Forum >> Szerelőműhely
András bácsi08-02-2006 21:33:19 // 10252
Elvileg megoldható. Erre vannak a jó kis "univerzális" darabok.
Poló08-02-2006 21:31:06 // 10251
Bandi !!
Másik lambdaszondát is fel lehet rakni, ami 4eres, de más a csatlakozója?
EDDI08-02-2006 21:30:54 // 10250
Sőt nekem is töled van meg az eper!
'04-es Autodatám nekem is van.
Van még régebbi Ricambi cd amin rajt van a 75,33
Továbbá Fiat cd, Lancia cd.
VW Etos (VW,Seat,Skoda?Audi)Ezek a régiektől az újakig.
Valamilyen Opel.
Robi08-02-2006 21:29:08 // 10249
Lehetőleg alkohollal, vagy féktisztító spray-vel pucold, mert az elpárolog utána, nem marad benne.
martin-i08-02-2006 21:29:05 // 10248
nagyon kösz, mert azt se tudtam, hogy kezdjek neki. & gondolom, ha kitisztitva is megy az őrület, akkor csere :( Pedig ha jol olvastam "Delorto made in Italy"& nem Bosch!
András bácsi08-02-2006 21:26:56 // 10247
Jól be kell áztatni valami sprével (kontakt, féktisztító esetleg WD40). Van benne egy csappantyú, amivel elzárja az alapjárati megkerülő járatot. Azt elvileig finoman el tudod fordítani, és mötötte is kitakarítani. Ha tiszta, akkor polírozott fémszínű a csappantyú.
Poló08-02-2006 21:22:42 // 10246
Köszi. Nagyjából eltudom képzelni.
martin-i08-02-2006 21:22:10 // 10245
köszi, akkor reggel ezzel indítok mert mennem kell Egomba+Sztendrére is...remélem utközben nem fogja csinálni!
András bácsi08-02-2006 21:20:39 // 10244
Szívesen. :)
tom16408-02-2006 21:19:14 // 10243
Lehetséges, de a hiba megfogásához próbálj meg kölcsönbe beszerezni egyet, mert én is összevásároltam sokmindent-potyára. Most meg próbálom kiárulni öket..
És ráadásul mennyi mindent még Banditól kaptam kölcsön, amiket nem kellett kifizetni.....ezúton is köszi!
András bácsi08-02-2006 21:18:06 // 10242
Lehetséges, bár igen extrém az ekkora elmozdulás. Próbáld meg kitakarítani, ennél a motornál még viszonylag egyszerű szerkezet, és nehéz elrontani.
András bácsi08-02-2006 21:16:17 // 10241
Ha jól emlékszem lapos, egymás melletti négy csatlakozóval. A műanyag része a csatinak olyan, mintha négy csőből állna.
martin-i08-02-2006 21:14:41 // 10240
most nézte meg az egyik ismerősöm& mikor hidegen beinditottuk megint felment 3000-ig az alapjárat, aztán megmozgatott egy csatlakozot vhol a LMM körül, rákoppintott egyet& helyreállt! azt mondta, hogy lehet hogy az "alapjárati léptetőmotorral" van probléma. Szerintetek lehetséges? Köszi!
Poló08-02-2006 21:12:33 // 10239
156 lambdaszondáról tud valaki képet mutatni? 4 eres vezetéke van? Milyen a csatlakozója?
András bácsi08-02-2006 21:12:16 // 10238
Nekem is van mindkettő. :)
Sőt Zsülnek is tőlem van eper. :)))
Roberto08-02-2006 21:12:00 // 10237
Sziasztok!
Melyik márkaszervízt ajánlanátok kötelező szervízhez?
Pest környéki érdekelne, de ha tudtok távolabbi nagyon jót mondani...
108-02-2006 21:09:42 // 10236
Nekem van ePER, ZSÜL kolléga hathatós segítségével jutottam hozzá. Mivel még csak az van így összehasonlítással nem tudok szolgálni. Ha emlékezetem nem csal talán GEORGE szaktársnak van mindkettő. De lehet (sőt biztosan) van másnak is.
András bácsi08-02-2006 21:08:36 // 10235
Teljesen más. Az ePER tulajdonképpen alkatrészkatalógus robbantott ábrákkal. Viszont megnézhetnéd, hogy a 2005-ös autodata ismeri-e a V6TB vezérlését.
108-02-2006 21:07:33 // 10234
Én felemeltem a kezem...nem tudom elég jól látszott e? :-)))
Ferke08-02-2006 21:06:22 // 10233
Most szereztem autodata-t, ha kell valakinek, 2005-ös. Elég jó. viszont ePER-ről tud valaki valamit?jobb?rosszabb? Márhogy az autodata-hoz képest.
martin-i08-02-2006 20:58:30 // 10232
hát nem nyugtattál meg, de azért köszi!
tom16408-02-2006 20:56:42 // 10231
A 164-el nekem is hasonló x-aktás hibám volt, csak 5000-ig ment az alapjárat.Rángatás mondjuk nem volt... Több mint egy évig szoptam vele, gyakorlatilag mindent kicseréltem rajta de csak a kocsicsere mulasztotta el :-((((
Remélem több szerencséd lesz.
108-02-2006 20:56:24 // 10230
Basszus! Ez jól szét van bombázva:-) Én azért nem akarom ennyire szétszedni, csak az órát kell kivenni.
Azért köszönöm szépen.
Barni14708-02-2006 20:26:51 // 10229
Az ablakbefúvóknál is vannak csavarok.
orange08-02-2006 20:22:22 // 10228
Sziasztok!
Esetleg valaki nem tudja, hogy honnan lehetne NOVITEC spoiler cumokat szerezni?
martin-i08-02-2006 20:17:33 // 10227
martin-i08-02-2006 20:11:34 // 10226
Sziasztok!
ma Bük-fürdőn jártam (reggel mentem-most jöttem)& majd 500km-t tettem meg, az autó nagyon jol ment, ahogyan szokott&hozta utazó 150 mellett a 8,5-ös fogyasztását is!
DE:
mikor már hazaértem volna, már csak pár km volt hátra Budán, amikor a multkor leírt alapjárati problémám egy kicsit kiéleződött: a lámpánál állva, üresben felpörög magától a motor kb3500-ig (persze mindenki nézett rám, azt hitték ki akarok majd lőnni a zöldnél :) majd zöld lett 1.es, elindulunk, elkezd rángatni a kocsi, 2.es szinte magától ment mert nem nyomtam egyáltalán a gázt és nem hogy lassult volna hanem gyorsult, mintha tempomat lett volna benne+még gyorsult is (vmi féle KIT-üzemmód :). a fékezésre reagált de ha nem nyomtam volna kiszaladunk a világbol. Ráadásul felvillant és folyamatosan égett a "piros kis fecskendő"+rángatás... na azonnal félreálltam a következő utcában. Megálltam járattam a motort & pár mp bőgés után vissza állt. Vártam egy kicsit & leállítottam. 1Missisippi, 2Missisippi...aztán ujra elindult& jó volt. Na gondoltam azért mégis csak haza megyek vele, de pár sarokkal arrébb ujra elkezdte...
Szerintetek? köszi!
108-02-2006 19:57:56 // 10225
Hali!
Segítsetek légyszi!
A 145-ben hogyan lehet keszedni, kibontani a műszerfalat? A keretet tartó imbuszcsavarokat kivéve, a felső szélét ki lehet "billenteni", de itt megáll tudomány :-(((
Hogyan tovább? Hol és mi tartja még?
S.O.S. Please
gsx-r08-02-2006 17:18:13 // 10224
Kevesen értenek ezekhez a modern adagolókhoz,viszont az óradijakat azt tudják!
rofri08-02-2006 17:13:16 // 10223
Nekem is eza tippem, de majd talán holnap kiderül.
gsx-r08-02-2006 17:10:15 // 10222
azonnal vidd el egy adagolóshoz!De nagyon profit keress mert a többi csak találgat!!!!Nekem a 10.találta ki addig már mindent kiakartak rajta cserélni
rofri08-02-2006 17:05:38 // 10221
Az autót most vettem, és a kereskedő állja a cekket. Nekem mindegy mi a baja, csak gyógyuljon meg a kicsi, mert amúgy nagyon megszerettük.
Longman08-02-2006 17:03:21 // 10220
Szíjak nyiszogásához: nekem is nyiszog hidegindításkor, szintén nemrég voltak cserélve a feszítők, vezérműszíj.
Meghallgatta a helyi mágus ezt a hangot, annyit mondott addig ne foglalkozzak vele amíg nem állandósul. Egyébként ha jól emlékszem a balanszszíj feszítőre gyanakodtak! Az meg hibát nem okozhat!
Ferke08-02-2006 17:02:22 // 10219
Bakker, sajnálom. Téged is azonnal betalált a nyavaja rögtön a vétel után! Vígasztaljon, hogy engem is!:( De azért ne add fel, autót csártani akkor is csak az olasz tud! :))
gsx-r08-02-2006 16:58:52 // 10218
Szia nekem a Passatom csinálta ugyanezt,sajna adagoló elektronika volt
rofri08-02-2006 16:54:43 // 10217
Holnap viszem a 3. helyre ahol gépen nézik, eddig semmi hiba.
Intenzív gázadáskor azonnal abbahagyja.
Ferke08-02-2006 16:54:38 // 10216
Ja, bocs, most látom, hogy már írtad, hogy néha abbahagyja. Ha meg akarod nézetni vkivel, tudok jó szerelőt (sajna). Persze ott vannak Szamosiék is. Lehet, hogy a gép kidobna valamit.
Barni14708-02-2006 16:54:12 // 10215
Nem kell enyhén gázt adni :-)
Ferke08-02-2006 16:51:28 // 10214
Hát sajna így nincs tippem. Lehet, hogy butaság, de ha gépre rakatnád, talán kidobná a hibát. És van amikor abbahagyja?
rofri08-02-2006 16:48:42 // 10213
Sajna most cseréltem lég-, gázolaj-, olajszürőt és olajat és nem javult meg , semmi változás.:(
Ferke08-02-2006 16:40:06 // 10212
Nekem ugyanilyenem van. Gázolajszűrőt mikor cserélted?Elvileg minden olajcserénél írja a könyv, hogy az is csere. Én arra tippelnék.
rofri08-02-2006 16:37:05 // 10211
Mi lehet a baja? Van egy Alfa 156 1.9 JTD-m 2002.12 havi 75e km-el.
2000-től 3000-es fordulatig enyhe gázadáskor rángat az autóm, de nem mindíg. Hidegen melegen egyaránt. Tud v.ki segíteni, légyszí?!
Don Gombóc08-02-2006 09:22:32 // 10210
Igen a burkolat az kényes dolog, de ha nem mozgatta meg járó motornál a szerelő akkor kapja be.
kertecs08-02-2006 09:12:45 // 10209
Hát igen, az öreg nem egyszerű : DD De ismeri a dörgést, egy full felújított piros Sprintje volt vagy van még, nemtom mert fenn volt a hasznaltauto-n. Szoktam dumálni vele, mondta hogy van hozzá egy 1.7 moci váltóval, amit be kéne építeni : ))
40 pénz lett volna a szett.
Gordon08-02-2006 09:11:52 // 10208
Erre gondolok én is! Mert olyan "szerű" hangja van! Mintha a szíj nem enne a helyén vagy odaérne valahova!
András bácsi08-02-2006 09:00:13 // 10207
Nem lehet, hogy egyszerűen a szíj burkoltát rakták vissza rosszul, esetleg eltörték valamelyik fülét, és hozzáér a szíj?
Gordon08-02-2006 08:52:02 // 10206
És az új V és vezérmű szíjjal is kattog a kocsi! Nem nyiszog! Kattog!!!!
Kpeki07-02-2006 23:37:06 // 10205
Semmi gond ezzel hogy nyiszog, csak attól félek én a legjobban, hogy elszakad a vezérműszíj és szevasz tavasz...
Karakot07-02-2006 21:42:39 // 10204
Tekintse mindenki úgy, hogy beszél hozzá a kocsi :) Hiszen tudjátok, lelkük van :) Aki pedig nem tudja elfogadni, hogy néha itt nyiszog, ott csörög-zörög-zizeg valami, az jöjjön le Pécsre, és elviszem egy körre az imádott Kispókommal :) (ez az autó a másik szenvedélyem az Alfa mellett). A prőbakör után bizton állítom, hogy senki sem fog hangokat hallani az Alfájában. :)
Gordon07-02-2006 20:25:53 // 10203
Nekem minden vadi új, de valami nyiszogás, pattogás van!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
611
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?