Forum >> 159
GEORGE14-09-2007 20:12:16 // 4190
Nincs ilyen 2,4 opelben....
András bácsi14-09-2007 20:11:35 // 4189
Ez opel már vazze. :)
GEORGE14-09-2007 20:11:04 // 4188
Szóval tök más a 159-ben a 2,4-es moci.....
András bácsi14-09-2007 20:08:50 // 4187
Nem olvasol? Az is. Görgős szelepemelők ZB.
Don Gombóc14-09-2007 20:07:40 // 4186
Hengerfej is?
András bácsi14-09-2007 20:05:35 // 4185
Más a nyomás, más a hengerfej, más a program.
Don Gombóc14-09-2007 19:53:51 // 4184
A csúcsok az tuti mások és a program is, de valszeg a turbó is. Még a 136 lovas jtd-ben is volt azonos teljesítménynél turbó változás, tehát volt fixes és változó geometriás is. Szerintem típus váltás van a 175 és a 200 lovas verzió között túróilag. Itt a traktor üzemanyagnál nem úgy van hogy emelek a programon ezer fordulatot és megvan a plusz lóerő, mert itt nem lehet szétforgatni az olajkályhát. :))
És különben is biztos hogy rádverek! :) mégpedig az arcodra. :)
És különben is biztos hogy rádverek! :) mégpedig az arcodra. :)
András bácsi14-09-2007 19:41:23 // 4183
Tegnap vagy mikor volt itt, de elfelejtette, hogy beszólógattam, így nem bántott. Vagy csak a kis ajándékok tették? :))))
GEORGE14-09-2007 19:37:45 // 4182
Azért mert nagyobb nálam, még megmerem kérdőjelezni amit mond :-))))))))))))))
Sokkal gyorsabban tudok futni mint Gombóc :-)))
Sokkal gyorsabban tudok futni mint Gombóc :-)))
András bácsi14-09-2007 19:35:26 // 4181
Ezt a kérdést! A Papa mindent TUD. (de ezt csak sejti. :))) )
GEORGE14-09-2007 19:26:16 // 4180
Ezt gondolod, vagy tutod? :-)
Don Gombóc14-09-2007 16:55:09 // 4179
Porlasztó, program,turbó. Ennyi.
GEORGE14-09-2007 15:26:39 // 4178
Nem égető, csak jár az agyam ezen azon :-)
Végül is az érdekelne, miben azonos vagy miben eltérő a két autóban az egyforma motor. Lehet hogy "csak" a compjuter az eltérés, de lehet porlasztócsúcsok is másak......szóval ilyesmik érdekelnének. Mi az ami ugyan az a két verziónál és mi ami eltérés.
Köszi hogy utána nézel!
Végül is az érdekelne, miben azonos vagy miben eltérő a két autóban az egyforma motor. Lehet hogy "csak" a compjuter az eltérés, de lehet porlasztócsúcsok is másak......szóval ilyesmik érdekelnének. Mi az ami ugyan az a két verziónál és mi ami eltérés.
Köszi hogy utána nézel!
Bckk14-09-2007 15:17:41 // 4177
utánakérdezhetek, bár nem igérek ma választ rá. leghamarabb a jovo héten
HátvédRomeo14-09-2007 15:15:20 // 4176
Az egész vezetőség agyában kellene rendet rakni.
Így van egy 10 Millás autón ne spóroljon. A gyár.
Ha van 10 Millám akkor már 1/2-et rá tudok dobni ha csak ennyi számít de legyen benne normális injektor, meg biz baszok, azt nem kell garanciálisan kicseréltetnem. Mert ezt is valakinek meg kell fizetni, gondolom a gyárnak ki másnak. Akkor meg nem ugyan ott van mintha rak bele rendes alkatrészt??!!
Így van egy 10 Millás autón ne spóroljon. A gyár.
Ha van 10 Millám akkor már 1/2-et rá tudok dobni ha csak ennyi számít de legyen benne normális injektor, meg biz baszok, azt nem kell garanciálisan kicseréltetnem. Mert ezt is valakinek meg kell fizetni, gondolom a gyárnak ki másnak. Akkor meg nem ugyan ott van mintha rak bele rendes alkatrészt??!!
Bckk14-09-2007 15:12:56 // 4175
akkor ez most mire jo a cola c. rovat volt :D kérem tessék praktizálni. de lehetoleg ne ontsék az ulésre, kárpotlást nem vállalunk :D
Bckk14-09-2007 15:12:05 // 4174
imádom a gondolkodó embereket :) THNX Paulus
Bckk14-09-2007 15:11:03 // 4173
nem minden az, aminek látszik, van hogy érezni kell :D:D:D:D
HátvédRomeo14-09-2007 15:09:50 // 4172
Én se az olasz dolgokra gondoltam, hogy selejt. :))
Bckk14-09-2007 15:09:04 // 4171
dicséret illeti szavaid, mert szépen körbe tudod rakni köritéssel a hust. meglehet a lo másik oldalán volna a helyed, s közben meg a mostanit is dédelgethetnéd.
vágyálom ide vagy oda, szép dolog a mult, amit épiteni lehet.
keveseknek adatik meg viszont a lehetőség, akár itt akár máshol e vidéken hogy frissiben egy 159es ülését koptasság nem utasként.
pofájárol meg süljön le annak a bőr aki eme kacat váltogombot belerakta a gépedbe és néked nem is bir ki többet mint másoknak. de örülj neki hogy nem válik le rola a bőr mint régen, viszont szebb első látásra mint másodikra érezni.
meglehet beteges daraba a tiéd, olasz telivérek közt a legszarabb, vagy csak egyszerüen nem pártolt melléd a szerencse. viszont örülj neki hogy garancioban eltávolitják amit lehet. igaz miért mi szolgáljuk a gépet mikor annak forditva kéne lennie? nemde.
sajnálatos módon azt kell mondjam: bár szeretném én azokat a kocsikat járni mikre furt panasz van másoktol, lehet csak én nem tudok elbaszni autot vagy a gond h. nekem sem volt még soha uj autom??? amin megélhettem volna a befutás jeleit? viszont akkor miért nem tapasztalom mindezt egy céges verdán sem? volt már nemegy.
és hogy futomü ide vagy oda? biztos nem mindegy hol, merre jár kel az ember vele, példának okáért az eget lehordtam mikor 5 ember alatt az enyémmel 40km/o sebességgel átfutottam egy minimalis aszfaltkülönbségen, mintha kitépték volna alólam a vas futomüvét. ...
folyt köv
vágyálom ide vagy oda, szép dolog a mult, amit épiteni lehet.
keveseknek adatik meg viszont a lehetőség, akár itt akár máshol e vidéken hogy frissiben egy 159es ülését koptasság nem utasként.
pofájárol meg süljön le annak a bőr aki eme kacat váltogombot belerakta a gépedbe és néked nem is bir ki többet mint másoknak. de örülj neki hogy nem válik le rola a bőr mint régen, viszont szebb első látásra mint másodikra érezni.
meglehet beteges daraba a tiéd, olasz telivérek közt a legszarabb, vagy csak egyszerüen nem pártolt melléd a szerencse. viszont örülj neki hogy garancioban eltávolitják amit lehet. igaz miért mi szolgáljuk a gépet mikor annak forditva kéne lennie? nemde.
sajnálatos módon azt kell mondjam: bár szeretném én azokat a kocsikat járni mikre furt panasz van másoktol, lehet csak én nem tudok elbaszni autot vagy a gond h. nekem sem volt még soha uj autom??? amin megélhettem volna a befutás jeleit? viszont akkor miért nem tapasztalom mindezt egy céges verdán sem? volt már nemegy.
és hogy futomü ide vagy oda? biztos nem mindegy hol, merre jár kel az ember vele, példának okáért az eget lehordtam mikor 5 ember alatt az enyémmel 40km/o sebességgel átfutottam egy minimalis aszfaltkülönbségen, mintha kitépték volna alólam a vas futomüvét. ...
folyt köv
GEORGE14-09-2007 15:05:07 // 4170
Érdeklődnék nem tudod-e, hogy a 156 2,4 Mjet 20V-nek és a 166 2,4 mjet 20V-nek milyen gyártmányú a légtömeg mennyiség mérője?
A barátom a fosch-nál melózik és nézte, de a fosch nem hoz neki ilyent ezekhez.
Elképzelhető, hogy az már nem fosch, hanem más gyártmány?
Másik kérdésem:
A 159 2,4 Mjet 20V mennyiben különbözik a 156-tól?
mitől 200 ill 210 lovasok a 159-ek és mitől csak 175 a 156-ok.
Turboban egyeznek? Befecskendező csúcsok mások?stb stb... :-)
A barátom a fosch-nál melózik és nézte, de a fosch nem hoz neki ilyent ezekhez.
Elképzelhető, hogy az már nem fosch, hanem más gyártmány?
Másik kérdésem:
A 159 2,4 Mjet 20V mennyiben különbözik a 156-tól?
mitől 200 ill 210 lovasok a 159-ek és mitől csak 175 a 156-ok.
Turboban egyeznek? Befecskendező csúcsok mások?stb stb... :-)
Bckk14-09-2007 14:59:30 // 4169
mivel a JTDm motorok Frosch technikaval rendelkeztek, ezt nehéz lett volna megoldani, vagyis idoigényesebb. lehet majd az uj 3,0JTD már izig vérig olasz lesssz.
GEORGE14-09-2007 12:58:37 // 4168
Az öcsém 94-es 316-os bömösében is minden Magneti Marelli volt.
Whiteskull14-09-2007 09:24:31 // 4167
Még jobb a sima porlasztó. Az még kevesebbet tud hibázni. :))))
Don Gombóc14-09-2007 09:17:04 // 4166
Ez sajnos nagyon sok autónál parajelenség, még a benzines befecskendezősöknél is. Ugyanis az autó kompjutere megjegyzi hogy milyen főtengely állásnál lett leállítva a motor, a jeladók segítségével és onnan kezdi a csekkolással az újraindítást. Ezért nem árt ha a gyújtás ráadásnál végigvárjuk az ellenőrző lámpák kialvását, és utánna indítunk, bár akkor is előfordulhat ilyen, akkor egy teljes gyújtáslevétel és újraindítás kell ahogy írtad. Sajnos ezek az elektronikák rendelkeznek azzal a rossz tulajdonsággal hogy valamilyen elektrostatikus dolog miatt néhány pillanatra mekettyennek. Nekem is van ilyen a benzinesnél de az el sem indul, aztán másodszorra már rendesen. Ezt kb havonta kéthavonta egyszer megcsinálja. Ezért jó az adagolós dízel, ott nem tud hibázni.
Don Gombóc14-09-2007 09:08:52 // 4165
Eddig is minden komoly motorsport kategóriában az F1-et is beleértve Marellit használnak, mert nem merik bevállalni azt hogy a versenyautó egy Bosch Microsoft technikával félreálljon néha a versenyen programfrissítésre. :)) Bár bevehetnék kötelező kiállásnak egy file cserét tankolás nélkül. :)
Alfacus Maniacus14-09-2007 08:51:28 // 4164
Ez nem pletyka. Kihegyezett teljesítményű, drága német kocsikat (pl. BMW V8 - 440KW, amerikai export a cart kategóriához) előrelátóan kizárólag Marelli elektronikával szállítják.
(Nem arról regéltem, hogy ami olasz az selejt, mert éppen ellenkezőleg: elképesztő csúcstechnológiákat voltak képesek összehozni, ha mindenki eltökélten tette a magáét - talán kevesen tudják ma, hogy a harmincas évek elején a repülés abszolút sebességi világcsúcsát (dugattyús motorral, légcsavarral, jóval 700km/ó fölött)i egy Fiat motoros gép tartotta.
(Nem arról regéltem, hogy ami olasz az selejt, mert éppen ellenkezőleg: elképesztő csúcstechnológiákat voltak képesek összehozni, ha mindenki eltökélten tette a magáét - talán kevesen tudják ma, hogy a harmincas évek elején a repülés abszolút sebességi világcsúcsát (dugattyús motorral, légcsavarral, jóval 700km/ó fölött)i egy Fiat motoros gép tartotta.
Tibe14-09-2007 08:40:54 // 4163
Igen olcsóbb én is így tudom, de ez 10 milla körüli autón ezen ne spóroljanak már.....
HátvédRomeo13-09-2007 23:52:29 // 4162
Úgy tudom olcsóbb a Fosch, mint a Marelli. Pletyka.
Ki tudja?!
Az olcsóbbról meg mindenki ismeri a mondást.
De mikor Marelli gyetyáim voltak a 1.2 Boxiban, jobban is ment, és 2X annyi ideig bírta. Csak 1 példa.
Ki tudja?!
Az olcsóbbról meg mindenki ismeri a mondást.
De mikor Marelli gyetyáim voltak a 1.2 Boxiban, jobban is ment, és 2X annyi ideig bírta. Csak 1 példa.
HátvédRomeo13-09-2007 23:31:15 // 4161
Sziasztok!
Hadd írjak a német minőség miértjére. Olvasom, hogy pletykálták, hogy a németek elküldték a lámpasor dolgozóit.
Én termelésirányítóként német márkájú terméket gyártottunk a németek minőségi vezénylése alatt. Igaz nem autó technika volt, de ez most mindegy.
A gyár véleménye azt volt, ahol dolgoztam, hogy a németek a nagy minőségi elvárással okozzák a legnagyobb bajt. Minden íróasztalnál eldől az egyszerű melós meg hajtsa végre de úgy, hogy 1000%-os minőség legyen és minél több db szám. Persze ez nem tud megvalósulni.
MERT: Mikor segíteni akarnak a németnek, hogy nézd ezt az folyamatot a termlésben egyszerűbben is végre lehet hajtani és jéééé még a minőség is jobb, erre az a válasza a németnek. De a munkautasítást megszegted így meg ne próbáld újra.
Magyarul az A/4-es papír fontosabb, mint az hogy pl. egy injektor jól működjön. VAskalaposság. Az íroasztalnál lehet hogy papír szerint összeszerel valamit jól, (fél nap alatt) de a termelésben stoperral áll a sarkadban.
Általában a kisebb alkatrészeknél, paneleknél van ez.
Ha gyorsabban gyártják romlik a minőség, + az összeszerelés módszere is hibás.
ERGÓ: bexarnak az injektorok, elektronikai panelek, stb. És ezek kerülnek bele Olasz autókba.
Szétesett váltógomb??? Abban mit lehetett elb@szni? Nem tudom.
Hadd írjak a német minőség miértjére. Olvasom, hogy pletykálták, hogy a németek elküldték a lámpasor dolgozóit.
Én termelésirányítóként német márkájú terméket gyártottunk a németek minőségi vezénylése alatt. Igaz nem autó technika volt, de ez most mindegy.
A gyár véleménye azt volt, ahol dolgoztam, hogy a németek a nagy minőségi elvárással okozzák a legnagyobb bajt. Minden íróasztalnál eldől az egyszerű melós meg hajtsa végre de úgy, hogy 1000%-os minőség legyen és minél több db szám. Persze ez nem tud megvalósulni.
MERT: Mikor segíteni akarnak a németnek, hogy nézd ezt az folyamatot a termlésben egyszerűbben is végre lehet hajtani és jéééé még a minőség is jobb, erre az a válasza a németnek. De a munkautasítást megszegted így meg ne próbáld újra.
Magyarul az A/4-es papír fontosabb, mint az hogy pl. egy injektor jól működjön. VAskalaposság. Az íroasztalnál lehet hogy papír szerint összeszerel valamit jól, (fél nap alatt) de a termelésben stoperral áll a sarkadban.
Általában a kisebb alkatrészeknél, paneleknél van ez.
Ha gyorsabban gyártják romlik a minőség, + az összeszerelés módszere is hibás.
ERGÓ: bexarnak az injektorok, elektronikai panelek, stb. És ezek kerülnek bele Olasz autókba.
Szétesett váltógomb??? Abban mit lehetett elb@szni? Nem tudom.
Kompressz úr13-09-2007 23:18:33 // 4160
Hoppá! Ilyen csodát már Mrs. Paulus is kihzott a vasból...
Kompressz úr13-09-2007 23:13:13 // 4159
A fémgyűrű nálam is tekerhető volt (mondjuk nagy holtjátéka nem volt) mindaddig, amíg Mrs. Paulus meg nem mosdatta a középkonzolt kólával. Azóta mintha belebetonozták volna a sebváltógombba. :DDD
Kompressz úr13-09-2007 23:10:28 // 4158
Az én autóm könyökló alatti tartóban négy cd simán elfér.
tj13-09-2007 22:48:45 // 4157
A fosch elektronikáról csak annyit, hogy az utóbbi két hétben 5 check engine feliratot kaptam. A csiki begében természetesen nem találtak hibát, vagy nem nézték meg. Két esetben előzés közben ment el a kraft. Érdekes volt...Megáll-újraindít nem mindig segített rajta,,,
Tommi13-09-2007 21:23:46 // 4156
Teddy!
A délutáni kirohanásodhoz még egy dolog: kikérem magamnak ezt a hangnemet, ne merj mégegyszer így beszélni velem. THX.
A délutáni kirohanásodhoz még egy dolog: kikérem magamnak ezt a hangnemet, ne merj mégegyszer így beszélni velem. THX.
András bácsi13-09-2007 20:34:03 // 4155
Ugyanilyen hiba volt faterom olajkályhájában is. Bár az nyócszelepes. Viszont ott sincs sem hibajel, sem látható és mérhető hiba, csak a lendkerék és a kuplung haldoklása.
Kalex13-09-2007 20:30:06 // 4154
A fikázás lirai magaslatai szívenütöttek!
De ha már fikázunk - a BOSHt - akkor itt mondom el nyilvánosan előzször, hogy nekem indításkor töbször volt olyan tünet, mintha az egyik henger nem dolgozna...szétrázza az autót a motor, és érezhetően üt a kiegyenlitetlenségtől az egész vas úgy ahogy van. Ilyenkor gyorsan STOP aztán újra és mintha semmi sem történt volna jár a motor...szervíz persze nem lát hibaüzenetet...
De ha már fikázunk - a BOSHt - akkor itt mondom el nyilvánosan előzször, hogy nekem indításkor töbször volt olyan tünet, mintha az egyik henger nem dolgozna...szétrázza az autót a motor, és érezhetően üt a kiegyenlitetlenségtől az egész vas úgy ahogy van. Ilyenkor gyorsan STOP aztán újra és mintha semmi sem történt volna jár a motor...szervíz persze nem lát hibaüzenetet...
András bácsi13-09-2007 20:16:44 // 4153
Bízzunk benne, hogy ez csak egyedi eset. Bár ez téged nem vígasztal. :(
Alfacus Maniacus13-09-2007 19:28:00 // 4152
Nos Uraim, bevetem magamat az arénába a nagyvadak közé:))
Valahogy most érzem szükségét, hogy írjak, kezd elegem lenni abból, hogy: 'pro primo először' :)) időm nem kis részét (az egyébként készséges) szervizben töltöm, 'pro primo másodszor':)) minden probléma bocsánatos apróság, ha a mi nem egészen komplett (beszámítható) csemeténk az elkövető. Meg ez nem jellemző az összes kölökre. Nyilván öröm lehet, hogy a szomszédék Juliskája azonnal bent van az elit egyetemen, az én magzatom meg az utcán kószál elfogadható teljesítmény hiányában.
Mi visszajelzése lehet itt a Cartársaknak, de akár a szervizeknek, ha rendszerint az a konklúzió, mint a falnak menő vak lovat eladni szándékozó egyszeri kupecnél, hogy 'nem vak az, csak bátor'.
Kezdem az elején: én az Alfa abszolút tiszteletében nőttem fel, Apám vágyálma volt, de nem engedhette meg magának - Fiat, Aero 900 (2 ütemű roadster) - ami volt.
Valóban kevés márka tud ennyi eredményt felmutatni, meg Nuvolari, meg Caracciola, meg Bimotore, Mille Miglia és sorolható oldalszámra. Csakhogy ott a bibi, hogy ez a szédítően innovatív korszak, a valódi Cuore Sportivo éra, elhunyt kb 75 év után és azóta RIP.
Ügyes PR közreműködéssel mindenkiben (bennem is) felébreszthető a nosztalgia és a fantáziálgatás, hogy az Alfámmal akár én is ott állhatnék a régi Targa Florio rajtvonalán, de mi lenne akkor? (Eszembe jut egy interjú, amit Fangio-val készítettek röviddel halála előtt egy offos verda - szép teljesítményű kombi, megállapodott családapáknak készült - tesztelése kapcsán. Az öreg: 'ha ilyen kocsim lett volna 40 éve, simán nyerem a Mille Migliát'.. Vajon mit szólt volna egy 'sportszívű' 2.2 JTS-hez?
Szóval ez nosztalgia ide, szerelem oda, egy más világ. Amikor egy Alfának kihívást jelent egy jól motorizált Renault, Seat, Opel etc. (Az utca áldozatai vagy milyen topicban már a Suzukiról folytak viták, mint vetélkedő társról. Igen, most itt tartunk.) Ami a motorgyártással történt, az egyébként valóban egy tragédia. Történtek szépítő levezetések az ősök kékvérűségének bizonyítására (Opel-GM-Holden-Cosworth) de talán egy igazi turbós benzines Alfát kellett volna összehozni, és nem csak az Opel blokk vezérlés oldalán dolgozni. Persze ehhez eladott darabszám és kalkulálható felvevőpiac kell, ehhez meg nem sajnos nem elég kijelenteni, hogy mostantól mi vagyunk a német márkák konkurrensei, hanem piaci visszajelzések után illene ilyen megállapítást tenni. Most úgy áll a márka, hogy teljesítménykocsiként egyedül a 8C áll a viharban.
Befejezésül: nyugodtan szidjuk az Alfát, ha kell, mert érte szólunk és nem ellene. Abból, hogy mi mit söprünk szemérmesen a szőnyeg alá, nem lesz eladási sikersztori Európa más részein, és akkor a márka túlélése is kétséges. Vae victis.
Tehát: erős kéz ide vagy oda, ne essen szét egy váltógomb:)) De sokkal fontosabb: várnak a csere féltengelyek, megérkeztek Pitestiből (akarom mondani Lengyelhonból). Ha ezzel is szétrázódik a kocsi, akkor a difiműben fogják keresni a hibát. Nagyon érdekelne, hogy miért haladta meg valaki(k) képességét egy lógásmentes, koncentrikus kihajtás összehozása, mert említett rosszemlékű Dacia esettől eltekintve 100.000-es futást jócskán meghaladó kocsijaimban (Szamara 1500, Lancia Thema 16V 2.0, AR 156 1.6 TS) - és mondhatnám Nőm kocsijait (Skoda Felicia 1,6; Megane 1,6 Classic) a féltengelyek létezéséről sem volt semmi tünet .
A szép új világot meg előrevetíti a kínai kooperáció. Tényleg ez a jövő?
Üdv az Oroszlánoknak!
Valahogy most érzem szükségét, hogy írjak, kezd elegem lenni abból, hogy: 'pro primo először' :)) időm nem kis részét (az egyébként készséges) szervizben töltöm, 'pro primo másodszor':)) minden probléma bocsánatos apróság, ha a mi nem egészen komplett (beszámítható) csemeténk az elkövető. Meg ez nem jellemző az összes kölökre. Nyilván öröm lehet, hogy a szomszédék Juliskája azonnal bent van az elit egyetemen, az én magzatom meg az utcán kószál elfogadható teljesítmény hiányában.
Mi visszajelzése lehet itt a Cartársaknak, de akár a szervizeknek, ha rendszerint az a konklúzió, mint a falnak menő vak lovat eladni szándékozó egyszeri kupecnél, hogy 'nem vak az, csak bátor'.
Kezdem az elején: én az Alfa abszolút tiszteletében nőttem fel, Apám vágyálma volt, de nem engedhette meg magának - Fiat, Aero 900 (2 ütemű roadster) - ami volt.
Valóban kevés márka tud ennyi eredményt felmutatni, meg Nuvolari, meg Caracciola, meg Bimotore, Mille Miglia és sorolható oldalszámra. Csakhogy ott a bibi, hogy ez a szédítően innovatív korszak, a valódi Cuore Sportivo éra, elhunyt kb 75 év után és azóta RIP.
Ügyes PR közreműködéssel mindenkiben (bennem is) felébreszthető a nosztalgia és a fantáziálgatás, hogy az Alfámmal akár én is ott állhatnék a régi Targa Florio rajtvonalán, de mi lenne akkor? (Eszembe jut egy interjú, amit Fangio-val készítettek röviddel halála előtt egy offos verda - szép teljesítményű kombi, megállapodott családapáknak készült - tesztelése kapcsán. Az öreg: 'ha ilyen kocsim lett volna 40 éve, simán nyerem a Mille Migliát'.. Vajon mit szólt volna egy 'sportszívű' 2.2 JTS-hez?
Szóval ez nosztalgia ide, szerelem oda, egy más világ. Amikor egy Alfának kihívást jelent egy jól motorizált Renault, Seat, Opel etc. (Az utca áldozatai vagy milyen topicban már a Suzukiról folytak viták, mint vetélkedő társról. Igen, most itt tartunk.) Ami a motorgyártással történt, az egyébként valóban egy tragédia. Történtek szépítő levezetések az ősök kékvérűségének bizonyítására (Opel-GM-Holden-Cosworth) de talán egy igazi turbós benzines Alfát kellett volna összehozni, és nem csak az Opel blokk vezérlés oldalán dolgozni. Persze ehhez eladott darabszám és kalkulálható felvevőpiac kell, ehhez meg nem sajnos nem elég kijelenteni, hogy mostantól mi vagyunk a német márkák konkurrensei, hanem piaci visszajelzések után illene ilyen megállapítást tenni. Most úgy áll a márka, hogy teljesítménykocsiként egyedül a 8C áll a viharban.
Befejezésül: nyugodtan szidjuk az Alfát, ha kell, mert érte szólunk és nem ellene. Abból, hogy mi mit söprünk szemérmesen a szőnyeg alá, nem lesz eladási sikersztori Európa más részein, és akkor a márka túlélése is kétséges. Vae victis.
Tehát: erős kéz ide vagy oda, ne essen szét egy váltógomb:)) De sokkal fontosabb: várnak a csere féltengelyek, megérkeztek Pitestiből (akarom mondani Lengyelhonból). Ha ezzel is szétrázódik a kocsi, akkor a difiműben fogják keresni a hibát. Nagyon érdekelne, hogy miért haladta meg valaki(k) képességét egy lógásmentes, koncentrikus kihajtás összehozása, mert említett rosszemlékű Dacia esettől eltekintve 100.000-es futást jócskán meghaladó kocsijaimban (Szamara 1500, Lancia Thema 16V 2.0, AR 156 1.6 TS) - és mondhatnám Nőm kocsijait (Skoda Felicia 1,6; Megane 1,6 Classic) a féltengelyek létezéséről sem volt semmi tünet .
A szép új világot meg előrevetíti a kínai kooperáció. Tényleg ez a jövő?
Üdv az Oroszlánoknak!
András bácsi13-09-2007 19:14:53 // 4151
A nagy bosch feliratokat így is látni. A többi meg előbb-utóbb úgyis változni fog.
GEORGE13-09-2007 19:11:53 // 4150
Esetleg szétkaphatnánk ezt azt a tiedén csupán meggyözödés végett :-DDD
András bácsi13-09-2007 19:08:16 // 4149
Úgy hallottam, hogy a többi marelli, csak a motorvezérlő-el a bosch.
Tibe13-09-2007 19:07:59 // 4148
Jah hogy csak a benyásokban. Erre már nem emlékeztem. Amúgy bírom ezeket a mammut cégeket mint pl. a Bosch: gyárt mindent a mosógéptől elkezdve a befecskendező rendszereken át az ablaktörlőig :P Az élet szinte minden területén ott van de sajna sehol sem gyárt kiemelkedőt.
Az egyetlen mammut cég aki kilóg ebből a negatív sorból a Samsung, legalábbis szerintem.
Az egyetlen mammut cég aki kilóg ebből a negatív sorból a Samsung, legalábbis szerintem.
GEORGE13-09-2007 19:04:18 // 4147
A diesel befecs gyártásban egyed uralkodó ez a tetű fosch. :-(
A hírek arról szóltak hogy számüzik és a benzinesek már Olasz elektronikával jelennek meg......
A hírek arról szóltak hogy számüzik és a benzinesek már Olasz elektronikával jelennek meg......
Tibe13-09-2007 19:01:33 // 4146
Tényleg ezzel mi a helyzet, azt lehetett hallani hogy a 159-esekben már olasz elektronika lesz, és most mégse? Nem tudnak elszakadni a Boschtól úgy látom :D ez egy örökké tartó se veled se nélküled viszony az Alfa Romeo és a Bosch között :)))
GEORGE13-09-2007 18:50:51 // 4145
Reméljük a legjobbakat!!
András bácsi13-09-2007 18:49:07 // 4144
A 2.4-es sajnos teljesen bosch.
GEORGE13-09-2007 17:43:27 // 4143
Nem arról volt szó hogy számüzik a silány minsősége miatt a fosch-t az Alfákból és Magneti Marelli lesz hekyette?
Vagy az csak a benzinesekre vonatkozik?
Vagy az csak a benzinesekre vonatkozik?
Bckk13-09-2007 16:02:05 // 4142
és ugyanilyen v. hasonlo szar németből van pár
GEORGE13-09-2007 15:49:36 // 4141
Nekem ne is emlitsd az a köcsög bosch-t.
bosch = FOSCH!
bosch = FOSCH!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?