Forum >> Szerelőműhely
ALFA75td07-03-2005 18:08:10 // 2886
A termosztátot ellenörizd le mert ez valóban arra utal hogy ott lesz a probléma
ALFA75td07-03-2005 18:06:04 // 2885
Ha teljesen alátekered a kormányt nem szörcsög a szervó?
norbee07-03-2005 18:03:24 // 2884
uaz
Takard le a fél(!!!!) hűtőt kartonlappal. Ha akkor se megy fel pár kilométer alatt 80-ig, termosztátcsere.
Másodikra nincs hirtelen ötlet.
Szilárd07-03-2005 18:02:21 // 2883
Első gond szinte biztosan termosztát probléma lesz.
A másodikra sajnos nincs tippem,de ha jobbra húz,akkor al kéne vinni egy futóműállításra kezdésként.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)07-03-2005 18:00:02 // 2882
Ja és mivel szervizforum akkor már én is kérdeznék egy-két dolgot!
Problemo uno.: ebben a prosztatáig hatoló hidegben a hütövizem nem nagyon akar 60 fok fölé menni hosszabb uton meg még 50 nél se megy följebb. Megnéztem a hütövizet és elég gány holnap cserélem le de szerintem nem ez okozza a gázt.
problemo due.: elsö futomü idöszakosan dobol, és ekkor mintha elmenne a szervo (persze ez is csak idölegesen) elég nehéz kormányozni az autot, de nem is ez az igazi gond mert elég széles gumik vannak rajta ugyhogy már megszoktam (205/50) hanem az hogy huz jobbra mint az istennyila.
annyira sikerült szükiteni a kört hogy nem a gumi mert a télinél kezdte és ugyan ezt csinálja a nyárinál is....
Elöre is köszi
uaz146ti (kispali kisebbik fia)07-03-2005 17:53:26 // 2881
Hi biztos nem hallottál még felölem mert zsír uj tag vagyok.
Gondoltam benyalom magam :)))
Van egy autodata nevü progim amit márkaszervizek használnak és minden finomság benne van (meghúzási nyomatékok stb...)
csak nem nagyon akarom továbbadni mert feltört progi és nem akarom h másnak baja származzon belöle inkább e-mailben elküldöm a számodra érdekes adatokat ha kell.
üdv.: uaz
giovanni07-03-2005 16:00:33 // 2880
Ha még a héten meglesz az nekem is jó....
Előre is kösz :))
granturismo07-03-2005 15:57:46 // 2879
Alfabu-145
Most az egyszer elnézzük, de nem legyen ilyen többet!!!
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nekem egyébként tök nem sürgős. Áprilisban lesz esedékes a dolog.
..07-03-2005 15:24:33 // 2878
Chiptuning.
Na szívó motornál csak pénzkidobás.Mert a legjobbak is max 5-6% ot növelnek a teljesítményen.És azért 70K körül kiadni,hát nem tudom...Akkor már hozzádobok még 40K és kész a komplett 60-as kipuffom, amit tényleg érezni.Vagy 160-180K ért hengerfejtuning.Aki látta aug. 20.-án a DCS 145-öst azt nem kell győzködni,hogy mennyit ér.Amikor 200 méteren a 3.0 V6 24V mellett ment a QV, az azért meggyőző volt.
Szóval a chiptuningot szerintem hagyjuk a dízeleknek meg a turbós benzineseknek.Ott van értelme.Elég ha megnézzük Bati szekerét.
András bácsi07-03-2005 15:23:01 // 2877
Szerintem a teljesítménynövekményt 20% felett lehet igazán észrevenni. Azt meg úgysem nyújtja egy szívómotor csippezése. Akkor inkább a vezérműtengelyek cseréje után érdemes a motorvezérlést megbolondítani. Úgy már lehet olyan, mint az 1.8-as.
Persze mindenki a saját pénze és hitvallása alapján dönt.
Gordon07-03-2005 15:18:39 // 2876
A chip tuningra azt mondják, hogy inkább az alsó tartományban fog jobban harapni a kocsi! Tehát sutyuki ignist repülőrajtban ott lehet hagyni a piros lámpánál.
Kérdés, van e értelme 60-70-ért megcsinálni? Mert az ígéretek, 5000-es fordulat felett már ugyanazt nyújtják!
Alfabu-14507-03-2005 14:56:33 // 2875
GT és Giovanni!
Sajna tegnap kissé késve indultunk el így sajna csúszik a dolog, de, ha minden igaz akkor a héten járok arra és intézem a dolgot. Bocsi a csúszásért.
Üdv.
Dani
Alfabu-14507-03-2005 14:54:27 // 2874
Halesz!
Mikor megvettem Alfabut nekem hetnte éget ki egy-egy izzó, majd egyszer berágtam és elmentem vettem egy marékkal és az összeset kicserélte, ennek már egy éve és azóta "tiszta karácsony". Szerintam megéri beinvesztálni abba marék izzóba (max 1000 HUF) és kicserélni egyszerre, mert nagyon bosszantó lehet a dolog!
Üdv.
Dani
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-03-2005 14:04:14 // 2873
Jó napot!
sajnos minden jel arra mutat,a benzinpumpám lökőrúdját csak a hátsó motorborítás leszedésével tudom kicsalogatni
A visszaszerelésnél a manual a főtengely hátsó szimeringjének berakásához A-3.0337 jelű célszerszámot ír elő. Rajzom nincs róla.
Ismeri valaki?
Elkerülhető a használata/helyettesíthető valamivel ?
(boxer 1,3 90előtti)
Köszi a szakértést!
Van az úgy, hogy a szál elszakadt de néha, hogy miért nemtom összeér. Ez olyan mint a 156-ban az első helyzetjelző, ha többszöri erőszak után sem ég akkor csere.
Szokott ottan ilyen kontaktus hiba lenni ha nem akkor drága lesz a dolog.
NaTo07-03-2005 12:24:30 // 2870
Halihó!
Gyerekek, azt mondja már meg nekem valaki, hogy a 2 literes Giulietta (vagy Alfetta) motor karburátorában mekkora méretű a főfúvóka és a fék-levegő fúvóka? Mert hogy jövőhéten megyek karburátor állításra, és ezt mindenképpen tudnunk kellene.
a07-03-2005 10:08:26 // 2869
Beszúrom már ide is...
156 tulajok!
Nagy lehetőség!
Szétbontunk egy nem karambolos, nem törött, rendben lévő ezüst, 98-as 1,8 TS 16v 156-ot!
Az autó eleve alkatrésznek jött be, mert egy töröttre kellett a teteje, az első lököse, a lámpái, meg a motorházteteje. Azok már gazdára is találtak.
De a többi része az még megvan!
Tehát:
komplett első és hátsó futómű! Hibátlan állapotban!
Komplett 1,8TS 16v motor! Hibátlan állapotban, papírokkal, mindennel!
Komplett belső! Hibátlan, hímzett ülésekkel!
Hátsó lámpák!
Ajtók!
Üvegek!
Műszerek!
Szóval szinte egy komplett autó!
Ha valakit érdekel valami, írjon az itteni címemre, vagy voda négyötvenhét harminckettő nullanyolc.
Stee14606-03-2005 21:44:56 // 2868
Hát most épp nem volt kedve világítani. :))
toto06-03-2005 21:38:00 // 2867
:)
Béci Ɨ|ѯ06-03-2005 20:53:55 // 2866
Alfán néha ez-az világít... Nem nézegetni- vezetni!! :)
explosive06-03-2005 17:36:37 // 2864
Alfa Szamosi és hibakód kiolvas!!!
toto06-03-2005 16:11:21 // 2863
Sziasztok!
Mitöl világít folyamatosan a légzsák visszajelzöje?(1.6ts)
Lehet ,hogy a bikázástól?(lemerült az akksija)
Mi van ilyenkor ,HELP????
Stee14606-03-2005 16:06:08 // 2862
:)))
Most indulok kocsikázni majd kipróbálom az enyém épp mit produkál.
Halesz06-03-2005 15:59:28 // 2861
Ma már megint nem világított.... :/
Stee14605-03-2005 22:27:49 // 2860
Ez tényleg furcsa.
admirális05-03-2005 21:54:50 // 2859
Ez érdekes... Októberben nálam 3 egymás melletti izzó halt be pontosan egy időben. Mondjuk én azonnal megcsináltattam, de így is elég megmagyarázhatatlan a dolog. A szerelő határozottan állítja, hogy izzó volt cserés mind a 3-ban, de nekem ez már felfoghatatlan, hogy 3 izzó egyszerre romlik el...
Stee14605-03-2005 21:30:09 // 2858
Az enyém is ezt csinálja az órával.
Pedig, kontakt hiba nem létezik! :)))))))))))
Talán az elektronika lehet olyan inteligens, hogy a téli többlet fogyasztást próbálja kompenzálni a felesleges fogyasztók kiiktatásával! :)))
Halesz05-03-2005 21:04:10 // 2857
Képzeljétek, ma csak úgy magától gondolt egyet a középkonzolon az óra mögött lévő lámpácska, és világítani kezdett :) Kb. egy hónapja nem világított...
Jönnek a kontakthibák, ahogy elmúlt 4 éves az autóm? :( :)
Paco05-03-2005 17:54:36 // 2856
Ne parázz, semmi parajelenség. :) Egyszerűen az autóitok szeretnének előrelépni a törzsfejlődés útján...... :)
Skodra05-03-2005 17:45:23 // 2854
Kösz! Esetleg a vezmódositorol tudsz v.mit??
Szegi05-03-2005 17:14:32 // 2853
Bedugod a fejecskédet a jobb oldali lábtérbe, a középkonzol alatt keresel egy kb. 2cm széles műanyag keretet,amit egy függőleges helyzetű,asszem torx csavar tart.Keret le,két darab szűrő ki...
Skodra05-03-2005 15:52:25 // 2852
Helló! Valaki cserélt már közületek alfa 147-en frisslevegöszüröt??,állítólag a müszerfal alatt van ,de hogy férek hozzá?? Esetleg 2.0 TS motorban vezérlésmodosítót,kire lehet ezt rábizni, és kb mennyibe kóstál egy ilyen?köszi .
Robi05-03-2005 13:49:10 // 2851
Az a szerencséd... :P Tényleg nem vagyok annyira hülye. :)
Egyébként a hajtáslánc áttételére gyanakodtam, de aztán elvetettem a dolgot, mert se egyesben, se kettesben nem ment fel. A rüki pedig a kettő között van.
Wickey05-03-2005 13:44:24 // 2850
fordítva vannak feltéve a gumijaid :-)
cseréld meg a jobbost a balossal :-PPPPP
(mondjuk ennyire nem hiszem hogy hülye vagy :-D)
Robi05-03-2005 13:38:00 // 2849
Valami fizikazseni segítsen rajtam, mert érthetetlen jelenséggel állok szemben! :)
Tegnap nem tudtam felmenni az utcánkon, mert tiszta hó volt az egész. Többször próbáltam, a kitaposott nyomban, mellette, egyesben, kettesben, de sehogy nem ment. Megfordultam, bevágtam rükibe, és csont nélkül felment, anélkül, hogy csak egyszer is megcsúszott volna. Haver is csak kapart a BMW-jével, és láss csodát, tolatva az is feljött. Elsőkerekes autóknál ez normális lenne. De hátsókerekesnél ez ellentmond a fizika törvényeivel! Szerintem...
Szerintetek mitől lehet? Valami parajelenséggel állunk szemben? :P
ystuc04-03-2005 15:29:25 // 2848
Érdekes, hogy a Népítéleten eddig mi, a 146-os tualjok voltak a legaktívabbak... 12 ítélet... Jól belehúztunk! :-)
Gordon04-03-2005 15:11:37 // 2847
Nagyon király, kemény 10000HUF-ért vehettem kresz táskát az SPQR-nél, mivel a rendőrök köhögtek, hogy nincs! Ebben viszont a fantasztikus SPQR-es piros táskában ott van a még csodálatosabb narancssárga kukás mellény ami természetesen EU konform és most azután irány Európa... mekkora öröm
András bácsi04-03-2005 10:12:22 // 2846
A chip szerintem érdemben a turbos motorokon segít, a szívókon a hagyományos tuningfogásokkal édemes kezdeni. (Persze, aki nem akarja megbontani a motort, annál más a helyzet.) Ha igazak lennének a sportszűrő, kipuff, chip stb beszerelése általi teljesítménynövekedés adatai, akkor mindenki venne egy kis motort, és egy-két százezerből ugyanazt érné el, mintha venne egy alapjában drágább nagyobb motoros gépet. Itt valami sántít!
vivalfa04-03-2005 09:51:11 // 2845
Hali!
Köszi, de nem venni szeretnék, meg nem is nekem lenne rá szükségem, csak megkértek nyomozzam ki a dolgokat.
üdv
vivalfa
pb_04-03-2005 08:39:15 // 2844
Az 1 más kérdés, hogy 1 drága. -> Az 1 más kérdés, hogy 1 kicsit drága.
pb_04-03-2005 08:37:33 // 2843
A mentális LE is lehet LE. Az 1 más kérdés, hogy 1 drága.
Szegi04-03-2005 08:30:07 // 2842
1.6 ra a 7-12 LE az reális csippel,viszont a turbós GTV-re már 30-70 LE t írnak(amiből mondjuk 40-50LE reális).Amúgy én sem azért csippeltem,hogy akkor most mindíg kinyomom a szemit. Nem állatkodom többet azért,mert jobban megy.Ezért szerintem a vezetési stíluson több múlik,mint a tuningon-tartósság szempontjából.
explosive04-03-2005 07:57:13 // 2841
Ez a lényeg!:DDDDDDD
Paco04-03-2005 07:29:46 // 2840
'vagy csak újabb lével lehet lenyúlni a népet?'
Ön nyert egy hangszórót. :)
Stee14604-03-2005 06:41:37 // 2839
Egy új tagunknak (146megyi) van az 1,6-ban chiptuning. (ha már láttad akkor bocs)
A 120 paciból lett 127, de nem ez a lényeg, állítólag alacsony fordulaton élénkebb a gép. Ahogy én utánanéztem kb. 60-70 e HUF-nál kezdődik egy ilyen beavatkozás. 7 paciért én sokallom egy kicsit.
Gordon04-03-2005 06:28:12 // 2838
Egyre több oldalt találtam chip témában és általában 10 LE ígérnek fixen. Van olyan cég akit többen is ajánlottak! Sőt a nagyokosok még azt is mondják, hogy Remus kipufogó + légszűrő és + 15-20% LE??? Tehát a 120 LE-re rá lehetne pakolni kb 30LE-őt!
Mindez mögött valóban van igazság, vagy csak újabb lével lehet lenyúlni a népet?
A legszebb mondat valahogy úgy hangzott hogy, ha nem fogod másként vezetni a kocsit, akkor nem fog tönkremenni a motor és nem fog többet sem fogyasztani a chip tuning után! Akkor meg mi a francnak tuningolná az ember?
Van valakinek korrekt tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Általában azt kapom mindehonnan, hogy az Alfákon nincs mit nagyon tuningolni, esetleg a GTA-kból érdemes kivetetni a sebesség tiltást és akkor az álomhatár 250 helyett 300Km/h.
Andorka03-03-2005 21:09:35 // 2837
Mindenki értékelheti a kocsiját, itt:Népítélet
hajrá-hajrá! aztán csak őszintén:))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?