Forum >> Szerelőműhely

atis_166jtd21-09-2012 23:07:06 // 40455
Lenne két kérdésem. Találkozott már valaki olyannal hogy hogy ha bekapcsolja a hátsó ablak fütést elmegy a rádió? Vagyis sercegés van csak. Ha kikapcsolom szol rendesen.
A másik van esetleg valakinek rossz termosztátja jtdhez? Csak olyan érdekel amit ki akarsz dobni.
pb_21-09-2012 22:53:12 // 40454
Te hova sorolod magad?)
Forsberg21-09-2012 22:10:19 // 40453
:) Self-adaptation reset-re gondolsz?
Liquid21-09-2012 21:15:26 // 40452
a jobb szélső menüben van, hogy mi a neve azt nem vágom IQ-ból :)
Wickey21-09-2012 19:23:18 // 40451
Így van, mert vannak errefelé csökkentértelműek is. Több fajta is. Van olyan, aki nem tud vagy csak lusta dekódolni pluszjelből meg random nagybetűkből álló hunyorítva PhD doktori mélységűnek tűnő hozzászólásokat. A klinikai eset mégsem ez: hanem az, akinek ha nem rágsz mindent a szájába, erős kényszert érez a fent vázolt írások létrehozására. :-P
Wickey21-09-2012 19:20:14 // 40450
nekem az is megdöglött most, szét is szedem holnap ha nem leszek lusta. :-P
Wickey21-09-2012 19:19:16 // 40449
az azért érdekes, hogy a megszorult tengely ellenére direkt 12V-ról pörgött mint egy bespeedezett hörcsög a kalickában. :-)
Forsberg21-09-2012 16:02:49 // 40448
Azt mondod. :)
Forsberg21-09-2012 16:02:26 // 40447
Értem. Akkor azt mondom, hogy azt a FES megoldja. Hol találom azt azt a programban? Mert nekem szerintem az lesz a problémám, és kellene egy alapbeállítás.
Liquid21-09-2012 15:10:24 // 40446
nem, diagnosztikai programmal resetelni kell az alapjárati motor megtanult paramétereit
Forsberg21-09-2012 13:49:54 // 40445
Köszönöm!
És azt, hogy csinálod? ECU reset?
Liquid21-09-2012 13:04:05 // 40444
tisztítás után érdemes lenne resettelni a beállításat, ezt pl. a FES is meg tudja tenni. nekem bevált
Imyx21-09-2012 12:48:07 // 40443
Nevén kell nevezni a gyereket! :DD.
Forsberg21-09-2012 12:18:38 // 40442
Alapjárat ingadozásnál a pillangószelepen kívül, szoktatok mást is megtakarítani?
Hidegindításnál nehezebben áll fel az alapjárat, nem szép egyenletes. 1.6 TS motor.
pb_21-09-2012 11:57:29 // 40441
Mindent pontosan, xakxerűen, minden részletre kiterjedően le kell írni.)
GTPeti21-09-2012 11:32:38 // 40440
Nem szándékoztam tegnap bő lére engedni a dolgot. Tisztában vagyok vele, hogy ha nem használják, nagyobb esély van a berohadásra. Ez nem hat meg, a leírt okok miatt ennek ellenére sem fogom használni. Az lehet, hogy ha egyszer nagyon ráérek, majd szétszedem, megcsiszolom és bezsírozom. Na ezt nem akartam tegnap leírni, de látom az ember nem spórolhat meg pár leütést. :)
Ferke21-09-2012 11:30:15 // 40439
Épp ezt akartam írni:) Ez a fő, szinte az egyetlen ok a berohadásra....(logikus: az első ablaktörlő mechanika miért nem rohad be soha?)
pb_21-09-2012 11:27:55 // 40438
"Az enyém valószínüleg sosem fog elromlani, mert iszonyat ritkán használom csak a hátsó ablaktörlőt."
Pont ezért fog +dögleni.)
GTPeti21-09-2012 11:21:54 // 40437
Nem. Ez hivatalosan a márkaszervízek privilégiuma.
gecsa21-09-2012 11:10:17 // 40436
na,most akkor keresztkérdés:
FES-el hozzátanítható a kulcs az immohoz?
gecsa21-09-2012 11:05:14 // 40435
dettó...:)
gecsa21-09-2012 10:41:35 // 40434
írtam nekik,kíváncsi leszek a válaszra...:D
lakosg0121-09-2012 10:41:09 // 40433
Innen kaptam a 38.000Ft-os ajánlatot. 1 óra alatt elkészülnek vele.
forrasr21-09-2012 10:17:27 // 40432
Nekem 3 gombos 166 kulcs kellet, máshoz nem is alkalmazták ezt, én ebayen találtam, és a gyári immo is haldoklott(immo dobozban volt elhalva valami a kormány alatt), úgyhogy máshonnan van a chip immo dobozzal, máshonnan a kulcs, de összeállt a kép. Szerintem neked itt tudnak segíteni: http://www.kulcsmasolas.com/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html
Nekem sajnos itt nem tudtak segíteni mivel 166-hoz bajos beszerezni kulcsfejet, így nem ment.
gecsa21-09-2012 09:26:02 // 40431
melyik fajta kulcs? nekem egygombosimmos kellene...ha esetleg tudsz..:D
forrasr21-09-2012 08:43:22 // 40430
Turbo letapadt geometriája is lehetséges
forrasr21-09-2012 08:41:46 // 40429
20 körül volt a kulcs netről vezérlőegységgel, de vezérlőegység nem kelltt volna, csak külön nem találtam, tanítás 5e körül van fiatban, de sztem van aki olcsóbban is megcsinálja, csak Győr környékén nem tudom kinek van készüléke
GTPeti20-09-2012 22:27:49 // 40428
Meg fogom nézni. De csak azért, mert érdekel. :)
Az enyém valószínüleg sosem fog elromlani, mert iszonyat ritkán használom csak a hátsó ablaktörlőt.
(Nagyon hamar koszolódik a hátsó szélvédő az SW-n, csak összekarcolná.
Ha már olyan koszos, hogy tényleg látszik, inkább lemosom bő vízzel és a szivacsos lehúzóval.)
_ÁRPÁD_20-09-2012 22:23:32 // 40427
A tengely szokott megszorulni a műanyag házhoz ami kívülre vezeti a tengelyt. Persze ha nem veszed észre időben a gyengébb teljesítményt akkor valószínű h az elektronika is beadja a kulcsot ;)
Wickey20-09-2012 22:21:58 // 40426
itt van a polcon. Kéred? Hekkeld meg. Oszt ha megdöglene a tied, legalább lesz cseredarab. :-)
GTPeti20-09-2012 22:18:41 // 40425
"az a köcsög kis doboz döglött meg a tetején benne a kábé száz forint beker árú elektronikával. Még jó, hogy külön nem rendelhető."
Kérem legközelebb kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét elektronikában jártas ismerősét. Hátha javítható. ;)
Wickey20-09-2012 22:15:19 // 40424
Ja, ha szénkefés lenne: motornak kell adni direkt 12 voltot, és megnézni arra mit lép. Nekem majd' kiugrott a kezemből, akkora erő volt benne. Ebből következtettem arra, hogy az a köcsög kis doboz döglött meg a tetején benne a kábé száz forint beker árú elektronikával. Még jó, hogy külön nem rendelhető.

A bontott meg mind pont ugyanolyan szar, semmivel kevesebb kilométer és/vagy év nincs bennük. Hirtelen döglik meg de nem egyszerre, hanem gyorsan romló állapotot vesz fel. Töröl, majd kurvalassan töröl, majd már a végén el se indul.
Wickey20-09-2012 22:12:11 // 40423
a hátsó ablaktörlőbe egy centiméter mechanika sincsen. El kell hogy keserítsek mindenkit, az elektronika döglik meg rajta. Goto Elaforg, vásárol cseredarab 20k alatti áron, három csavar ki, régi kukába három csavar vissza, oszt csákkány.
Ugyanezt az elsővel is megjátszottam, ott nem mutatott semmilyen működési hajlandóságot, csak maxfokozaton, de a cseredarab is döglődik. Jaaa, és NEM kormánykapcsoló volt... azt is cseréltem... feleslegesen.
Elöl viszont esélyes, hogy a rudazat lesz a ludas... még szét kell szednem...
Wickey20-09-2012 22:09:24 // 40422
mázlista. Nekem igen. Viszont a feszítő volt fos és amiatt adta meg magát a vadiúj szíj.
Jó, hogy emlékeztetsz rá, visszaraktam egyéb híjján a régi szíjat és azóta se cseréltem le. :-) Van benne lassan vagy 130ezer... :-)
Wickey20-09-2012 22:07:49 // 40421
nekem csak padlóra és 3-3.5k körül torpan. Csak az a baj, hogy nincs benne LMM, merthogy a TD-ről van szó. Akkor most essek kétségbe, vagy cseréljek porlasztócsúcsot, vagy tegyek fel egy másik adagolót? :-)
Attika0120-09-2012 21:55:31 // 40420
Nehezen mozog, de csak a mechanika miatt. Szerintem szénkefés, egy ránézést megér mielőtt ezreseket kidobálsz az ablakon. :)
atis_166jtd20-09-2012 20:45:16 // 40419
A probléma csak az hogy az enyém hibamentes. Igy viszont elég nehéz rájönöm. Ha oktoberben cserélek termosztátot akkor leveszem a turbot és megnézem hátha le van kokszosodva a szabályzó része.
Zoli198020-09-2012 20:35:41 // 40418
Na ez érdekes. Nekem is új a légszűrő. Csak nálam a légtömegmérő is állandó hibát dobál, hogy nem megfelelő a jel.
atis_166jtd20-09-2012 20:32:58 // 40417
Én ezt a torpanást mostanság érzékeltem. 2 nap fejtörés, vissza a koszos légszűrő és láss csodát torpanásnak nyoma sincs. Az ujjal meg van. most megint fejtörés mitől lesz jó.
.......................20-09-2012 20:28:01 // 40416
EGR szelep megszorult esetleg
Zoli198020-09-2012 20:08:54 // 40415
Na ez engem is érdekel, nálam is LMM hiba van, de "szerencsére" csak torpan 2500-nál... Félek én is, hogy kicserélem, és nem is az a baja...
Thorpe20-09-2012 20:08:10 // 40414
Oxidálódva volt + beázott + 10 perc munkaidő
= 3.000,- Ft (és nem 72)
Most tökéletesen működik.

Köszönöm a tanácsot. :)
dév20-09-2012 19:58:06 // 40413
sziasztok. lécci valaki segítsen mert már megőrjít az autóm (2.4jtd 136le) a probléma az hogy 3000es fordulatig pörög de addig is nagyon gyenge, néha elkapja és akkor úgy megy ahogy kell neki akkor ki is pörög, de az nagyon ritka, elvittem kiolvastatni a hibát és a légmennyiségmérőt irta, kicseréltük egy működő alfából és utána sem lett jó :(. esetleg valaki tud vmi okosságot rá?? kösz
gecsa20-09-2012 13:46:53 // 40412
ha csak kontakt hiba,akkor szedd szét,pucold meg,és rakd össze...nem kell hozzán villamosságis..
ha nem az,akkor meg kukázol egy konzolt neten,és kicseréled..oda sem kell villamosságis..:D
Thorpe20-09-2012 13:26:46 // 40411
A bal oldali elektromos ablakemelő gombja
- lefelé gond nélkül működik
- felfelé csak akkor, ha enyhén megfeszítem hátra (kontakt hiba)

Unix-ban ki akarták velem cseréltetni a komplett konzolt 72 e.-ért.
Máshol 10 e.-t mondtak, majd ha lesz egyszer csak.

Tudtok adni megbízható és normális áron dolgozó Alfa autóvillamossági szerelő kontaktot?
Tentacle20-09-2012 11:34:26 // 40410
E-Learn nem tudja ? A 155-nél még le volt írva a manulaban, hogy hogyan kell, mondjuk az pár évvel öregebb konstrulció. De amúgy master kulcs kellett ott is hozzá, nem volt mindegy milyen kulccsal akartad a másikat hozzáfeleltetni.
lakosg0120-09-2012 11:15:22 // 40409
Na de erre mondtak nekem 38.000Ft-ot. Gyári kulcs esetén. Ez volt a legolcsóbb ajánlat.

Az én kérdésem az volt, hogy hogyan tudom megtaníttatni az autóval az általam beszerzett kulcsot.
Más autóknál ez úgy működik, hogy beteszem az új kulcsot gyújtást adok, bezárom egy másik kulccsal, majd az új kulcson megnyomom a távirányító egyik gombját. Alfáéknál nem tudom hogy működik. Tudja valaki?
gecsa20-09-2012 11:09:18 // 40408
mennyibe fájt a vége?
forrasr20-09-2012 10:30:07 // 40407
Netről beszerzett használt kulcsomat (távirányító részét) rá lehetett tanítani az autóra gyári programmal, immo chipet át kell rakni, vagy vannak cégek akik tudnak hozzá okítani ugy. chipet.
gecsa20-09-2012 10:25:01 // 40406
én ugyanazzal ragasztottam vissza,ami volt is..megfogta...:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.