Akkor is azt tapasztaltam az összes általam vezetett MiTo-nál és a 159TBi-nél hogy normál haladásnál sokat isznak. Mint ahogy írod, ha a turbo már tölt akkor már eszik és bizony ezek az új TBI-k mér 1400-tól tolnak ezért is isznak sokat normál tartós haladáskor......
Szóval megérkeztek a szuper erős szuper takarékos turbóbenzines erőforrások :-)))))
Forum >> 159
GEORGE10-09-2010 19:41:49 // 7890
Don Gombóc10-09-2010 19:34:04 // 7889
Pont ezért írtam, mert egy nagytalpú állat vagy. :)
A 166 V6 TB sem eszi többet 200- 220 nál pályán.
A tempomat meg egy agresszíven működő szarság, attól egy tapasztalt sofőr jobb adatot tud produkálni tempomat nélkül mezei gázpedál kezeléssel. A turbós motor meg egy bizonyos fordulat felett akkor is sokat eszik ha nem nyomkodod a gázpedált, nem úgy működik mint a szívó. Lehet hogy nem írtam hogy ( "általában") a tesztautó vezetők, de akkor most megteszem ha meg megsértődsz akkor kapd be ! Ha nem sértődsz meg akkor is ! :)
A 166 V6 TB sem eszi többet 200- 220 nál pályán.
A tempomat meg egy agresszíven működő szarság, attól egy tapasztalt sofőr jobb adatot tud produkálni tempomat nélkül mezei gázpedál kezeléssel. A turbós motor meg egy bizonyos fordulat felett akkor is sokat eszik ha nem nyomkodod a gázpedált, nem úgy működik mint a szívó. Lehet hogy nem írtam hogy ( "általában") a tesztautó vezetők, de akkor most megteszem ha meg megsértődsz akkor kapd be ! Ha nem sértődsz meg akkor is ! :)
GEORGE10-09-2010 19:00:53 // 7888
Nem tudom hogy ismersz, de ha a lentit tartod rólam akkor szomorú vagyok.
Amikor kinyomtam a szemét 13,6L/100km evett. Ezt írtam is, hogy nem tartom soknak, mert bőven 2-el kezdődött a seb adat abban a 110km pályás távon.
Továbbra is tartom, hogy a tempomatos 140-es haladás nem szemkinyomós és sok az olyankor eltüntetett 10-11L/100km közti érték.
Amikor kinyomtam a szemét 13,6L/100km evett. Ezt írtam is, hogy nem tartom soknak, mert bőven 2-el kezdődött a seb adat abban a 110km pályás távon.
Továbbra is tartom, hogy a tempomatos 140-es haladás nem szemkinyomós és sok az olyankor eltüntetett 10-11L/100km közti érték.
Don Gombóc10-09-2010 18:40:55 // 7887
A másik meg az hogy akik hozzájutnak egy tesztautóhoz, azok általában minden mindegy alapon mivel nem az ő kocsijuk, kinyomják a szemét a verdának, és utána jön a fikázás hogy milyen sokat eszik. Soha senki nem úgy vezet egy tesztautót mint a sajátját. Különben is nehogy már valaki bedumálja hogy 200+ le csak úgy ingyen van kis fogyasztással. Ha ott nyomod a 200 Le környékén, bizony a nagy dízel is ott van a 10 liter felett gazdagon. Teljesítményt csak üzemanyagból lehet kihozni. A többi csak parasztvakítás.
Don Gombóc10-09-2010 18:35:42 // 7886
Az a 4 liter a VW lupo. :) Azt azért ne emlegessük egy kategóriában egy 1,9-2,4 dejzellel. Max lejtőn motorfékkel eszik ennyit egy 2,4 mJET.
GEORGE10-09-2010 18:34:25 // 7885
Igen, ritka szar motor volt ez a 2,4 jtd........ :-)
GEORGE10-09-2010 18:29:51 // 7884
Nem tudom, de igazából nem is érdekel.....
Piritu - 1.000.00010-09-2010 16:43:52 // 7883
A fehérvári munkatársamé 7-8 ból megállt :-))
Piritu - 1.000.00010-09-2010 16:42:55 // 7882
Halkan megkérdezném, hogy tuti hogy minden rendben volt azzal a 159-el?
Piritu - 1.000.00010-09-2010 16:33:37 // 7881
Csak idézni tudom magam a korábbi hsz-ból: "Viszont a Cartárs annyit bizonygatta, hogy kénytelen vagyok elfogadni...."
tipoatti10-09-2010 14:42:38 // 7880
Biztosan azért, mert korszerűtlen, rossz motor! :P :)))
Arno16610-09-2010 14:29:29 // 7879
Erre az a megoldas hogy akkora autot kell venni amit fenn tud tartani az ember kenyelmesen, es eleg eros az igenyeinek. Nem nagyobbat. :)
Anelkul hogy szetcsippelnenk, kivernenk a keramiat a katalizatorbol, mutyizott gazolajat toltenenk bele, akkorat terpesztene az elhanyagolt futomuve h ranezesre izgalomba jon aki latja.
Egy ket tonnas 200+LE-s automata valtos dizel soha nem fog 4 litert enni, ez tutifix.
Anelkul hogy szetcsippelnenk, kivernenk a keramiat a katalizatorbol, mutyizott gazolajat toltenenk bele, akkorat terpesztene az elhanyagolt futomuve h ranezesre izgalomba jon aki latja.
Egy ket tonnas 200+LE-s automata valtos dizel soha nem fog 4 litert enni, ez tutifix.
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 14:10:11 // 7878
egyet tudok a sima 1.6 Octavia az katasztrófa 12L zabrál
Longman10-09-2010 14:01:39 // 7877
sajnos itt az előző cégtulajdonos faszakodásai és tönkremenetele miatt nem volt rá lehetőségem. mostmár van :)
GEORGE10-09-2010 13:58:48 // 7876
Előbb kellett volna ezt kigondolni....a 159 TBi már volt nálam ...majd a Giulietta TBI-veé összemérhetjük...
Longman10-09-2010 13:57:12 // 7875
pedig azt gondoltam elég hangsúllyal írtam hogy nem kételkedem a mérésed hitelességében csak furcsálltam. de elhiszem, de vmikor ha lenne rá lehetőségem kipróbálnám magam is. csak nincs a közelben Alfa szalon.
a tesztek nem érdekelnek mert mindig hülyeségeket írnak a fogyasztásról.
persze lehet annyi, függ a körülményektől természetesen. De a képeken 13L-ket is láttam, ill. írásban inkább a 10-13L hangzik el a Tibire, nem a 8-10L. Nem mindegy.
A gondolatmenet ott hibás hogy szívó 1.6-osokkal hasonlítod össze. ennek viszont 130 helyett 175Nm-e van ami 1500-3500 között rendelkezésre áll. Szóval sokkal-sokkal dinamikusabb, ezáltal kevesebbet is eszik. Felesleges városban 2200 fölé forgatni, hát így.
De ha akarod, szívesen demonstrálom videoval akármivel.
De a legjobb megoldás: szerintem Te könnyen tudsz szerezni egy 159 TBi tesztautót, én meg egy octavia tsi-t, így találkozhatunk és megbizonyosodhatunk a valóról.. :DD
a tesztek nem érdekelnek mert mindig hülyeségeket írnak a fogyasztásról.
persze lehet annyi, függ a körülményektől természetesen. De a képeken 13L-ket is láttam, ill. írásban inkább a 10-13L hangzik el a Tibire, nem a 8-10L. Nem mindegy.
A gondolatmenet ott hibás hogy szívó 1.6-osokkal hasonlítod össze. ennek viszont 130 helyett 175Nm-e van ami 1500-3500 között rendelkezésre áll. Szóval sokkal-sokkal dinamikusabb, ezáltal kevesebbet is eszik. Felesleges városban 2200 fölé forgatni, hát így.
De ha akarod, szívesen demonstrálom videoval akármivel.
De a legjobb megoldás: szerintem Te könnyen tudsz szerezni egy 159 TBi tesztautót, én meg egy octavia tsi-t, így találkozhatunk és megbizonyosodhatunk a valóról.. :DD
GEORGE10-09-2010 12:58:46 // 7874
Kinulláztam a pályára való felhajtás előtt és kattintottam egy tempomatot.
Mutassa meg már valaki, hogy hogy lehet kíméletesebben vezetni....
Vagy olvasd el az összes 159 TBI tesztet ott is ezekkel a fogyasztási adatokkal találkozol.
Ha csak nálam evett volna sokat akkor azt mondom bennem a hiba, de nem ez történt.
Súlyban a 159-hez közelebb álló, Skoda Superb 1.8 TSi (160 Le, 250Nm, 1550kg) 130-150km/h 8,8 - 9,1, város változóan itt már nagyon lábfüggő, 8,8-11L. Szintén saját mérés.
Szóval 130-nál 8,8? a Skodánál? gondolom ez a 8,8 lehet simán 9 liter illetve 10 is mondjuk emelkedőn felfele, igaz? akkor a TBI sem olyan rossz a 9-10 literjével, hisz súlyban nehezebb és eleve pörgősebb a motorja.
A Skoda is megindul 1300-1400-asfordulattól?
Én nem tudom, hogyan közlekedsz te az octavia-val, de nagyon furcsállom a városi 6.5 L/100-at. Egy szívó 1.6-os Tempra, Marea. BMW 316i szintén hasonló teljesítménnyel mint az 1.2 TSI 8-9L/100km alatt nem létezik.....
Mutassa meg már valaki, hogy hogy lehet kíméletesebben vezetni....
Vagy olvasd el az összes 159 TBI tesztet ott is ezekkel a fogyasztási adatokkal találkozol.
Ha csak nálam evett volna sokat akkor azt mondom bennem a hiba, de nem ez történt.
Súlyban a 159-hez közelebb álló, Skoda Superb 1.8 TSi (160 Le, 250Nm, 1550kg) 130-150km/h 8,8 - 9,1, város változóan itt már nagyon lábfüggő, 8,8-11L. Szintén saját mérés.
Szóval 130-nál 8,8? a Skodánál? gondolom ez a 8,8 lehet simán 9 liter illetve 10 is mondjuk emelkedőn felfele, igaz? akkor a TBI sem olyan rossz a 9-10 literjével, hisz súlyban nehezebb és eleve pörgősebb a motorja.
A Skoda is megindul 1300-1400-asfordulattól?
Én nem tudom, hogyan közlekedsz te az octavia-val, de nagyon furcsállom a városi 6.5 L/100-at. Egy szívó 1.6-os Tempra, Marea. BMW 316i szintén hasonló teljesítménnyel mint az 1.2 TSI 8-9L/100km alatt nem létezik.....
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 12:33:18 // 7873
jah a plusz turbó meg a csövek meg az intercooler mennyi? plusz 50e?
BFMSE10-09-2010 12:18:33 // 7872
Turbos motort csinálni sokkal drágább mint egy szívót. Ma azért tértek vissza ehhez, mert az Euro5 normát így tudják teljesíteni.
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 11:54:56 // 7871
na pont a régi dolgok miatt sem kell kis túrós autók...egyik havernak volt R5 Alpine na az 2 havonta lett HF-es, a Charade ne is említsd amit generálozni kellett, a Punto GT is ledobta a láncot....előbb kell egy modern V6 ami igaz hogy 9-10l-et zabrál de mellette 220 ló és nem dob le semmit :)
Szerinted anno miért álltak le a kis túroskról? Azt ne is említsd hogy az euro szabvány miatt ....
Szerinted anno miért álltak le a kis túroskról? Azt ne is említsd hogy az euro szabvány miatt ....
Longman10-09-2010 11:32:55 // 7870
pedig általában dicsekedni szoktak vele..:)
ezt a kikönyökölést már a múltkor is írtad.
nálunk még egy ilyen eset sem volt. (1 garis turbócserés már igen, de ott sem a turbó halt meg hanem ha jól emlékszem a wastegate tengelye tapadt le néha és alig érezhetően 2000-es fordulatnál torpant a kocsi)
Meg az sem mindegy mikoriak a kocsik, sokat változtattak az elmúlt 2 évben. Ha hozzád járnak gondolom már nem garis, szóval valszeg az első generációs túró-kompresszorosok lehetnek, ott más a helyzet. Olyat én sem vennék.
Kollégámnak ilyen 140Le-s Jetta van, az is 6,5-7,5 között kajálgat.
Érdekes módon az újabb "sima" TSi-k minden szempontból jobbak.
A 170Le-s 1.4 túró-kompresszorról el tudom képzelni hogy csinál ilyet. Tőlünk 1 ilyet vittek eddig, meg is állt már 2x, de mindkétszer kuplung baja volt, nem bírta. El is adta az ügyfél. Úgyhogy el tudom képzelni. Azóta le is állították a gyártást és átdolgozták a motort, "csak" 160Le-s.
nekem nem kell kis köbcenti + turbó
Pedig nem rossz az. Tőlem is sokan megkérdik, mennyit bír majd a motor? Nekem volt 1986-os 1.3-as Uno Turbo-m 105Le-vel. (de említhetném az R5 Turbo-t, a Charade Turót is)
Kérdem én ha akkor meg tudták csinálni, 2010-ben, a közvetlen befecskendezés, változó geometria, egyéb fejlesztések korában egy VW vagy Fiat konszern nem tudná?
ezt a kikönyökölést már a múltkor is írtad.
nálunk még egy ilyen eset sem volt. (1 garis turbócserés már igen, de ott sem a turbó halt meg hanem ha jól emlékszem a wastegate tengelye tapadt le néha és alig érezhetően 2000-es fordulatnál torpant a kocsi)
Meg az sem mindegy mikoriak a kocsik, sokat változtattak az elmúlt 2 évben. Ha hozzád járnak gondolom már nem garis, szóval valszeg az első generációs túró-kompresszorosok lehetnek, ott más a helyzet. Olyat én sem vennék.
Kollégámnak ilyen 140Le-s Jetta van, az is 6,5-7,5 között kajálgat.
Érdekes módon az újabb "sima" TSi-k minden szempontból jobbak.
A 170Le-s 1.4 túró-kompresszorról el tudom képzelni hogy csinál ilyet. Tőlünk 1 ilyet vittek eddig, meg is állt már 2x, de mindkétszer kuplung baja volt, nem bírta. El is adta az ügyfél. Úgyhogy el tudom képzelni. Azóta le is állították a gyártást és átdolgozták a motort, "csak" 160Le-s.
nekem nem kell kis köbcenti + turbó
Pedig nem rossz az. Tőlem is sokan megkérdik, mennyit bír majd a motor? Nekem volt 1986-os 1.3-as Uno Turbo-m 105Le-vel. (de említhetném az R5 Turbo-t, a Charade Turót is)
Kérdem én ha akkor meg tudták csinálni, 2010-ben, a közvetlen befecskendezés, változó geometria, egyéb fejlesztések korában egy VW vagy Fiat konszern nem tudná?
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 10:17:41 // 7869
akkor nekem mindenki többet mond :) Nekem nincs 40 ügyfelem csak 3db 1.4 túrós VW-es és mind a 3omnak kikönyökölt a blokk...akkor mit mondjak ezek után? nekem nem kell kis köbcenti + turbó még dejzelből sem nem hiszek benne...
Longman10-09-2010 10:11:39 // 7868
na nem akarom az én apukám erősebb játékot játszani, de nekem meg 30-40 ügyfelem 1.2 - 1.4 Tsi autója (1200-1300kg száraz tömeg) eszik ennyit, van köztük mindenféle vezetési stílusú ember, akik mind-mind más körülmények között használják. (pl 1 év - 50.000km) + a saját mérés is alátámasztja.
az utolsó mondatod pedig teljesen pozitív, nem? :)
az utolsó mondatod pedig teljesen pozitív, nem? :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 10:09:46 // 7867
így van ezek teljesen hihető adatok...egy 2,5 Subaru simán benyeli a 12l benyát tudom mert vezettem sokáig...ja meg nem jó bele a 95 benzin csak a kénmentes :(
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2010 10:05:09 // 7866
nem tudom mennyire vezetsz óvatosan vagy mennyire nem de egy akármilyen 1.4 turbós benzines ismerősöm autója nem eszik 7-8L alatt...nekem az 1,8t autóm sok város + pálya 150 + 18" kerék 8,5L...csodák nincsennek
13710-09-2010 10:04:05 // 7865
1500 kilós subaru outback 3.0 17 liter városban, normál tempó mellett, 1900 kilós Q4 3.2 V6 159 21 liter városban, normál tempó mellett. Ezek hihetőek számomra.
ALFI15610-09-2010 10:03:47 // 7864
Senki nem vitázik.Szerintem is a nagy erős motornál van igazából különbség.Ami akkor érezhető igazán a akciós gázolajjal jársz.Kis autónál én se vannék dieselt.Anyám is 5L körül jár az 1.3-as suzukival.
Longman10-09-2010 09:58:16 // 7863
Az 1 L-t a "kis" benzinesre meg a "kis" dízelre írtam. És ott akkora differencia. Szigorúan nem a szívó benyára hanem a TSi-re értendő.
Azt is leírtam hogy mennyivel járok el a 200Le-s (160) benzinessel.
Félreértés ne essék nem vitázni hanem beszélgetni akarok, mert furcsállom (elhiszem George adatait csak furcsállom viszonyítva a "mi" TB motorjainkhoz képest), nem értem a fogyasztási adatokat.
Azt is leírtam hogy mennyivel járok el a 200Le-s (160) benzinessel.
Félreértés ne essék nem vitázni hanem beszélgetni akarok, mert furcsállom (elhiszem George adatait csak furcsállom viszonyítva a "mi" TB motorjainkhoz képest), nem értem a fogyasztási adatokat.
ALFI15610-09-2010 09:52:10 // 7862
Nem 1 liter a különbség hanem több.Egy 200 lovas benzinessel mennyiből jársz el?Én a dieselel 7-ből.Szerintem a benzines közel a dupláját eszi.Ha kúton tankolsz akkor is megtérül.Ha jóárositottan veszed az olajat akkor meg magassan jobban jössz ki.Ha annyit mész mint Piritu évi 50ezer km.-et akkor már 1 év alatt meg is térült.Eladásnál pedig azért még mindig könnyebb eladni és az árát is valamivel jobban tartja.
13710-09-2010 09:48:57 // 7861
Felesleges dolgon vitáztok szerintem. Valószínűleg a súlya, és a konkurensekénél egy picit nagyobb légellenállás miatt fogyaszt ennyit az autó, nem pedig azért, mert szar lenne motor. A 2.4 jtdm nálam 10.5-öt eszik városban, és 11-11.5-öt 150-180 között. Ahhoz képest másfélszeres fogyasztás egy benzinestől nem sok.
Nekem ráadásul az nem mond sokat, hogy konstans sebességeknél mennyit fogyaszt egy autó, úgy az enyém is tud 6L-t fogyasztani 110nél. De a valós használatra nézve semmi relevanciája nincs.
Nekem ráadásul az nem mond sokat, hogy konstans sebességeknél mennyit fogyaszt egy autó, úgy az enyém is tud 6L-t fogyasztani 110nél. De a valós használatra nézve semmi relevanciája nincs.
Longman10-09-2010 09:30:34 // 7860
mindig elcsodálkozom ezeken a fogyasztási adatokon mikor előkerül a TBI - mJet összehasonlítás. Az emberek meg isszák szavaid ahogy elnézem, persze nem vitatom hogy nálad ennyit eszik, vagy akkor tényleg vmit az Alfa rontott el.
Ki kellene már nekem is próbálni..
Mert, a hasonló elven működő VW AG TSi motorok meg nem ilyen iszákosak.
Példa:
Skoda Octavia, az elsőre mindenki által lesajnált -míg nem megyünk egy kört - új 1.2 TSi motorral (105 Le, 175Nm, igaz "csak 1200 kg) 140km/h-nál 6,8, város 6,5, 100km/h 5,1 fogyasztással járok.
Súlyban a 159-hez közelebb álló, Skoda Superb 1.8 TSi (160 Le, 250Nm, 1550kg) 130-150km/h 8,8 - 9,1, város változóan itt már nagyon lábfüggő, 8,8-11L. Szintén saját mérés.
De extrém példa 3.6 V6 szívó, 265Le, 1724kg, DSG, állandó összkerék, város 13L, hosszú távú átlagfogyi 50.000 km-en viszont 10,4L..
Bocs hogy belekeverem az erősen OFF márkát de jelenleg a Fiat és VW konszern készít használható 1. osztályú TB motorokat - amiknek nem tagadom elkötelezett híve lettem, főleg a dízellel szemben - és nekem az utóbbi termékeivel vannak napi tapasztalataim, és emiatt mindig csodálkozva olvasok arról hogy milyen fogyasztási adatokat mértél a TBi 159-el..
És még egy összehasonlítás ami már tényleg OFF de elő szoktam venni.
Tehát egy 1.2 TSi motor fogyaszt vegyesben 6,5L-t maximum.
Az 1.6 CRTDi szintén 105Le-vel fogyaszt 5,5L-t maximum.
Eltérés max. 1L. Alapár 500.000-el drágább a dízel esetén. Mikor térül meg?
Ki kellene már nekem is próbálni..
Mert, a hasonló elven működő VW AG TSi motorok meg nem ilyen iszákosak.
Példa:
Skoda Octavia, az elsőre mindenki által lesajnált -míg nem megyünk egy kört - új 1.2 TSi motorral (105 Le, 175Nm, igaz "csak 1200 kg) 140km/h-nál 6,8, város 6,5, 100km/h 5,1 fogyasztással járok.
Súlyban a 159-hez közelebb álló, Skoda Superb 1.8 TSi (160 Le, 250Nm, 1550kg) 130-150km/h 8,8 - 9,1, város változóan itt már nagyon lábfüggő, 8,8-11L. Szintén saját mérés.
De extrém példa 3.6 V6 szívó, 265Le, 1724kg, DSG, állandó összkerék, város 13L, hosszú távú átlagfogyi 50.000 km-en viszont 10,4L..
Bocs hogy belekeverem az erősen OFF márkát de jelenleg a Fiat és VW konszern készít használható 1. osztályú TB motorokat - amiknek nem tagadom elkötelezett híve lettem, főleg a dízellel szemben - és nekem az utóbbi termékeivel vannak napi tapasztalataim, és emiatt mindig csodálkozva olvasok arról hogy milyen fogyasztási adatokat mértél a TBi 159-el..
És még egy összehasonlítás ami már tényleg OFF de elő szoktam venni.
Tehát egy 1.2 TSi motor fogyaszt vegyesben 6,5L-t maximum.
Az 1.6 CRTDi szintén 105Le-vel fogyaszt 5,5L-t maximum.
Eltérés max. 1L. Alapár 500.000-el drágább a dízel esetén. Mikor térül meg?
Mattyancs10-09-2010 08:58:18 // 7858
159-es felni osztókörét meg tudja mondani valaki, köszönöm,
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2010 22:12:31 // 7857
Hmm pedig elég hosszú az áttételezése...akkor gyűjtök benzinre is :-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 22:02:34 // 7856
hm ez kemény :(
GEORGE09-09-2010 21:44:18 // 7855
Egy eladó sincs jobban képben, hogy miért nem lehet, kb erről annyit tud mint te....
GEORGE09-09-2010 21:42:32 // 7854
Az adott sebességnél az eltérések a pályán lévő emelkedők, lejtől és sík részek okozták...
GEORGE09-09-2010 21:41:40 // 7853
Nem tudom, hogy lehet kíméletesebben haladni 130-140 mint tempomattal???
Tudsz kíméletesebb megoldást? Mert akkor mond :-)
Íme a 140 tempomatos haladáskor ( autópályán ) a fogyasztás.
...
Aztán kiugrottam németbe és néztem nagyobb tempónál is fogyikat, szintén tempomattal. :-)
160km/h tempomattal
..
180km/h tempomattal
.
Szóval egyszer voltam vele Bp-Paks -Bp úton a többi mind város.....H.telek-Bp-Halásztelek, Halásztelek-Gödöllő-Halásztelek. 11,5 L/100km volt az egész tesztútra a fogyasztás.
Hidd el, ha nem trükköztem, ennyit iszik és kész.
Amúgy meg bármelyik újságíró, vagy akárki tesztelte mind a fogyasztásra panaszoknak, és nem csak a magyar tesztelők, hanem külföldiek is.
Még T. Ákosnál is 9 liter felett ivott.......
Tudsz kíméletesebb megoldást? Mert akkor mond :-)
Íme a 140 tempomatos haladáskor ( autópályán ) a fogyasztás.
...
Aztán kiugrottam németbe és néztem nagyobb tempónál is fogyikat, szintén tempomattal. :-)
160km/h tempomattal
..
180km/h tempomattal
.
Szóval egyszer voltam vele Bp-Paks -Bp úton a többi mind város.....H.telek-Bp-Halásztelek, Halásztelek-Gödöllő-Halásztelek. 11,5 L/100km volt az egész tesztútra a fogyasztás.
Hidd el, ha nem trükköztem, ennyit iszik és kész.
Amúgy meg bármelyik újságíró, vagy akárki tesztelte mind a fogyasztásra panaszoknak, és nem csak a magyar tesztelők, hanem külföldiek is.
Még T. Ákosnál is 9 liter felett ivott.......
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 21:37:24 // 7852
passzolom...vagy a 3.0?
ALFI15609-09-2010 21:33:34 // 7851
És nem lessz csak 4 hengeres diesel motor?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 21:21:56 // 7850
mert lehet nem tudják össze hozni az euro5-tel....vagy elfogyott a blokk :P
ALFI15609-09-2010 21:21:10 // 7849
Kicsit előréb már egyébként volt téma.De senkinek nincs még sejtése se.
ALFI15609-09-2010 21:19:33 // 7848
Hétvégén a tesztvezetésen kérdezd meg.
GEORGE09-09-2010 21:18:33 // 7847
2010.augusztus 1-től érvényes az új Alfa 159 árlista! A változások a következők:
Lekerültek a listáról az 1.8 140LE benzin, 1.9 JTDm 8v, 1.9 JTDm 16v, 3.2 V6 24v JTS Q4 és 2.4 JTDm 20v motorok.
Rendelhető lett viszont a 2.0 JTDm 136, 163 és 170 lóerővel, valamint az 1750TBi.
Vajon miért nem lehet már rendelni 2,4 jtdm 20V-t???????
Lekerültek a listáról az 1.8 140LE benzin, 1.9 JTDm 8v, 1.9 JTDm 16v, 3.2 V6 24v JTS Q4 és 2.4 JTDm 20v motorok.
Rendelhető lett viszont a 2.0 JTDm 136, 163 és 170 lóerővel, valamint az 1750TBi.
Vajon miért nem lehet már rendelni 2,4 jtdm 20V-t???????
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 21:12:42 // 7846
na akkor ez kell ez tisztítja....
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 21:07:28 // 7844
nem mert ott is van valami áramlás érzékelő
ALFI15609-09-2010 21:05:30 // 7843
Azt nem lehet valahogy kivarázsolni?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:59:22 // 7842
mit tud ez a spuri?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:56:51 // 7841
jah a fő probléma azok a rohadt műanyag lapátok ezekkel lehet állítani a levegő mennyiségét, mikor zárva vannak kavarog ott a koksz rendesen...az euro3-ban ilyen nincs nem is dzsuvásodik ennyire...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?