csakis párban, ha nincs nagyon megkopva a rúd, mert akkor kompletten rúddal együtt kell.
Gábor15605-11-2011 19:54:18 // 36387
Köszönöm szépen a segítséget:)
Holnap benézünk alá és akkor megnézzük így. Gondolom a szilenteket meg a stabpálcát párban kell cserélni ugye? (bal jobb). Vízzel való harcomat akkor feladom, pedig nyáron szépen állt a 90en :/ Csak ez azért kicsit zavaró.
üdv, Gábor
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.