Forum >> Szerelőműhely

Csaba26-05-2012 19:14:42 // 39236
köszi
Imyx26-05-2012 18:48:07 // 39235
Ezt fogom tenni. Köszönöm szépen!!!!
Hari26-05-2012 18:35:07 // 39234
Cseréld meg ... mondjuk az 1-es henger gyertyáival és ha így is a 3. hengerhez írja a gyújtáskimaradást akkor szinte biztos, hogy a trafó haldoklik! (Sürgősen cseréld ki!!! ...amíg a katalizátorod nem pusztul bele!!!)
Imyx26-05-2012 17:25:35 // 39233
Az lenne a kérdésem, a vas újabban beirkálja a 3. tekercset. Tuti, hogy trafót kell cserélni, vagy beírhatja gyertya miatt is?? Vagy van olyan, hogy teljesen behal a trafó, és leáll a henger? A gyertyákban 70K van (100.000 km-es). Szemre nem tűnik még vészesnek az állapotuk, de persze ettől még lehet gond vele. Ha nem muszáj, még nem cserélném őket. Köszönöm.
mreni26-05-2012 16:15:41 // 39232
Hali!

Tehát: először körbehúzod 29nm-el átlóban,ahogy kell utána 50nm majd 88nm-el.
Azután 20percig járatod,leállítod vársz 3.5 órát majd ráhúzol még 30fok+88nm-t.

Ez a hivatalos forma :)
Csaba26-05-2012 16:09:52 // 39231
Sziasztok
2 literes VM dízelen szeretném a hengerfejeket nyomatékra lehúzni, de ahány helyen néztem, annyiféle információt kaptam, (a hfej tömítéshez nem mellékeltek magyarázatot), főleg ez a járassuk hűtsük ki lazítsuk, majd húzzuk meg nem tiszta.
Dévid26-05-2012 13:19:38 // 39230
Értem én. :)
GTPeti26-05-2012 13:18:58 // 39229
Csak azt akartam mondani, hogy ma 1, azaz egy darab szívó benzinest használ az Alfa.
Még a p**sköszörű 0,9 TwinAir is turbós. (Kispolszki motor. :)
Dévid26-05-2012 13:16:01 // 39228
Jah, bocs, a dízeleket nem számoltam bele, én turbós benzinmotorra értem a turbós motort, szívódízelek most már nem igazán vannak, a dízel az nálam alapból turbós. Bocsi, akkor persze Neked van igazad.
GTPeti26-05-2012 13:09:22 // 39227
"Szerencsére az Alfa kevés autóba rak még turbós motort."
Ez jelen idő.

Én még hozzátettem, hogy a 159 pályafutása végén is már csak turbós motorja volt.

"Én csak az 1.750 TBi motorokról tudok"
Pontosan. No meg a dízelek...
Dévid26-05-2012 13:04:27 // 39226
Én csak az 1.750 TBi motorokról tudok 159-ben amik turbósak.
GTPeti26-05-2012 12:55:21 // 39225
Miért, a végén a 159-nek is már csak turbós motorjai voltak. Ma pedig az 1.4-esen kívül már csak turbós motorokat tesznek az Alfákba. :PP
Dévid26-05-2012 12:46:46 // 39224
Szerencsére az Alfa kevés autóba rak még turbós motort.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 12:41:49 // 39223
sok újdonságot nem írtak le :)
Dévid26-05-2012 12:35:49 // 39222
Olvastam. Itt is azt írják, hogy ha kevés az eszed, akkor szívó motoros járművet üzemeltess inkább.
Imyx26-05-2012 12:30:46 // 39221
Akkor van a gáz, ha lehúzva is ugyanezt produkálja :).
Zolika15526-05-2012 12:30:16 // 39220
eléggé korrekten le írja az egészet.
GTPeti26-05-2012 12:23:47 // 39219
RoliQ426-05-2012 10:23:37 // 39218
nos annyi az új dolog... hogy most próbálgattam az autót. "hidegen" nem csinálja, mikor bemelegszik akkor csinálja és szar úton jobban. Nah most amikor volt szerelőnél akkor a folytószelep szögállásán állítottak... sztem attól lett jobb a helyzet, de nem oldódott meg a probléma. a folytószelep meg az apotméter ami ott van az tud ilyet csinálni?
GTPeti25-05-2012 22:09:19 // 39217
Micsoda mesteri átkötéssel jutottunk el a kuplugszettektől a keletnémet gitárig!! B)
Grando25-05-2012 21:55:03 // 39216
Ugye? Nem csoda... DDR. :DD
GTPeti25-05-2012 21:16:21 // 39215
Azannyukat, ez milyen jó név! :)))
Grando25-05-2012 21:10:55 // 39214
Szuper! Anno volt egy Musima gitárom. Annak még szebb neve volt: Musikinstrumentenbau Markneukirchen. :DDD
GTPeti25-05-2012 20:35:40 // 39213
Tudtátok, hogy a LuK "Lamellen- und Kupplungsbau"-t jelent? :)
Hari25-05-2012 20:12:26 // 39212
Azt tudom és már sokszor tapasztaltam is! ... de Reinzt még soha nem találtam benne!
Inkább Goetze tömítést! :) ... de azért nem haragudtam! ... kicsit sem! :)
Amilkor pedig eredeti japó tömítés van benne az is korrekt minőségű! - amíg nem gagyit raknak a csomagolásba addig engem ez nem izgat! -
Így aztán összességében nagyon jó a véleményem róla!
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:45:20 // 39211
az a baj hogy sajnos "csomagolják" mert pl a szelepfedél tömítésben sincs bele írva hogy reinz :((
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 19:44:19 // 39210
a payen sokszor csomagol és reinz lakik benne :)
Hari25-05-2012 19:13:42 // 39209
Nekem nem pont ilyen cuccosom van,( Carbon Cliner ) de a működési elve nagyon hasonló! Az biztos, hogy a tisztítás után halhatóan, mérhetően szebben, tisztábban jár a motor!
GabCsi25-05-2012 19:02:16 // 39208
Még a 45be tettem egyet, 4500ig forgott a motor utána csak :D
Jack25-05-2012 18:32:54 // 39207
Ezt most jó, hogy mondod. A múltkor kiszedtük és denszesszel megpucoltuk. Azóta néha hülyén veszi fel a gázt, ha elengedem akkor meg alacsony fordulaton így rángatózik. Most már biztos lehúzom róla!
.......................25-05-2012 18:21:50 // 39206
Mi a véleményetek a Facet holtpont jeladókról?
èrdemes megvenni?
Imyx25-05-2012 16:32:33 // 39205
Semmi különös, rángatni fog, és nem lesz olyan erős :)).
Jack25-05-2012 16:20:53 // 39204
Sose húztam még le, de 1x kipróbálom.;) Már komolyan érdekel mi fog történni! :)
Imyx25-05-2012 14:30:42 // 39203
Azt, hogy az autó úgy működik vele, mint amikor lehúzod az lmm-ről a csatlakozót :-).
Egyébként tegnap érkezett meg a Bosch-tól a csere lmm, ma berakom, nagy reményeket fűzök hozzá).
Diny25-05-2012 14:30:04 // 39202
sziasztok!
mennyire megbízhatóak a JTD motorok a TS-hez képest? évjárat 1999-2001
szervízigényt figyelembe véve JTD vagy TS motort vennétek (156-os)
Jack25-05-2012 14:07:16 // 39201
Ez mit jelent, hogy szar? Visszatérő téma az LMM...
Buksi25-05-2012 13:21:06 // 39200
Én most a Reinz mellett döntöttem az Elring-el szemben! :)
Hari25-05-2012 13:09:43 // 39199
hoppá - hoppá! Kimaradt egy "u" ! Guarnitauto ... Így már jó!
Hari25-05-2012 12:56:58 // 39198
:) Az lehet! ... viszont a V. Reinz és a Goetze a leginkább hamisított tömítés!


Ha már tömítésekről esik szó! Igen a Reninz is a nagyon jó kategóriába sorolható, de szerintem egy csöppet jobb a Goetze il. a Payen és nem utolsó sorban az Elring!
Az Alfáknak gyári beszállítója a Goetze.
Nagyon sokat használtam Garnitauto tömítéseket is (Olasz gyártmány!Sok autónak csak ez volt precizen, pontosan illeszedő tömítése!!! A HF integrálákhoz - Q4 - CSAK ezt szabad ! ... vagy Goetze!) teljesen korrekt ár! .. kiváló minőség! Sajnos megszűnt a behozatala! :(
Alfa GT-Csaba25-05-2012 11:15:07 // 39197
Valószínű azért nem találtál mert nem bonyolult!!A lényeg az amikor leszedted a féknyerget a tárcsáról lazítsd meg a légtelenítő csavart és a fékmunkahengert óra járásával egy irányba nyomva vissza kell tekerni !
Wickey25-05-2012 11:12:45 // 39196
nos, a CSOMAGOLÁSA az volt és bontatlan. :D
Selmak25-05-2012 09:47:03 // 39195
Okozhat rezonanciát a JTD motoron a bordásszíj tárcsája? Gyári tönkrement, kicseréltük egy bontottra. 1-2 napig gyönyörű csendes volt a motor, most meg alapjáraton van egy műanyag hangú rezonáló hang, ami pici fordulatra elmegy. Szíjat levettük, akkor elmúlt. Megnéztünk mindent, semmi nem lóg.
Attis25-05-2012 09:04:50 // 39194
Sziasztok!

A hátsó fékbetétet szeretném kicserélni a 147-esemen, mert jó áron tudtam venni gyárit. Végig nyálaztam több oldalt itt a fórumon, de sajnos nem találtam leírást hozzá. Van esetleg valaki, aki nagyjából a főbb lépéseket le tudná írni (akár emailben is)?
Előre is köszönöm.

Üdv.:
Attis
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2012 06:56:32 // 39193
ha egyáltalán reinz-et kaptál......
Buksi25-05-2012 06:33:09 // 39192
A dolog ezen részét majd Schulek Bélára bízom! ;-)
Buksi25-05-2012 06:31:44 // 39191
Urak, köszi mindenkinek a segítséget! :)
Kau24-05-2012 21:29:41 // 39190
Akkor nem cseréltük :D
mreni24-05-2012 21:08:29 // 39189
előfordul ilyen minden terméknél,de egyébként még hasonlót sem hallottam
Wickey24-05-2012 21:07:15 // 39188
meséltem már hogy a 3.0 12V V6-hoz a Reinz hengerfejtömítésnek (asszem a jobbos) el volt ütve egy lukja, és úgy kellett helyére reszelni? Csak pislogtunk, hogy miért nem fekszik fel rendesen, miért púposodik, vakaróztunk felette fél órát, de tény, az egyik tőcsavar lukja odább volt ütve rajta nem is keveset, legalább 2-3 mm-t.
[k i z z o]24-05-2012 19:35:54 // 39187
Gyújtáskimaradást alapesetben gázelemzéssel ki lehet mutatni. A kimaradás egy oxigénben dúsabb gázelegyet hoz magával (pl. AFR felmegy 13.0 -ról 13.7 -re), miközben más paraméter tipikusan nem változik (konstans gázpedál szöghelyzet, befecskendezési idők, MAP, hőmérséklet paraméterek.)

Persze ez egy eléggé nagy felbontású AFR logot igényel. Ha egyenletlen úton van hibád akkor az valamilyen kontakthibára utal, amely pl. open lesz rezgés hatására.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.