Forum >> Szerelőműhely
Gergő06-07-2006 19:24:37 // 12286
nemtom.van hasonlóság, csak az a baj, sztem, hogy az enyémnél ha kis gázt adok, akkor rángat dadog, majdnem biztos hogy akkor kihagy egy egy henger. bő gáznál kisimul, gyorsul is mint a veszedelem, csak épp ott ahol leginkább húznia kéne/3000-3500/ akkor érezhetően torpan, sztem nem megy rendesen, pedig nem egy v6tb-vel mentem
attól füffetlenül a lambdaszonda nekem is gyanús...
Fighter06-07-2006 18:19:10 // 12285
Helló! Nekem is hasonló tüneteket produkált a gép, de csak 3000-es fordulat alatt. Fölötte egyenletesen, erősen elkezdett húzni, bár nem olyan dinamikusan mint korábban. Lambdaszondát cseréltek benne 1 hete és azóta tök jól megy.
Gergő06-07-2006 15:57:35 // 12284
Sziasztok!igazából szakmai jellegű kérdésem lenne, sikerült szert tennem egy 164v6 tb-re, de egy kicsit rakoncátlankodik az öreg:) alacsony fordulaton hengerkihagyás, dadogás, 3300 as fordulaton meg torpan a kocsi, szóval nem az igazi.
addig eljutottam hogy a gyertyák jók, új a gyújtáselósztó, a rotor, meg a gyújtókábelek is.
vajon mi lehet ez?
persze az sem biztos hogy a hengerkihagyás, meg a torpanás összefügg
tán lambdaszonda?befecskendezés?
egyszóval nálam eddig passz...:(
Xixo06-07-2006 03:11:25 // 12283
Nálam a 147-nél az anyós ülésben lévő lufizoz futó vezeték szokott megtörni és akkor jelez vissza, de ha megbizergálom, akkor elalszik...
Kau05-07-2006 18:52:14 // 12282
Csak számítógéppel lehet törölni. Ha márkaszervízben volt, akkor mondd meg nekik, hogy ezt ők csinálták és töröljék ki a hibát. Egyéb esetben ennek a hibatörlése 3000Ft, mégha 5 perc alatt is megvan. Akku levétel nem okoz ilyet. Széthúzott műszerfal vezetéknél, ha ráadják a gyújtást, akkor már benne marad.
Kau05-07-2006 18:48:24 // 12281
Írd meg! Kíváncsi vagyok, hogy egyedül kitudtad-e volna cserélni. ;)
Wikicica04-07-2006 19:29:30 // 12280
Remélem azért sikerülni fog :-)))
Igyekszem és jó tanuló vagyok :-)
sztane04-07-2006 19:05:07 // 12279
sziasztok!
most ment el tőlem az a kollega, akirők a múltkor írtam.
ma Pécsen volt szerelőnél , de nem találtak nála semmit, azt kérte tőlem, hogy próbáljuk meg, hogy átcseréljük a gyújtósort, kiszűrendő ezt a lehetőséget is.
megtörtént a csere, de nem jutottunk messzire, mert az én gyújtósorommal a motor dadogott, nem akart kipörögni, majdnem lefulladt, visszarakva az enyémbe az én gépen megy mint a golyó.
ehhez mit szóltok?
mesa04-07-2006 10:05:42 // 12278
Nos, ha csak a munkával telik az idő :)) akkor max egy 3/4 óra a 4 betét.
Jó ha van kéznél krokodil emelő akkor fél óra és már kész :)
Az első 200 km -en NE taposd le a féket, mert megég a betét. Sok sikert az elcső betét cserédhez (viccesen hangzik egy lány esetében :D )
tgabika04-07-2006 09:52:13 // 12277
Az akku levétele nem hinném, hogy ilyet okoz.
Inkább lecsúszott valamelyik érzékelő....
gizmo14503-07-2006 23:17:08 // 12276
Ha levették az akkuról még nem kellene világitania a lámpának.
Ígaz nekem egyszer reggel beálltam a parkolóba és este amikor indultam már világított, de amikor az akksit kivettem nem világított. Számítogép az egyszerű, trükköt nem tudok.
Tomy15603-07-2006 23:04:54 // 12275
Ide is beírom: Sziasztok! 1 kérdésem lenne: szervízben volt az autóm és valszeg levették az akkuról a sarut, mikor elhoztam, látom, h világít a piros légzsák lámpa. Hogyan lehet törölni ezt a hibakódot? Csak számítógéppel, v van vmi trükk? Előre is köszi! természetesen 156-ról van szó!
Wikicica03-07-2006 21:24:51 // 12274
Ma voltam egy ismerősöméknél, azt mondta ha most volt cserélve akkor egyszerű dolgom lesz :-))
Csak még a szomszédnak nem szóltam hogy kellenek a szerszámok ;-)
Ha minden igaz akkor most szombaton vagy jövő héten Gabi Alfa33-nál fogom a fékbetétcserét megtanulni :-))) Legalább elkezdem a tanulást, mert offos ismerősömnél nem lett belőle semmi...
mesa03-07-2006 16:56:58 // 12273
Szia! Persze, neki állhatsz / ülhetsz egyedül is !
Ha nem sikerül, még mindig hívhatsz segítséget! :))
Viccet félretéve, egy betétcsere nem olyan nagy gond - szerintem egyszerű. Kivétel a 64-en a hátsó betétcsere, az két emberes, mert csavargatni kellett a munkahengert.
Van vmi fékbetétekhez ragasztóanyagszerűság, ami meggátolja a kocogását, amitől a vinnyogás képződik - dezt inkább kérdezd szerelőembertől !
Wikicica02-07-2006 19:15:48 // 12272
Köszi. Közben már megtárgyaltuk pörgős boxer-topicban, viszem Szhelyre Gabihoz. Legalább legközelebb magam csinálhatom ;-)
Én nem tudom, hogy lehet nem belevaló fékbetétet venni, bár valószínű valami ilyesmi ok miatt nyikorog még 3 hónap után is...
Azt még az előző mhelyemen intézték.
Majd most már magam veszem meg :-))) A gyertákkal is jobban jártam amiket én intéztem :-)
Kormányösszekötő is kell jobb kerékhez, meg kotyog a bal oldala is :-(
Ezeket hét eleján viszem a szerelő barátomhoz, bal elejére azt mondta szét kell kapnia akkor látja mi a baj, de silentre tippelt amikor kipróbálta.
Kau02-07-2006 19:08:18 // 12271
Hááát. Az egyik munkatársam autószerelő (mármint annak tanult), de a múltkor kifogott rajta is egy fékbetétcsere. El kellett vinni egy "igazi" szerelőhöz :)) Igaz az ford volt.
Az a nagyobb baj, ha az összerakásnál akadsz meg. Nem ritka, hogy nem az a fékbetét kell, ami meg lett rendelve.
Wikicica02-07-2006 18:06:58 // 12270
Sziasztok :-)
Jövő héten megveszem az új fékbetéteket.
Kb. két-három hónappal ezelőtt cseréltettem ki őket, tárcsával együtt, de olyan szxrt hoztak bele, hogy azóta is nyikorog. Hiába satuztam, koptattam..
A kérdésem: szerintetek nekiállhatok egyedül?
TtK02-07-2006 16:04:51 // 12269
Szóval úgy tűnik, hogy az LMM is rossz..
sztane02-07-2006 07:16:09 // 12268
tegnap kipróbáltuk, hogy az én gépemből áttettük az lmm-et az övébe, (ugyanaz a tipus) valami változás volt, alapjárat egyenletes, de mikor kipróbáltam megtorpanás nem volt, de nem úgy gyorsul, mint az enyém, mintha egy vagy két fokozattal feljebb lenne, klímával meg még rosszabb, fogyasztása 11-12 liter körüli
megadtam neki Piri mester teló számát, jövő héten tudja is fogadni
TtK01-07-2006 21:54:36 // 12267
Gyári új LMM-et kell belepróbálni. Nem más autóhoz való "de azé' ebbe is jó lesz", nem utángyártott. A torpanás/nem elég erő LMM-re utal, nekem is ezt csinálta. Alapjárat nem ingadozik? Mennyi a fogyasztás?
Otto01-07-2006 19:50:38 // 12266
Köszi,de egész nem kell,az sok lé!
Paco01-07-2006 19:48:11 // 12265
Komplett benyapumpát esetleg tudok adni.
Szerintem azt a kis csövet nem igazán tudod majd beszerezni, de ha mégis akkor good luck :)
Otto01-07-2006 19:05:22 // 12264
Helló Cartársak!
Sürgősen szükségem lenne a következő alkatrészre!
Ez egy 95-ös 2.0 16V 155-ösnek az AC pumpájában lévő kis csöcs.
Már egy-két hónapja észrevettem,hogy enyhe benzinszag van,mikor kiszállok a kocsiból,de nem forditottam rá különösebb figyelmet.
Két hete garázsba tuttam állni a vassal és ott jött igazán a szaga.Mivel nem müködött a lamdaszonda meg sokat is kajált azt hittem a kipuba került anyag és az párolog.A napokba viszont vettem a fáradtságot és letérdeltem mellé.Hát a hátsó takaróműanyag tiszta poros benzines koszos volt!(nem tom hogy mondják)Beinditottam és láss csodát elkezdett folydogálni a tank oldalán a 300forintos benya!
Ma szétszedtem és ez a kis müanyag van kidörzsölve!Saját tartólemeze dörzsölte ki.De hogyan mikor nem is tudott mozogni?
Szóval ez kéne nekem nagyon sürgősen,ha van itt a közelbe valakinek!
Szerintem a piros is ugyan olyan.
Azt a kis maherálást már én követtem el ami látszik(átlátszó benzincső).
Próbáltam beforrasztani is de sikertelen volt a kisérlet:(
Előre is köszönöm a segítséget!
Sürgősen szükségem lenne a következő alkatrészre!
Ez egy 95-ös 2.0 16V 155-ösnek az AC pumpájában lévő kis csöcs.
Már egy-két hónapja észrevettem,hogy enyhe benzinszag van,mikor kiszállok a kocsiból,de nem forditottam rá különösebb figyelmet.
Két hete garázsba tuttam állni a vassal és ott jött igazán a szaga.Mivel nem müködött a lamdaszonda meg sokat is kajált azt hittem a kipuba került anyag és az párolog.A napokba viszont vettem a fáradtságot és letérdeltem mellé.Hát a hátsó takaróműanyag tiszta poros benzines koszos volt!(nem tom hogy mondják)Beinditottam és láss csodát elkezdett folydogálni a tank oldalán a 300forintos benya!
Ma szétszedtem és ez a kis müanyag van kidörzsölve!Saját tartólemeze dörzsölte ki.De hogyan mikor nem is tudott mozogni?
Szóval ez kéne nekem nagyon sürgősen,ha van itt a közelbe valakinek!
Szerintem a piros is ugyan olyan.
Azt a kis maherálást már én követtem el ami látszik(átlátszó benzincső).
Próbáltam beforrasztani is de sikertelen volt a kisérlet:(
Előre is köszönöm a segítséget!
dfg (Tanárúr)30-06-2006 17:47:23 // 12263
Unokaöcsém gépe is ezt csinálta. a szerelő azt mondta: -Vezérműszij lehet.
s lőn.
Kau30-06-2006 17:06:19 // 12262
Hát akkor nem okoskodok, nem tudom. Majd jön más szaki ;)
sztane30-06-2006 17:03:56 // 12261
direktszűrő nincs benne, gyári légszűrő, új betéttel
sztane30-06-2006 17:00:32 // 12260
kettő bontott volt csak kipróbálva
Kau30-06-2006 16:58:34 // 12259
Direktszűrő van benne? Az LMM biztosan jó? Én most jártam az utángyártottakkal úgy, hogy egyik sem volt jó csak a gyári.
sztane30-06-2006 16:53:24 // 12258
sziasztok
egy kartársnak kellene egy kis sgítség
155-ös 2,0 ts 16v autója gyengélkedik, sokat fogyasz, nincs benne kellő erő, a szerelők elvreztek vele
amit csináltak lmm csere, lambdaszonda csere, s nem változott semmi
most hasonlítottuk össze az én vasammal, s azt tapasztaltam, hogy kb 2000-2200 fordulatnál megtorpan egy pillanatra, hörgő torokhangja van s nem akar kellően gyorsulni
András bácsi30-06-2006 16:53:00 // 12257
Fordítva ad előfeszítést a kinyomószerkezet. Először belemegy a csapágy, majd erre kell ráfűzni a villát.
András bácsi30-06-2006 16:51:28 // 12256
Ilyen a gyorsolvasás. :)))
bb1830-06-2006 16:43:17 // 12255
erre kérdezz rá megint, mert igy sok értelme nincs...
bb1830-06-2006 16:41:20 // 12254
nem fél, hanem fötengely !!
sardulah30-06-2006 16:40:11 // 12253
Helló!
"Húzókuplung"???
Hogy is van ez???
ÜDV!
gabi alfa3330-06-2006 16:23:48 // 12252
ugy ahogy irod
Xixo30-06-2006 16:22:09 // 12251
Igazi köcsög brigád lehet ott...
Bián szerintem csak azt nézik, hogy műszakilag rendbe legyen. Fék, futómű ilyenek. A gumi meg a felni miatt azért nem szólnak szerintem, mert azt ők is tudják, hogy ha akarod a vizsgára kicseréled-leszeded aztán meg vissza az egész. De pl. egy szar féket nem fogsz visszarakni.
Szóval értitek, hogy miről beszélek!?!??! :-)))
sardulah30-06-2006 16:17:05 // 12250
Hahó srácok! köszönöm az infókat!
A lényeg elég a váltót levenni.
S még egy kérdés a "húzókuplung" alatt mit értsek????
Üdv!
András bácsi30-06-2006 13:37:54 // 12249
Korábban, amikor még volt kasznicsere, azért nem akarta engedélyezni, mert szerinte a tengelytáv eltért 10mm-t. Mindezt komoly szakirodalaom alapján, valami német autókatalógusból nézte ki.
Remélem már nem dolgozol ott, Pöltl úr! :)))
András bácsi30-06-2006 13:35:48 // 12248
Komoly=köcsög. :))))
gabi alfa3330-06-2006 13:32:00 // 12247
Komoly vizsgabiztosok
gabi alfa3330-06-2006 13:30:39 // 12246
Jaj bocs én meg ezt nem olvastam most kelltem ám fel. Ez az éjszakás müszak kikészit
András bácsi30-06-2006 13:29:55 // 12245
Múltkor nálunk a gyári tuningos 206RS-ről azt mondták, hogy a lökhárítókról hozzon műbizonylatot.
Kollégám Niváját meg azért nem engedték át, mert szakadt volt a hátsó ülés kárpitja.
András bácsi30-06-2006 13:27:47 // 12244
Amint látod, elolvastam. :)
gabi alfa3330-06-2006 13:27:14 // 12243
Fötengelyröl van szo!!!
Xixo30-06-2006 13:06:03 // 12242
Én Biatorbágyra járok, bármiféle ismerettség nélkül. De egyszer már nem szóltak a majdnem minta nélküli gumikért sem, egyszer meg a fóliáért sem.
Van náluk egy előzetes átvizsgálás, akkor megmondják, hogy mit kell még esetleg megcsináltatni a gépen, hogy átmenjen a vizsgán. De ennek az árát le is vonják a vizsgadíjból. Ha nincsen nagy gáz az autóval, szerintem ott átmegy...
András bácsi30-06-2006 09:27:33 // 12241
Áhhh, én vagyok a sügér. Féltengelyt olvastam.
Viszont ehhez tényleg elég a váltó levétele. Bár a húzókuplung és a kis hely miatt lehet vele szívni rendesen.
Hallottam olyan emberről, ami lyukat fúrt a váltóházba, hogy be tudja akasztani a villát a csapágyba. :)))
TtK30-06-2006 09:12:49 // 12240
?? A váltó oldali főtengely-szimmeringhez le kell venni a lendkereket. Különben hogy' húzod le a szimmeringet a főtengelyről? Úgyhogy váltó+kuplungszerkezet le, lendkerék le..
A gyári technológia biztos úgy kezdődik, hogy vedd ki a motort, de szerintem elég a váltót kivenni. Ez olyan, mintha kuplungoznák a kocsit. Ott se szokták kivenni a motort.
András bácsi30-06-2006 08:29:33 // 12239
A szimmeringnek a háza külön levehető, sem a váltót, sem a motort nem kell kivenni. A féltengely kihúzása után négy csavar fogja ezt az öntvényt, amivel együtt kijön a szimm.
safranek30-06-2006 07:48:50 // 12238
Hi,
Ide is beírom, hátha többen olvassák mint a boxis topicot :)
Sürgőse kellene valami műszaki vizsga hely, ahol a héten/jövő héten meg tudnám csináltatni a vizsgát... Lehetőleg Bpesten vagy környékén.
Az sem baj, ha nem nagyon szigorú a vizsgáztatás ;)
Előre is ezer köszönet!
sardulah29-06-2006 20:12:17 // 12237
Szasztok!
Érdeklődnék ha 1.9 JTD 156-ban sss úgy fest a kuplung oldali főtengely szimmering szivárog! "nagy a valószinüsége." A szimmering cseréhez csak a váltót kell levenni? A motrot nem? Azért kérdem mert két szerelővel beszéltem ss az egyik szerint a motort is ki kell venni a másik, meg elégszik a váltó levétellel! Meg köszönném meg osztanátok velem véleményeket ,szervíz tapasztalatokat, Infókat!
Köszi Üdv!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?