Forum >> Szerelőműhely

Belga17-12-2006 12:57:07 // 13586
Srácok, kérnék egy kis segítséget. Pár napja észrevettem, hogy fogy a szervótartályból az olaj. Kibontogattam a dolgokat, és a kuplung munkahengeren lévő gumiharang van elrepedve, ott folyik el. Kérdés: Ennek a gumiharangnak van olyan funkciója, hogy tartsa az olajat, vagy a munkahengerben van valami szimmering is, és valószinű az adta meg magát? Mit érdemes ezzel kezdeni, kompletten cserélni a hengert, vagy lehet csak a gumiharangot/szimmeringet? Köszi az infókat...
Tommaso 15917-12-2006 11:18:33 // 13585
A dízelnek nem kell áram ,h menjen,ott gyertya sincs az öngyulladástól robban,nem???
Poló17-12-2006 11:16:48 // 13584
Pedig a kézikönyvből másoltam ki.
lausz17-12-2006 11:12:43 // 13582
vagy ha kitámasztanánk:-)
Otto17-12-2006 11:10:14 // 13581
Adagoló mégnesszelepét meg kell nyitni valamivel!Tehát kell hozzá feszkó!De valóban,ha lenne egy 12V-os elem,már lehetne menni a régi dizellel.
Poczy17-12-2006 10:56:32 // 13580
Póló ! Nem lett jó a kódod ! Úgy csináltam ahogy leírtad, de ugyanúgy bekapcsol ha kedve tartja ! :-(
lausz17-12-2006 10:51:33 // 13579
ilyen előfordul(ramaty gázolaj)
Poló17-12-2006 10:35:01 // 13578
Nekünk a Temprában hátul az üzemanyagtartályban levő szűrő dugult el. Nem tudtuk, hogy ott is van. A motornál már minden lehetőséget megnéztünk, de semmi. Aztán valahogy szétszedtük a hátulját és meglett a gond. Már azt hittük, hogy adagoló. Az autót nehezen, de be lehetett indítani. Üresben eljárt volna órákig, fel is lehetett pörgetni a motort. De amint meg kell mozdítania azt az ~1500 kg-ot, azonnal lefulladt.
lausz17-12-2006 10:30:40 // 13577
szűrők!!!
Poló17-12-2006 10:26:28 // 13576
Valszeg az üzemanyagellátással lesz gond.
Alfa166JTD17-12-2006 10:22:29 // 13575
Magyarán szólva tekerni tekeri.
Alfa166JTD17-12-2006 10:21:38 // 13574
Ja bocs azt elfelejtettem írni, hogy feszkó van dögivel.
lausz17-12-2006 10:19:29 // 13573
az újak se
Kau17-12-2006 10:18:29 // 13572
Ha nem kap semmi áramot? Akkor nem is kell bele akksi :))
Poló17-12-2006 10:16:49 // 13571
A dieselek (legalábbis a régiek) szerintem attól nem állnak le.
Kau17-12-2006 10:14:23 // 13570
Nem lehet, hogy a generátor nem tölti az akksidat?
lausz17-12-2006 10:12:07 // 13569
de jó neked így magyarul van,nekem belgául (flamand?ilyesmi)
Alfa166JTD17-12-2006 10:10:29 // 13568
Sziasztok! SOS-be kellene tanács! A vasam egyik pillanatról a másikra leállt menet közben minden előzetes jel nélkül. Utánna még el lehetett indítani, de kb fél percet várni kellett és akkor is köszörültetni kellett. Aztán így reggel hidegen már semmi. Na most mi lehet?????
Fangio17-12-2006 09:26:52 // 13567
Az izzókat is nézd meg külön, hátha rossz mindkettő./Habár ennek kicsi a valószínűsége, de volt már ilyen./
Laca17-12-2006 09:09:30 // 13565
Azért köszi a jótanácsokat.
URBAN17-12-2006 09:04:19 // 13564
Sajna akkor elektromossági műszerész, mert nem tudom. Valami érintkezés!
Laca17-12-2006 08:37:43 // 13563
A biztositékok jók (bár nem tudom melyik a ködösé),az égők jók,néztem a lökösnél is összevan dugva,az elsönél a visszajelző sem jelez semmit.A hátsó jol működik,de az első halott.
URBAN17-12-2006 07:56:33 // 13562
Jobb oldali az első ködlámpákat, baloldali a hátsó ködlámpát kapcsolja! Ha nem világít, akkor biztosíték, vagy izzócsere! Ja és csak akkor világít, ha helyzetjelző, vagy tompított be van kapcsolva!
Laca17-12-2006 07:45:58 // 13561
Szevatok! igy korán reggel.Még mindig az elsö ködössel küszködöm,bár kaptam egy-két jó ötletet de nem akar fényt kiadni magából! Ha valaki meg tudná mondani a bal felső kapcsoló mi célt szolgál,vagy a jobb oldali kapcsolja mind a kettöt?Elöre is köszi.
janrob16-12-2006 21:26:53 // 13560
de közben meg kurva meleget nyom befelé a ventillátor. Ezért nem értem, mert nekem is azt mondták, h ilyenkor hideget fúj be.
Tommaso 15916-12-2006 11:21:45 // 13559
Thx Mester,de ez a kopogás akkor se tecc:-((( A 147-nél is meghallottam mikor baj volt:-((((((((((( Na de nem keresem a hibát:-)))
Csöri16-12-2006 10:54:41 // 13558
No para, az MJTD motorok igen kis hőfelesleggel dolgoznak.
Tommaso 15916-12-2006 10:47:49 // 13557
Így van!Max többet eszik,és kifagysz az autóból! SYzerintem!
janrob16-12-2006 07:48:37 // 13556
ez amúgy fogyasztásban jelentkezik, vagy lesz ettől valami baja. Azt mondták, h a termosztát állandóan nyitva van, és nyomja a hideg vizet a motorhoz, az meg nem tud felmelegedni.
janrob16-12-2006 07:47:35 // 13555
Most nekem is ilyen a gép. Eddig is mozgott a hűtővíz mutató állandóan, 65-80 között, ha totyogás volt lámpánál, akkor 90, ha meg megyek rendesen, akkor 70 fokra lemegy. Tegnap este, nagy hidegben, 60 fok fölé nem is ment. Ez már tuti termosztát csere lesz szerintem.
Tommaso 15915-12-2006 15:43:00 // 13554
Ciao! 156 M-Jetnél a dzelen felül elég kopogós az alapjárat,és a gázolajszűrőnél (gondolom az van a moci mögött) sziszegős hangot hallok,és a viz se melegszik egy 60 km es úton 70-75 fok felé! Jaaa,az autóban 4000 km van.... Gondoltam arra,h esetleg a hideg miatt (2 fok),de akkor minusz 15 ben mi lesz???Jaa,és 10 km megtétele után is ilyen hangja volt... Bennem van a para...
Xixo14-12-2006 22:24:23 // 13553
Nem, elvileg stimmel mind, már ha az Elaforgnál jókat adtak. Meg volt amit Piri cserélt, de elvileg jók. De lekapcsolt lámpánál is kiírja néha ugyanazokat hibának. Ezt végképp nem értem...
Fürjjózsi14-12-2006 21:57:40 // 13552
Mondjuk próbáltam állítani a zár helyzetén is... kintebb-bentebb, lejjebb-feljebb... De a "nagyobbra" még nem volt... :)
Fürjjózsi14-12-2006 21:56:04 // 13551
Hoppá... nem is rossz ötlet. Továbbgondoltam: egy kis kétkomponensű gyurmát neki (mint a repedt olajteknőmön :))!! SZUPER!!!! Köszönet, Wickey!!!! Hétvégén adok neki... :)
Otto14-12-2006 18:37:54 // 13550
Ja!Ha nincs bekapcs a lámpa,akkor más a problem!:)
Poló14-12-2006 18:37:46 // 13549
Nekem csak akkor, ha hidegre van állítva. Ha meleget fújatok, akkor nem.
Otto14-12-2006 18:36:54 // 13548
Valamelyik izzó helyett nem LED-et raktatok?
Zoli14-12-2006 18:04:10 // 13547
Sziasztok! Vészhelyzet állt elő. bejöttem a meló helyre összerakni egy 16v boxit, De minden irodalmat otthonhagytam okosan... Tudna nekem valaki S.O.S.-ben küldeni valami infót meghúzási nyomatékokról, meg vezérlés összerakásról a Mail címemre.... Előre is Köszönöm! Zoli
Zoli14-12-2006 18:04:08 // 13546
Sziasztok! Vészhelyzet állt elő. bejöttem a meló helyre összerakni egy 16v boxit, De minden irodalmat otthonhagytam okosan... Tudna nekem valaki S.O.S.-ben küldeni valami infót meghúzási nyomatékokról, meg vezérlés összerakásról a Mail címemre.... Előre is Köszönöm! Zoli
Wickey14-12-2006 00:31:50 // 13545
ha kinyitod az ajtót, és ujjal benyomod, akkor is tikkel? Ha nem, akkor tákolj a kapcsoló elé az ajtóra valami igen vastagot ami majd segít jól benyomni a kapcsolót.
Xixo13-12-2006 22:46:16 // 13544
Ha ez vigasztal, akkor elmondom, hogy nekem akkor is visszajelez, ha nincs is bekapcsolva a lámpa.... Pedig előtte már mindenhová megvettem - kicseréltem az izzókat gyáriakra...
Fürjjózsi13-12-2006 22:10:57 // 13543
Segíccség!! 146. Az első ajtó zárszerkezetében van ugye az ajtónyitás érzékelője. Ez a csoda nekem menet közben nyitott ajtót jelez (nem folyamatosan, inkább "remeg"). Ripityomra szétszedtem mindent, de a műanyag szövet a fém vázon résznél megáltam (gyári préselést ugye nem szedünk szét...?) ott szépen eltűnt a két kábel, hozzáférni lehetetlen. Tocsogós védénegyven mártás után semmi változás. A szerkezet újonnan 17E. Kérdésem: valaki megoldotta-é ezt a problémát sufniban, illetve típushibaság lenne-é (mert hogy akkor mi értelme bontottat venni). Beltéri világítást kikapcsoltam (ne diszkófénytekknikájjoon menet közben), de mostanság sok sötét van. Félek. :) Köszönet!!
Poczy13-12-2006 21:46:40 // 13542
Ennek az infonak én is hasznát vettem. Állandóan bekapcsol a klímám ! Köcce !!!!!!!!!
Poló13-12-2006 21:21:32 // 13541
Nagyon szívesen! A plusz kapcsolóban egyetértünk ;)
Karakot13-12-2006 21:19:25 // 13540
Köszi. Igazán berakhattak volna erre a célra egy plusz kapcsolót. :)
Poló13-12-2006 21:16:02 // 13539
- fordítsd a gyújtácskulcsot OFF állásba - a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre - a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba - a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra - tedd rá a gyújtást - a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe - vedd le a gyújtást
Poló13-12-2006 21:14:35 // 13538
Így van :) Azt írja a kiskönyv, hogy egyes piacokra készült modellekben van. Szerintem csak az olyanokban nincs, amik olyan helyre mentek, ahol mindig meleg van. A hátsóablak fűtés gombjával tudod bekapcsolni. Mikor megvettem az autót, akkor kerestem a gombját, hogy hol lehet. Nem találtam sehol (azt hittem, külön van neki). Mondom az nem létezik, hogy ne lenne benne, de belenyugodtam, hogy mégsincs. Gondoltam nem valami fontos extra. Aztán elolvastam a könyvet :)
Karakot13-12-2006 21:12:48 // 13537
Hú Polo, míg el nem felejtem. Egyszer leírtad, hogy lehet off-ra kapcsolni a klíma automatikáját. Leírnád mégegyszer? Thx
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.