Forum >> Szerelőműhely

Csöri09-03-2006 14:56:32 // 10952
A vízhömérséklet jeladónak semmi köze az izzítás lámpához. A vízed melegszik rendesen? Ha igen tutti az izzitó gyertyák valamelyike szarakodik.
Cgo09-03-2006 14:53:45 // 10951
ok, kimeretem. jarhatok vele vagy inkabb ne? milyen markat erdemes venni? Bosch? NGK? gyarit?
Csöri09-03-2006 14:50:10 // 10950
Már többször találkoztam ilyennel a JTD-ken, és mindegyiknek ez volt a baja.
Cgo09-03-2006 14:18:29 // 10949
meg is van :))

ha nekem van igazam, ez kell:



es 7500 Ft

ha Csorinek van igaza:



es 5000 Ft
Poló09-03-2006 14:13:01 // 10948
Nagyban függ attól, hogy milyen márkájú.
Cgo09-03-2006 14:12:04 // 10947
apropo, mennyibe kerul az izzotogyertya?
Cgo09-03-2006 14:11:37 // 10946
en is :)
Cgo09-03-2006 14:11:11 // 10945
Csöri, biztos vagy benne? a kezikonyv szerint na 1 percig villog a visszajelzo, a szenzor hibajat jelenti. Jarhatok igy vele, vagy inkabb ne? (az utolso 4 inditozasbol 3 esetben volt villogas)
Poló09-03-2006 13:56:32 // 10944
Ezt a megfogalmazást :))))))
TtK09-03-2006 13:55:53 // 10943
Én is szívesen elraktároznék egy ePER biztonsági másolatot, ha Egomban adna valaki egyet...:))
Gabó09-03-2006 13:45:29 // 10942
Küldtem egy mailt neked.
Csöri09-03-2006 13:39:58 // 10941
Cgo! Nyugodj meg az egyik izzitó gyertya adta meg magát. Ki kell mérni őket.
Csöri09-03-2006 13:39:19 // 10940
Indexkapcsoló lesz.
mesa09-03-2006 13:36:50 // 10939
Én is oylan kérdést szerettem volna feltenni, hogy időnként nem indexel jobbra a kocsi. Indexrelé, vagy a kormánykapcsoló a felelős ezért ? (néha van, hogy amikor nme indexel,és nyomok egy fénykürtött, akkor utána indexel. De ez sem általános)
Kujon09-03-2006 13:08:53 // 10938
Hali ,akkor mi van ha nem megy az index,se az elakadásjelző (riasztó ki/be kapcsolásnál felvillan minden index rendesen ahogy kell) ,egyébként érintkezési hiba miatt megpiszkáltam a hátsó indexet egy kicsit ,és ez lett az eredmény. )96'-os 145 Mi lehet ?
Cgo09-03-2006 12:09:13 // 10937
esetleg esztergomban meglephetne valaki egy ePER DVD-vel fel ora erejeig :))
Cgo09-03-2006 12:08:34 // 10936
JTD tulajok figyelem - 2 napja inditozas utan elkezd villogni az izzitas visszajelzoje. az okos konyv szerint ez a viz homerseklet jeladojanak a hibajat jelenti. A kerdesem, hol van ez a jelado. koszi
Longman09-03-2006 11:45:22 // 10935
Aha, köszönöm a segítséget. Sejthettem volna, csak azt hittem arra van külön visszajelző.
Ferke09-03-2006 10:49:53 // 10934
Bakker, nem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű...:)
TtK09-03-2006 10:49:20 // 10933
Google. :)) Images; Alfa 156 front suspension..
Ferke09-03-2006 10:34:18 // 10932
Hát most nem vágom, hogy a futóműves melyikre mondta hogy rossz. DE ez a kép naggyon jó, iylet hol vadásztál? Se az Eper, se az autodata nem hoz ilyen jó képet!:) Na mindegy, akkor van pechem, ha a stabilizátor belső szilentje is rossz, akkor bölcső le..
TtK09-03-2006 10:26:00 // 10931
Passzolom. Még sosem cseréltem, csak cseréltettem. :)
De a stabilizátoron csak két szilent van. Ha ezek kukásak ki kell venni a rudat, mert le kell róla vágni a gyári szilenteket.
Ha az öszekötő rúd (ami a stabilizátort köti össze a "gólyalábbal") rossz, az szvsz kijön minden faxni nélkül.
Ferke09-03-2006 10:11:59 // 10930
Köszi, köszi! Vajon a szélső szilenteket lehet úgy cserélni, hogy ne kelljen kiszedni az egész stabilizátort? Mert állítólag embertelen nagy meló kiszedni a bölcső mögűl...
Saughassy09-03-2006 10:08:03 // 10929
Szerintem fogytan a fekfolyadekod, es lotyog a tartalyban. :) Ellenorizd a szintet.
Ferke09-03-2006 10:07:21 // 10928
Fékfolyadék. Ahogy mozog az autó, az érzékelő bejelez, csak eg ypicit kell beletölteni, de ugyanolyat tölts bele, amilyen benne van, ne keverd mással.
Longman09-03-2006 10:02:20 // 10927
Sziasztok ! Az autómban (155) erős, hirtelen gyorsításnál, és húzósabb kanyarvételnél felvillan a kézifék visszajelző lámpája. Mit akarhat tudtomra adni? Kb 1 hete produkálja ezt. Vmi kontakthiba, vagy fékfolyadék lehet?
TtK08-03-2006 21:38:51 // 10926
Azért nem hozza külön, mert egyben vannak a stabilizátorral. Csak nem gyáriban van külön szilent.
bb1808-03-2006 18:59:30 // 10925
kell hogy legyen középen is, mert a kasztnihoz képest tartja ( támasztja ) a futomüvet.
mesa08-03-2006 14:46:33 // 10924
:))))) Várj, a múltkor néztem, hogy nem simul síkba a vezető oldali ajtó. Már kedztem elmélkedni, honnan tudnék szerezni B1 ajtót, az mennyi fog kerülni, fényezés mennyire lesz sikeres / eltérő árnyalatú, hány kábelt kell majd átszerelni ... mert hogy gondoltam hogy biztos karambolos volt és görbe az ajtó ... Aztán szóltam a karosszériás ismerősömnek micsoda nagy bajban vagyok erre röhögve mondta, ja csak állítani kell rajta. 1 perc alatt egy (asszem torx) csavarhúzóval beállította ;))) Én meg már egyből temettem! :o
Ferke08-03-2006 14:41:27 // 10923
Tudja esetleg valaki, hogy 156-oson a stabilizátornak hány db szilentje van? 2 (a két szélén), vagy 4 (középen is)? Az eper nem nagyon hozza ezeket.
TtK08-03-2006 14:20:00 // 10922
Jobb, ha virtuálisan van darabokra kapva, mint IRL. :)))
kertecs08-03-2006 14:08:51 // 10921
Mi meg itt azonnal darabokra kaptuk az egész autódat! : ))
martin-i08-03-2006 13:35:34 // 10920
erről van szó!!!!!!!!!!! :) :) :)
mesa08-03-2006 13:28:22 // 10919
Köszönöm srácok a gyors segítséget, tanácsokat! Hazaugrottam és egyből nyitott! :)) Ezek szerint a mosó miatt befagyott a zárszerkezet...
mesa08-03-2006 10:55:10 // 10918
Okés, megpróbálom majd ezeket is ! Aztán lehet, hogy a tegnap esti nagynyomású mosózás az oka mindennek. Remélem ! :)
martin-i08-03-2006 10:30:39 // 10917
ha be van zárva a kp.zárral elvileg akkoris ki tudod nyitni belülről, mert akkor csak azt az egyet ki lehet nyitni -> felugrik a pöcök és ki lehet nyitni, a többi meg lent marad (tapasztalat) vagy a könyöklő alatti kapcsolóknál (hátsó ablakemelők, gyerekzár+kp.zár kapcsolója) a kp.zár kapcsolójával is lehet szórakozni, hogy azzal kinyitja-e.
mesa08-03-2006 10:26:52 // 10916
Elvileg ha belülről nyitom az ajtónyitóval, akkor az kinyitja akkor is, ha lenn van a pöcök ? Vagy 22-es csapdája, és addig nem lehet kinyitni, amig lenn van a pöcök, kvázi zárva van ?
mesa08-03-2006 10:24:52 // 10915
Én is azon gondolkoztam, hogy lehet hogy behalt az egyik zár, vagy legalábbis a centrál motorja :( Most hogy végiggondolom, a vezető oldali ajtót meg se tudtam moccantani ... Az hagyján, hogy nem lehet levenni az ajtókárpitot, de a másik oldal meg a házfal mellett van, onnan se tudok hozzáférni :( Most csak idegesebb lettem :(
pb_08-03-2006 10:23:55 // 10914
Sztem, ha leveszi az akksi sarut, mind1ik ajtó 1esével nyitható lesz. Egyébként még a központi zár reléjénél is lehet probléma, de a legvalószínűbb valamelyik ajtózár lesz.
TtK08-03-2006 09:59:20 // 10913
Nem feltétlenül a riasztó rossz. Lehet, hogy valamelyik ajtózár halt be. Ha beszorul, akkor a kp. zár mikor nem tudja kinyitni, újra visszazár. Nekem is ilyesmi jelenség volt, mikor a 146-on behalt az anyósajtó zárja. Mozog az összes pöcök? Ha már benn vagy a kocsiban, belülről kézzel nyílik minden ajtó? Ha megvan melyik rossz, akkor annak a kp zárját le kell húzni és így lehet vele ideiglenesen közlekedni. Akkor kínos, ha pont a vezetőajtó a sz@r. Ha ez a baja, akkor kitartás! Szép feladat zárt ajtónál leugrasztani a kárpitot..:)
martin-i08-03-2006 09:53:12 // 10912
nekem is voltak hasonló gondjaim, én se tudtam mit tegyek...kétségbeesésembe pár óra múlva újra megpróbáltam és akkor csodák-csodája, minden működött (mintha smi sem történt volna)! Csak gondoltam, ha már minden reálisnak tűnő magyarázaton tul vagy... :( (persze nem biztos hogy nálad bejön, sok szerencsét!)
kertecs08-03-2006 09:47:32 // 10911
Hasonló történt velem off-os autón: ragadt az egyik központizár motor. Szét kellett szednem és vmi. kontkat spary-s befújkálás segített. De nekem nyitott állapotban maradt, úgy azért könnyebb.
mesa08-03-2006 09:29:07 // 10910
Sziasztok! Cserben hagyott az autóm :( Történet lényege, hogy undormányos Piranha risztó van beszerelve, és ajtónyitás gomb lenyomása után kinyit+bezár késedelem nélkül. Magyarán, csak feltolja a pöcköket, de rögtön vissza is zárja az ajtókat. Gyors kézmozdulattal a bal hátsó ajtót ki tudtam nyitni, és onnan cukahara mozdulattal bevágódtam fejjela pedálok közé :)), hogy ki tudjam nyitni a motorteret, gondolván, hogy majd a riaszó kulcsával jól kikapcsolom a kishalat... És akkor jött a meglepetés, sehol nem találtam a riasztót ?! Így kénytelen voltam OFFos autóval munkába indulni. Volt már valakinek hasonló szívása? Mi lehet a probléma ? (előtte 20 perccel már nyitva volt rendesen az autó, és riasztó távirányítóval visszazárva, szóval befagyás nem lehet) Mit tudok most tenni, hogy egyáltalán ki tudjam nyitni az ajtót ? Eltört az első ajtóban a zár, vagy mi ? :(
Saughassy08-03-2006 08:43:24 // 10909
Na ja. Fura, hogy azota szar, miota a motorterben turkaltak...
Saughassy08-03-2006 08:42:42 // 10908
Hajli Smithy! :) Elso korben megnezhetned a gyertyakat is, nincsenek e vmi miatt elkormolodva. Tudom hogy uj meg minden, de ezt is ki kell zarni. Egyebkent biztosan jo fajtak? Ha van ismeros TS a kornyeken, beleprobalhatnal mast. En is kuzdottem hasonloval es nemi raolvasas meg vajakossag mellett a gyertyacsere is segitett. A tobbit is vhogy okosba' kellene megoldani, nincs ott meg1 TS? Megcserelni gyujtastrafot, ecu t ilyeneket. KItartas :)
András bácsi08-03-2006 08:40:20 // 10907
A gyújtókábelek hibája a legvalószínűbb, akár egyszerre több is szar lehet. És nem feltétenül veszed észre, ha olyan helyen van benne a szakadás. És sajnos könnyű megszakítani benne a szálat, ha jól rá van gyógyulva a gyertyára.
tomcsi14608-03-2006 08:37:19 // 10906
Szia! Egyszer (amikor a hibát produkálja) lehetőleg sötétben nézz bele a motortérbe. Mozgasd a gyujtáskábeleket, mert én már találkoztam olyan hibával, hogy a félig meleg motoron a pára lecsapódott és a kábelekről le-le ugrott a szikra. Rohadtul nehéz napfénynél észrevenni! De olyan szivatós hiba!!! Ja és a gyertyáknál is lehet ilyenkor áthúzás!
Smith07-03-2006 21:49:25 // 10905
Bocs, hogy ide is beirom de a nagyvadak topikban a poénok már másik oldalra száműzik lassan a problémámat :) (164, 2.0 TS) Jótanácsokra van szükségem. Az a helyzet hogy szerintem valami gyújtás probléma lehet, mert ha rélépek a gázra, akkor időnként ahelyett hogy elindulna, inkább megtorpan a gép. Ma is ezt játszotta velem sajnos és totál lehangolódtam tőle, pedig olyan szépen sütött a nap :( Azt vettem észre hogy még nagyon hidegben is szépen elindul és jól működik minden, de ha megyek vele mondjuk 5 percet, tehát még fel sem melegszik a motor, leállítom, áll 5-10 percet, utána ha beinditom mintha a hengerek fele nem is menne. Akadozik, a kipufogón hallom hogy összevissza puffog, fulladozik, kis idő után magához tér ha túráztatom. Mint anno a tarabantomon amikor kihagyott a gyújtás... Hőmérséklettel nem hiszem hogy összefügg mert amikor hazajövök vele az fél óra út, felmelegszik rendesen a motor. Minden nap úgy jövünk haza asszonnyal hogy hazafelé beugrunk szüleimhez megvacsorázunk, aztán hazajövünk, mert szembe lakunk, természetesen a két szemben lévő ház között is kocsival közlekedünk :D Szóval hazajövünk, leállunk vacsizni, áll a kocsi 20-25 percet, aztán beindítom és jönnénk haza, de összevissza rángat meg puffog, a 25m-nyi úton... Szerelő szerint lehet trafó vagy gyújtásmodul, de persze már kétszer odavittem, akkor természetesen nem hagyott ki a henger... nemrég (kb. 1 hónapja) az egyik gyújtáskábel egyik vége be volt rohadva, de ezt kicseréltük. A többin nem látszik rohadás. Gyertyák szintén akkor lettek cserélve. /ME nagyon szomorú :((((((((((((((((((((
Bálint3307-03-2006 17:55:39 // 10904
Hát azért elég jól elbarkácsolgat abban a lepukkant műhelyben :)
pb_07-03-2006 11:23:43 // 10903
Vagy fanatikusnak...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.