Forum >> Szerelőműhely

mreni06-06-2012 19:53:16 // 39336
na de mikor? :)))
Bilux06-06-2012 19:49:01 // 39335
Stabrudat azt azért zárnám ki mert kompletten cserélve volt az autón valamikor.
Bilux06-06-2012 19:47:42 // 39334
Akkor inkább a felső lengőkar gömbfej. Az még a gyári a kocsiban és 205.000Km van benne.
Zsolt8506-06-2012 17:33:46 // 39333
Én is stab. rúd szilentre tudok tippelni vagy bal oldali felső lengőkarra -> gömbfej kikophatott.
Bilux06-06-2012 17:13:22 // 39332
Amikor göröngyös talajra érek akkor hallom pl macskakő. És csak a baloldal!
ernoe06-06-2012 17:12:26 // 39331
Észak felé a Duna mellett kb. 30 kilcsire tudok ajánlani valakit. Ha érdekel szólj.
Vikking 31106-06-2012 17:03:52 // 39330
Majd ha matek lesz benne, büdöskölök:DDD
Nehogymá majd ne...:D
(kapcsolódó még a tesiórás helyettesítéses darab, az "akkor is kötélre fogsz mászni Pistike" résszel:D)
Fairlane06-06-2012 16:46:03 // 39329
Doktorúr, magának illene tudnia szöveget értelmezni... :P
Vikking 31106-06-2012 16:33:13 // 39328
Észak-keleti? aszittem csak nyugati, déli meg sima keleti van...;))) a sima keleti környékén remek szakemberek dolgoznak viszont:DDD
Alfa GT-Csaba06-06-2012 15:36:18 // 39327
De az is lehet hogy a stabilizátor rúd szilented van oda,az szokott inkább kopogni ,betegségük ezeknek a vasaknak!!!
Fairlane06-06-2012 14:03:21 // 39326
Viszonylag jól dolgozó, kipróbált autófényezőt tud valaki ajánlani?
Budapesten, vagy az északi-keleti környékén...
mcs1006-06-2012 13:48:18 // 39325
Halihó!

Kuplung!
Nagyon kemény a kuplungom, de jól működik, hibátlan, csak kemény(nem most jött elő, így vettem még anno ).

Munkahenger?
ChEff06-06-2012 12:30:52 // 39324
Elengedte magát az anyós ülés előtti légzsák takaró fedél. Felül eltörtek a fülek alul pedig a patentek. Mit lehet ezzel kezdeni, mert sem leragasztani nem akarom sem pedig lógni hagyni. Van erre valami ötletetek?
Cserélhető-e ez egyáltalán? Azt néztem, hogy mintha ez egyben lenne, vagyis volt a műszerfallal, vagy tévedek?
Bilux06-06-2012 12:16:43 // 39323
Első futóműben kopog valami. Hogy tudom legegyszerűbben kideríteni hogy melyik gömbfej lehet a ludas? Megemeltem az elejét a kerék alá nyúltam egy pajszerral hallom a koppanást csak nem tudom honnan jön...
DanZoli05-06-2012 16:51:46 // 39322
Köszönőm a segítségedet.:)
AutoDataCD katalógus van,le is töltőttem,de hibás a program.:(
Viszont van még jó pár más ilyen progi is.
Pl. AllData,VividWorshopData.
Mahle oldalát megtaláltam,de sajnos egy kicsit értelmezhetetlenek az ábráik,nincsenek beleírva,hogy menyik méret hova való.
Csak kikövetkeztetni lehet.
Imyx05-06-2012 12:49:40 // 39321
Meggyőztetek, marad a gyári, thanks! :).
Buksi04-06-2012 23:12:13 // 39320
Mindenképpen gyárit tegyél bele! Én próbáltam a sport gyertyákat, de sz@rt sem ér! Csak tuningmotorokba jók!
[k i z z o]04-06-2012 22:28:36 // 39319
Rakjál bele gyárit.
Imyx04-06-2012 21:47:05 // 39318
Megnéztem a gyertyákat a vasba, 75K-van bennük, a szervizkönyv alapján :). Ezek vannak benne: NGK BKR6EKPA (két pólusú). Itt, az oldalon a "Típusok"-nál ezt hozza JTS-hez: NGK PFR 6B.
Ki akarom cserélni őket. Sportgyertyát érdemes belerakni? Vagy válasszam a gyárit? (NGK PFR 6B) Thx!
PyroS04-06-2012 20:44:04 // 39317
Na kész lett az autóm,a fesszabályzót kellett cserélni.Emiatt pislákolt a töltés jelző.
mreni04-06-2012 17:14:00 // 39316
FES-el is megoldható ;)
Imyx04-06-2012 13:54:40 // 39315
Ilyen méréshez Examiner kell. Különböző fordulatokon (hideg/meleg motor) figyelni kell az értékeket, aztán összehasonlítod a gyár által előírt értékekkel. Márkaszerviz 8500 ft-ért komplett diagnosztikát végez, és megmondja Neked, a lambdáid jó értékkel dolgoznak, vagy nem, pl. Vagy viheted bárhová, aki ezt szakszerűen meg tudja csinálni, akár Veresegyházán.
Ha én jutottam valamire, majd szólok :-).
hg6idn04-06-2012 13:27:06 // 39314
Ajánlottak egy veresegyházi szerelőt, állítólag profi olasz autó diagban. Úgy érzem meg kell látogatnom... Az a fő bajom hiába használom a FES-t, mivel nincs referencia adatom nem sokat érek a mért értékekkel...
Tentacle04-06-2012 12:25:18 // 39313
Sok sört ihattál, ha nem tudtál beállni az udvarra ;)
Ferke04-06-2012 11:44:34 // 39312
Nálam is alakul, de egyenlőre struccként lexarom, munkagép..:)
Tegnap mondjuk az alsó kuplung munkahengert már ki kellett cserélnem (sörrel együtt is komoly 40perc), mert már nem tudtam beállni az udvarra:)
Imyx04-06-2012 11:40:20 // 39311
Én még nem cseréltem lambdaszondát. Többször nézték examinerrel, de jónak találták.
FES-sel nullázom minden hibatörlés alkalmával, erre gondolsz?
Wickey04-06-2012 11:38:01 // 39310
én is vettem már egy új generátort... 400ezer felé közeledve lassan az összes segédberendezést dobhatom ki. Klímakompresszor csapágyas, a generátor háza repedt és egyszer eljátszotta ezt a töltésvillogtatós gondot, a szervószivattyúm meg harmatgyenge... :-) eöö eódottá
mreni04-06-2012 11:02:57 // 39309
milyen négyet? :D inkább idd el egy jó szerelőhöz,megoldja...
Sotime04-06-2012 10:50:47 // 39308
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a digitklíma panelt az autóban, folyamatosan villog a kilométer számláló.
Tudtok esetleg valamilyen praktikát erre, hogy kell megoldani?
Köszi!
András bácsi04-06-2012 10:23:37 // 39307
Nullázva lett a lambdacsere után?
Imyx04-06-2012 10:16:55 // 39306
Nekem zsír új Bosch-al is dob hibaüzit :)), valahol máshol kell keresgéljünk szerintem :DDD. De rajta vagyok a témán! :). Szerintem valamelyik lambda szonda zavarhatja be az lmm-et. Elég az, ha valamelyik (néha) lassú egy picit. Lehet betolom egy márkaszervizbe :))), még mindig olcsóbb, mintha mind a négyet kidobnám belőle :)).
Ferke04-06-2012 08:49:57 // 39305
Ne is mondd, nekem lassan 1 éve csinálja...meg kéne már oldani ezt is:)
PyroS04-06-2012 08:28:10 // 39304
Köszönöm ,akkor délután irány az autóvillamossági szerelő. :(
hg6idn04-06-2012 08:24:20 // 39303
Természetesen hozta az autóm a papírformát:
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
András bácsi04-06-2012 08:21:17 // 39302
Általában a generátor kopott csúszóérintkezői csinálnak ilyet élettartamuk vége felé.
zee04-06-2012 08:11:17 // 39301
Szerintem töltés gondok,de jönnek majd az okosabbak és megmondják a tutit.
PyroS04-06-2012 08:09:51 // 39300
Sziasztok.

Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Tocsa03-06-2012 08:17:47 // 39299
Nyugodtan menj hozzájuk szépen dolgoznak ! :) Pár éve már csinálják .
GTPeti02-06-2012 16:55:33 // 39298
Lehet, hogy van az AutoData-nak ilyen katalógusa is. Az egyes típusok méretei jó eséllyel a szervízCD-kben is megekinthetőek. Ezen kívül szerintem az egyes aftermarket dugattyúgyártók termékkatalógusaiban (pl. Mahle).
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
DanZoli02-06-2012 16:35:43 // 39297
Sziasztok!
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Liquid01-06-2012 22:01:46 // 39296
én próbáltam az UNO-ban ugyanilyen Megalightot, és semmivel nem tudott többet érzetre, igaz előtte 80/100-as volt :) Na az király cucc, csak kicsit ártalmas, azonkívül hogy illegális
Liquid01-06-2012 22:00:24 // 39295
deszépen mondta ke' :)
Bilux01-06-2012 19:28:13 // 39294
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
Bilux01-06-2012 19:28:13 // 39293
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
WIK_14601-06-2012 18:23:22 // 39292
Sziasztok.

Furcsa hang

Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.

Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.

Előre is köszi a válaszokat
[k i z z o]01-06-2012 06:45:47 // 39291
Szia, nekem 2005 -ben készítettek full rozsdamentes rendszert, profik voltak, jó anyagok, szép hajlítások, jó minőségű dobok. Az igaz, hogy nem volt olcsó. A lényeg, hogy minden részletet beszélj meg velük.
Piritu - 1.000.00031-05-2012 21:35:02 // 39290
Kicsit furcsálltam az eredményt. Azt mondjuk nem, hogy ilyen-olyan kamu reklámszlogennel próbálnak dolgokat eladni, de azt igen, hogy nálam a +100% és +50%-os Tungsramok jól vizsgáztak. Mondjuk a 100-as látványosan rövidebb élettartamot is produkált.
Piritu - 1.000.00031-05-2012 21:30:17 // 39289
Szerintem Neked is a 3 pólusú csatlakozó lesz, mint a Spideremben.
klatty_1
klatty 2
klatty 3
Ezzel hozzá lehet férni a motorelektronikához és az ABS-hez. A légzsákhoz nem sikerült, csak Examinerrel, ami a gyári eszköz.
GTPeti31-05-2012 21:24:46 // 39288
Anno, még a xenon előtti időkben én is próbálgattam izzókat. Na jó, az idő rövidsége miatt csak egy prémiumot. :)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
Liquid31-05-2012 21:18:39 // 39287
valami ilyesmire számítottam, végre alá van támasztva :)
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.