Forum >> Szerelőműhely

swan03-11-2005 08:01:02 // 8986
Ha ki van ülve egy ülés, kicsit hiányzik a szivacs. Akkor az pótólható valahogy? Vagy csak a csere segít??
Blade02-11-2005 21:43:31 // 8985
lac146! Igen, a lanciaé a legtartosabb, van ugyan pár fok eltérés, de nem veszed észre. Ha Német Misinél csinaltatod Dunakeszin, spórolhatsz a munkadijon rengeteget, és kiválóan megcsinaljak!
lac14602-11-2005 21:36:31 // 8984
Erre számítottam, olyan 40-50ezer pénzre.:( Köszi szépen!
Balage02-11-2005 21:33:23 // 8983
Jól mondja Pöcök. A Lancia 5 hengeres motorjaiban lévő vez.mód a legjobb erre a feladatra. Bővebb információt kérj George kollégától. Én csak a javítókittet vettem meg, lassan 10e km van benne, eddig minden ok. Viszont az ára szereléssel együtt. 10K HUF. A Lancia min. 40K HUF + munkadíj. :-(((
lac14602-11-2005 21:24:36 // 8982
Mármint a Lancia vezérlésmódosítója?
zee02-11-2005 21:17:40 // 8981
Szia! Lancsáé a legjobb állítólag bele,nekem nem tudom milyet cseréltek,de jó! :)
lac14602-11-2005 21:14:43 // 8980
145 és 146 tulajok segítségére lenne szükségem! Lassan időszerűvé lesz a kocsiban a vezérlésmódosító cseréje (már nagyon dízeles a hangja amikor indítom) és ezzel kapcs. kérdezném, hogy milyen tipusúra cseréltétek ki, utángyártott vagy mi? Köszi!
András bácsi02-11-2005 21:08:28 // 8979
Tájékozatlan vagyok. :(
Vega02-11-2005 20:44:05 // 8978
Ugye-ugye :)))
Ronnie02-11-2005 19:42:35 // 8977
Ciao, találtam idevágó sorokat, cikk a fiat Croma történetéről! "These models lasted until 1993 when the range was again revised. Externally little changed apart from another new grille, whilst internally the instrumentation was revised. Ventilated discs became standard at the front, bigger wheels were fitted and the 1995cc normally aspirated unit got 16 valves, with the power increasing to 137bhp. A 2492cc 12-valve sohc V6 unit was also fitted (an Alfa Romeo derived engine) with 159bhp. The latter version featured ABS, leather upholstery and air-conditioning as standard."
granturismo02-11-2005 19:23:24 // 8976
Én sem:-))
pb_02-11-2005 19:19:48 // 8975
Jaja. De ott már nem fogok hozzászólni.
granturismo02-11-2005 19:15:17 // 8974
Naja. A boxer topicban már megint felmerült ez a kormány kérdés:-))
a02-11-2005 17:01:04 // 8973
Jajaja :) Az alapkérdés az volt, hogy a 156-ba melyik másik Alfák kormánya megy bele minden gond nélkül :) És mivel a kérdést feltevő egy általunk igen respektált hölgy volt, megpróbáltuk elmagyarázni az Alfák közötti különbségeket, hogy melyik kormány miért megy bele, és melyik miért nem valószínű :) Nem gondoltam, hogy ekkora vita alakul ki egy ilyen egyszerű kérdésből :)))
Vega02-11-2005 11:51:26 // 8972
Bandi, en mar lattam! Itthon is van belole, nem is egy...fel-felbukkan a hasznaltauton neha egy-egy darab...
András bácsi02-11-2005 11:29:14 // 8971
Csak mert nem láttam még fehér hollót sem. :)
Cselentano02-11-2005 11:22:59 // 8970
Egy kis reklám egy barátomnak: ALFA -FIAT alkatrész ha valamire jobb ár kell, mint a boltban, és komoly vevő vagy, írj egy mailt a kocsid típusával és alvázszámával + természetesen, hogy mire van szükséged 24 órán belül kapsz egy árajánlatott és szállítási határidőt/feltételeket. elérhetőségek: alkatresz@hotmail.com , alfafiat@freemail.hu , voda-kettőtíz-kilencvennyolc-nyolcvankilenc (gumi + felni ügyben is tud segíteni) Bocsi ha Off voltam
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 22:26:57 // 8969
Mi má'? Egy egész napot el akarsz piszmogni ezzel?! :-)
Marklar15530-10-2005 21:53:39 // 8968
Igen-igen. Ritka, mint a fehér holló. Egyébként vajon a 164/CROMA szélvédő egyforma lehet É? Mert azért a Croma/Saab9000 jobban hasonlít egymásra. Valószinű ott a váz az megegyezik, mert az ajtók uazok...
Wickey30-10-2005 06:58:59 // 8967
hehe :-) holnap. Ki kéne vakarni a dzsuvából a motoromat, és bepottyantani a gtv-be.
Vega30-10-2005 02:33:26 // 8966
Pedig volt.....160 lovas 213 Nm-es...ez volt a csucsmodelje...a motorja gyakorlatilag kikopott 2.5-os alfa!!!
bb1829-10-2005 20:37:10 // 8965
mikor szerelünk végre ?
András bácsi29-10-2005 19:51:33 // 8964
Cromában nem tudok 2.5 V6-os motort. Csak a TD rémlik ezzel a köbcentivel. A Lándzsák viszont használják az Alfa-motorokat. Lásd Kappa más szelepdeklivel 3.0V624V.
András bácsi29-10-2005 19:44:54 // 8963
Nem jó veled vitázni, mert úgy látom nem azt fogod fel a hozzászólásaimból, ami a lényeg. Úgy emlékszem SN kolléga hozta fel a Fiat-Alfa, Alfa-Alfa összehasonlítást, ami a konszernen belüli alkatrész felhaszálást/átvételt akarta magyarázni. Erre jössz, mint a 75-ösöket védendő utolsó igazhitű lovag, és mondod a magadét, amit senki nem kérdőjelezett meg: miszerint a 75-ös az utolsó transaxle-Alfa. De nem ez volt a kérdés, hanem az alkatrészek - jelen esetben a kormányagy - azonnossága avagy eltérése.
Vega29-10-2005 12:42:18 // 8962
Hat a 164-esnek nem is az volt a dolga, hogy brutalis legyen, elvegre luxusautonak szantak. Kategorian belul kell annak tekinteni...pl teljesen mas mint egy E34 BMW ami hasonlo kategoria...es ugye egy idoben fuottak..:) En mar csak tudom, evekig volt mind a kettohoz szerencsem...164-es termeszetesen meg mots is van a csaladban....
Vega29-10-2005 12:34:35 // 8961
Gyakorlatilag ugyan arrol beszelunk csak en kevesbe vagy talan egyaltalan nem vagyok tisztaban ,hogy mikor melyik alfaba milyen fiat vagy mas alkatreszek kerultek...en csak nagyvonalakban tudom a tortenetet. Egy motort kihagytal.... 2.5 V6 :) A laikusok szamara talan ennek a motornak a legszembetunobb a hasonlosaga a ket markanal. Fiat Cromaban es a 155-osben kinezetre tok egyforma es feltetelezem technikailag is full egyforma a ket motor. Egyebkent ha jol sejtem a 3.0 V6 volt az alapanyag...Ebben az esetben ha jol tudom a 3.0 V6 teljesen AR fejlesztes es akkor itt egy jo pelda ra ,hogy a Fiat is vett at dolgokat az Alfatol! Teszem hozza ez csak az en sejtesem..ha valaki tobbet tud rola , javitson ki..
Gábor16629-10-2005 11:08:08 // 8960
Bocs: terebélyesedő :-)
Gábor16629-10-2005 11:06:08 // 8959
Az egyre terebéjesedő beszélgetésbe, mint volt 164 és 166 tulaj néhány kiegészítéssel szeretnék hozzászolni: A 164 szerintem még mindig nem nevezhető telesen Fiat Alfának. Igaz a padlólemez, ajtók, hátsófutómű és váltó közös. De az első futóműhüz még csak hasonló sincs a másik három márkánál (9000 a harmadik). V6 TB motor sem fedezhető fel. Egy ekkora autótól pedig ne várjátok el a 145 brutalitását. Nézzétek meg a 2000-2600-as családot. Azt úgye mindannyian tudjuk, hogy egy autóban a padlólemez a legdrágábban kifejlesztett alkatrész. Tehát a további létezés alapfeltétele volt a minél nagyobb tömegű gyártás. Megjegyzem a Lancia motoros 164 TB-m nem túl sok átalakítás után egész brutális lett. Csak a difizárat hiányoltam belőle, de azt nagyon. (Persze a hátsókerék hajtány hiányát itt nem említve. :-)) ) A 166-ból sok dolog HIÁNYZIK ami a 164-ben benne volt. A születésük között eltelt technológiai fejlődést figyelembevéve sok ponton visszalépés az autó. Hát azt már én sem hiszem, hogy ebből épeszű módon lehet brutális autót csinálni. De nem a Fiatot, hanem a piacot hibáztatom ez miatt. Tudjátok... Az a baj, hogy a 159 valamelyik tesztje ELŐNYKÉNT említi a 2,5 cm (?) -rel MAGASABB ülést!!! Szóval ez is az a dolog, ami NEM az Alfáról szól.
GEORGE29-10-2005 08:44:01 // 8958
CSak bologatni tudok. :-) És a csocsi szlogen: Nincs Más Márka!
granturismo29-10-2005 08:35:07 // 8957
Nagy igazságok vannak abban amit írsz. Az is biztosan igaz, hogy ha belép egy "új gazda" akkor azért időre van szükség mire teljesen "bedarálja" a céget. Jó példa erre a jelenlegi helyzet. Hiszen a GM-Fiat kapcsolat "gyümölcsei" most kezdenek megjelennni mikoris ez a kapcsolat már megszakadt. Én bitzos vagyok benne, hogy a 164 létrejöttébe már keményen beleszólt a Fiat. Egyrészt az ilyen nagy horderejű döntések nem születnek egyik napról a másikra. Másrészt biztosan feltételeket szabott a Fiat hiszen ne felejtsük el hogy a jól csengő (bár kissé tépázott) márkanév mellé egy nagy csődtömeget vásárolt meg. Ha reálisan szemléljük a dolgokat az Alfa történelme gazdasági szempontból nem egy sikertörténet. Tulajdonosváltások, állami és különböző egyéd forrásokból érkező tőkeinjekciók sora. Az egy kaptafára helyezett autókban az off VW on a bajnok, szerencsére az Fiat csoport sohasem jutott odáig, hogy hajszálra megegyező műszerfalakat építsen a különböző modellekbe. Tény, hogy az mkIII-as 33 már az egyesülés után jött létre, ennek ellenére abban még nem találhatóak Fiat/Lancia alkatrészek. Valóban kb. a 155 megjelenésétől szerepel az alkatrészeken az un. "egyesített márkajelzés" biztos ismeritek amiben a 3 márka emblémája "egybeolvasztva" van ennek eredménye, hogy egységesítotték az alkatrészbeszerzést egységesen léptek fel a beszállítók felé így kedvezőbb árakat tudtak kiharcolni. Az alkatrészbeszerzés egységesítése az ilyen fúzióknál mindig az első lépés, mert viszonylag egyszerűen kivitelezhető és elég komoly összeget meg lehet vele takarítani. Másrészt hogy pld. az M6-os anyákat egy beszállítótól szerzik be az a modellek identitását nem igazán befolyásolja.:-) Más kérdés, hogy a 155 esetében azért már valóban több történt mint a kötőelemek egységesítése. De a lényeg a motor/váltó egység az még a 155-ön is "eredeti" Alfa termék semmi köze a Fiat-hoz. Ugyanaz a Satta Puligna-féle gyöngyszem mint akár az Alfettáé. Ugyanez elmondható 145/146 párosról is. A boxer/motor váltó pároson túl is itt talán még jobban elkülönült a modell a Fiatoktól mint a 155 esetén. Pár dolog példaként ami a 155-nél Tipo rokon a 146-nál nem: első szélvédő, és ez a fajta fordított kormánymű/nyúlványos első gátló pár sem található meg semmilyen Fiat/Lanciában. Más kérdés, hogy pont a 145/6 és a 155 modelleken vezethető le ahogy a Fiat "bedarálta" az Alfát. 1994-ben elkészült 95-től termelt a Pratolla Sera-i motorgyár ahonnan kikerültek azok a blokköntvények amelyek már egységesen kiszolgálták a konszern igényeit. 95-től a 1.8, és a 2.0 (5 hengeres) Fiat/Lancia motorokat, 96-tól az Alfa számára a 2,0 motort illetve a Fiat Lancia számára az 1.8VVti motort, 97-től az Alfa számára az 1.4, 1.6 1.8 motort. Így 96 (2.0TS) illetve 97-től(már mind) valóban már az új, Fiattal közösen készített motorblokkok, váltók a (145/6-nál kormányművek, első gátlók) kerültek ezekbe az autókba és egyedül a 164 2.0Ts motorja maradt meg amelybe sosem implementálták a Fiat-alapú TS motort. Azért arra kínosan ügyeltek hogy Alfába és Fiatba sohasem kerüljön teljesen ugyanaz a motor és itt most nemcsak a TS hengerfejekre gondolok. Az 1.4 motor a korabeli Fiatokban a régebbi motorcsalád 12 szelepes hengerfejjel és elcseszett kenőrendszerrel ellátott változata volt, semmi köze az Alfa 1.4 TS motorhoz, az 1.6-os (mai napig gyártott) 103 lóerős Fiat motornak megint tökéletesen semmi köze az Alfa 1.6 TS motorhoz. Ez a Fiat motor azok számára lehet ismerős akik építettek 2000-es Supermirafiori motort a 125-ös Polskijukba.:-) Szóval az a motor annak a motornak a leszármazottja a mai napig Torinóban a Mirafiori gyárban készül tehát még a blokköntvény szintjén sincsen semmiféle azonosság. Az 1.8-as motor az ahol talán a legnagyobb a hasonlóság. Itt a blokköntvényen túl a főtengely és a dugattyúk is azonosak. A 2.0 motoroknál pedig elég ha azt látjuk, hogy a Fiat az Alfával szemben 5 hengeres 2.0 motort használt a legutóbbi időkig. Tehát ha úgy vesszük a 155 és a 145/6 utolsó generációjánál volt a "mélypont" hiszen ennél jobban nem integrálódott a gyártás. Az újabb modellek (156,147) már a felhaszált alkatrészekben ismét jobban eltérnek (lásd pld futómű) a Fiat megoldásaitól. Ha így vesszük akkor sokunknak van autója a "mélypont":-) éveiből. Ezt én nem igazán bánom. Egyrészt én a Tipot egy jó autónak tartom, különösen a korabeli ellenfelekkel összevetve, bár tény hogy az a technológiai fölény ami az Alfát a "hőskorban" az 50-es 60-as években és azt megelőzően jellemezte az bizony lassan elolvadt. Dehát ez sajnos a lassú de biztos globalozáció velejárója. Örüljünk hogy létezik még a márka és nem képeskönyvekben meg veterántalálkozókon múzeumokban lehet Alfát látni.
Vega29-10-2005 01:01:06 // 8956
Gyerekek, nem tom mi ilyen bonyolult ezen.. Papiron a 86-IG gyartott alfak az ugynevezett IGAZI alfak...utana lett ugye Fiat konszern resze az AR is..Lancia mar joval elobb..es ugye mondanom sem kell a Ferrari is Fiat konszern resze. Ez meg nem is lenne tul nagy baj, mert regebben attol fuggetlenul ,hogy egy konszernhez tartozott mondjuk mind a 3 olasz autogyar azert eles elhatarolodas volt a markak kozott, tudta az ember ha fiatban, lanciaban vagy ha alfaban ul...ma mar ez sajnos sokkal jobban osszemosodik...de hat ez van... Gyartas szempontjabol elkepzelheto ,hogy pl. a 86 utan gyartott pl. 33-as alfak is meg igazi alfak voltak, de feltehetoleg csak kis ideig esetleg 1-2 evig amig a kozos fejleszteseknek koszonhetoen nem csak alfa alkareszekbol es tervek alapjan raktak ossze oket. Az sem lenne kizart ,hogy tetelezzuk fel a 145-os alfa is lehetne igazi alfa mert az egy dolog ,hogy mikor kijott a 145-os az alfa mar reg a fiat konszern resze volt, de ez meg nem jelenti azt ,hogy a fiatnak barmifajta beleszolasa lett volna vagy tervezes vagy alkatresz ill. gyartas szempontjabol a tipushoz. Persze tudjuk ,hogy ez nem igy van de elmeletileg ugye lehetseges es miert is lenne igy, hiszen pont ebbol az apropobol lett az alfa is a fiat konszern resze. Leegyszerusitve ha 86 elotti a kocsid akkor igazi alfad van....ennyi... Bar en ezt az egesz igazi alfa meg nem igazi alfa dolgot tok faszsagnak tartom...bar mondjuk a mai alfak "igazi alfassagat" tekintve csoppet szkeptikus vagyok...valahogy nem hiszek bennuk...bar hozza kell tennem egy 166-os az 166-os :))) De valahogy akkor is hianyzik belole valami...amit azt hiszem a mai kor kovetelmenyeinek tudhato be...modern, finom, csili-vili autok...ahogy a Bazso Gabi is mondta ,hogy a 145-os volt az utolso "igazi alfa" a maga nyers brutalitasaval...abban meg van valami ALFAS!!!! A tobbi az mar valahogy hajlik a kommersz jelzore, olyan mint barmelyik mai nyugati szar, egy kaptafa az egesz...erre ugye azok a bizonyos KONSZERNEK a bizonyitekok ill. felelosegk.....de hat fogyasztoi tarsadalomban elunk...autok jonnek-mennek, olcso, gyors es hatakony megoldasokat keres mindenki... ezert nem meglepo ha az alfadba nem alfa motor dobog... roviden ennyi...
granturismo29-10-2005 00:30:36 // 8955
Igen ez érdekes, mert a gyártási időpont fogalom az helytelen valójában. Az alkatrészkereső rendszerben is van egy gyártási dátum (év, hó jelölés), de ez valójában nem a gyártás hanem az összeszerelés dátuma. Mert ugyebár egy autó sokezer alkatrészből áll és először azokat kell elkészíteni és utána ezekből összeszerelni az autót. Persze próbálják az alkatrészek legyártása és az autó összeszerelése közötti időt csökkenteni különböző módszerekkel, (just in time, beszállító az összeszerelő üzem tőszomszédségéban stb. )mivel ezzel sokat lehet spórolni. Az egyes alkatrészek jó részén is megjelölik a gyártási időpontot. Az ilyen nagyobb mértékű változásokat mint pld a mk III 33-as bevezteése pedig nem lehet dec. 31-ról jan. 1-re virradó éjszaka bevezetni.:-) Augusztusben mikor leáll a gyártás mindenki szabadságra megy, akkor átalakítják a gyártást és szeptemberben kezdődhet az új modell készítése. Az is biztos, hogy az olaszoknál készülnek olyan újabb modellek amelyek még tartalmazhatják az előző modell alkatrészeit. Konkrétan a Bravónál is a ráncfelvarrással egyidőben új MAP szenzoros befecskendező rendszert és hosszabb sebességváltót kapott az 1.6-os motor. Mégis voltak olyan tagok akiknek az újműszerfalas újhűtőmaszkos kaszniban a régi fajta motor/váltó volt.
pb_29-10-2005 00:29:17 // 8954
Mire gondolsz pontosan? Lehet bennem van a hiba de ezt +int nem értem. '92-ben már nem változott a 33, a 3. generáció volt a csíklámpás, és az is maradt 94-ig, amíg gyártották.
kando.29-10-2005 00:28:45 // 8953
Egyrészt '85-től kezdődött a Fiat (és a Saab) tevékenykedése az AR körül, de a legelső 33 akkor is '83-as születésű (és az elődei is Alfa Alfák voltak...) De teljen '92-ben lett benne az AR a Fiatban, de akkor is a Fiat fő ,,célpontja'' a 164 volt.. A 33-as meg 1990-ben esett át az utolsó ráncfelvarráson, a '92-esmozgolódás szerintem ezt a típust nem érintette, mert már régen tervezés alatt volt (lehett) a 145-146, amit a 33 utódjának állítanak be (bár szerintem túl sok közük nincs egyméshoz, de hát a ,,vérvonalat'' folytatni kellett :-))
Gábor(figi75)29-10-2005 00:16:30 // 8951
DE MI VAN A 8877 HSZ-EL?????????????????????????????????????????????? Ha igaz ami ott a végén van! :-) Márpedig ha az az igaz,akkor nekem van igazam,hogy a 33 konszern volt 92 től! :-)
kando.29-10-2005 00:14:17 // 8950
Úgy nincs értelme a mondatnak... A 33 nem lehetett konszern, az csak két vagy többcég lehet :-)) Vagy egy vesszőt kihagytál ;-)
pb_29-10-2005 00:13:16 // 8949
Akkor itt lesz a teljes igazság.
Gábor(figi75)29-10-2005 00:12:41 // 8948
Gondolod nagy ügy a következő évre átrakni! :-) Azt az évet ütik be,mint gyártási év,és kész! sztm! :-)
pb_29-10-2005 00:11:48 // 8947
Pontosan.
pb_29-10-2005 00:10:11 // 8946
"A 33 már a beolvadás után konszern volt! :-(" Ezzel sajna +int vitatkoznom kell, a 33 gyártási évének kezdete '83. A beolvadás ugye GT írta az előbb '86. SN írta 85-ben jött létre a közös +állapodás, 1 konstrukcióról. 90-től csíklámpás alapkonstrukciója teljes mértékben +egyezett az előző generációéval.
Gábor(figi75)29-10-2005 00:09:12 // 8945
után,nem utáni! :-) Értelmezzed kisfőnök rendesen!DD.. :-)
kando.29-10-2005 00:05:17 // 8944
Várjál Te, hé! :-)) A Fiat beolvadása 1986, nem ? A 33-ast meg 1983-tól kezdték gyártani... Valamit keversz, főnök :-))
granturismo29-10-2005 00:02:04 // 8943
Szerintem lehet 89-es csíklámpás is mivel az új modellév nem januárban hanem szeptemberben kezdődik.
Gábor(figi75)28-10-2005 23:55:33 // 8942
Ezért 90-ben olcsóbbak voltak a nagylámpások! :-) Mint kifutó széria!
Gábor(figi75)28-10-2005 23:52:21 // 8941
Igen! A 33 már a beolvadás után konszern volt! :-( Ha igaz a 8877 hsz! Minden Alfa-Alfa,de az ellenkezője is igaz lehet! Így,igaz is meg nem is!!! :-) Ez a baj ezzel a nem teljesen saját....................dologgal! :-( Nehéz ügy! Tény,hogy az eszmefuttatásod helyén való! :-)
kando.28-10-2005 23:52:12 // 8940
Na, ez akkor világos :-))) De azt fenntartom, más gyártóknál tapasztaltakból, hogy apró-cseprő (vagy akár nagyobb) alkatrészek az átmenet idejében keveredtek a típusokon belül... Főleg, hogy mi volt raktáron... (hiába volt, ha volt, ISO :-))
pb_28-10-2005 23:50:29 // 8939
"Ezt sem lehet ilyen sarkosan 1990-hez kötni, mert 1989-ben is voltak már csíklámpások és '90-ben is régikasztnisok" Ez így nem teljesen igaz. 89-ben nem volt még csíklámpás, és 90-ben már nem gyártottak nagylámpást. Az átmenet ott van, hogy a 89-ben legyártott nagylámpásokat nem mind adták el az adott évben, átcsúsztak a következő évre. Így az 1. forgalombahelyezés éve 90 lett. Ezért vannak 90-es nagylámpások.
pb_28-10-2005 23:41:44 // 8938
Nem fejtegetted csak 1xen kijelentetted. 8895 hsz. Bővebben: » Bandi 2005-10-27 13:25:09 // 8885 Az utolsó Alfa-Alfa a 75-ös. » Vega 2005-10-27 13:44:02 // 8887 Ugy van! Bar szerintem a 33-as is ide sorolhato sot, azt tovabb is gyarottak...bar nem ismerem teljesen azt a tipust....javitson ki valaki ha abban is vannak Fiat ill. Lancia alkatreszek... előzmény: Bandi // 2005-10-27 13:25:09 (8885) » Bandi 2005-10-27 14:07:21 // 8890 Igen, mivel a 33-ast 83-ban hozták ki, a 75-öst meg 85-ben. előzmény: Vega // 2005-10-27 13:44:02 (8887) Figi 75TD 2005-10-27 16:19:32 // 8895 A 33 már nem! :-( előzmény: Vega // 2005-10-27 13:44:02 (8887) Nekem ebből az jött le, hogy szted a 33 már nem Alfa-Alfa. Aztán lehet valamit félre értettem.
kando.28-10-2005 23:40:35 // 8937
Ezt sem lehet ilyen sarkosan 1990-hez kötni, mert 1989-ben is voltak már csíklámpások és '90-ben is régikasztnisok. Sőt, a SW-t eléggé öszvér.koncepcióban készítették, hátul maradt a régebbi lámpaszerkezet, de elől meg megkapta a csíklámpások orr kialakítását... De a 33-ból is 3 ,,széria'' volt, ebből a harmadik volt az áttervezett utolsó ráncfellvarrt széria, a csíklámpás... De aztán szerintem egyik típusnál sem lehet megmondani konkrétan mikortól van melyik, hiszen ezek olasz autók, tehát a gyárban azt raktak bele ami éppen raktáron volt, így vannak a többszériás cuccoknál keveredések...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.