Forum >> Szerelőműhely
Az nekem is, az ATE-val is megvoltam elégedve.
a31-05-2005 11:38:51 // 5627
Nekem anno a Textar bevált...
TSak arra akartam finoman utalni, hogy az én autómnál ilyesmi nem fordulhat elő mivel ....mata. Nagyon csöndben írom mert mindjárt jönnek a sztahanovok oszt jól lehordanak mert ilyen ....mata Alfa nem is Alfa.
zolee14531-05-2005 11:23:37 // 5625
asszem lemaradtam valamiről, szóval szabad a gazda!:) mire gondolsz?
És mit csináltál a betéttel?
Ír egy szakvéleményt a szerelő, visszaküldjük a Ricambi-nak és várjuk vissza a lóvét. Ez a betét nem ebbe az autó való, nem is értem miért ezt adtak hozzá. Ferrodot szerettem volna de az nem volt és azt mondták a remsa is ugyanolyan jó. Kinek? Ferrodo nincs Pécsett, érted Te ezt?
kertecs31-05-2005 11:16:40 // 5623
Sajnos a remsa betétekbe én is belefutottam... detto.
Berakod 4-be, nehezen jön ki? Nekem ez a szöveg környezet nem ismerős. :)
a31-05-2005 10:00:25 // 5621
Az olaj itt szerintem nem sokat segít... Szvsz szilentcsere.
a31-05-2005 09:59:08 // 5620
No akkor ez is öngyógyító típus? :DDD
(Szvsz valahol letestel a kábel)
a31-05-2005 09:57:25 // 5619
Afrászt :)
Nem látod, hogy Mussolini integet a kábelkötegek mögül? ;DDD
a31-05-2005 09:56:05 // 5618
De itt nem az ABS szempontjából szólt a kérdés :)
zolee14531-05-2005 09:48:45 // 5617
köszi. szép lassan jön egy "nagygenerál" a gépnek, és számolgatok hány hétig fogok zsíroskenyéren élni... (vagy hány hónapig)
Paco31-05-2005 09:41:11 // 5616
Lehet váltóolaj, de az is lehet hogy a váltótartó szilentjeid koptak meg, és kicsit ferdén áll a váltó, sőt még a váltórudazat is szorulhat. Én igazából ezekre tippelnék elsősorban.
zolee14531-05-2005 09:01:56 // 5614
Paco!
szerinted ha berakom 4-be a váltót, majd onnan csak viszonylag nehezen jön ki akkor az váltócsere, vagy csak egy kis váltóolaj? vagy más? előre is köszi!:)
Paco31-05-2005 08:49:40 // 5613
Nem tudom hány topikba írtad még be, de a pörgős boxerban válaszoltam neked.
TtK31-05-2005 08:17:18 // 5612
700 gramm R134a. Például innen lehet megtudni.
Más:
A hétvégén megbugfixeltem a csomagtartó rolót. Már volt gányolva, de inkább rontottak, mint javítottak rajta. Nem kevés szívás árán úgy tűnik megvan a tuti megoldás. Ha valakit érdekel szóljon.
Btw. Luigi keze száradt volna le, mikor a műanyag pöckös kitámasztásokat tervezte...
Nem kellett sasolni (egyenlőre) megjavult. Elindult az óra, majd akadozott még egy ideig oszt meggyógyult, gondolom átmenetileg.
50e km óta nincs katalizátorom mert összezuhat és nem tettem bele. Érdekes, hogy a zöld kártyát így is megkapta. :) Nem volt kamu.
A lambda szonda a 156-ban a katalizátor előtt van így semmit nem befolyásol ha nincs katalizátorod. Fogyasztás ua. viszont dinamikusabb.
Én minap dobáltam ki a 90%-os Remsa típusú kotvány betéteket. Elmelegedett, sírt és jóval kisebb volt a hatásfoka mint a Ferrodo Premium-nak.
Barni14731-05-2005 03:15:56 // 5608
Lehet hogy tuning topic-ba kellene írnom.:
Kiherélt katalizátor úgyebár növeli a teljesítményt, a nagyobb hatásfokú öblítés és kisseb ellenállás miatt. De mennyiben tudja ez a lambdaszonda mérési pontosságát és fogyasztást befolyásolni ?
Van valakinek ezirányú tapasztalata? Főleg városi fogyira lennék kiváncsi.
Wickey30-05-2005 21:25:56 // 5607
azt könnyű lesz :-D
Robi30-05-2005 21:10:16 // 5606
Van egy ötletem a bemelegítésre. A te segítségeddel átkábelezzük a 90-est. Az én 90-esemet. Aztán a tiedet. És esetleg utána a GTV-t. :) Melyiket is? A zöldet? :PPP
Wickey30-05-2005 21:08:13 // 5605
gyúrj a gtv átvezetékelésére
:-DDDD
Robi30-05-2005 20:50:29 // 5604
Jó buli lehetett. :) Ellenségemnek se kívánnám. :)
TáDé30-05-2005 20:38:29 // 5603
Azt is, de működésre lehetett bírni a fűtőmotort is ;)
Robi30-05-2005 19:14:51 // 5602
Mit találtatok? Még mindig harcoló vietnami alakulatot? :)))
TáDé30-05-2005 18:59:06 // 5601
András bácsi30-05-2005 18:54:55 // 5600
Ez sajnos az occsó utángyártott betéteknél mindig előfordul. Sajnos javulni nem fog.
Viktor8530-05-2005 18:51:04 // 5599
Hm a megégésben lehet vmi, mert egy (jó) ideig befogott kicsit a fék.
Robi30-05-2005 18:40:16 // 5598
Meg van égve a betét felülete, vagy szar a betét anyaga. Az enyém is nyikorog fékezéskor, de már hozzászoktam. :)
BFMSE30-05-2005 18:37:51 // 5597
Sziasztok!
Nem tudja vki, hogy a 146 2.0 Ti-be (96-os, manual klimas) mennyi klima gaz kell? Nem talaltam sehol feliratot, ami erre utalna.
TáDé30-05-2005 17:56:17 // 5596
ABS szempontjából Kappa = 164
Viktor8530-05-2005 17:50:33 // 5595
Hi! Nem tudja vki, hogy mitől tud kocsi fékezés közben fütyülő,(sípoló), bántó, magas hangot kiadni? A betétek+tárcsák nincsenek elkopva, és a fékerő is 100%-os.
ThX
Én is ebben bízom majd jól megsasolom. Thx.
a30-05-2005 12:41:06 // 5593
Szerintem az órának lesz külön biztije.
Nem tudom, csak tippelek: van az órának, van a fordmérőnek és van az összes többinek együtt.
Minden esetre nagyon elcsodálkoznék, ha nem lenne külön biztosítéka az órának...
Szerencsére sok Kappa-s ismerősöm van így nem lesz nehéz kölcsönkérni egy órát. :))
A jelet egyszerűbb lesz megmérni.
A biztosítékot megnézem. TSak az órának van külön biztosítéka vagy vmi másnak sem kéne működnie vajon, úgy általában?
a30-05-2005 12:24:04 // 5591
Kérj kölcsön egy ismerőstől egy másik órát, és próbáld ki vele. Ha működik, akkor az óra...
Esetleg lehet, hogy érdemes futni egy olyan kört, hogy kiveszed a Kappa óráját, és megnézed milyen csatik vannak rajta. Utána megnézed más autókon, amiken ugyanolyan gyártmányú óra van, hátha véletlenül ugyanolyan a csati azon is. Nem lesz pontos, de ha mozdul az óra, akkor van jel.
Esetleg mérni műszerrel, hogy a vezetéken jön-e valami menet közben...
99,9%-ig biztos vagyok benne, hogy a Kappa is elektronikus órás, nem spirálos. Akkor már lehet, hogy érdemes egy szakadást is mérni a vezeték két végpontja között. Szvsz ennek a valószínűsége a legkisebb, de előfordulhat.
De mindenképp az 1. az legyen, hogy kicseréled az óra biztosítékát. Nem biztos, hogy jó a bizti attól, hogy nem látszik szakadtnak.
Le kell szögeznem, hogy találgatok, mivel a Kappát nem ismerem.
Hogyan lehet kideríteni a kettő közül (jeladó, óra) melyik a rossz?
a30-05-2005 12:13:18 // 5589
Pláne nem mind1, hogy Kappa gen.1 vagy gen.2
Asszem nem 1forma a 2 műszer teljesen. De lehet, hogy tévedek, eddig egyszer láttam szétszedve Kappát.
granturismo30-05-2005 12:04:11 // 5587
T. Majom!
Örülök, hogy sikeres volt.
Ha tudnád hány köszönő mailt kaptam már, elsősorban a Bravosoktól:-)))
a30-05-2005 11:45:02 // 5584
Ja... óra/ford.mérő darabja 75k huf újonnan, boltban... Sportcsomagosé még drágább asszem. (Szalonban asszem 85 darabja)
a30-05-2005 11:43:45 // 5583
Vagy az óra halott, vagy a jeladó.
Tudok ócsópézé eladót ;DDDD
Mitől adja meg magát a km óra? Mármint nem mutat semmit, minden más müxik. Hö?
a30-05-2005 11:10:42 // 5581
Nem tudom... Szerintem nem... De mint alternatívát hoztuk fel, és a megoldás, ha kiveszed az 5. fokozat fogaskerekeit, elviszed egy iparoshoz, és kérsz egy ugyanolyan szerkezetűt, csak az általad kiszámolt méretben.
a30-05-2005 11:08:16 // 5580
A Voyager és a 155 klímakompresszora azért ugyanolyan, mert gyak 99%-ban ugyanaz a 2,5 td motor mindkettőben, mindkettő ugyanaz a VM Motori diesel motor.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
389
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?