Forum >> Szerelőműhely
Gábor(figi75)28-10-2005 23:19:12 // 8936
Igen!
Akkor : 8877 hsz! :-O
granturismo28-10-2005 23:13:02 // 8935
Helyesbítek::-)
Az Alfát 1986-ban vásárolta fel a Fiat.
granturismo28-10-2005 23:11:55 // 8934
Az Alfa 1986-ban vásárolta fel a Fiat.
A Lanciát pedig 1968-ban.
Gábor(figi75)28-10-2005 23:10:05 // 8933
Utaljálmár vissza légyszives ahoz a HSZ-emhez,ahol épp azt fejtegetem: a 33 nem Alfa-Alfa!!!!!!!!!!!!
KÖSZI!!!! :-)
Gábor(figi75)28-10-2005 23:07:11 // 8932
Rendesen fújod a magadét,de ez viszi előre az eszmecserét! :-)
Teljesen más dologról beszélsz,mint én! :-O
Én csak azt próbáltam megvilágítani,hogy a 75 Alfa volt az utolsó TRANSAXLE ALFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És nemvolt több hátsókerekes konstrukció! :-(
Ez 92-ben történt!!!!!!!!!!!!!!!!!
És minő véletlen,pont akkor olvadt bele a FIAT-ba,mikor a 75 Alfát végképp leálították! :-)
Abban pedig már igazat adtam,hogy nem akkor volt a ráncfelvarrás a 33 nál!
Ennyi!
Thomika28-10-2005 21:34:07 // 8931
Szép Estét Urak! :))
Így tél közeledtével eladó lett 4 db 14"os lemezfelni 155re (145/46-ra is jó gyári felnik), dísztárcsákkal, 4 db 185/60as nyári gumikkal, elöl 2 Michelin kb 5mm profillal, hátul 2 Continental EcoContact kb 4 mm-el!
Ha érdekel vkit dobjon egy mail-t, megbeszéljük a részelteket!!
Üdv
Wickey28-10-2005 20:19:35 // 8930
Az hogy az Alfának álcázott fiat tipo a májer? :-PPPPPP
Marklar15528-10-2005 20:11:14 // 8929
Nyulak vagytok szavazni, mert kiderűlne a tuti! ;-PPP
pb_28-10-2005 20:01:42 // 8927
Én fentartom azon véleményem, miszerint hasonló állapotúak. Az lehet, hogy a 75 1 kicsit strapabíróbb.
Marklar15528-10-2005 19:48:26 // 8926
Elég meddő vita.
Az az ALFA amelyiknek a hátulján 155 van! ;-)))
Robi28-10-2005 19:44:21 // 8925
Szerintem az Alfának két tradicionális vonulata volt: a transaxle (GTV, Alfetta, Giulietta, 75, 90), és a boxerek (Sud, 33, esetleg 145/146). Számomra ezek az Alfa-Alfák. Szóval a 33-as is Alfa-Alfa, csak másképp, mint a 75-ös. :)
Robi28-10-2005 19:38:06 // 8924
Ez a tapasztalatom. Hasonló korú 75-ösöket és 33-asokat szoktam szerelni, mégis a 33-asok olyanok, mintha 10 évvel öregebbek lennének. A belsejük széthullik, a kasztni szétrohad. A 75-ös jóval strapabíróbb. Természetesen vannak kivételek, de nagy átlagban ez a jellemző.
pb_28-10-2005 18:56:06 // 8923
Már miért lenne gyengébb minőségű, mint a régi Alfak? Sztem nem igényel több törődést, mint bármelyik korabeli társa.
pb_28-10-2005 18:53:13 // 8922
Az teljesen igaz, hogy az utolsó transaxle 92-ben gyártódott, csak azt nem tudom, hogy a 33, hogy keverdett bele transaxle-k közé, mikor teljesen más koncepció. Igazából azt sem tudom, hogy miért nem Alfa-Alfa a 33, mikor a koncepció egészen a '70-es évek elejéig követhető vissza.
András bácsi28-10-2005 18:37:18 // 8921
Asszem te nem olvasol figyelmesen:
Nem írtam 90-es Alfáról, hanem a 33-as 1990-es ráncfelvarrásáról.
Korai fejlesztésekről sem volt szó, hanem arról, hogy a 33-as korábbi fejlesztés, mint a 75-ös. (lsd. 83 vs 85)
A legalábbis külsőleg pedig arra utal, hogy Giuli, illetve AR90 cuccokat használtak a korai 75-ösök szerkezeti alapjául.
De azt hiszem felesleges ezen vitáznom.
Robi28-10-2005 18:26:34 // 8920
33: '83-'94
75: '85-'92
Igaz, hogy a 75-öst később kezdték gyártani, de többnyire elődeinek az alkatrészeit örökölte. A 33-as sajnos már jóval gyengébb minőségű, mint a régi Alfák. Ettől még persze ugyanúgy Alfa, csak több törődést, odafigyelést igényel.
Gábor(figi75)28-10-2005 16:55:55 // 8919
Oh!
Csak nem te is ott lapítottál? :-)
Ejnye! DDD.. :-)
Legközelebb kéretik megálni és eszmét cserélni!
Gábor(figi75)28-10-2005 16:51:28 // 8918
Ebben viszon teljesen igazad van!:-)
Akkor annyival egészítem ki,hogy a 33 as, 90 ben esett át ráncfelvarráson és nem 92 után!
Viszonz a többi úgy igaz,ahogy én leírtam! :-))))))))))
Punk-tum!DDD... :-)
Gábor(figi75)28-10-2005 16:43:57 // 8917
Húúúú!
Mi nagyon nem 1 ről beszélünk asszem! :-)
Nemtom ki beszélt a korai fejlesztésekről,mert én nem!!!!!!!!!!!
A 90 Afáról,mégcsak szósem volt!!!! :-)
Jobban olvasd el mit írtam le!!!!! :-)))))))))))))))
Mike.28-10-2005 11:38:07 // 8915
Maradhat. Köszönöm előre is. :-)
Atek28-10-2005 11:34:27 // 8914
Rendben! Ha nem bírod addig feladom postán.
Mike.28-10-2005 11:31:22 // 8913
Csak 1 db. A szaktanácsod alapján kiszedtem az órát. Nem kaptam ilyen foglalatú égőket, de megsúgták , hogy csak az izzót is lehet cserélni. Így az megoldódott, de egy foglalattal kevesebb volt az órában. 19. én megyek akkor megboltoljuk. Jó? Fizetek egy kisföccsöt. :-)))))))))))
Atek28-10-2005 11:06:36 // 8912
Nekem van! Mennyi kell? Haverom Temprájának a rossz műszerfalából kiszedtem egypárat.
Mike.28-10-2005 10:10:47 // 8911
156-os km órához keresek égőt. Pontosabban a műanyag foglalat érdekelne. Ha valakinek van ilyen szívesen venném, de a cikkszám is jó lenne. :-)
a28-10-2005 10:10:39 // 8910
Tudod mekkora élmény nekem felmenni a hegyre télen? :) (Vagy csak az Istenhegyi útra :))) )
Pláne mondjuk lánc nélkül? :)
Vagy csak abszolválni egy Bp-Szeged-Bp távot havazásban 1,5 óra alatt? :)
Vagy elindulni ónos eső után? :)
Sok hátsókerekes autóm volt (BMW, Ford, Opel), annyira nem érdekes szerintem a dolog. A vezetés 99,9%-ában úgy használja az ember az autót, hogy nem is érzi, hogy első vagy hátsó kerekest hajt. Az a 0,1% meg feláldozható számomra a csúszós, téli utakon kapott előnyökért.
a28-10-2005 10:07:50 // 8909
itt szólt az igazság...
András bácsi28-10-2005 10:06:33 // 8908
Ebben igazad van.
De azért egy hátsókerekest nagyobb élmény vezetni.
a28-10-2005 10:04:28 // 8907
és tudja! És tudja! ;))))
a28-10-2005 10:03:18 // 8906
Ott, ahol a tárolórekeszeket szerelik bele :)P)
a28-10-2005 10:02:37 // 8905
Elhiszem, de nekem akkor sem a hátsóhajtány az álmom.
Amúgy nagyon egyszerű: legyen akár speeres. Gyere fel velem a hegyekbe Ausztriába télen, és ha tudsz ott jönni, ahol én elmegyek (nem egy T4, csak én!), akkor elhiszem, hogy tényleg rendben van :)
(T4 az aljas lenne, mert elsőkerekes létére jobban bírja a hegyeket, mint a 4*4-es terepjárók)
András bácsi28-10-2005 07:47:48 // 8904
Látom nem ismered igazán a 75-östől különböző gépeket.
pb kolléga leírta a lényeget: egyrészt az első 33-as korábbi fejlesztés, mint a 75-ös (legalábbis, mint a 75-ös kasztni, mivel a műszaki alapjai zömében már megvoltak), és a 33-as 90-es ráncfelvarrása idején még mintha gyártották volna a 75-öst.
András bácsi28-10-2005 07:42:49 // 8903
Akkor butított ICS, ami nem tudja fogadni a navit.
pb_27-10-2005 23:56:28 // 8902
A 33 már 90-től átalakult, és 83-94-ig gyártották. Sztem eléggé Alfa-Alfa. De sztem ez az egész vita értelmetlen, amin rajta van az Alfa logó az Alfa, azt kész.
Alfa166JTD27-10-2005 22:57:50 // 8901
Hazaértél a vásárhelyi Tescoból? ;)))))
Gábor(figi75)27-10-2005 22:06:43 // 8900
Akkor fejcsd ki nekem légyszíves miben nincs igazam? :-O
Talán nem akkor volt a beolvadás,vagy nem akkor volt az utolsó transaxle Alfa ami lejött a gyártó sorról?
A 33 is utánna esett át 1 nagyobb ráncfelvarráson! :-)
gsx-r27-10-2005 20:32:01 // 8899
Tudja valaki,hogyan kell kivenni a 166-os középkonzolát?Látok rajta 2 jukat,talán oda kell valamit berakni?Ha tudja valaki,írja le please??
156sw27-10-2005 20:27:50 // 8898
Emberek,,, könyörgömmm.. Mindenre ami szent.... Egyszer már írtam, hogy nekem is kéne clarion navi cd szett... Nem vagyok hajlandó 500.000 azaz jól látjátok ÖTszáezer forintot adnia a hat cédéért. Nekem egyébként az Alpok cd is elég lenne, de ha valakienk megvan mind a hat....
Előre is kösszzz
TáDé27-10-2005 20:18:34 // 8897
Igen is a 164 igazi ALFA az enyémben még Alfa-Lancia industriale felirat volt ... köze sincs a Fiathoz! :)))) :PPP
Gábor16627-10-2005 19:35:08 // 8896
A cd-k 1999-es verziók voltak.
András bácsi27-10-2005 17:52:13 // 8895
Nincs igazad kolléga.
András bácsi27-10-2005 17:51:13 // 8894
2001-ben volt váltás a rendszerben, a régebbi verzió lemezeit nem ismeri fel.
gsx-r27-10-2005 17:17:53 // 8893
Köszönöm a cd-ket!Kaptam valakitől 3 térképet,sajna nem mennek.Amikor berekom kiirja,hogy please wait...aztán meg hogy,Navigation system not available.Hát ennyi ha valaki tudja mi a megoldás az írjon,Köszi
Gábor(figi75)27-10-2005 16:23:18 // 8892
Ennek semmi köze hozzá,az a két év nem számít!
Csak az ,hogy lezárult 1 fejezet amit a 75-tel koronáztak meg 92 végén!
92-től már nem saját projekt volt! :-(
Gábor(figi75)27-10-2005 16:19:32 // 8891
A 33 már nem! :-(
Gábor(figi75)27-10-2005 16:17:44 // 8890
Azám! :-)
92 a beolvadás éve,és annyi! :-(
A transaxle utolsó hírmondója!
Ollah27-10-2005 16:11:49 // 8889
Ha tetszik, ha nem, elölkaparós fiját és kész, punktum! ;PPPPPPPPPPP
Nem tudjátok, hol lehet venni pohártartót GTV-be? :DDDDDDDDDDDDDDDD
András bácsi27-10-2005 14:33:09 // 8888
Ha jól számolom, nekem három tél volt vele a tapasztalat. :-)
Mondjuk speeres volt, az tény.
a27-10-2005 14:12:02 // 8887
Ööö nem mondok semmit a 75-re, pláne téli viszonyok között :)
Legyen elég annyi, hogy a 75-öt egy sumák jószágnak tartom :)
De erről GRoman és IC tudnának jobban tapasztalatból beszélni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?