Forum >> Szerelőműhely

zalan17-01-2012 20:06:29 // 37136
erősen megmozgatod van. de mondjuk normál esetben kb egy újjal tudnád mozgatni, ide elég izmos új kéne :)
mreni17-01-2012 20:01:27 // 37135
holtjátéka van a kormányműnek?
mreni17-01-2012 19:58:51 // 37133
igen,szerintem egy próbát megér,az autó jobb oldalán a lökös alatt/mögött van egy spirál hűtő,annak lekötöd az alsó csatlakozását,kifolyik a régi(át szoktam öblíteni picit) csövet vissza olajjal feltöltöd,picit vársz hogy leérjen,motor indít,rátöltesz aztán jobbra balra tekergeted párszor a kormányt,hogy légtelenítse magát.

csak vigyázz,be ne indítsd olaj nélkül
zee17-01-2012 19:44:40 // 37132
Ez talán segít:
geometria takarítás
zalan17-01-2012 19:42:55 // 37131
2hónapja mondjuk félig volt után töltöttem tele van, Vagy teljes komplett cserére gondolsz?? Hogy tudom leengedni a tartályt?
mreni17-01-2012 19:39:39 // 37130
cserélj szervóolajat először,offos focus-nál ez megoldotta hasonló problémát. tesóméban is épp tegnap cseréltem fél óra max a művelet
zalan17-01-2012 19:34:52 // 37129
Sziasztok,

Ma cseréltünk axiál csuklót, de nem hozta meg a várt eredményt a szerelőm azt mondta, hogy már csak a kormánymű lehet megoldás. Tehát az lenne a kérdésem, hogy akinek van ebben tapasztalata segítsen! Most ugye kb. annyit tudok mondani a a kormányzásról h akad néha, finom mozdulatoknál Csubakka szerű hangot ad ki, de ennél többet nem.

Keressek bontott -ból kormányművet hívjam a bontókat kinek van(persze kizárólag beépítési garanciával). Csak az én típusú(2004 1,9 jtd 116 Le)156 kormányműve jó bele, vagy más alfáé is? Mi alapján keressek bele?
Vagy még kérdés, hogy küldjem el felújítani, de nem tudom, mi baja lehet az nem megoldás.

Ti mit ajánlotok, hogy verekedjem magam át ezen??

Előre is köszi!!!!
pepe.0516-01-2012 20:59:35 // 37127
szevasztok alfások kis segítség kellene a vízfok nem megy fel 80fok felé gyenge a fűtésem is szerintetek csak termosztát baja lehet
Csöri16-01-2012 20:31:15 // 37126
Pedig lehet.:-)
Sőt sűrűn előforduló hiba. A korom oldásához komolyabb oldószer kell, de néha a rozsdával is meg kell küzdeni a turbinaházban.
Keress egy olyan szervízt ahol értenek ezekhez a dolgokhoz.
vienna16-01-2012 20:24:29 // 37125
Még jó, hogy nekem azt mondta a szerelő, hogy nem takarítható. Turbót egyébként szét lehet szedni darabokra? Mivel lehet kitakarítani? Sűrített levegő, rongy, üzemanyag?
Csöri16-01-2012 20:20:01 // 37124
Több mint valószínű, hogy a turbonál van a gond. Le kell venni és kitakarítani.
mreni16-01-2012 20:10:51 // 37123
geometria gond lehet,de azt ki is lehet ám takarítani,nem kell cserélni :)
vienna16-01-2012 20:09:42 // 37122
Hello Cartarsak!

Valami nincs rendben a paripaval... 1.9 jtdm, 160.000km. Karacsony elott a motor control lámpa kigyulladt, hiba kódot nem tudom, de overboost szenzor, turbó nyomás szenzor, vagy turbó hibát irt a hibaolvaso markaszervizben. A szervizben azt mondtak, h a 3 közül ok se tudjak megmondani mi lehet, igy kicserélték az overboost szenzort (mert 1x mar volt takaritva). A hiba viszont ma sajnos ujra jelentkezett. A szervizben arra gyanakszanak, hogy letapad a turbogeometriam.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a hibával? EGR okozhat ilyen hibajelet? Turbom bízom benne, hogy jó, mert én nagyon odafigyelek rá, nem füstöl kéken, és az olajat se eszi.
Hari16-01-2012 20:07:17 // 37121
Motorház fedél kinyit. Szedd le az egész pajzsot. Szedd szét a pajzsot és utána az emblémának van belül 2 kis biztosító "alátétje". Varázsold le ezeket. Aztán az emblémát tapétavágóval v. 1 éles késsel kördevágod. ... kb. ennyi. ... ja és kis tisztogatás aztán jöhet az új jel! :-)
zalan16-01-2012 15:10:00 // 37120
156 első jelét, h kell leszedni, le kell valahogy pattintani, vagy hogy??
Ferke16-01-2012 13:39:07 // 37119
Jaja:) Az a rész hatalmas:)))
Ferke16-01-2012 13:34:57 // 37118
Bp-i vagy, így kézenfekvőbb, hogy :)
SuetiMueti16-01-2012 12:28:27 // 37116
Sziasztok!

Szükségem lenne egy jó szerelőre, de mivel alig pár hónapja vagyok alfás, így nincs tapasztalatom, tudnátok segíteni?:)
Liquid16-01-2012 12:24:32 // 37115
meg egy zacskó kavicsot :D
vm16-01-2012 12:15:44 // 37114
Hogy mik vannak ;-)
zalan16-01-2012 12:11:42 // 37113
akkor kérnek három éleset, meg egy laposat .. :D
Ferke16-01-2012 09:34:30 // 37112
Komolyan szánalmas, hogy fellendült ezeknek a válságtermékeknek a kínálata...tisztára olyan, mint a Brian életében a kőárus esete:))
Robbye15-01-2012 21:52:20 // 37111
estét!
http://www.youtube.com/watch?v=F8Kfi-lB-BA&feature=player_embedded
Hamarosan nekilátok! :D
zalan15-01-2012 15:03:03 // 37110
köszönöm segítséget :)
atesssz15-01-2012 13:06:45 // 37109
amit előbb linkeltem, az is űrtechnika!
atesssz15-01-2012 13:06:01 // 37108
Alfa GT-Csaba15-01-2012 12:10:28 // 37107
keress valakit a környéken akinek van hegesztő aparátja /gáz-oxigén hegesztője /és melegíttesd meg vele,és amíg izzik addig csavard ki.
mreni15-01-2012 11:56:43 // 37105
Ilyen... mondjuk ezek ennyiért egyszer használatosak kb :D
Átok79146TD15-01-2012 11:50:28 // 37104
ürtechnika..:)
a MIR-en fejlesztétk szovjet találámány...:))))
vm15-01-2012 11:39:08 // 37103
Azmiaz?
mreni15-01-2012 11:25:31 // 37102
vagy létezik csavarkiszedő is ami ilyenkor simán kitekeri :))
csak ugye egyszeri használatra fölösleges,én se sokszor használom
jati15915-01-2012 10:15:32 // 37101
Szerintem is jó ötlet! Köszörűld le síkra, központozd be és először a magméretnél kisebbel fúrni ki! Jártam már úgy, hogy a csavar vagy a központozástól vagy csavar közepének kifúrásától (elméletileg talán össze ugrott), vagy mindezek eredménye képen, fúrás közben kicsavarodott! Azért vigyázz hogy központosan fúrd! :-)
mizooo15-01-2012 09:59:58 // 37100
Vagy eltörik mint a szar :) nehéz ügy...
mreni15-01-2012 09:09:09 // 37099
szerinted,ha jól bele van rohadva kocogtathatod,meg áztathatod bármibe.
Tomice15-01-2012 04:14:13 // 37098
Ugyan már!Jól be kell fújni,vagy beáztatni gázolajba,kicsit megkocogtatni ,majd joobra-balra megcsavargatni és megindul ha van rendes fogásod!
zalan14-01-2012 21:03:06 // 37097
ahm ez nem rossz ötlet
GTPeti14-01-2012 21:00:46 // 37096
Ezek a darabok már eggyé váltak. én vszínüleg levágnám a Dremelemmel a kiálló részt és felfúrnám a maradványt.
mreni14-01-2012 20:47:56 // 37095
ezt így most meg nem monom,hogy mi,de ennek láng nélkül neki se állnék,vagy a csavar fog törni vagy a dugókulcs,valami lesz :D
zalan14-01-2012 20:32:36 // 37094

Ne mondd már, hogy ezt a csavart csak úgy tudom kiszedni ha szétbombázom az egészet !?
GTPeti14-01-2012 19:04:04 // 37093
Rendelnél belőle egyből egy kartonnal, mi? :))
Ferke14-01-2012 19:02:48 // 37092
Az milyen jó lenne!:-)
mreni14-01-2012 18:59:26 // 37091
egyáltalán nem,az amivel minden berohadt csavart ki tudsz szedni az a láng vágó/hegesztő :D
zalan14-01-2012 17:19:53 // 37090
csavarlazító spray-vel minden berohadt, szorult ... stb kitudok szedni kivétel nélkül?
mreni14-01-2012 12:26:04 // 37089
szerintem elég a nyerget
admirális14-01-2012 09:56:33 // 37088
Abban kérnék tanácsot, hogy régi tömör féktárcsás 156-os átalakításához hűtött tárcsás rendszerre elég a tárcsán, betéten kívül a féknyerget cserélni, vagy esetleg a csonk állványt is szükséges?
zotya littlesoldier és Szabina13-01-2012 07:53:54 // 37087
köszi az infót! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.