Forum >> Szerelőműhely

giovanni25-12-2004 10:27:06 // 1024
Hehe :)) lehet hogy mégsem pont az mert nekem ugye hidegben nyílik ezen a télen pont tegnap este sikerült elösször belülről nyitni... Más:: Ez is tegnapi - arra lettem figyelmes hogy milyen halkan idexelek jobbra mikor ránéztem a műszerfalra láttam hogy csak a kar szerint indexelek visszajelző nyista kinéztem villogás dettó reléhang none... Balra jó elakadásjelzőre szintén csak balra villog... Gondolom reléproblémám lehet ha igen hol kapok a jószághoz ilyet (meg hol van benne? valahol a biztitáblánál?) ha pedig nem csak az lehet várom az ötleteket...
Robi24-12-2004 23:00:28 // 1023
Szevasztok! Ennél jobb K-t nem is kívánhattam volna. :) Békés, boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
ystuc24-12-2004 22:47:33 // 1022
Nagyon köszönöm a segítséget! Ez a gumi rugalmasság lehet hogy jó irányvonal. A rezgéstől is lazulhatott a téma. Mégiscsak ott van az a mélynyomó... :-) Na, majd megnézem. Karácsony után lesz egy szerelgetős, zármegnézős, gumivizsgálós napom. Szerintem... :-) Még egyszer köszi, és boldog karácsonyt mindenkinek!!!
granturismo24-12-2004 06:23:10 // 1021
ystuc Nekem egyszerűen a hátsó ajtón a zárszerkezetet tartó 2 db csavar volt kilazulva (gondolom a rezgéstől). Úgy oldottam meg, hogy a csavar alá tettem egy-egy recézett alátétet és úgy húztam meg. Egyébként Giovanninak hajszálra ugyanez a problémája mint neked.
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-12-2004 00:42:08 // 1020
ystuc! egyszer a SW-om hátsó ajtaja alatt leszedtem körben a gumitömítést alatta való tisztítás miatt. Valamiért félbe kellett hagynom egy 10 percre a témát és lezártam az ajtót gumi nélkül. Mentem vissza folytatni és ugyanezt csinálta,mint neked: kattant de nem erisztett! Aztán rájöttem,hogy a zár kioldása nem tudja megemelni az ajtót - miért is tudná - hanem a gumitömítés kicsit össze van préselődve zárt állapotban ,leszorítja az ajtó a záron keresztül.Nyitáskor a zár enged és a kitáguló gumi emeli meg az ajtót annyira,hogy a zár szétváljon és kézzel fel tudd emelni az ajtót. Szerintem ezen a vonalon kellene elindulni. Az,hogy csak télen -amikor a hideg miatt rugalmatlanabb a gumi - csinálja,azt jelentheti,hogy a zár a beállítása miatt csak annyira húzza össze az ajtót a kasztnival ,hogy a közészorított gumi csak melegben duzzadtabb és rugalmasabb állapotában tudja az ajtót megemelni. Zárállítás - szerintem! :-)
ystuc24-12-2004 00:13:22 // 1019
Én nem vagyok egy szerelőzseni, de egy kérdés nagyon izgat... A 146-osom középkonzolján a csomitartó gombot megnyomom, hátul kattan, majd mikor emelném fel az ajtót, kiderül, hogy zárva van. Tehát két emberes a csaomagtartó felnyitása. Sajnos kulccsal sem tudom nyitni, mert bele van törve egy. :-( Amúgy az az érdekes, hogy ez a probléma csak télen jön ki. Vagyis valamilyen összefüggés lehet a gond és a hideg között. De vajon mi? Ez is elektromosság? Szóval? Valaki? Vélemény? Köszi...
toto23-12-2004 22:51:12 // 1018
granturismo! Igen ,ez egy IAW hengerenkénti moci!Megprobáljuk amit irtál! Köszi a segitséget ,már szervezkedem a szerelönél! Majd irok ,hogy mi lett a vége!
granturismo23-12-2004 15:09:30 // 1017
Értem. Látom ez egy Imola. Akkor az Marelli IAW-os lesz, hengerenként befecskendezéssel. Ezt még a jelenlegi szerelődnél is megnézhetitek. A 4.henger befecskendező fúvókáját kellene megvizsgálni. Először a csatijátlehúzni, hogy nem nedves, korrodált-e. Utáne rámérni ohmmérővel a szelep kivezetésére. 15ohm körül kell mérni. Ha a csati rendben akkor ki kellene szerelni a befecskendezőt, megnézni az O gyűrűjét, hogy rendben van-e és szemrevételezni a szívócsőbe lévő végét, hogy nem-e látható valami rendellenesség rajta. Ha látszólag rendben akkor kivenni valamelyik másik befecskendező fúvókát (mondjuk vele szemben a 3. hengerét), a két fúvókát felcserélni és visszaszerelni. Az akksisaru 5 percnél tovább legyen levéve akkor a tárolt adatok kimennek. Utána indítás, diagnosztika és figyelni, hogy a probléma átvándorolt-e a 3. hengerre.
toto23-12-2004 14:22:19 // 1016
granturismo! Köszi a tippet! A szerelömnél nincs ilyen diagnosztikai cucc! Csak motordiagnosztikát csináltunk eddig rajta (régebbi készülék)de abból csak az derült ki ,hogy a 4-es henger néha szabálytalanul dolgozik!Ezért volt a fentemlitett alkatrészek cserélye! (kábel,gy.tekercs,gyertya,alpjárati e.küty.) Na akkor majd körbe nézek van -e a közelbe ilyen service! Még 1szer köszi!
Attie23-12-2004 08:13:37 // 1015
TtK! Nekem is így kezdődött az önindító felújításom :( Először csak néha 1x vagy 2x nem kapta el a motort. Aztán egyre sűrűbben és többször nem kapta el. Aztán amikor egy bevásárlás után vagy 5 percig indítóztam és vagy 25-30x-ra sikerült beindítani akkor már kénytelen voltam elvinni szerelőhöz mert elég ciki volt :) Kb egy 20-asba fájt a full felújítás.
granturismo23-12-2004 08:05:25 // 1014
toto Akkor úgy tűnik talán a gyújtás rendben van. Át kéne térni a befecskendezés vizsgálatára. A műszerfalon a befecskendezés hibajelzője nem jelez? Szerintem a befecskendezés valamelyik jeladója hibás lesz. Mintha túl sok üzemanyagot fecskendezne be. Le kellene ellenőrizni befecskendezés valamennyi alkatrészét. De legjobb lenne elvinni egy olyan felkészült műhelybe ahol van befecskendező diagnosztikai szerkentyű. Igaz, az ilyen szervizek nem olcsók, de biztosan megmutatják mi a hiba, ezért olcsóbb mint hogy kicserélsz egy csomó alkatrészt feleslegesen.
toto22-12-2004 16:01:03 // 1013
sziasztok!Kellene nekem egy kis segitség, 33 1.4 (IAW) párás esös idöben gázadásra fullad ha kicsit vissza engedem a pedált elindul majd ujra fullad! Megoldás kellene mert gyujtó tekercs és kábel ,gyertya, alapjárati kis elektrokütyü csere után is csinálja! HELP!!! Köszi
granturismo22-12-2004 15:07:21 // 1012
Lutri az biztos. A Lenkeynél próbáltam egyszer csinálni hasonlót csak én rendesen rá akartam süttetni a karra egy másik szilentet, de nem vállalták. Azt mondták csak simán betéve meg nem lesz olyan. Ezért maradtam a bontott megoldásnál. 22 ekm ment bele azóta. Egyenlőre még rendben van a dolog. Kopp, kopp. Gyárira nekem sem volt indíttatásom kiadni annyit.
Gergő22-12-2004 14:44:42 // 1011
Értem: a bontottal az a gondom hogy semmi biztosíték nincs arra hogy az is ne kezdjen el zörögni akár 1000 km után! ezért futóműalkatrészt nem vennék bontottba /főleg nem lengőkarokat:((/ majd megpróbálom ezt a szilentlebányászós, új szilent feltevős harci hadműveletet:))
granturismo22-12-2004 14:29:12 // 1010
Én inkább 8eft ért vettem egy bontott stabrudat.
granturismo22-12-2004 14:26:46 // 1009
Ezeket az újabb stabrudakat úgy csinálják hogy rásütik a gumit a rúdra és a a két szilenttartó félre is rá van sütve. (Úgy mit ahogy pld. a lengőkarszilentek vannak megcsinálva.) Ráadásul a két szilenttaró fél is össze van fixen illesztve. Szóval esetleg az a megoldás van, hogy a kiszedett stabkarról lánggal kiolvasztod a szilentek maradékát, utána lecsiszolod, lefested, utána a szilenttartóról is ugyanígy aztán valahogy begyógyítod az új szilentet. Csak a hőterheléssel kell vigyázni. Szóval macerás.
Gergő22-12-2004 14:06:09 // 1008
ez ok, tudom, de több cégnél /pl:bárdi/ találtam szilentet külön! akkor most lehet cserélni külön is? talén a stab rúd nem olyan létfontosságú dolog hogy ne bírja ki egy utángyártott szilenttel nem?
granturismo22-12-2004 14:01:57 // 1007
Gyáriben külön valóban nem lehet rendelni csak a komplett stabrudat a 2 db szilenttel együtt.
Gergő22-12-2004 13:37:37 // 1006
Sziasztok! elég ritkán írok ide, de most már elkerülhetetlenné vált:)) szóval a tanácsotokat szeretném kérni. zörög az első stab rúd a kocsimban/156/ méghozzá középen, valszeg a szilentek adták meg magukat a kedves szerelők avval riogatnak hogy csak egyben lehet cserélni, rudastól szilentestől ami olyan 30 guriga:(( a kérdésem az hogy valóban így van, mert egyszerűen nem tudom elhinni hogy a szilenteket ne lehessen külön kicserélni!!
TtK22-12-2004 12:51:25 // 1005
Újabb jelenség (vagy tünemény, ahogy Teller Ede mondaná): Indítózásnál kerregő hang, az önindító forog (a hangból ítélve), a motor nem. Másodikra ugyanaz. Harmadikra pöccre indul. Eddig kétszer csinálta ezt, kb. két hónap különbséggel, legutóbb tegnap délután. Azóta indítóztam már párszor, pöcc-röff. Ezmegmijez?
farki21-12-2004 19:30:11 // 1004
Ollah! Nem baxtad el a K-t, hiszen ez a szerelőműhely. És Te elég alaposan ecseteltél egy szerelési folyamatot. :-)) TSakhalkanjegyzem+hogy1nyamvattképetbeszúr6tálvolna :-)))))
giovanni21-12-2004 16:55:26 // 1003
Jó akkor addig nem engedem kiégni egyik izzómat sem amíg meg nem veszem a saját GTV-met :))) Azt viszont megvásárlás után azonnal kötelezni fogom a kiégésre hogy tudj segíteni :))
Ollah21-12-2004 15:41:09 // 1002
Eeebaxtam a K-t? Baxus... Bocs srácok, észre sem vettem. És nem gondoltam volna, hogy már itt tart a szerelős topik... Mea culpa! Gio! Simán jöhetsz! Az elbaltázott K miatt lógok egy jobb oldali első izzócserével. :))) Bár GTV-re szakosodtam... :)))
norbee21-12-2004 15:37:47 // 1001
brien "Ezt csak mint, okulnivaló írtam le, bár tudom, hogy nem érdekel senkit :) " Jaja, télleg elég unalmas dumát szúrtál... :)))))))))))))))))
brien21-12-2004 15:17:38 // 1000
Ja, és vasárnap délelött 30 perc alatt megcsinálták a váltómat... Nem szinkrongyűrű, nem olajcsere, nem váltókulissza-műanyagtávtartósbizbasz, nem rudazatállításos akármi... Az előző tulajnál kaphatott az autó egy bazi nagy ütést alulról (mondanom sem kell, nem nehéz, mivel 5 cm-vel alacsonyabb a szokásosnál :)), és az egész váltószerkezetem hátracsúszott és kilazultak a csavarok. Egy kis tisztogatás, csavarozás és már mehettem is a dolgomra, + megszünt a váltókar iszonyatos holtjátéka üresben. Szal' ezért nem vette be az 1-es 2-est, mert szerencsétlen nem volt alul rendesen rögzítve, lötyögött az egész szar :) Ezt csak mint, okulnivaló írtam le, bár tudom, hogy nem érdekel senkit :)
brien21-12-2004 15:08:12 // 999
Akkor most én is én is :) Hasonlóképp csináltam, csak én az utcán, H1-es izzó csere...mindkettő Tungi-féle H1 Megalight+30% hagyvakuljonmindenkiizzókra cseréltem, mivel a ma reggeli hidegben elfelejtett világítani a jobb oldalim, amit történetesen 2,5 hónappal ezelött cseréltem :) Viszont szerelés közben rájöttem, hogy az egész lámpatest (az a foncsorozott rész :)) ide-oda mozog, nem lehet valahogy fixálni? Nem, nem pillanatragasztóra gondoltam :)
giovanni21-12-2004 15:04:53 // 998
Mégegyszer Grats....... Ha esetleg izót kell cserélnem hívhatlak??? ;-)
giovanni21-12-2004 15:03:36 // 997
granturismo Most már válaszolok.. eddig nem akartam mert gonoltam hátha valaki betenne egy szép szerelős képet a K-ra, de jött Ollah és "első saját GTV 2.0 V6 TB szerelési élményének leírása" :) azt hiszem méltóan a tisztelgett egyik kedvenc topicunk 1000-ik hozzászólása előtt :)).. Szóval sejtetettem hogy valami ilyesmi lesz csak titkon reménykedtem hogy hátha Paco ABS-e valami öszvér a kettőből régebbi pumpa ujabb e-unit de meg vagyok győzve hogy nincs ilyen szerencsém szerintem február elejére minden fékalkatrész összegyűlik amikről beszéltünk vezérlőt is beleértve és akkor uccu nagyfékfelujítás addig meg csak óvatosan.... Jah jó ez a Kép is :)
Ollah21-12-2004 14:52:36 // 996
Tegnap kereken tíz perc alatt elvégeztem az alábbi műveletsort: - Gabika egy szál gatyában, keletnémet műanyag pacskerban lecammog a garázsba - elővesz a jobboldali szekrényből 2 csavarhúzót - odaslattyog az ótóhoz; kinyitja az ajtót, majd a motorháztetőt - a két csavarhúzóval kicsavarozza a műanyag takarólemez 3 csavarját, amelyeket akkurátusan elhelyez az üvegnél lévő, peremes és magas gumis izé mögött, ami valszeg ilyen motortér szigetelési célzattal van ott - lámpatestből egy egyszerű kézmozdulattal kiveszi a HB 3-as izzót foglalatával együtt - HB 3-as izzót úgy fejti le a foglalatról, mintha világ életében ezt csinálta volna - HB 3-as izzót akkurátusan rendeltetési helyére applikál, közben végig figyel, hogy ne fogja meg a HB 3-as izzó üvegét - a HB 3 kihangsúlyozása különösen fontos, és komoly feszültségfeldolgozó célzattal történik, hiszen a HB 3-as izzó darabja bruttó 1799 Ft, tehát a HB 3-as izzónak minden körülmények között kötelesek vagyunk megadni azt a tiszteletet, hogy nevét a lehető legtöbbször a lehető leghelyesebben leírjuk; tehát HB 3 - ezután csavarokat elővesz az üvegnél lévő, peremes és magas gumis izé mögül, ami valszeg ilyen motortér szigetelési célzattal van ott, majd a 2 csavarhúzóval akkurátusan visszacsavarozza a "fiúkat" helyükre, ezzel rögzíti a fekete műanyag takarólemezt, ami franctuggyamilyen célzattal van ott az autó orrának mindkét oldalán, viszont minden egyes szerelési műveletet igen hatékonyan lassít és körülményessé tesz - ezután motorháztető óvatosan és körültekintően lecsuk, két csavarhúzó a helyére visszarak, elégedett tökvakarás és autóra pillantás, majd Gabika egy szál gatyában, ahogy jött, eltűnik a garázsajtó mögött Köszönöm, köszönöm, nyugodtan foglaljanak helyet, igazán semmiség! Nem-nem, nem érdemlem meg, köszönöm, tényleg foglaljanak helyet! Ó jaj, hogy a szerelők Istene? Nem, nem is! Na jó, de tényleg nem kellene! Köszönöm, köszönöm... (Ha ezek után kiderül, hogy nem HB 3, hanem HB-3, akkor a következő találkozón nem Leon GTA-jára csorgatom a nyálam, hanem Robi dízelére.) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
granturismo21-12-2004 13:18:22 // 995
Én is csináltam róla képet.
Wickey21-12-2004 12:20:28 // 994
Tökre úgy néz ki mint a motorelektronikám.
Inner Circle21-12-2004 11:40:03 // 993
Yow, de rút :(
giovanni21-12-2004 09:49:46 // 992
Nah a fotók a kedves érdeklődőknek...

aljzat a controll uniton közelebbről

ez elrohadt :((

a stekker szóval asszem ez is cserés...

Nem hiába no ez német alkatrész...
granturismo21-12-2004 09:41:09 // 991
Givanni, Paco Sajnos nem egészen ez a helyzet.:-( Giovanni vezérlője: 60812744 Tehát az egy Bosch 5.3 vezérlő. Az autóban már az ujabb fajta ABS van. Paco vezérlője 9950679 Tehát egy Bosch 2E tip vezérlő ez a régebbi 3 oszlopos vezérlő. A kettő nem egyforma.:-(( Egyébként Paco vezérlője az én autómba viszont jó lenne. A hiba lényege, hogy az ABS csatlakozója csúnyán beázott, illetve jelenleg is beázik. Igen jellegzetes elektrokorrózió alakult ki, azok az érintkezők amelyeken nagyobb áramerősség folyt egyszerűen eltüntek:-( Maga az 5.3-as vezérlő egyébként sokkal kisebb méretű mint a 2E, sokkal jobban hozzá lehet férni. A 2E-nél 2 db kábel megy rá, egy db az összes jelet és érzékelőt viszi föl, a másik kisebb a tápfeszültségeket. Az 5.3-nál csak egy kábel van. A 2.0-nál van az a nagy bordás fedél (60595280) az alatt van egy kisebb fedél (9950251) és ez alatt csatlakozik föl a kábel (60586747) ráadásul a kábel ilyen "könyök" kialakítású a csatira oldalról meg rá. Az 5.3 nál csak a külső fedél van az alsó nincs, és a kábel (60626139) felülről megy rá a csatlakozóra. Szóval a vízvédelem nem olyan profi szerintem mint a régebbinél. A vezetékre csorgó víz lefolyik a csatlakozóra és mivel az nem zárt teljesen belefolyik a belsejébe és jön a korrózió. Az biztos, ha cserélve lesz akkor valami + megoldást kell alkalmazni a légmentes kapcsolat érdekében.
Attie21-12-2004 09:02:12 // 990
Paco, Rizzo! Hát jó kérdés :) Fogalmam sincs. Paco, az alkatrész CD-n nem lehet megnézni, hogy egyezik-e a cikkszám? A motorom száma AR72040-nel kezdődik. Amúgy valami nagyon hasonlót láttam már 33-nál is amit Rizzo ír. Láttam egy srácot aki egy 33-ast bütykölt és odamentem hozzá beszélgetni. Éppen egy félkör alakú fém izét tisztogatott és próbálta odébbtolni valamivel, hogy még érintkezzenek a dolgok. (Hogy így szakszerűen leírjam :) )
giovanni21-12-2004 08:46:38 // 989
Hmmm ez nagyon-nagyon jól hangzik kéremszépen nagyon biznic szaga van..... Na minnyá előkerítem a fotóaparátot azt mutogatok... csak még imitálok egy kis munkát...
Paco20-12-2004 21:49:02 // 988
Na előkerestem a beírt alvázszámod, és az alapján is megkerestem: Pump: Enyém: 60575888 Tiéd: 5895525 amihez 46405394 vagy 60811577 a replacement. Ez úgy néz ki nem stimmel. DE! Ha kibontom az egységet darabokra Electronic control unit: Enyém: 9950679 az eredeti és 9947455 a replacement Tiéd: 9950679 az eredeti és 9947455 a replacement :)) BINGÓ! :)
Paco20-12-2004 21:36:57 // 987
9950679 az eredeti és 9947455 a replacement egység (bármelyik jó) Legalábbis az ePer szerint. Electronic controll unit. Ez csak az elektronika, a komplett egység: 60575888 számú és pump-nak hívják :)
giovanni20-12-2004 21:09:05 // 986
Ráérsz akár holnap is mert lassan én is elszakadok netközelből.... Mindenesetre köszi...
Paco20-12-2004 21:03:10 // 985
Ez jó kérdés. Előhalászom a Ricambit vagy az ePer-t és beírom a számát. Csak annyit várjatok amíg a gyerek POM-POM DVD-je lejár :)
Rizzo20-12-2004 20:44:43 // 984
Attie Ha olyan a légmennyiségmérő mint a 75 TS-ben akkor a műanyag kupak alatt van egy grafitos potméter egy fém csúszkával. Én a poti paneljét kicsit elcsúsztattam hogy ne a kikopott részen fusson a csúszka. A kopott részt pedig pótoltam 2B-s ceruzával.Még kicseréltem a levegőcsavar potiját.És jó lett.Persze ezekkel már csak akkor próbálkoztam mikor már vettem 2 bontottat 20.000-ért újat pedig 160.000+áfa-ért kínáltak.
giovanni20-12-2004 20:13:42 // 983
Paco Megtörtént a vizsgálat gt-vel megnéztük az abs-t és bizony igen csúnyán szét van rohadva a stekkernél hálistennek mind a két oldalon az aljzat felől is illetve a kábelköteg felőli vége is... :((( (made in germany rosszul van megoldva a szigetelése és beázott) holnap teszek fel képet is ... Sőt arra is fény derült hogy az én vasamban újabb a technika mint gt-ében a kérdés hogy ami neked van az 4-kamrás-e? (ilyenem van nekem) vagy három kamrás ez a régebbi...és az sajna nemjó...
Paco20-12-2004 19:43:18 // 982
Van képed róla? Ugyanolyan mint a 8 szelepes TS-ekhez való? Olyanom van raktáron... :)
Attie20-12-2004 16:25:40 // 981
Pontosan nem tudom, de a computer szerint 0 m3 levegő megy át rajta. Olyat hallottam, hogy ez vmi régebbi fajta (a cikkszáma egyezik a 97-es 145/6-ba szereltekkel) és ez vmi nagyobb panel amin több fém szál fut. És esetleg ezek nem érzékelnek már. A következő lépés állítólag az hogy elszakadnaka szálak és megáll az autó. Új ára 80-100e Ft ennek. Ha az újabb lenne az 60-70e lenne.
Paco20-12-2004 16:12:37 // 980
Lehet. Attól függ mitől szart be....
Attie20-12-2004 15:58:48 // 979
Szedett már szét valaki légmennyiségmérőt? Ha kezd beszarni, akkor lehet valami okosságot csinálni a dobozon belül?
TtK20-12-2004 14:59:28 // 978
Qrva nagy meló. Klímakompresszor, új ékszíj, klímahűtő, komplett fűtésbox, a műszerfalon a kapcsolók, a műszerfalban a hőmérő, a tükörben a hőmérő, kábelkorbácsok, klímavezérlő, csövezés és meg még ki tudja mi minden. Cgo többször nekifutott, aztán vett egy másik (klímás) autót.
Paco20-12-2004 14:17:35 // 977
Még szerencse, hogy nem tippeltem :)
kertecs20-12-2004 10:57:07 // 976
Úgy tűnik sikeres vezérmű cserén vagyok túl a kedves 155-ömön : ))) A dízel-kerregés megszűnt, nem zörög a vízpumpa-csapágy... elégedett vagyok! Olyan gyönyörű lett a hangja! Nem volt egyszerű menet, de örülök hogy én csinálhattam. Mindenkinek köszi a segítséget!
TtK20-12-2004 09:10:47 // 975
Halihó! Na kiderült mi kopogott jobboldalt elöl. A 7vg-n felemeltük a gípet és sasoltunk erősen. Meg is találtuk, ami már eddig is tudott volt, hogy a kormánymű kopog egy kicsit. Ezt már Szamosiék is detektálták 3 éve, a helyzet azóta is változatlan. Az offos szervíz szerelői szerint se kell vele foglalkozni. Ennek egyébként nem hallani a hangját az utastérből. Ezek után molyoltunk egy kicsit az autón (átvizsgálás, akku, hűtőfolyadék karbantartás, hátsó helyzetjelző igazítás), míg a tizedik alánézésnél meglett a bbűnös: a dudák konzolostól lerohadtak a helyükről és a drótjaikon lógtak. A kormány erős balra rántásánál nekikoccantak belülről a lökhárítónak, az adta a kopogó hangot... :)))))) Visszagyógyítás után a kopogás (minő meglepetés) megszűnt. A gíp egyébként tipp-topp alulról, egyedül a kézifékkötél gumiharmonikái vannak elszakadva. Még a kipuff is egész tűrhető, rosszabra számítottam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.