Szasztok. Valaki segííccsen plíííz! Ezzt vajon meg lehet/érdeemes csináltatni valami műanyagossal??Nagyonn drága a bontott is4
Ahool a nyíl mutatja, a cső tövébeen el van repedve a műanyag.
Előre is köszönöm!!!
Forum >> Szerelőműhely
Ferke09-08-2006 19:06:14 // 12542
AwoL09-08-2006 15:45:40 // 12541
Ahoy!
Van nekem egy 2.5TD, az injektor tetején van két érzékelő.
Az egyikbe 1 kábel megy a másikba 2, ez a második az injektor
sarkánál van, arra lenne szüksegem hogy ezt hogy hivjak, merthogy
el van törve és a közepében forog a cucc, és nem tudom hogy mükodik-e
vagy sem, de mindenesetre kicserélném szivesen ha tudnam hogy
hogy hivják, sejtesem szerint nem ez a lambda szonda. De akkor mi?
Elöre is köszi.
perdix15509-08-2006 09:03:15 // 12540
Sziasztok! Olyan gondom van hogy az olajbetöltő fedele keresztben meg van törve...így elvileg olaj is tud elmennei a fedelen keresztül! Ha valakinek van ilyen kérem szóljon! Persze hibátlan vagy uj kellene!
És felvetődött itt vmi: ha itt nincs teljes zárás, akkor elképzelhető e hogy a vezérlésmódosító mikor az adaott fordulaton bekapcsol és felnyomja az olajat a szelepfedélbe /a láncosnál igy müxik, ezért nem is romlik el/ akkor kisebb a hatásfok, mert itt a fedélnél nincs teljes lezárás..és ez a szelepfedelet is zárja!?
És felvetődött itt vmi: ha itt nincs teljes zárás, akkor elképzelhető e hogy a vezérlésmódosító mikor az adaott fordulaton bekapcsol és felnyomja az olajat a szelepfedélbe /a láncosnál igy müxik, ezért nem is romlik el/ akkor kisebb a hatásfok, mert itt a fedélnél nincs teljes lezárás..és ez a szelepfedelet is zárja!?
Fritzee07-08-2006 20:40:07 // 12539
Sziasztok!
Van valakinek esetleg elfekvőben eladó Alfa 166 jobb hátsó lámpa jobb fele?
ALFAnatik07-08-2006 09:07:54 // 12538
Hello,lenne egy kerdesem.
Tudja valaki mi lehet az oka annak ,hogy amikor valtok es a valtas utan tovig nyomom a gazt egyszeruen leall a motor. Ha csak felig nyomom valtas utan akkor megy.
Koszi!
Poló05-08-2006 12:45:13 // 12537
És ha mondjuk nincs 3. sebesség? Beteszed 3.-ba és nincs hajtás, csak felpörög a motor, mintha üresben lenne. Ez is költséges?
Paco05-08-2006 12:37:05 // 12536
Igényes mint a legtöbb német tuning :(
csocsi04-08-2006 20:07:59 // 12535
Én valszeg más megoldást keresnék.
gabi alfa3304-08-2006 20:06:40 // 12534
Nagyon valoszinünek tartom hogy nem lesz olcso. Én olyan 70 ezer körül tippelek.
GEORGE04-08-2006 17:26:41 // 12533
Érdekes megoldás.....szerintem inkább vegyél egy ültető szettet.
Poló04-08-2006 17:05:26 // 12532
Kb. olyan lehet, mint amikor kivágnak egy-két menetet a rugóból :-)
CERO04-08-2006 17:03:50 // 12531
Na így már mindjárt más. Itt a kép is :)
Egyik barátom egy számomra ismeretlen német tuningmagazinban látta a következő megoldást ültetésre. A rugókat rugónként 2db kötélbilinccsel összehúzatjuk. A bilincseknek egymással szemben kell lenniük. Fontos, hogy két menetet teljesen szorítsuk egymáshoz, mert külömben kopogni, tud, ha berugózáskor jobban összenyomódik, mint amennyit a bilincs összehúzott. Másrészt a dinamikus terhelések miatt a csavar kilazulhat, vagy leszakadhat a menet. Ezzel egy rugó-menetnyit kb. 4 cm lehet ültetni a vason.
Mi a véleményetek, mennyire helyénvaló megoldás ez?
CERO04-08-2006 17:00:08 // 12530
Egyik barátom egy számomra ismeretlen német tuningmagazinban látta a következő megoldást ültetésre. A rugókat rugónként 2db kötélbilinccsel összehúzatjuk. A bilincseknek egymással szemben kell lenniük. Fontos, hogy két menetet teljesen szorítsuk egymáshoz, mert külömben kopogni, tud, ha berugózáskor jobban összenyomódik, mint amennyit a bilincs összehúzott. Másrészt a dinamikus terhelések miatt a csavar kilazulhat, vagy leszakadhat a menet. Ezzel egy rugó-menetnyit kb. 4 cm lehet ültetni a vason.
Mi a véleményetek, mennyire helyénvaló megoldás ez?
Bonnie & Clyde04-08-2006 16:35:15 // 12529
Szerinted kb. mennyibe fog kerülni megcsináltatni?
csocsi04-08-2006 15:34:50 // 12528
Tavasszal lett kicserélve. Azt mondják ha csak hidegen csinálja akko nem a szonda a hibás. Mikor cserélte akkor valóban nem ment úgy a gép, de akkor dús tartományban állt be és nem kapott elég benyát a gép.
csocsi04-08-2006 15:32:42 // 12527
Nem tudom, de Pirit megkérdezem majd
gabi alfa3304-08-2006 14:15:01 // 12526
ha kidobálja a sebeséget akkor léptetövilla kopás van a váltoban amihez fel kell apritani a váltot. Mondanám hogy hozd el hozzám de én Szombathelyen lakom
Face04-08-2006 14:13:08 // 12525
Kollégák, milyen zsírral jó bezsírozni a sebességmérő spirálját belül? Úgy tudom hogyha nincs megfelelő kenése akkor nagyon gyorsan eldarálja a burkolatát..
Bonnie & Clyde04-08-2006 13:40:51 // 12524
Hi!
Az Alfám, ha 4-diket kapcsolok, az esetek 30-35%-ban nem veszi be, vagy ha azt hiszem, hogy bevette, kiugrik sebességből. Van beszerelve váltózár (Dimondlock, de a tüskéje nincs meg, így vettük). Mi okozhatja ezt? Lehet, hogy a váltózár tett tönkre valamit a váltóban? Hová vigyem szervívbe (Bp-en)? Köszi a segítséget előre is :)
Robi04-08-2006 11:31:55 // 12523
Bosch minőség... :D
Robi04-08-2006 11:31:21 // 12522
Ezexerint mégsincs rendben a lambdaszonda. :) Persze ezer dolog lehet.
De ha még a computer számára "hihető" jelet ad a lambda, akkor nem hoz hibakódot, de okozhat ilyen tüneteket.
Mikor cserélted utoljára? Én láttam egy olyan 1.6 TS szervizkönyvet, amiben 10000 azaz tízezer km-enként volt lambdaszonda csere bejegyezve. :)
Robi04-08-2006 11:27:26 // 12521
Injektoros autóról van szó. :)
Trombozis03-08-2006 23:37:30 // 12520
Nekem 1.6-osat akartak 120ért. 40ezer kilométerrel.
Kau03-08-2006 20:50:11 // 12519
Nem lehet az automata szívatóval valami?
Persze ezt csak mint laikus gondolom.
csocsi03-08-2006 19:41:34 // 12518
Hali:))
Hidegen mikor indítom a gépet úgy 15-20 mp-ig rekedt a hangja és az alapjárat ingadozik majdnem leáll, gázadásra egyáltalán nem reagál. Aztán beáll az alapjárat és a gázra is reagál. Csak akkor csinálja ha sokáig áll, meleg motornál nem fordul elő. A lambdaszonda és az LMM rendben, a számgép sem hoz ki semmit ezekre.
Van valakinek tippje mi lehet??
ALFAnatik01-08-2006 22:54:06 // 12517
Hello,lenne egy kerdesem.
Tudja valaki mi lehet az oka annak ,hogy amikor valtok es a valtas utan tovig nyomom a gazt egyszeruen leall a motor. Ha csak felig nyomom valtas utan akkor megy.
Koszi!
dfg (Tanárúr)01-08-2006 22:49:08 // 12516
milyen ajánlatod van?
DCS01-08-2006 22:46:57 // 12515
komplett motor?? esetleg...,hívjál ,ha érdekes!
szifu01-08-2006 22:31:24 // 12514
hali
vki megnyugtathatna, hogy ha üzemi hőfokra melegedés után elkezd folyni a hutovizem vhonnan a klimakompresszor felfogatasa felol, akkor az nem csak azt jelenti hogy motorblokk repedt?! szerelőnél van már csak egy csöppet aggódom.... (147, 1,6 TS 120LE) igy látatlanban gondolom lehetetlen a válasz, de hátha volt vkinek hasonló. üdv
dfg (Tanárúr)01-08-2006 21:50:28 // 12513
Sziasztok. kellene nekem egy 146 ti főtengely hajtókarokkal. ha valaki tud szóljon, mert el vagyok keseredve.
swan01-08-2006 11:08:22 // 12512
Városban 35fok, aszfalt forró, araszolsz! Én nem nagyon aggódnék ha 90 fölé megy víz! Szetem abban nincs semmi rendkívüli!
sztane31-07-2006 20:27:11 // 12511
mol által forgalmazottat, a terméknévre hirtelen nem emlékszem
Alfás Zoli31-07-2006 17:59:20 // 12510
Szia!
Együtt érzek veled! Én is ebben a cipőben járok.
2 km után 90 fokon vagyok, városban kicsit fölötte (légkondi nélkül).
Te milyen hűtőfolyadékot használsz?
sztane31-07-2006 14:50:08 // 12509
s majd elfelejtettem veletek megosztani valamit.
a múltkoriban irtam arról a kollégáról, akinek megtorpanási, gyorsulási, fogyasztási gondjai voltak.
megtalálta a problémát, a hátsó vmi egyedi gyártású kipufogó dobja széthullott, s lefojtotta a motort, cserével újra a régi a szekere.
sztane31-07-2006 14:47:22 // 12508
néhány napja az olajszint jelző lámpák hol egyike, hol mindkettő kigyullad, majd egy relé kattanása után a műszerfal közepén lévő elalszik, s ekkor az olajnyomás érték 0,5-1,0 barral megemelkedik.
olajszintem max közeli.
a hét második felében lesz egy kis időm, meg talán hűvösebb is lesz, s át tudom nézni a csatlakozókat.
sztane31-07-2006 14:43:57 // 12507
szia!
nekem tavaly ilyenkor kicserélték a ventillátor mellett lévő előtét ellenállást, mikor egy pesti úton nem akart bekapcsolni a ventillátorom.
most, normál közúti közlekedés esetén 120-130 utazó mellett 80-90 között áll a vizem, de városban 90 fölé megy, s ez egy kicsit zavar.
igaz,hogy a motor ki és beszerelése óta elektromos zavarok jelentkeztek.
perdix15531-07-2006 14:11:01 // 12506
granturismo: köszönöm a szakmai tanácsokat..valóban feltünt ez a kis fémhengerke..de nem tudtam mi is az valójában, egyébként amit norbee mond hogy addig amíg városban se megy 100fok fölé addig nincs tul nagy baj..de ha lesz időm megnézetem. Üdv:Perdix155
granturismo31-07-2006 10:37:28 // 12505
Szia. Valszeg a hűtőventillátorok vezérlése valamikor megadta magát. Ez némely modellen (pld. az enyémen is) erősen túlbonyolított. Relék, érzékelők előtétek stb.
Gondolom valaki nem akart foglakozni a javítással és ezért építette be azt a kapcsolót. Az előtétellenállásnál a képen is látszik, hogy van egy miniatűr hőbiztosíték egy pici fémcsövecske 2 kivezetéssel ez szokott megszakadni. Elektronikai boltban lehet vásárolni pár ft. Van egy számérték a hőbizti házán az a megszólalási hőmérséklet. Ugyanolyan értékűt kell venni bele. És gyárilag ponthegesztve van mivel hőbizti a forrasztóón nehogy kiolvadjon. ha cseréled rá kell stabilan csavarni fogóval és úgy forrasztani ha nincs lehetőség ponthegesztésre.
norbee31-07-2006 08:55:46 // 12504
Perdix
Nekem is ugyanez volt a parám, de állítólag ez a normális. Igazából mivel városban dugóban klíma nélkül sem megy 95 fölé, asszem nincs ok az aggodalomra.
kertecs31-07-2006 08:39:08 // 12503
Ciao! Épp pénteken hekkeltük Szili155 barátom gépén a ventilátort! Nagyon felszökött a vízhőfok, hiába ment a venti, nyílt pályán is... át akartam mosni a hűtőt kívülről slaggal, megszabadítani a lamellák között felhalmozódott mocsoktól (ez meg is történt)
Szedtük le a ventilátort, a csatlakozót porrá sülve találtuk... gondolom nem volt megfelelő az érintkezés, melegedett, elégett :(
Nem vagyok egy villamossági szakember, de elképzelhető, hogy emiatt nem is volt meg a venti teljesítménye?
Raktunk rá új csatlakozókat, most haverom szerint nagyon fasza minden : ))
Ez ugyan brutál volt, nem hiszem, hogy ez a gondod. Szerintem a ellenállás viszgálatával kezdj, amiről Perdix is rakott be képet.
Tom1230-07-2006 23:13:08 // 12502
...ha működik, mindegy milyen meleg a víz, ha elindul, akkor kezd a víz hőfoka emelkedni...
Tom1230-07-2006 23:10:25 // 12501
Most csak a "gyors" fokozat működik, hőérzékelőt kell cserélni, de nem tudtam még megállni érte...:-) Ja! Egy újabb érdekesség. Ma este megint jó volt a klíma, a víz meg 95 - 100-on...
sztane30-07-2006 22:27:50 // 12500
ez szuper hétvége volt, ferrari és alfa kettős győzelmek
sztane30-07-2006 21:41:33 // 12499
mintha folyamatosan menne a második fokozat, legalábbis mikor beálloka garázsba, vagy vhol megállok megy ventillátor
sztane30-07-2006 21:36:33 // 12498
mintha csak a 2. fokozat kapcsolna be egyből
perdix15530-07-2006 21:16:41 // 12497
Meg van itt mégegy érdekes dolog...a kormány alatt van egy piros gomb..eddig nem is figyeltem..ha viszont bekapcsolom..akkor elkezd menni a ventilátor...de a 2. fokohzatban, tehát az erősebben, ha kikapcsolom akkor nem megy a venti..gondolom ezt már utolag építették be..lehet BG volt az...kituggya!
perdix15530-07-2006 21:14:20 // 12496
szia és a 2. fokozat egyből hirtelen kapcsol be? vagy van egy lassubb járása..és lassan felkuszik! Ezt azért kérdem mert előszőr én is arra gyanakodtam hogy scak a 2. fok. van..de kezden elhinni hogy megvan mind a kettő! Neked is rövid ideig müködik majd kikapcs?
sztane30-07-2006 21:00:57 // 12495
nekem, csak az egyik fokozatom mükszik.
sajnos eddig nem volt időm, hogy utána járjak az okának.
a jövő hét második felében lesz időm megvizsgálni a problémát.
tanácsot szeretnék kérni, hogyan tudom legkönnyebben kinyomozni, megtalálni a ludas alkatrészt?
perdix15530-07-2006 20:30:08 // 12494
Na sziasztok! Megvizsgáltam a ventillátor 2 fokozatát..és müködik....kb. 90 fokot mutat a műszer..akkor csak az 1. fokozat megy..majd 10 másodperc mulva lekapcsol...aztán ha kinnt meghajtom..egyből elhagyja a 90-et szépen..és akkor már a 2. fokozat is bekapcsol...de érdekes hogy az se megy folyamatosan..kb 10 másodperc mulva az is lekapcsol..eltelik30 másodperc..majd ujra bekapcs..és ez így folytatódik...ezt nem értem ha amugy felkuszik mért nem megy addig a venti mig le nem hűti a meghatározott hőfok alá..minek ez az idegörlő be -ki..ráadásul igy a venti hatásfoka se olyan mintah folyamatosabban menne. nektek is müxik? THX!
sztane30-07-2006 19:50:09 // 12493
a hűtőventillátorod mind a két fokozata működik?
a klímád csak akkor nem megy, amikor a vized 90 fölé megy?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
597
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?