Forum >> Szerelőműhely
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 15:53:23 // 2936
Az enyémbe 8700 ft volt de azt hozzá kell tennem hogy barátnöm faterja karosszériás és ennyiért tudott szerezni de nekem ajánlottak 27000-ért
Az én csapágyam a Bárditol valo ami ugye sok helyen van ott probáld meg kedvezmény nélkül se lehet 12000 nél több
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 15:50:26 // 2935
bocs a kerékre gondoltam természetesen nem a kocsira
András bácsi08-03-2005 14:58:04 // 2934
16-18 liter városban százon/télen. Ehhez mit szólnátok? Bírja a gyári értékeket!
Stevenson08-03-2005 14:26:28 // 2933
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves, hol kapnék normális árban hátsó kerékcsapágyat aggyal 145QV-hez?
NaTo08-03-2005 14:03:18 // 2932
Szerintem 16 liter sem gáz...
télen...
ha nyomom neki...
:D
Paco08-03-2005 13:50:28 // 2931
Szörcsögő szervo: Első lépésben ellenőrizd a szervofolyadék szintjét.... :)
Punisher08-03-2005 13:01:35 // 2930
A szervo olyan, hogy szörcsög, ha a végállásban ráfeszíted a kormányt, mert szivattyú nyomja az olajat, csak ugye ellenállásba ütközik.
Szerintem télen, 12 literes városi fogyasztás nem gáz.
GEORGE08-03-2005 13:00:07 // 2929
Az enyém városija 11-12 liter közé adódik. Városon kivül 140 - 170 között kövér gyorsításokkal füszerezve nekem 9,5 volt a plafon.
Több ti-s elmondása szerint 10-ből kiszoktak jönni vele vegyesbe.
Ha viszont rossz a termosztát akkor bizony eszik rendesen mert a számítógép hideg üzemállapotot érzékel és dúsítja az üzemanyagot.
norbee08-03-2005 12:54:24 // 2928
6. sor? Hmmm, mi a baj a hideg szóval? :DDDDD
perdix15508-03-2005 12:52:52 // 2927
Gyerekek! Azért jobban figyeljünk, hogy mit írunk le!!!!!/6. sor vége/. Köszi.
norbee08-03-2005 12:43:03 // 2926
Én a nyári torokgyulladást szoktam magyarázni a hideg vízzel... :))) A hideg motorral üzemelő autó természetszerűleg többet eszik, főleg ha még tolod is neki. 3000-ből 120 km relatív, tankolj két telit, aztán nézd meg mennyit evett. Szvsz max 1-2 literrel emeli a fogyasztást.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)08-03-2005 12:34:45 // 2925
Kösz mindenkinek az eddigi segítséget!
Válaszolnék pár kérdésre:
-uno: szörcsög a szervo ha tökig eltekerem
-due: volt törve az auto jobb eleje, de eddig nem hallottam a dobolást csak február vége környékén akkor ritkább volt a jelenség de most már szinte örökké dobol a geci.
ja és még egy kérdés: a nagy fogyasztás ( 3000ft- bol 120 km ) magyarázható a hideg vizzel nem???
ja és azt hiszem Norbi irt a Gtv- vel kapcsolatban (szervizelés)
ha érdekli csak nem jut képközelben akkor jelezzen valahogy mert fater nemsokára vissza kell vigye a cégbe a progiz és sajna se lemásolni se gépre feltenni lehetetlen = csak olvashato és van kb 50 oldalnyi adat és nem akarom kiirni mindent mert nem hiszem hogy a sok hülyeségre szüksége van...
Thanks everybody
már érdemes volt belépni a klubba
ciao: uaz powwa
a08-03-2005 10:28:55 // 2924
Vagy berohadt kézifékkötél... A 156-okon tél végén ez szokott lenni. Olyankor nem megy vissza a hátsó fékmunkahenger teljesen, és picit beleér a tárcsába a betét.
remete08-03-2005 02:50:40 // 2923
Hali! George-val egyetértek, de persze emellett még megnézném, hogy korrekten mér-e a műszer (amit mondtál az nagyon kevés - be sem melegedik így a gép gyakorlatilag, ami igen nem hasznos a kopás szempontjából). A másik problemánál: kormánygömbfejet néztél rajta mostanában? Nagyobb sebességeken a rázást simán okozhatja, kerék összetartás be nem állításnál meg a valamiirányba való húzás is adott. Ezek csak ötletek persze.
granturismo08-03-2005 00:56:26 // 2922
Dőlök én is, mert reggel jön Giovanni.
'ccakát
GEORGE08-03-2005 00:54:30 // 2921
Csövi fiúk kilépek mert reggel korán kelés van nekem (9 órakkor):-))
Jó éjt mindenkinek üdv.:GEORGE146ti
GEORGE08-03-2005 00:53:17 // 2920
Jól van granturismo ha sikerült idöt szakitanom rá és megmértem-tük akkor mondom mire jutottam.
GEORGE08-03-2005 00:48:07 // 2919
Tényleg komoly alkatrész az én trafoim talán együtt ekkorák.
granturismo08-03-2005 00:42:10 // 2918
GEORGE08-03-2005 00:33:40 // 2917
HA közel egyformát mérünk az 5kohm- hoz akkor azok ezekszerint jók lesznek. Hát nagyon kiváncsivá tettél.
Remélem holnap kicsit az idő is kegyes lessz hozzzám és akkor megmérem de csak akkor ha nem fagy belém...
granturismo08-03-2005 00:30:13 // 2916
Aha, mérhető.
A Golfon a primer oldalon közel rövidzár volt, a szekunderen kb. 5Kohm azokon amik jók voltak.
GEORGE08-03-2005 00:24:58 // 2915
Van valami érték ami mérhető ezeken a trafokon amiből kiderülne melyik szarakszik?
granturismo08-03-2005 00:22:17 // 2914
Hát nem tudom mi a f@szért kell mindig majmolni a svábokat. Az 1.6 boxerekben van az a Delco DIS gyújtótrafó. Igaz, hogy abból gyújtókábel vezet minden hengerre, de az egy olyan masszív cucc, fekete aluminium öntvény házban hűtőbordával, van vagy 2 kiló. Mint egy tank, úgy néz ki. Na én olyat még nem láttam (magától) elszállni. Azokál jobbat szerintem nem tudnak kitalálni.
GEORGE08-03-2005 00:19:55 // 2913
Uno: nagy valószinüséggel termosztát hibád van nyitva marad nem zár le teljesen. Csere.
A másodikat nem értem nekem 205/45R16 gumikkal is feltünöen könnyen tekerhető a kormány ha átülök a Temprámból az Alfába.
Volt elöl sérülve az autó???
Üdv.:GEORGE146ti
GEORGE08-03-2005 00:15:57 // 2912
Így igaz 1.5.5. van már nekem.
De a pöndölöm tele van ezekkel a rakás fos Bosch cucokkal!!!!!!!!!!!!!
Tetü német dolgok csak a szívás van vele! Ha találkozom valamelyik Alfa mérnökkel akinek köze volt az Alfák elnésítéséhez az nem fog örülni annak a napnak!
Fú de mérges vagyok:-(((((((
Barni14708-03-2005 00:14:30 // 2911
Olyan data bigyóra száz éve fája a fogam, de iszonyatosan :-((
Barni14708-03-2005 00:11:38 // 2910
Szép kis ótóvillamossági szerelő.
granturismo08-03-2005 00:11:10 // 2909
Nem gondolom, hogy az vezérlésmódosító lenne. Ha a vezérlésmódosító hiba van azt már a jellegzetes dieseles alapjáratról hallani. Először ezt a gyújtás dolgot kéne lerendezni és ha ez a végseb. problem a javítás után is fennáll akkor foglakozni vele.
Minden 146 Ti-ben hengerenkénti gyújtótekercs van emlékeim szerint. Még a 95-ös 2.10.3 asokban is. Az utána jövő 2.10.4 ben is. Neked szerintem már az 1.5.5-ös van. Bosch cucc mind. Azt akarták hogy ne legyenek nagyfesz gyújtókábelek az autón, mert az ugyebár hibaforrás. Csak az a baj, hogy ezek a közvetlen trafók olyan kis filigránok... Most volt nálam egy VW Golf IV. 1.4 2002 évjárat. Fél éven belül a 2. trafó szállt el benne. (Nem ugyanaz most egy másik) Tök ugyanaz a cucc mint az Alfában.
GEORGE08-03-2005 00:02:06 // 2908
Nekem a 156-sok M12 2000 16v AR32301 a motorja van benne a ti-ben.
Ennek külön van gyújtótrafó minden hengernél igaz,
Hogy lehet kiszürni mekyik a rossz ill. hibás trafó?
GEORGE07-03-2005 23:52:50 // 2907
A 190-nél egyszer nem akarok gyorsabban menni majd újból megyek lehet a vezérlő módosító hobája?
granturismo07-03-2005 23:38:26 // 2906
Az első rész amit leírtál akár attól is lehet valóban. Nem mindig van szikra ezért a befecskendezett, de el nem égett üzemanyag durrog be. A katalizátornak nem egy életbiztosítás ha sokáig így marad.
GEORGE07-03-2005 23:29:10 // 2905
Vazee nem mertem erre gondolni se.
Az a jelenség , hogy elinduláskor mikor finoman akarnék elindulni tényleg csak lágy gázadással akkor elkezd fulladni finoman még lejjeb nyomon a gázpedált tovább dadog aztán van 1 - 2 csatanás durranás is és utána megy tovább.
Menet közben is érezni ha egy ideig stabil pedál állással haladok, hogy mikor gyorsitani akarok akkor inkább fullad s csak késve indul el.
aztán padlógázzal van mikor 190-nél nem akar az istenért se gyorsabban menni majd gáz elvétel utol értem valakit s következő padlógázas kigyorsításnál meg simán elmegy 220-ig is aztán egyszer csak megint 190 körül van a vége...
Ezek a jelenségek mind vissza vezethetök a TRA hiba kóódra???
granturismo07-03-2005 23:19:10 // 2904
TRAnszformátor
Gyújtótrafó
GEORGE07-03-2005 23:09:22 // 2903
Üdvözletem!
Van egy kis problémám hátha tud valaki segíteni.
A számitógépes ellenörzéskor azt olvasták ki a hibatárolóból, hogy TRA hiba .... de mire végig olvastam volna addigra kitörölte a szerelő. Mi lehet ez a rövidités??
Üdv.:GEORGE146ti
Paco07-03-2005 22:22:10 // 2901
Honnan a P-ból tudjam így messziről? :o)
Pár a lehetséges problémák közül:
- Letört a rugó a betétről: Betétcsere.
- Szarrá van kopva a betét: Betétcsere.
- Letört a ferodol a betétről: Betétcsere.
- Hullámos a tárcsa: felszabályozás, extrém esetben tárcsacsere
- Szorul a dugattyú a féknyeregben: Alapos tisztítás, komolyabb esetben polír és tömítőgumi csere, extrém esetben dugattyúcsere
- Szorul a féknyereg a tartócsavarokon: Alapos tisztítás, komolyabb esetben nyeregcsere.
És ez csak a fék volt, gyakorlatlan fülnek mindegyik hiba sac/kb ugyanazt a hangot adja, de ezer dolog sivíthat még arrafelé fémesen, ha tényleg a keréktől jön. De pl jöhet a motortérből is.
raga07-03-2005 22:15:28 // 2900
Igen, kösz, de ha a betét, akkor mi a megoldás?
Paco07-03-2005 22:09:54 // 2899
Az még akár az is lehet, hogy a betéted surlódik a tárcsán. Emeld meg a gyanus kereket és kézzel jó erősen forgasd meg utána fülelj. A csapágy inkább morgó hang mint fémes surlódás....
raga07-03-2005 21:53:47 // 2898
Hát kintről. :) Szal. az első fútómű felöl gyanús, de nehezen fogható mert nem hangos, olyan suhanó szélzajba vegyül 1 fémes hang.
Paco07-03-2005 21:47:08 // 2897
Legalább azt írd le, honnan hallod..... :-P
raga07-03-2005 21:43:31 // 2896
Na akkor én is kérdezek: 90 felett fémes egyenletes nem túl hangos hangot kezdek hallani, kerékcspágy lenne?
Paco07-03-2005 21:35:29 // 2895
Én sem kötöttem még be ilyet :)
De olyan egyszerű. A háznak földön kell lennie. Egy föld és egy jelvezeték a szonda működésének alapfeltétele. A fűtésnek minimum kettő kell, ha nincs a földre kötve, de nem lehet mert akkor a jelvezeték szintjét megemelné azt meg nem szabad. Így marad az általam felvázolt bekötés :-P
raga07-03-2005 21:34:34 // 2894
Vezmód: Állítólag a Dcs -nél a lególcsóbb az alkatrész 36 000(www.italautó.hu) , ott ki is cseréli, illeteve lehetett olvasni v.mi javítókészletről ami néhány ezer ft az elaforgnál (www.eleforg.hu), A Szamosi Lancias verzíót szokott berakni, mert az sokkal tovább bírja.
Többet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki. :)
granturismo07-03-2005 21:27:37 // 2893
Ez az "autovillamosságis figura" még nem kötött be ilyen utángyártott szondát?
Paco07-03-2005 21:05:30 // 2892
És a földet könnyű kiszűrni mert rövidzárat kell mérned közte és a szonda háza között :)
granturismo07-03-2005 20:58:21 // 2891
Utángyártott szonda?
2 fehér szál a fűtés. A szürke a test. A fekete a jelvezeték.
Paco07-03-2005 20:51:10 // 2890
Négyvezetékes? Akkor a két egyforma a fűtés, az egyik a föld és a maradék a jelvezeték.
Kau07-03-2005 20:23:18 // 2889
Kéne egy kis segítség. Tudja valaki a 146-os 1.6TS lambdaszondájánál melyik színű vezeték micsoda. Valószínű, hogy a két egyforma a fűtés. És a másik kettő szín? Melyik mi? Az utángyártottnak mások a színei és az autóvillamosságis figura nem meri így bekötni.
Robesz707-03-2005 18:40:45 // 2888
mindenféle autohifi cuccot tudok elég jó áőron...ha vkit érdekel, szóljon... robesz7@freemail.hu
Saughassy07-03-2005 18:31:48 // 2887
Cool de annal mar komolyan az elettartam rovasara megy a tuning. Nno meg milyen attetel lehetett a QV alatt :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
576
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?