Forum >> Szerelőműhely

--19-06-2005 10:41:16 // 6136
Cserélt már valaki üzemanyagszűrőt 156 2.0 TS-ben? Hol lehet?
Gordon19-06-2005 07:06:35 // 6135
Jó kérdés, nekem is 20-án dől el, remélem Szamosi otthon van a temában, mert ha lehet nem akarok 52pénzt fizetni egy új vez.mód -ért csak ha már nincs más megoldás.
Apacs18-06-2005 22:12:25 // 6134
És tudsz valami szeelőt Bp. környékén aki tuti és ért hozzá?
Saughassy18-06-2005 20:56:23 // 6133
Hát a gyári színkód az egy dolog. De közben a nap és a környezeti hatások dolgoznak rajta. Ezért az igazán profi helyeken finomhangolják a gyári kotyvalékot.
perdix15518-06-2005 19:43:07 // 6132
Nekem 146 a kod, legalabb is ha jól emléxem, azt írod, hogy a 130-as színkódon belül még van 40 árnyalat??? Akkor minek a színkód???
veteranviking18-06-2005 19:37:45 // 6131
Nekem is ezt mondták,Fiat Coupé vezmódot hozattam:))
FRC18-06-2005 17:03:16 // 6130
Nekem egy alfa buzi szaki mondta aki ausztriában szerelő, hogy ha vez módosítót kell cserélni akkor a Fiat Cupe-t kell belerakni... jobban bírja mint az Alfa vagy a Lancia-é!
granturismo18-06-2005 16:48:09 // 6129
Ha valóban ugyanolyan árnyalatot szeretnél, mint amilyen a Te autód színe akkor kevés lesz a színkód, legjobb ha napos időben lemosott autóval mész a festékeshez és ott a színkódokat hozzánézik az autó színéhez és úgy válaszzák ki a megfelelő árnyalatot. Nekem rosso (130) a színkódom, de azon belül is van kb. 40 árnyalat. Annál bosszantóbb nincs mikor egy árnyalattal elüt a javított rész a többitől.
Gordon18-06-2005 16:42:01 // 6128
Elaforgnál vez.mód javító készlet 1000HUF! Csak nekem még nem tudom kell e, mert szerintük van olyan vez.mód. amit sajna nem lehet ezzel a készlettel javítani, de ők viszont olyan vez.mód-ot árulnak amit lehet, tehát sajnos a legrosszabb esetben új vez.mód 52pénz utána meg lehet készlettel javítani.
Gordon18-06-2005 16:39:38 // 6127
Igen nekem ott van, hogy nero meg valami szám!
Apacs18-06-2005 15:56:32 // 6126
Ki csinálja a vez mód felújítást? Készletet tudtál szerezni? Ezt egyébként nekem is csinálja.....érdekelne a full story! Elöre is köszi!
perdix15518-06-2005 15:06:30 // 6125
Most ahogy mondod: a csomagtartótető beljesén ott van 1 lapoTSka: 146-os szám van ráírva: Akkor az lehet az????
Gordon18-06-2005 14:23:01 // 6124
Nekem hátul a csomagtartó tető belsején fel van jegyezve a színkód egy gyári táblán. Vagy ott, vagy a motorház fedélen, vagy valahol a motortérben tuti ott van neked is a lapocska...
perdix15518-06-2005 14:07:43 // 6123
Ide is beírom: hátha tudtok segíteni:Hahó! Cartársak!!!! SegíTSég kellene!!!!!! Ma meghúzták a kiTSikémet!!!! Vmi offos baromállat a lökösével 3 TSíkot húzott bele a jobb oldalába a vasnak. Fényeztetni kellene: Arra lennék kivánTSi, hogy a metál-gyöngyház bordó festéknek mi a gyári színkódja????? Írjátok meg ha vki tudja!!!!!
Saughassy18-06-2005 13:58:02 // 6122
Részvétem, azért a lelkesedés ne hagyjon el. Ez sajna mindig benne a pakliban, bar az igazat megvallva nem is hallottam meg ilyet JTDktol. :(
Béci Ɨ|ѯ18-06-2005 12:53:10 // 6121
SOS mindenki! Szétment a kocsinkban a motor! Elment a vezérműtengely, kiütötte a blokk oldalát, stb. 80ezer km volt a motorban- 166. 2,4 JTD... A szerelőm szerint motorcsere. Tud valaki segíteni?
Don Gombóc18-06-2005 08:56:26 // 6120
Az sok Bandi! Annak kellene 9 lityinek lenni.
Tom1217-06-2005 23:11:13 // 6119
Köszönöm a jótanácsokat! Egyszer leugrott indításkor, se kép, se hang, aztán egy réz lemez megoldotta... Ma volt kb. 250 km, /egyelőre/ minden rendben :)
tom16417-06-2005 20:42:54 // 6118
A szívószelepek vez.tengelyének a végén.
veteranviking17-06-2005 20:38:04 // 6117
Valamelyik vez tengely végén van.
Gordon17-06-2005 20:35:49 // 6116
A cuccot hol találom a kocsi rajzán, gondolom a motor körül, de hol???
veteranviking17-06-2005 20:32:03 // 6115
Sajnos az előző cserénél megvezettek(átb@sztak),most én magam jártam a vemod. után 36.700 Huf.Ettöl olcsóbbat nem találtam(gyári csomiban).
Balage17-06-2005 20:28:42 // 6114
Az eredeti kb. 50k HUF, érdemes a Lancia 5 hengeresét venni. Létezik javítókészlet, ami az elnyúlt rugókat tartalmazza, ez kb. 2000 FUF. Nekem is javítókészlet lett a megoldás, néhány hete csináltattam 10.000 HUF munka+anyag. Bár ez pécsi ár.
Gordon17-06-2005 20:26:10 // 6113
ePER-ben hol találom, control modification vagy ????
Gordon17-06-2005 20:25:06 // 6112
És mennyi egy ilyen alkatrész, új?
veteranviking17-06-2005 20:21:33 // 6111
Így kezdődik sajnos a vezmod. kinyúlása,később majd napközben a hosszabb állások után is jön a "diesel hang":-(
Gordon17-06-2005 20:17:46 // 6110
Nekem csak a reggeli első indításkor csinálja utána egész nap semmi. Megy minden normálisan. Semmi dízeles hang.
zee17-06-2005 20:02:26 // 6109
Nem lehet véletlenül vezérlésmódosító? Az enyém ugyanezt csinálja.Most intézem hozzá a felújítót.
Gordon17-06-2005 19:55:19 // 6108
A következő furcsaságot tapasztalom (csak télen, meg most ebben a melegben). Berakom a kulcsot elforgatom, ugye kiírja check active, majd indítok amikor eltűnik a felirat, ekkor (de csak reggel az első indításkor) elindula motor majd amíg a kijelző ki nem írja hogy check ok addig előfordul, hogy dízelesé válik a kocsi hangja!? EZ MI? Amint a CHECH OK megjelenik abbahagyja.
Balage17-06-2005 18:11:24 // 6107
Ja a motor. 1.6 TS, 2000 évjárat. 65e km, olajcsere, és fojtószelep-ház takarítás után.
Balage17-06-2005 18:10:45 // 6106
Car-társak! Az alábbi problémával küszködök: hideg motornál indításkor bár azonnal indul a gép, mégis visszaesik a fordulatszám kb. 5-600 körül, majd egyszerüen lehörög. Ha egy kicsit rálépek a gázra, kb 1500-ig, akkor továbblendül a "holtponton". Ha újraindítom és akkor már minden rendben, nincs ingadozás. Onnantól kezdve nincs gond, nem ingadozik az alapjárat. Üzemmeleg állapotban nincs ilyen gond. Sőt ha a külső hőmérséklet is alacsony, akkor az automata szivató miatt a probléma nem jelentkezik. Előre is köszi.
tom16417-06-2005 16:36:48 // 6105
Nekem 3 éve van benne 74-es aksi, valami brutál amperszámmal! Azt mondta a muki, hogy dízelbe való, annál jobb mondom, legalább nem kell szaroznom vele, úgyis "csillaggarázsos" a gép.
Paco17-06-2005 08:41:45 // 6104
Nézd meg a generátor cimkéjét. Az hogy nekem a 66 AH-s akksihoz 80-as generátor van benne az nem azt jelenti, hogy neked is. :) Lehet hogy a tiédet eleve 96-ossal szerelték.
Paco17-06-2005 08:39:42 // 6103
Rezet semmiképp... Gondold csak át egy kicsit. Ólom csatlakozó-rézlemez-ólom tüske. Szerinted? :-P
BF15617-06-2005 08:35:11 // 6102
Cserélj csatlakozót vagy tegyél alá ezüst v arany v réz lemezt!
FRC17-06-2005 08:34:06 // 6101
lehet, hogy neked van igazad, nekem a 164 2.0TS ben is 110A aksim van több mint 2 éve. és a generátor "hál ist."-nek nem purcant ki. előtte 97A aksi volt benne, peddig 70A van előírva úgy tudom.... (csomagtartóban van az eredetileg a heje)
Paco17-06-2005 08:20:25 // 6100
Ez így nem teljesen igaz..... A generátornak igenis van fogalma róla. ha nem is úgy mint ahogy azt a normál elektromossághoz nem értő ember elképzeli. Ha túl nagy akksit teszel bele akkor bizony a generátort is cserélned kell egy nagyobb teljesítményűre, különben neki kakukk. Persze a 60 helyett 72 v.74 az nem vészes tétel, elvileg a generátor 80-as. Szóval benne maradhat az az aksi, de ennél nagyobbat, mondjuk 90-100-ast már ne nagyon tegyen bele. Kezdő vagánycsávók követik el rendszeresen azt a hibát, hogy bemegy a "nagy zene," majd csodálkoznak, hogy az akksi heteken belül kifexik. Nem bírja az akksi! felkiáltással beletolják a kétszer akkora kapacitásút majd fél év múlva kettéáll a fülök a generátorcsere miatt.... :)
17-06-2005 05:59:38 // 6099
Érdekes, és szerintem nagyon hasznos. Pl. nekem azt mondták a boltba, hogy a 156 2.0 TS-ben nincs olajhűtő tehát az nem lehet lyukas. Közbe mégis. A Compact98 simán mutatta. Abban a boltban sem vásárolok többet. :( Egyébként szerelési segédletnek sem rossz, ha valamit szétszedtél és megmaradt egy vödör csavarod a segítségedre lehet. :)
17-06-2005 05:55:44 // 6098
Szerintem cseréld le a csatit egy megfelelőre. Gond nem igen lehet belőle ugyanis a generátornak fogalma sincs arról mekkora aksit tölt.
Tom1216-06-2005 23:35:42 // 6097
Ma az egyik pillanatról a másikra cserben hagyott az akkum. Rögtön Doktore cartárs esete jutott eszembe... Persze a "legjobbkor" jött nálam is. Fél óra alatt kellett kerítenem helyette másikat /kb. 19.30-kor történt/, mert még nem volt vége a mai programnak. A 2.0 TS-be "papír szerint" 60 Ah-s kéne, de az persze nem volt... Akkor láttam meg egy "zselés" Bosch-t, aminek az oldalán az összes ma futó Alfa fel volt sorolva... Betettem azt, csak ez 74 Ah-s. Nem lehet gond belőle? Ja és a + csatlakozó nem elég vastag, így ha teljesen behúzom a csavart, akkor is lötyög rajta. Mi lenne a legjobb alá? Valami réz lemez...?
Paco16-06-2005 21:55:05 // 6096
Passzolom, nekem sosem volt olyanom, a nálam levő 2003 kiadású lemezt is Compact98-nak hívják :)
Slowfeet16-06-2005 19:01:03 // 6095
Emberek francos meta riasztót hol lehet beállíttatni????????? HELP! Nem akarok sziránát minden elhaladó busz miatt!
Thomika16-06-2005 17:39:35 // 6094
Nekem megvan a Compact2000!! Az jó??? Elvben az is tartalmaz mindent,nem?!
tom16416-06-2005 17:28:05 // 6093
Még mindíg az 5000-ig felballagó alapjárattal küzdök! Lehet hogy az alapjárati motor dolgozik bele néha a rendszerbe? Azt már kicseréltem, de bontottra, ami ki tudja milyen. Tud valaki kölcsönözni kipróbálásra egy alapjárati motort 2.0 TS 8V-hez? Olyan kellene, ami 2 csatlakozós és tuti jó, hogy szükíthessem a hibalehetöségeket. HELP!!!!
Slowfeet16-06-2005 16:39:53 // 6092
:)) beütöttem, hogy ePER9+Alfa a googléba! eredmény: az eper.......alfa-karotin tartalma....
Paco16-06-2005 16:34:30 // 6091
HA magad szereled akkor egyrészt ki tudod rajta keresni, hogy voltaképp mi is kell neked, vagy egyáltalán hogy kellene kinéznie, másrészt a száma alapján meg tudod rendelni a gyári alkatrészt azokban a boltokban ahol értenek is hozzá. Illetve egy körülbelüli árat is kidob, és ahhoz viszonyíthatsz, hogy neked a gyári vagy az utángyártott éri meg jobban. Ha nem te szereled az autód, hanem szakszerviz akkor nincs rá szükséged...
András bácsi16-06-2005 16:34:17 // 6090
Lehet bárhogy megszakítani az áramellátását. Bár a saru a legegyszerűbb.
Slowfeet16-06-2005 16:31:40 // 6089
És nekem, pl volna érelme megszerezni? vagy csak nézném az alkatrészeket, és nem érteném, hogy a szervíz miért nem azt rakja a kocsimba?
Gábor16616-06-2005 16:30:21 // 6088
Akku saru levételen kívül lehet valahogy?
Paco16-06-2005 16:29:01 // 6087
Ez a Compact98 a későbbi változata az EPER. Ez DVD-s, de voltaképp ugyanazt tartalmazza :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.